Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jumala+kyllä+on,+nimittäin+täyttä+potaskaa.
On+väärin+sanoa+sellaista+totuudeksi.
30.05.2019 12:22
"Jumala+tulee+todistamaan,+sit+kun+sen+aika+on.+Jaksa+vaan+siino+odotella."
Ok+eli+olet+naurettava+satusetä.+Itse+naureskelet+joidenkin+pyhälle+lehmälle,+mutta+et+huomaa,+että+oma+pyhä+lehmäsi+on+olematon+henki.+Sinulla+ja+sillä+toisella+pyhään+lehmään+uskovalla+ei+ole+mitään+eroa.+Samanlaisia+pönttöpäitä+olette.+Jos+Jumala+ei+todista+nyt,+ei+se+tee+sitä+ainakaan+kuoleman+jälkeen.+Koeta+jo+typerys+tajuta+se!!!
"Ensinnäkin+minä+menen+omien+valtuuksieni+yli,+mikäli+menen+todistamaan+sellaisia+asioista,+jotka+ei+minulle+kuulu."
Asiallisesti+sinä+et+pysty+todistamaan+mitään.+Sinähän+pidät+taskulamppuasi+pyhänä+niin+kuin+joku+toinen+lehmää.
"Vaikka+minä+olisin+jumalattoman,+mielestä+jumalaton,+se+saa+olla+teidän+mielipiteenne"
Ei+se+ole+mielipide+vaan+fakta.+Katsos+sinä+olet+jumalaton+niin+kauan+kun+et+pysty+todistamaan+Jumalasi+olemassaoloa.+Siihen+asti+olet+pelkkä+valehteleva+poskisolisti,+satusetä,+huijari.
30.05.2019 12:11
Nimenomaan+kristittyjen+pitäisikin+nauraa+juuri+omille+itselleen.+Kyllä+he+niin+naurettavia+ovat.
30.05.2019 11:11
No+sinähän+niihin+mikkihiiriin+näytät+uskovan,
niin+jumaliin+kuin+saatanoihin,+idiootti+saatananpalvoja!!!
30.05.2019 11:09
Tässä+mallia+uskonnollisesta+tilaisuudesta:
https://www.youtube.com/watch?v=tVT9COKC4P0&t=61s
30.05.2019 07:00
Entinen+mies+on+nainen.
30.05.2019 06:56
No+juu+totta.+Eihän+mitään+Jumalaa+edes+ole+tiirailemaan+:)
30.05.2019 06:53
TERVE+MENOA+IDIOOTTI!
30.05.2019 06:40
"Niin+jumalaton+ei+ole+havainnut+mitään,+koska+Jumala+ei+anna+teille+edes+siihen+havaintoon+mitään+mahdollisuutta."
Jos+kerrot+totuutena+tarinoita+Jumalasta,+sinun+pitää+todistaa+hänet+todelliseksi.+Muuten+olet+naurettava+satusetä.+Haluatko+olla+sellaisen+maineessa?
"Jumala+ei+koske+jumalattomaan,+ennenkuin+tulee+se+viimeinen+päivä,+silloin+ei+voi+enää+muuttaa+mitään.+"
Olet+jumalaton+niin+kauan+kunnes+pystyt+todistamaan+Jumalan+olevan+totta.+Kuotuasi+olet+kuollut+kuin+kivi,+etkä+todistele+enää+mitään.+Niin+on+käynyt+kaikille+vaahtosuisille+saarnaajille.
30.05.2019 06:20
"Mikään+ei+synny+tyhjästä,+kaikella+on+suunnittelija.+Jumala+on+ikuinen."
Sinun+olematon+Jumalasi+loi.+Ja+mistä?+No+tyhjästä:D+Voi+kun+naurattaa+:D+Jumalasi+on+ikuinen+vale.
"Raamattu+on+totuus,+tieteellä+sen+sijaan+hutkitaan+ja+ajetaan+ihmisiä+harhaan."
