Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+tämän+keskustelun+avauksessa+ihmettelin+nimenomaan+tuota+uskovaisten+outoutta.
01.06.2019 07:22
"Vai+onko+se+ihmeellinen+asia,+että+uskon+Jumalaan?"
Olet+oikeassa.+Ei+se+ole+ihmeellinen+asia+vaan+outo+juttu.+On+outoa,+että+ihmisen+pitää+uskoa+olemattomiin+ja+huijata+siten+itseään.
01.06.2019 07:15
"mutta+kun+sinä+et+tiedä."
Tiedän+oikein+hyvin,+että+valehtelet+harhoissasi,+potilas.
"Ei+minun+taritse+tuoda+jumalattomalle+esittelyyn+Jumalaa"
Niin+sinun+pitää+vain+yrittää+huijata,+koska+olet+patologinen+valehtelija.
"No+kirjoitahan+näin,+että+olen+siino,+uskon+Jeesukseen+Kristukseen,+Jumalan+ainoaan+poikaan,+enkä+ole+ateisti."
En+voi+kirjoittaa+pötyä.+Ethän+sinä+ole+edelleenkään+näyttänyt+Jumalan+virkatodistusta,+josta+ilmenisi,+että+Jeesus+todella+on+Jumalan+ainoa+poika.+Mitäs+jos+Jeesuksen+isä+on+kuin+onkin+Joosef?+Maria+ei+sittenkään+antanut+Jumalalle+pillua.+Jumalan+virkatodistuksesta+totuus+kävisi+ilmi.
"Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus.+Koko+ajan+yrität+lisätä+sellaista,+joka+ei+kuulu+Kristinuskoon."
Juuri+itse+väität,+että+sinulla+on+taskulamppu,+jota+rakastat+siksi,+että+se+on+Jumala.
"Voithan+sinä+elää+siinä+toivossa,+että+kuoleman+jälkeistä+elää+ei+ole,+mutta+kun+sitä+on.+Löytihän+sieltä+se+uusi+planeetta,+missä+ei+tieteen+mukaan+ole+edes+mahdollista,+olla+planettaa."
Kuoltuasi+olet+kuollut.+Ja+miten+saatat+uskoa+uuden+planeetan+löytymiseen?+Mitäs+jos+se+onkin+paholaisen+metku+niin+kuin+dinosauruksen+luut?
"Ei+minun+tarvitse+todistaa+mitään"
Niin,+sinun+taytyy+vain+valehdella.
"minulla+henkilökohtaiset+todisteet+siintä"
Olet+siis+zombi.+No+hengettömiä+juttusi+ovatkin.
"Minä+todistan+sen,+mikä+minun+pitää+todistaa,+eli+Jumalan+on+henki,+valo+ja+rakkaus."
Olet+jo+moneen+kertaan+sanonut+rakastavasi+taskulamppuasi,+jota+pidät+Jumalana.+Se+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi+eli+Rouvasi+(ei+siis+Herra,+koska+lehmä+ei+ole+sonni).
"se+ei+totuutta+muuta"
Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+höperöitä.
01.06.2019 06:58
"Ei+minun+tarvitse+todistella+mitään"
Ainakaan+sinun+ei+tarvitse+valehdella.+Miksi+sitten+valehtelet?
"Kyllä+sinusta+huomaa,+että+olet+pihalla+jotenkin,+kun+koko+ajan+ajelet+Kristinuskoon+sisään+sellaisia+asioita,+joita+siihen+ei+kuulu+esim.taskulamppu+ja+pyhälehmä."
Sinähän+hoet+kaiken+aikaa,+miten+Jumala+on+valo+ja+rakkaus+ja+sinä+olet+valon+todistaja.+Taskulamppu+on+siis+rakkaasi+ja+Pyhä+Lehmäsi.+Aivosi+ovat+jotenkin+sinusta+muualla.+Ovatko+ne+jo+kenties+taivaassa+ja+sinä+vielä+täällä?
"kuoleman+jälkeistä+elämää+on."
Ei+ole.+Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.
01.06.2019 06:30
Ainakaan+sinun+ei+tarvitse+valehdella.+Miksi+sitten+valehtelet?
"Kyllä+sinusta+huomaa,+että+olet+pihalla+jotenkin,+kun+koko+ajan+ajelet+Kristinuskoon+sisään+sellaisia+asioita,+joita+siihen+ei+kuulu+esim.taskulamppu+ja+pyhälehmä."
