Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. Juuri+tämän+keskustelun+avauksessa+ihmettelin+nimenomaan+tuota+uskovaisten+outoutta.
  2. "mutta+kun+sinä+et+tiedä."Tiedän+oikein+hyvin,+että+valehtelet+harhoissasi,+potilas."Ei+minun+taritse+tuoda+jumalattomalle+esittelyyn+Jumalaa"Niin+sinun+pitää+vain+yrittää+huijata,+koska+olet+patologinen+valehtelija."No+kirjoitahan+näin,+että+olen+siino,+uskon+Jeesukseen+Kristukseen,+Jumalan+ainoaan+poikaan,+enkä+ole+ateisti."En+voi+kirjoittaa+pötyä.+Ethän+sinä+ole+edelleenkään+näyttänyt+Jumalan+virkatodistusta,+josta+ilmenisi,+että+Jeesus+todella+on+Jumalan+ainoa+poika.+Mitäs+jos+Jeesuksen+isä+on+kuin+onkin+Joosef?+Maria+ei+sittenkään+antanut+Jumalalle+pillua.+Jumalan+virkatodistuksesta+totuus+kävisi+ilmi."Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus.+Koko+ajan+yrität+lisätä+sellaista,+joka+ei+kuulu+Kristinuskoon."Juuri+itse+väität,+että+sinulla+on+taskulamppu,+jota+rakastat+siksi,+että+se+on+Jumala."Voithan+sinä+elää+siinä+toivossa,+että+kuoleman+jälkeistä+elää+ei+ole,+mutta+kun+sitä+on.+Löytihän+sieltä+se+uusi+planeetta,+missä+ei+tieteen+mukaan+ole+edes+mahdollista,+olla+planettaa."Kuoltuasi+olet+kuollut.+Ja+miten+saatat+uskoa+uuden+planeetan+löytymiseen?+Mitäs+jos+se+onkin+paholaisen+metku+niin+kuin+dinosauruksen+luut?"Ei+minun+tarvitse+todistaa+mitään"Niin,+sinun+taytyy+vain+valehdella."minulla+henkilökohtaiset+todisteet+siintä"Olet+siis+zombi.+No+hengettömiä+juttusi+ovatkin."Minä+todistan+sen,+mikä+minun+pitää+todistaa,+eli+Jumalan+on+henki,+valo+ja+rakkaus."Olet+jo+moneen+kertaan+sanonut+rakastavasi+taskulamppuasi,+jota+pidät+Jumalana.+Se+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi+eli+Rouvasi+(ei+siis+Herra,+koska+lehmä+ei+ole+sonni)."se+ei+totuutta+muuta"Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+höperöitä.
  3. "Se+on+hyvä+kun+tunnustat+reilusti,+mitä+ajattele+Jumalan+olemassa+olosta."Se+olisi+hyvä,+jos+asia+menisi+taulapäähäsi+perille.+Jumala+on+pelkkää+kusetusta."Sitä+varten+tuli+Jeesus+Kristus,+hän+on+tie,+totuus+ja+elämä."Jeesus+on+satua,+ja+sinä+pöhkö+uskot+mokomaan+sontaan."mutta+ehtoollinen+onkin+Jeesuksen+Kristuksen+muistoksi."Juuri+siinä+vampyyrit+ja+kannibaalit+juhlivat.+Miksette+tarjoa+siellä+nakkeja+ja+olutta?"Tästäkin+asiasta+on+jo+monta+kertaa+tullut,+mielipiteesi+selväksi."Mikset+sitten+tajua+sitä?"Taskulamppu+on+taskulamppu.+Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus."Toisin+sanoen+taskulamppu+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi,+jota+rakastat."No+sithän+tulet+näkemään"Kuoltuasi+et+sinäkään+näe+mitään."Ei+minun+tarvitse,+tulette+saamaan+todistuksen+sit,+kun+sen+aika+on."Kuoltuasi+et+todistele+enää+mitään.+Se+on+fakta."Eli+sinä+olet+jo+asettunut+kaikkivaltiaan+Jumalan+yläpuolelle."Olemattoman+yläpuolelle+on+helppo+asettua,+voi+Pyhä+Taskulamppu+sentään!!!"En+tiedä+miten+jumalattomalle+käy,+mutta+sen+minä+ainakin+tiedän+että+elämä+jatkuu."Sinä+et+tosiaan+tiedä+mitään.+Kuoltuasi+elämäsi+on+loppu."Sitähän+sinä+et+voi+tietää,+mikä+jumalatonta+odottaa"Voi+Pyhä+Taskulamppu!+Ainakin+sinua+jumalaton+odottaa+kuolema,+joka+lopettaa+sinut+ja+valehtelusi."Jeesus+Kristus+ei+tuhoa+elämää,+vaan+vapauttaa."Eipä+ole+sinua+vapauttanut+vaan+vanginnut+sinut+höperöitä+höpöttämään.