Raamattu+on+puppua.+Onko+se+muka+ihmisten+johtamista+totuuteen,+kun+kerrotaan+tarinoita+puhuvista+palavista+pensaista,+puhuvista+käärmeistä+ja+puhuvista+aaseista?+Ei.+Se+on+naurettavaa+satua!!!
"Edelleenkään+sinä+et+tiedä+asiasta+mitään."
Edelleenkin+olet+vain+ressukka+potilas.
"Saathan+sinä+Kristittyjä+syytellä+kaikesta,+mutta+sinullekkin+kun+totuus+selviää,+enempi+kirkot+antaa+maailmalle+rahaa+ja+auttaa+ihmisiä,+kuin+yksikään+jumalaton.+Sitä+paitsi+juopotkin+käyttää+rahansa+paremmin,+kuin+sika+rikkaat+jotka+pihtaavat."
Sinä+et+auta+ketään.+Olet+tyypillinen+itsekäs+ja+ahne+kristitty.+Kirkko+jakaa+Jeesuksen+verta+ja+lihaa+vampyyreille+ja+kannibaaleille+Tosi+hienoa+:D
"Kuoleman+jälkeinen+elämä+kuitenkin+on,+jumalattomalla+olkoon+oma+mielipiteensä+asiasta."
Olet+satusetä.+Et+mitään+muuta.+Ole+mitä+mielipuolta+tahansa.
"olen+valon+todistaja.+Ei+se+sinun+osaasi+muuta+mitenkään+paremmaksi,+kun+tulen+olemaan+oikeassa."
Olet+jo+sata+kertaa+sanonut+taskulamppuasi+Jumalaksi.+Olet+silti+väärässä,+potilas.
"Minä+en+olisi+sinuna+aivan+varma,+asiasta."
Minä+en+olisi+aivan+varma+sinuna.
"Ei+minun+tarvitse+varsinkaan+jumalattomalle+todistella+mitään,+vaikka+tietäisinkin+enempi+asiasta,+mutta+todistan+ainoastaan,+Jumala+on+valo+ja+Rakkaus."
Kyllä+sinun+tarvitsee+todistaa,+jos+juttelet+muka+totuutena+asioita.+Ja+taas+tuo+rakastamasi+taskulamppu+on+Jumalasi.
"Kova+olet+uhmailemaan,+vaikka+tulet+olemaan+asioissa+väärässä!!!!"
En+minä+mitään+uhkaile.+Sanon+vain+totuuden,+kuinka+sinulle+käy.
"sen+jälkeen+myöskin+sinulle+selviää+totuus,+että+olen+oikeassa!!!!"
Valitettavasti+kuoleman+jälkeen+kenellekään+ei+enää+selviä+yhtään+mitään.+Niin+että+lopeta+itse+lapselliset+uhkailusi!!!
"Kunhan+ei+vaan+kävisi+niin,+että+rukoilet+vielä+polvet+verellä+ja+pyytelet+anteeksi+kirjoituksiasi+ja+puheitasi,+itkun+kera."
Kristitylle+tyypillinen+Ihana+ja+rakastava+toiveesi+ei+toteudu.+Hinkkaa+ihan+ite+vaan+polvesi+verille+palvoessasi+olematonta+Jumalaasi.+Itke+samalla+Jeesus-vankilasi+vuoksi+tuhoamaa+elämääsi.
30.05.2019 05:49
Niin,+miksi+turhaan+pitkittää+jo+muutenkin+pitkiä+hoitopaikkojen+jonoja,+jos+itsensä+saa+hokkuspokkus-kuntoon+kotona+kädet+ristissä+ruikuttaen.
29.05.2019 12:08
Jumalalta+on+turha+apua+odottaa,+koska+hänen+aikansa+kuluu+homojen+pyllyjä+tiiraillessa.
29.05.2019 12:04
"Nuo+evoluution+meihin+istuttamat+selviytymismekanismit+ovat+myös+uskovaisilla."
Totta,+mutta+hassua,+että+he+väittävät+toisin.
29.05.2019 12:02
"Nämä+ominaisuudet+tulevat+suoraan+Jumalalta."
Jumalalta+ei+ole+havaittu+tulevan+mitään.