Sinähän+hoet+kaiken+aikaa,+miten+Jumala+on+valo+ja+rakkaus+ja+sinä+olet+valon+todistaja.+Taskulamppu+on+siis+rakkaasi+ja+Pyhä+Lehmäsi.+Aivosi+ovat+jotenkin+sinusta+muualla.+Ovatko+ne+jo+kenties+taivaassa+ja+sinä+vielä+täällä?
Ei+ole.+Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.
01.06.2019 06:30
"kehtaa+katsoa+Jeesusta+kasvoista+kasvoihin."
Sen+haluaisin+nähdä,+kun+katsot+Jeesusta+kasvoista+kasvoihin.+Se+vasta+olisikin+todiste!!!+Haluan+ehdottomasti+tulla+katselemaan+sinua,+kun+katselet+Jeesusta+kasvoista+kasvoihin!!!
31.05.2019 18:24
Jumalahan+piilee+tunnetusti+kissoissa+ja+susissa.+Ja++miksikö?
No+Jumalahan+on+paitsi+kateissa+myös+täysin+hukassa.
31.05.2019 18:20
Jos+kerron+sinulle+jonkin+ihmeellisen+asian,+haluat+varmaan+saada+asiasta+todisteen.+Muuten+pidät+minua+huijarina,+valepukkina.+Samoin+minä+haluan+todisteen+niiltä,+jotka+kertovat+ihmeellisiä+tarinoita+jostain+Jumalasta.+Kumma+kyllä,+mutta+niitä+todisteita+tuntuu+olevan+mahdoton+saada.+Siksi+minä+en+usko+valheisiin,+vaikka+sinä+uskotkin.+Ja+se+on+fakta.
31.05.2019 18:14
Totta.+Turhaan+rukoilevat.+Turhaan+jo+senkin+takia,+ettei+niitä+kukaan+edes+kuuntele.
31.05.2019 15:10
"+sinun+pitää+vaan+odotella."
Lopeta+valehtelusi+siksi+ajaksi,+kun+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita+heittää.
"Taskulamppu+ei+ole+mikään+jumala,+eikä+pyhälehmä,+vaan+se+on+taskulamppu,+vai+eikö+leikkaa."
Sinä+siis+jopa+leikkaat+taskulampulla.+Ohhoh!+No+Jumala+on+Pyhä+Lehmäsi.+Ja+lehmähän+ei+ole+sonni,+joten+Jumalasi+onkin+Rouva+eikä+Herra.
"Sinullakin+on+vasta+totuuden+hetket,+edessäpäin.+Kunhan+ekana+elelet+maanpäällisen+elämäsi+pois."
Älä+sinä+valepukki+kirjoittele+totuudesta+mitään.+Sinä+olet+pehmopäinen+höperö,+joka+kuollessaan+kuolee+niin,+että+toden+totta+on+kertakaikkiaan+kuollut.
31.05.2019 06:24
"Harva+uskovainen+kuvittelee+parantuvansa+rukoilemalla.+Kyllä+lääketieteeseen+luottaminen+on+vakaalla+pohjalla+myös+Jumalaan+uskovien+keskuudessa."
Muistanpa+hyvin+ihmeparantaja+Pirkko+Jalovaaran,+jonka+mukaan+lääkkeet+ovat+tapa,+jolla+paholainen+pääsee+ihmiseen.+Sen+takia+jotkut+jättivät+lääkkeensä+ottamatta+ja+menehtyivät.+Tällaiseenkin+pehmopäiseen+höperyyteen+uskovaisia+johdatetaan+"totuuden"+nimissä.
31.05.2019 06:00
"Jo+jeesus+sanoi+aikanaan+että+uskovia+tullaan+vainoamaan+ja+pilkaamaan"
Jeesus+ei+ole+ikinä+sanonut+sanaakaan.+Hän+on+samanlainen+fiktiivinen+romaanihahmo+kuin+Sinuhe+egyptiläinen.
Ja+totta+kai+pilkataan+sellaisia+ihmisiä,+jotka+kertovat+muka+totuutena+täysin+pehmeäpäisiä+höperyyksiä.+Mutta+tieteellisesti+todetut+faktat+hihhulit+sitten+kieltävät.+Raamatussa+ei+kerrota+mitään+tieteen+kehittämistä+tietokoneistakaan+tai+rotaatiopainotekniikasta.+Miksei?+Eikös+sen+Jumalan+olisi+pitänyt+tietää+kaikkitietävänä+niiden+ilmaantuminen+maailmaan+jo+vuonna+jeesus?
31.05.2019 05:54
"totuus+kun+tulee+esille,+ääni+kellossa+muuttuu,+sit+sitä+ollaan+niin+kaveria."
