Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei+minun+tarvitsekkaan+sitä+eläväksi+jumalattomalle+tehdä,+Jumala+kyllä+todistaa+itsestänsä,+kun+sen+aika+tulee."
Älä+sitten+valehtele+jotain+eläväksi,+jos+kertomasi+on+satua.+Satuolennot+eivät+todista+itseään+eläviksi+nyt+eivätkä+tulevaisuudessa.+Jumala+on+iankakkia+sontaa.
"Vaikka+sinä+minua+typeränä+pidät,+se+ei+kuitenkaan+sitä+totuutta+aja+pois,+että+Jumalaa+ei+olisi."
Jumalaa+ei+vaan+edelleenkään+ole.
"fakta+on,+että+tieteenne+vetää+teitä+100-0+kuokkaan."
Kyllä+se+olet+sinä,+joka+olet+humpuukin+säälittävä+uhri.++Varo+kun+liikut+eläintieteellisessä+museossa+ja+näet+siellä+dinosauruksen+luurangon.+Saatana+voi+hyökätä+niistä+luista+housuihisi+ja+sitten+sinua+viedään+helvettiin+:D
"Ei+välttämättä,+kärsimyksestä+myöskin+tiedetään,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa,+silläkin+on+merkitystä.+Mikäli+Jumalaa+ei+olisi+olemassa,+ei+hän+omiaan+kouluttaisi,+eikä+opettaisi,+kasvattaisi,+johonkin+suurempaan+mitä+on+tulossa."
Kärsimyksen+tuottaminen+rakastamilleen+on+vihoviimeinen+raukkamaisuus.+Niin+no+naulituttihan+kyseinen+Jumala+poikansakin+ristiin.+Voi+kun+kiva+isä.+Sellaisen+hirviön+luokse+sinä+olisit+menossa+riemusta+kiljuen.+Ketähän+vedetään+kuokkaan+100-0!!!
"Se+on+mielipiteesi."
Se+oli+taas+fakta.
"Ei+minun+tarvitse+hyväksyä+sellaisia+asioita,+jotka+ovat+Jumalan+sanaa+vastaan+ja+totuutta+vastaan."
Mene+jurottamaan+sitten+Raamattu+silmilläsi+kuppaiseen+kamariisi.+Jumala+ei+muuten+ole+ikinä+sanonut+sanaakaan.
"Eli+sitä+mitä+ihminen+kylvää,+niin+sitä+se+saa+myös+niittää."
No+sinä+et+ainakaan+kylvä+muuta+kuin+älykääpiyttä.
"En+ole+mikään+Jumalan+ja+Jeesuksen+Kristuksen+kieltäjä,+tiedän+että+Jumala+on+olemassa,+se+ei+ole+harhaa."
Juuri+sinä+olet+Jumalan+kieltäjä,+koska+et+tuo+häntä+esittelyyn.++Piilottelet+Jumalaa,+huijari.
27.05.2019 06:49
"Jos+Jumala+on+olemassa,+jos+sana+ateistin+näkökulmasta."
Jos+sinulla+olisi+himpun+verran+älyä,+se+näkyisi+jotenkin.+Jos-sana+älykkyytesi+näkökulmasta.+Jumalaa+et+saa+eläväksi,+vaikka+kuinka+väität.
"+Se+on+sinun+mielipiteesi,+totuus,+on+totuus,+etkä+mahda+sille+mitään."
Fakta+on+se,+että+olet+typerys.+Sille+et+mahda+mitään.
"Ole+uskomatta,+luota+siihen+maailmaan+ja+tieteeseen+ja+4,4miljardia+vuotta+sitten."
Uskonkin+mieluummin+faktoihin+kuin+sinun+satuihisi,+valepukki.
"Mistä+sinä+tiedät+jumalattomana,+mitä+Jeesus+Kristus+antaa+häneen+uskoville,+et+tiedä+mitään."
Olen+nähnyt.+Kurjuutta+ja+sairautta+on+hihhuleilla+riittänyt.
"Eli+minä+todistan+sen,+että+Jumala+on+valo+ja+Rakkaus,+itse+en+ole+se+valo,+vaan+valon+todistaja."
Et+sinä+mitään+todista.+Sinä+vänkäät+lapsellisia.+Ne+eivät+todista+mitään+muuta+kuin+sinut+vähälahjaiseksi.
"Mikäli+minä+hyväksyisin+teidän+tekonne,+silloin+olisin+kuin+te."
Ethän+sinä+muuta+hyväksy+kuin+itsesi.+Ja+valehtelet+totuudesta.
"Ei+minun+tarvitse+Jumalan+luomistyötä+haukkua,+vaan+sitä+kun+ihmiset+itse+muuntelevat+totuutta,+Jumalan+olemassa+olosta,+teoillansa+ja+puheillansa."
Juuri+ihmiset+ovat+kuulemma+Jumalan+luomistyötä.+Eivät+he+voi+olla+sen+parempia+kuin+miksikä+heidät+on+luotu.+Olisi+ns.+Jumala+sitten+jättänyt+luomatta,+kun+ei+muuta+saanut+aikaan+kuin+pelkkää+paskaa.