29.05.2019 11:53
"Ei+mikään+ole+tullut+tyhjästä,+Jumala+on+kaiken+luonut"
Olet+vain+niin+tyhmä,+ettet+tajua,+mitä+kirjoittelet.+Jos+ei+ollut+ensin+mitään+ja+se+Jumalasi+loi+jotain,+silloinhan+se+syntyi+tyhjästä.+Tajuatkos?+No+etpä+tietenkään,+koska+Jumala+unohti+loihtia+päähäsi+aivot.
"usko+sinä+vaan+siihen+tieteeseen."
Luotan+tieteeseen,+joka+tutkii.+Sinä+sen+sijaan+vain+hutkit.
"Täällä+ei+olisi+mitään+mikäli+Jumalaa+ei+olisi+ollut+luomassa+kaikkea,+ei+edes+sitä+älyä."
Sinulla+sitä+älyä+ei+tosiaan+ole+edelleenkään,+mutta+onneksi+sentään+maailmassa+löytyy+kaikenlaista+ilman+Jumalaakin.
"Minua+ainakin+on+auttanut+Jeesus+Kristus+juuri+silloin,+kun+sitä+oikeasti+tarvitsen."
Ei+siltä+näytä.
"Mistä+sinä+tiedät+tuloistani+yhtään,+et+mistään"
Melkoisesti+tuntuu+olevan+fyffeä+sulla,+koska+ei+muuta+tekemistä+ole+kuin+tuhlata+aikaa+netissä+kirjoittelemassa+paskaa.+Luulisi+siitä+liikenevän+kristityllä+sitä+kuuluisaa+rakkautta+auttaa+köyhempiä,+mutta+kristityt+ovat+ahneita+ja+itsekkäitä+narsisteja.
"Niin+lihallinen+kuolema+on+edessä,++Mutta+henkinen+ja+sielullinen+elämä+onkin+sit+toinen+juttu,+kuoleman+jälkeen."
Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Niin+ruumiillisesti+kuin+muutenkin.
"En+ole+edelleenkään+kieltänyt+Jumalan+olemassa+oloa,+enkä+Jeesusta+Kristusta,+kun+tiedän,+että+molemmat+ovat+olemassa."
Et+edelleenkään+ole+pystynyt+todistamaan+harhojasi+todellisiksi,+joten+olet+jumalaton.+Mahtaa+ottaa+pattiin+:D
"Silleen+siinä+tulee+käymään+monelle,+se+on+totuus!!"
Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään,+valepukki!!!
"Todistukset+tulevat+silloin+kun+Jumala+suo+jumalattomalle"
Sinä+olet+jumalaton,+etkä+pysty+todistamaan+mitään+nyt+etkä+tulevaisuudessa.
"Ensinnäkään+sinä+et+voi+tietää,+kuinka+kauan+Jumala+sallii+minun+elää"
Kuolet+tänä+vuonna.
"toisekseen+kun+käyt+toiselle+rukoilemaan+kuolemaa+,+se+käy+sinun+omaan+nilkkaasi."
Minulla+on++titaanivahvisteiset+nilkat.+Ne+eivät+voi+kuolla.+Mutta+sinä+vaikuitat+niin+heikolta+heikkopäisine+juttuinesi,+että+loppusi+on+lähellä.
"Kolmanneksi+sinä+käyt+repeämään+liitoksistasi!!"
Väität+taskulamppuasi+Jumalaksi+ja+minua+taas+kerran+pöydäksi.+Katsos+pöydässä+on+liitokset,+ei+minussa.+Korkeintaan+repeän+nauruun+naurettavien+juttujesi+takia+:D
28.05.2019 17:58
"Jumala+on+kaiken+luonut,+ennen+Jumalaa,+ei+ole+ollut+ensimmäistäkään+tiedemiestä,+eikä+mitään."
Mooses+oli+ennen+Aatamia.+Muuten+hän+ei+olisi+pystynyt+kirjoittamaan+autenttista+kertomusta+ennen+Aatamia.+Ja+Jumala+loi+kaiken+tyhjästä+:D+Voi+kun+naurettavaa+:D
"se+on+vaan+pääasia,+että+tiedän+totuuden+ja+tulet+saamaan+todistuksen,+Jumalasta+kun+sen+aika+on."