Älä+kirjoittele+totuudesta,+koska+et+tiedä+siitä+mitään.+Minun+kelloni+on+aina+tikittänyt+samalla+tavalla.+Jos+sinun+kellosi+ääni+on+muuttunut,+vie+se+kierrätyspisteeseen+ja+hanki+uusi.
"kaikkien+pitäisi+olla+jumalattomia."
Mutta+sinähän+olet+jumalaton,+koska+et+pysty+tuomaan+sitä+esittelyyn.+Ei+sinulla+silloin+mitään+Jumalaa+ole.
"Eiköhän+ne+vielä+tarjoa+niitäkin,+kun+tarpeeksi+hakoteille+menevät."
Kyllä+tuo+Jeesuksen+veren+ja+lihan+kanssa+mässäily+on+täyttä+komediateatteria.+Laittakaa+sinne+alttarille+sika+vartaaseen+grillaantumaan.+Jumalahan+kuulemma+tykkää+eläinuhreista.
"minulla+ei+ole+pyhää+lehmää."
Jumala+on+Pyhä+Lehmäsi.
Ei+ole.
"Ei+minun+tarvitsekkaan+todistella+vaan,+Jumalan."
Älä+sitten+valehtele,+jos+et+pysty+todistamaan.
"kuinkas+sitten,+kun+aikasi+täällä+maailmassa+loppuu."
Sitten+minä+kuolen.
"Tiedän,+ei+välttämättä+elämä+lopu."
Sinä+vain+luulet.+Elämä+loppuu+kuolemaan.+Sen+sinäkin+vielä+koet.
"En+minä+ole+Jumalaa+kieltänyt"
Oletpas,+koska+et+kehtaa+tuoda+häntä+esittelyyn.
"jumalattoman+mielestä+on+höperöä,+totuus+on+totuus+ja+tulette+erehtymään+pahemman+kerran."
Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+pehmeäpäisiä+höperöitä.+Olet+potilas.
31.05.2019 05:41
"Sehän+tässä+elämässä+hienoa+onkin,+että+kaikesta+ei+voi+olla+täysin+varma."
Uskovaiset+väittävät+kuitenkin+kertovansa+totuutena+asiansa,+vaikka+eivät+aikuisten+oikeasti+pysty+todistamaan+mitään.+Heidän+pitäisi+silloin+aloittaa+kommenttinsa:+Luulen+että...++Mutta+he+toitottavat:+Tämä+on+totuus!!!+Jumala+on+olemassa!!!!
Minusta+ei+ole+hienoa,+että+valehdellaan.+Uskovaisilla+se+näyttää+olevan+heidän+asiansa+elinehto.
31.05.2019 05:23
Olen+nähnyt.+Viime+kesänä+yksi+tuttu+uskova+oli+sairaalassa+ja+tärisi+pelosta.++Ei+rukoilu+auttanut.+Hän+kuoli.+Tai+uskovaisten+mielestä+se+oli+tietenkin+Jumalan+tahto.+Hihhuleiden+mukaan+Jumala+on+hyvä+ja+tekee+aina+juuri+nimenomaan+hyvin,+vaikka+asiat+menisivät+päin+helvettiä.
31.05.2019 05:15
Totuus+sattuu+kuomaseni,+mutta+totuuden+saa+sanoa,+kuten+yksi+täällä+minulle+vastaileva+tosikkouskovainen+tämän+tästä+toteaa+valehdellessaan.
31.05.2019 05:08
Olemassaoleva+Jumala+on+helppo+todistaa+olevaksi.+Eikö+olekin?
Tuo+vain+hänet+esiin.
30.05.2019 17:53
"Se+on+hyvä+kun+tunnustat+reilusti,+mitä+ajattele+Jumalan+olemassa+olosta."
Se+olisi+hyvä,+jos+asia+menisi+taulapäähäsi+perille.+Jumala+on+pelkkää+kusetusta.
"Sitä+varten+tuli+Jeesus+Kristus,+hän+on+tie,+totuus+ja+elämä."
Jeesus+on+satua,+ja+sinä+pöhkö+uskot+mokomaan+sontaan.
"mutta+ehtoollinen+onkin+Jeesuksen+Kristuksen+muistoksi."
Juuri+siinä+vampyyrit+ja+kannibaalit+juhlivat.+Miksette+tarjoa+siellä+nakkeja+ja+olutta?
"Tästäkin+asiasta+on+jo+monta+kertaa+tullut,+mielipiteesi+selväksi."