"Jumala+ja+Jeesukseen+Kristukseen+uskovat+tunnistavat+omansa,+ei+tarvitse+mitään+virkatodistuksia,+kaikkea+ei+välttämättä+jumalattoman+tarvitsekkaan+tietää."
Juuri+sinä+olet+jumalaton,+mutta+hyvä+jos+tunnistat+harhasi,+potilas.
26.05.2019 14:59
"Miksi+ei+saisi+Jeesukseen+Kristukseen+uskoa+ja+totuuteen.+jumalaton+on+se+joka+tulee+ajamaan+ihmisiä+harhaan+ja+tuhoaa+kaiken."
Koska+sinun+Jeesuksesi+on+lapsellista+satua.+Sinun+Jeesus-vankilasi+tuhoaa+elämäsi.+Ja+jumalaton+olet+sinä,+koska+et+pysty+esittelemään+sitä+Jumalaasi.
"Kuuleppas+en+valhtele,+vaan+tämä+on+totuus+asiasta."
Sinä+et+muuta+osaa+kuin+valehdella.+Älä+puhu+totuudesta,+koska+siitä+sinä+et+tiedä+mitään.
"En+usko+yhteenkään+dinosaurukseen,+maailma+ja+tiede+osaa+syöttää+ihmisille,+vaikka+mitä+paskaa."
Sinä+olet+oikeasti+todella+tyhmä.
"Saatana+on+sellainen,+että+se+haluaa+että+yksikään+ei+pelastuisi+maailmasta"
Näytät+tuntevan+kaverisi+hyvin,+sinä+saatananpalvoja.+Minä+en+usko+sinun+mikkihiiriisi.
"Ymmärrän+hyvin+että+kun+hyväksyisin+jumalattomien+teot,+ja+kieltäisin+Jeesuksen+Kristuksen+pitäisitte+minua+kaverina"
Minä+en+voi+sietää+tuollaisia+valehtelijoita+kuin+sinä.+Te+huijaatte+ihmisiä+luulemaan,+että+satuolennot+ovat+eläviä.+Minä+uskon+Joulupukkiin.+Niitä+näkee+ihan+oikeasti+jouluisin+iloisina+ja+lahjakkaina.+Samaan+aikaan+Jumala+jakaa+kurjuutta.
"Miksi+sitten+kysyt+aina+todisteista,+kun+tiedät+vastauksen,+minkä+todistuksen+annan."
En+minä+mitään+kysynyt.+Minä+vaadin+sinulta+todisteita,+mutta+idioottina+et+sitä+tietenkään+tajua.
"Ei+vaan+totuus.+Ei+minun+tarvitse+käydä+hyväksymään+ja+rakastamaan+jumalattomien+tekoja,+ja+hyväksyä+niitä."
Sinun+jutuissasi+näkyy+vain+vale.+Ja+jumalaton+itserakkaus.
"Jumala+loi+kaiken+alunperin+kaiken+hyväksi,+ihminen+itse+muuntelee+totuutta,+näin+ollen+joutuu+erille+Jumalasta+ja+totuudesta."
Jumalan+luomispuuhat+menivät+niin+pieleen,+että+jopa+sinun+pitää+haukkua+sitä.+Äläkä+puhu+siitä+totuudesta,+koska+et+pysty+sitä+kertomaan.
"Joo,+mutta+Jeesukseen+Kristukseen+uskovat+kyllä+tunnistavat,+oikean+oikeaksi."
Et+taaskaan+tajunnut+pointtia.+Tarkoitin+sitä,+että+Jumalan+virkatodistus+pitää+näyttää,+koska+muutenhan+kuka+tahansa+voi+sanoa+omaa+poikaansa+Jumalan+pojaksi+ihan+vain+siksi,+ettei+hänen+tarvitse+maksaa+ko.+pojasta+ruokkomaksua.+Niin+että+näytä+se+Jumalan+virkatodistus,+josta+käy+ilmi,+että+Jeesus+on+Jumalan+poika.+Muussa+tapauksessa+juttusi+ovat+pelkkää+puppua,+valepukki.
26.05.2019 12:24
"Ei+se+ole+mikään+pieni+piiri,+eikä+tarvitse+laput+silmillä+elää+ja+näkee+totuuden."
Sinä+elät+pienessä+harhamaailmassasi+Raamattu+silmilläsi+ja+huijaat+muiden+lisäksi+myös+itseäsi.+
"Monet+muijat+onnistuvat+siinä+mitä+muijanni+yritti,+eli+saada+minut+ryyppäämään+ja+lapset+tyhjänpäälle.+Niin+hän+epäonnistui+juuri+siinä,+että+yritti+tuhoita+sekä+elämäni+ja+perheeni,+mutta+hän+epäonnistui+siinä."+
Valehtelet.+Mokailit+itse+ja+uskovaiseen+tapaan+sanot+väärän+todistuksen+toisesta.
"Tottakai+uskon,+kerta+uskon+ikuisuuteen+ja+Jumalan+iänkaikkisuuteen."