Totuus+on,+että+sinä+kirjoittelet+paskaa.
"Voi,+voi+kun+sille+ei+nyt+mahda+mitään,+Jumala+tulee+todistamaan+sen,+kun+hän+itse+haluaa.+Eli+jumalaton,+tyytyköön+asemaansa."
Sinä+olet+jumalaton.
"Missä+se+näkyy,+ai+siinä,+että+on+jotakin+tapahtunut+4,4+miljardia+vuotta+sitten."
Se+näkyy+älyä+vaatineista+tutkimustuloksista.+Raamattu+ei+tiedä+sellaisista+mitään,+ei+edes+älystä.
"Hinduilla+on+se+oma+pyhä+lehmänsä,+miksi+he+eivät+pyydä+siltä+mitään,+eikös+sen+pitäisi+silloin+auttaa,+kun+siltä+pyytää."
Pyhä+Lehmä+auttaa+yhtä+hyvin+kuin+sinun+Jumalasi+eli+ei+mitenkään.
"Miksi+sinä+et+hauku+rikkaita+yhtään,+kun+annat+heidän+porsastella+ja+ahnehtia+aivan+vapaasti."
Koko+ajanhan+olen+sanonut,+että+olet+häpeämätön+porsas,+koska+täällä+vain+hyvätuloisena+rehvastelet+nettiyhteytesi+kanssa+kirjoittelemassa+joutavuuksia,+etkä+auta+hätää+kärsiviä+hinduja.+Olet+ahne+sika!!!
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+kun+et+tiedä+kuka+on+vastassa."
Se+oli+fakta.+Tiedän,+että+kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.+Sinulla+on+hautuumaa+vastassasi.
"jumalattomalta+se+voi+tuntua+siltä."
Sinä+olet+jumalaton.
"Asetut+sellaiseen+asemaan,+että+päätät+jo+näköjään,+kuka+pääsee+mihinkin."
Mites+sinä+itse+asetut!!!+Olet+kaiken+aikaa+tuominnut+minut+muu+muassa+sanomalla:+"pelkäämpä,+että+hymysi+hyytyy,+kun+totuus+alkaa+selviämään."+Kuitenkaan+et+pysty+todistamaan+Jumalaasi+mitenkään.+Olet+lapsellinen+tuomitsija,+joka+ei+tiedä+mistään+mitään.+Pitäisit+turpasi+tukossa,+koska+et+häpäise+muuta+kuin+itsesi+lapsellisilla+jutuillasi.+Onneksi+olet+kuoltusi+kuollut+kuin+kivi.+Rukoilkaamme,+että+se+tapahtuu+hyvin+pian.
28.05.2019 13:41
Jos+Jumala+olisi+olemassa,+hän+olisi.
28.05.2019 07:48
"Mistä+sinä+tiedät,+mitä+on+ollut,+ennen+raamatun+ilmestymistä,+et+mistään.+Minulle+riittää,+se+on+jo+Raamatun+alusta+lähtien,+että+ihminen+tulee+eroittamaan+hyvän+ja+pahan."
Sinähän+se+vasta+tunnut+tietävänkin+kaiken+jo+ennen+tiedemiehiä+miljoonia+vuosia+sitten+:D+Sinulle+riittää+mikä+tahansa+kunhan+se+on+pehmeäpäistä+potaskaa.+Ihmisiä+oli+jo+ennen+Raamatun+sepittämistä.
"Taskulamppu+on+taskulamppu,+jos+et+satu+sitä+tietämään.+Minun+ei+tarvitse+luulla+mitään,+vaan+tiedän+ja+olen+varma,+että+Jumala+on+olemassa."
Kyllä+minä+tiedän+oikein+hyvin,+mikä+taskulamppu+on,+mutta+en+minä+sitä+Jumalana+pidä+niin+kuin+sinä.