Mikset+sitten+tajua+sitä?
"Taskulamppu+on+taskulamppu.+Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus."
Toisin+sanoen+taskulamppu+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi,+jota+rakastat.
"No+sithän+tulet+näkemään"
Kuoltuasi+et+sinäkään+näe+mitään.
"Ei+minun+tarvitse,+tulette+saamaan+todistuksen+sit,+kun+sen+aika+on."
Kuoltuasi+et+todistele+enää+mitään.+Se+on+fakta.
"Eli+sinä+olet+jo+asettunut+kaikkivaltiaan+Jumalan+yläpuolelle."
Olemattoman+yläpuolelle+on+helppo+asettua,+voi+Pyhä+Taskulamppu+sentään!!!
"En+tiedä+miten+jumalattomalle+käy,+mutta+sen+minä+ainakin+tiedän+että+elämä+jatkuu."
Sinä+et+tosiaan+tiedä+mitään.+Kuoltuasi+elämäsi+on+loppu.
"Sitähän+sinä+et+voi+tietää,+mikä+jumalatonta+odottaa"
Voi+Pyhä+Taskulamppu!+Ainakin+sinua+jumalaton+odottaa+kuolema,+joka+lopettaa+sinut+ja+valehtelusi.
"Jeesus+Kristus+ei+tuhoa+elämää,+vaan+vapauttaa."
Eipä+ole+sinua+vapauttanut+vaan+vanginnut+sinut+höperöitä+höpöttämään.
30.05.2019 17:46
"Se+on+hyvä+kun+tunnustat+reilusti,+mitä+ajattele+Jumalan+olemassa+olosta."
Se+olisi+hyvä,+jos+asia+menisi+taulapäähäsi+perille.+Jumala+on+pelkkää+kusetusta.
"Sitä+varten+tuli+Jeesus+Kristus,+hän+on+tie,+totuus+ja+elämä."
Jeesus+on+satua,+ja+sinä+pöhkö+uskot+mokomaan+sontaan.
"mutta+ehtoollinen+onkin+Jeesuksen+Kristuksen+muistoksi."
Juuri+siinä+vampyyrit+ja+kannibaalit+juhlivat.+Miksette+tarjoa+siellä+nakkeja+ja+olutta?
"Tästäkin+asiasta+on+jo+monta+kertaa+tullut,+mielipiteesi+selväksi."
Mikset+sitten+tajua+sitä?
"Taskulamppu+on+taskulamppu.+Jumala+on+henki,+valo+ja+rakkaus."
Toisin+sanoen+taskulamppu+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi,+jota+rakastat.
"No+sithän+tulet+näkemään"
Kuoltuasi+et+sinäkään+näe+mitään.
"Ei+minun+tarvitse,+tulette+saamaan+todistuksen+sit,+kun+sen+aika+on."
Kuoltuasi+et+todistele+enää+mitään.+Se+on+fakta.
"Eli+sinä+olet+jo+asettunut+kaikkivaltiaan+Jumalan+yläpuolelle."
Olemattoman+yläpuolelle+on+helppo+asettua,+voi+Pyhä+Taskulamppu+sentään!!!
"En+tiedä+miten+jumalattomalle+käy,+mutta+sen+minä+ainakin+tiedän+että+elämä+jatkuu."
Sinä+et+tosiaan+tiedä+mitään.+Kuoltuasi+elämäsi+on+loppu.
"Sitähän+sinä+et+voi+tietää,+mikä+jumalatonta+odottaa"
Voi+Pyhä+Taskulamppu!+Ainakin+sinua+jumalaton+odottaa+kuolema,+joka+lopettaa+sinut+ja+valehtelusi.
"Jeesus+Kristus+ei+tuhoa+elämää,+vaan+vapauttaa."
Eipä+ole+sinua+vapauttanut+vaan+vanginnut+sinut+höperöitä+höpöttämään.
30.05.2019 17:46
"Ei+minulle+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+ole+olematon,+vaikka+se+jumalattoman+mielestä+olisikin."
Niin,+sinulla+on+harhoja,+jotka+koet+todellisiksi.+Sille+minä+en+mahda+mitään,+eikä+vissiin+kukaan+muukaan.
"Taskulamppu+ei+ole+mikään+Jumala,+vaan+Jumala+on+henki,+valo+ja+Rakkaus."
Taskulamppusi+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi,+jota+rakastat.
Sinä+olet+jo+todistanut+itsesi+valehtelijaksi,+satusedäksi,+pehmoisten+puhujaksi.
30.05.2019 17:29
190 / 205