"Etkö+tiedä,+että+Jumala+on+jumalattomalle+salattu"
No+juuri+sinähän+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+esitellä.+Hyvin+salattu+näyttää+olevan+sinulle+ja+kaikille+muillekin.+Olematon+Jumala+ei+pysty+muuhun+kuin+iänkäikkisiin+piilosilla+oloon.
"Tiedemiehet+eivät+taida+itsekkään+tietää+miten+pitkä+on+aikaa+4,4+miljardia+tai+66+milj.vuotta."
Älykkäinä+he+tietävät+paljon+enemmän+kuin+sinä+tollo.
"Mitä+sinä+siintäkin+Kristittyjä+syyttelet,+joka+viikko+rikkaat+saavat+miljoonia+itsellensä+ja+ahnehtivat.+Mistä+sinä+nyt+tuon+hindun+tuohon+vetäisit,+eikös+heillä+ole+se+palvottu+eläin,+kävisivät+uskomaan+Jeesukseen+Kristukseen,+elämän+leipään."
Siintä+minä+syytän,+koska+ahneet+kristityt+riistävät+itselleen+kaiken+kerta.+Kaiken+maailman+lähetyssaarnaajia+läheteltiin+pioneereina+eri+puolille+maailmaa,+jotta+saatiin+rakennettua+pohja+riistopolitiikalle.+Nyt+sinä+et+antaisi+muruakaan+köyhälle+hindulle,+vaikka+hänellä+on+yhtälainen+oikeus+elää+kuin+sinulla.+Kaiken+omaisuutesi+tuhlaisit+vain+kirjoittelemalla+paskaa+netissä.+Häpeä!
"Ei+se+niin+mene."
Niin+se+kuitenkin+näyttää+menevän,+vaikka+kuinka+muuta+valehtelisit.
"tiedän+sen,+että+kuka+on+minua+vastassa,+kun+täältä+poistun."
Minä+tiedän.+Suuri+pettymys+on+sinua+vastassa.
"Jumala+antaa+jumalattomalle+juuri+silloin+itsestänsä+tiedon,+kun+hän+haluaa"
Olematon+ei+halua+mitään+muuta+kuin+olla+kadoksissa.
"Sen+takiahan+on+kirjoitettu,+että+rikkaallakin+on+vaikea+päästä+Taivastenvaltakuntaan."
Helpompi+on+rikkaan+kamelin+päästä+taivaaseen+kuin+sinun.
28.05.2019 06:01
"Se+riittää+jo+todisteeksi+Jumalan+olemassa+oloon,+kun+on+hyvä+ja+paha"
Ei+riitä.+Se+todistaa+vain+sen,+että+on+hyvää+ja+pahaa,+mutta+ei+sitä,+että+olisi+Jumala.+Hyvää+ja+pahaa+oli+jo+silloin,+kun+Raamattua+ei+ollut+edes+keksitty.
"Jumala+on+valo+ja+rakkaus"
Rakastat+siis+taskulamppuasi,+jota+luulet+Jumalaksi.
"On+minulla+Jumala+olemassa"
Ei+ole.+Muutoin+pystyisit+esittelemään+hänet.
"Epäilen.+Ymmärrän+sentään+ajan+laskun+2019.+Mutta+en+4,4+miljardia+tai+66milj+vuotta."
Älykkyytesi+ei+riitä+kovin+pitkälle.+Noin+tyhmän+kannattaisi+pitää+turpansa+tukossa.
"Niin+rikkaat+maat+ja+rikkaat+jakavat+väärin,+kun+he+eivät+ymmärrä,+että+heidän+rikkautensa+ei+ole+pelkästään+heitä+itseänsä+varten,+eli+ahneus+on+takana.+Raha+on+kaiken+pahan+alku."
Sitä+rikkautta+on+riittänyt+sinullekin+niin+paljon,+että+pystyt+kirjoittelemaan+netissä+paskaa.+Väärin+jaettu.+Mieluummin+joku+köyhä+hindu+saisi+syödä+niilläkin+rahoilla+itsenssä+kylläiseksi,+mutta+kristityt+ovat+jakaneet+kaiken+epäoikeudenmukaisesti.
"Ei+minun+tarvitse,+koska+uskon+Jeesukseen+Kristukseen+ja+hän+on+jo+kärsinyt+ne+puolestani."
Sinä+siis+saat+tehdä+pahaa+sydämesi+kyllyydestä.+Semmoisia+piruja+te+olette.
"Sinun+mielestäsi+minun+juttuni+saavat+olla+naurattavia+ja+harhaa,+mutta+pelkäämpä,+että+hymysi+hyytyy,+kun+totuus+alkaa+selviämään."
Älä+uhoa+noin+lapsellisia+satujutuillasi,+potilas.+Itseltäsi+hymy+hyytyy,+kun+havaitset+tulleesi+höynäytetyksi.
"Ei+minulla+ole+mikään+kiire,+koska+todistukset+tulevat+silloin,+kun+on+viimeiset+ajat+käsillä.+Eli+sillä+voidaan+tarkoittaa,+joko+sinun+tai+maailman."
Minä+haluan+uskoa+hyvään+Jumalaan+enkä+tuollaiseen+pahansuopaan+perkeleeseen+kuin+sinä.+Sinun+Jumalasi+ei+anna+edes+mitään+todistusta+itsestään.+Varsinainen+olemattomuus+:D
27.05.2019 17:11
"Vaikka+ateistille+kertoisi+millaisen+todisteen+täällä+maailmassa,+niin+te+kiumurtelette+ja+kaartelette,+vääristelette+asiaa."
Minulle+riittää+ihan+luotettava+todiste.+Mutta+kun+hihhulilta+kysyy+todistetta,+hän+rupeaa+kiemurtelemaan+ja+kaarteleman,+että+todisteet+tulevat+myöhemmin.+Ja+miksikö+niin?+No+koska+teikäläisellä+ei+ole+todisteen+todistetta.
"En+minä+sitä+epäile+yhtään,+vaikka+sinulla+ei+sitä+olekkaan,+tai+sinulla+on,+mutta+se+on+sinulla+kadoksissa."
No+eipä+Jumalaa+näytä+olevan+sinullakaan,+huijari.
"Hei+ne+dinosaurukset+ollaan+voitu+tehdä,+ei+tarvitse+mennä+kuin+visulahteen+löytyy+jo+dinosauruksia.+Eikös+Nooan+arkistakin+ole+todisteita,+ettepäs+te+siihen+usko+ja+tehty+vieläpä+mallikin."
Nooan+arkki+on+huijausta.+Sellaiset+lahoavat+ja+katoavat.+Dinosauruksen+luut+ovat+todella+vanhoja,+mutta+edelleen+olemassa.
"Mistä+sinä+tiedät,+minkä+takia+maailmassa+ihmiset+kärsivät"
Siksi,+että+heitä+on+liikaa+ja+maailman+varat+on+jaettu+kristillisesti+väärin.
"Jeesus+Kristus+kärsi+maailman+synnit+ristillä"
Ajatella,+että+naulitsemalla+joku+ristiin,+sinä+saat+syntisi+anteeksi.+Voi+kun+naurettavaa+:D+Kärsi+itse+syntisi!!!
"Enkä+ihmettele+yhtään,+vaikka+ei+jumalattomalle+tule+ilmoittelemakaan+itsestänsä+mitään,+kun+seuraa+täällä+näitä+teidän+kirjoituksianne."
Enkä+ihmettele+yhtään,+vaikka+näet+harhoja,+kun+lukee+naurettavia+juttujasi.
"Mites+sinulla+tulee+nyt+noin+kova+kiire+saada+todisteita,+todisteet+tulevat+sitten,+kun+Jumala+ne+suo+ja+on+niiden+aika.+Ei+minulla+ole+kiire+mihinkään,+Jumala+pysyy+salattuna,+niinkauan+kuin+hän+haluaa."
Jos+sinä+väität+Jumalan+olevan+olemassa,+sinulla+on+kiire+esittää+hänestä+todisteet+ja+vähän+äkkiä.+Muuten+säilytät+huijarin+maineesi+loputtomiin.
27.05.2019 13:03
191 / 205