No+mitäs+sitten+väität+faktoja+valheeksi.+Dinosauruksia+on+ollut+olemassa.+Niistä+on+oikein+todisteita.+Missäs+ovat+sinun+jeesuksesi+luut?
"Niin+jumalattomalta+on+Jumala+kadoksissa,+eikä+merkkiäkään+Rakkaudesta.+Ei+minulta+ole+mitään+kadoksissa.+"
Sinusta+huokuu+vain+viha.+Ei+tietoakaan+rakkaudesta.
"Ei+minun+tarvitse+todistaa+mitään,+todistukset+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on,+se+riittää+kun+todistan,+että+Jumala+on+valo+ja+Rakkaus."
Taas+tuota+lapsellista+jargonia.+Jos+väität+jotain,+sinun+pitää+TODISTAA+SE.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään.+Minä+en+sinun+taskulampustasi+ja+olemattomasta+rakkaudesta+vakuutu+pätkääkään.
"Ei+jumalaton+voikkaan+nähdä+minun+rakkauttani"
Rakkauttasi+ei+voi+nähdä+kukaan,+koska+sinustahan+huokuu+pelkkä+viha.
"Koirissakin+näkyy+enempi+lähimmäisen+rakkaus,+kuin+jumalattomissa."
Koirat+eivät+ole+uskovaisia.+Varmaan+siinä+piilee+syy,+miksi+ne+kykenevät+jopa+olemaan+kivoja.+Sinä+et+pysty+muuta+kuin+vihaamaan+ja+haukkumaan+ns.+Jumalasi+luomistyötä.
"Raamatussa+on+kirjoitettu+valon+todistajasta,+olen+valon+todistaja,+pidä+sinä+minua+pimeänä+tai+minä+hyvänsä.+Se+ei+totuutta+tule+muuttamaan,+eikä+Jumalan+olemassa+oloa."
Raamattu+on+ihmisten+kirjoittamaa+potaskaa.+Vain+pimeät+ottavat+sellaisen+tosissaan.
"Ei+tarvitse+olla,+koska+jokainen+joka+uskoo+Jeesukseen+Kristukseeen,+tietää+myöskin+sen+todeksi."
Jos+väität+Jeesusta+Jumalan+pojaksi,+sinulla+pitää+olla+esittää+asiasta+virkatodistus+vakuudeksi.+Muutenhan+kuka+tahansa+voisi+väittää+jotain+lasta+Jumalan+pojaksi+ja+päästä+siten+ruokkomaksuista.
26.05.2019 08:00
"Voi+sitä+ihminen+elää+laput+silmillä,+tai+elämää+jonkin+pienen+ympyrän+sisällä."
Sinä+elät+Raamattu+silmilläsi.+Se+on+hyvin+pieni+piiri.
"Muijani+ensinnäkin+läksi+sen+takia,+koska+hän+epäonnistui"
Sinähän+se+varsinainen+onnistuja+oletkin+:D
"Jumala+on+ikuinen"
Jumala+on+sen+pituinen+se,+kun+siitä+valehtelevan+elämä+loppuu.
"+johan+teidän+tieteennekin+väittää,+että+iänkaikkisuus+on+olemassa,+miksi+siis+ei+Jumalaa+olisi,+kun+tiede+puhuu+66milj.+vuodesta."
On+sitä+aikaa+ollut+ennen+sinuakin.+Vai+etkö+usko?
"Miksi+minun+pitäisi+tuoda+Jumala+jumalattomalle+esittelyyn"
Jos+väität+Jumalan+olevan+olemassa,+olisi+vähintäänkin+sopivaa+esitellä+hänet+oikeasti.
"En+valehtele,+enkä+vihaa+,mutta+ei+minun+kuitenkaan+tarvitse+hyväksyä+jumalattoman+mielipidettä+ja+heidän+tekojansa"
Nimenomaan+valehtelet+jumalattomasti.+Siitä+mainostamastasi+rakkaudesta+ei+näy+merkkiäkään.+Se+on+yhtä+kadoksissa+kuin+Jumalasikin.
"Miksi+minun+pitäisi+todistaa+enempää,+mitä+minun+täytyy,+se+riittää,+vaikka+tietäisinkin+enempi"
Miksi+sitten+väität+aivan+poskettomia,+jos+et+pysty+todistamaan+väitteitäsi?
"Maailma+tullaan+luomaan+uudelleen,+siellä+on+pelkkä+rakkaus."
Hassu+harha+sinulla.+Eihän+sinussa+ole+rakkautta+nytkään.
"Ensinnäkin+koirat+haukkuu+ja+toisekseen+en+hauku,+totuus+on+rakkaudesta."
Olet+siis+koira,+eikä+sinusta+näy+rakkaus+mitenkään.
"Ei+kun+ihmisestä,+eikä+apinsata."
Apinsata+on+siis+kädellinen+Jumala.
"+Jumala+tulee+esille+jumalattomalle+juuri+silloin+kuin+hän+haluaa,+siinä+ei+tapahdu+minun+tahto,+vaan+Jumalan+tahto.+Minulle+riittää+se,+että+todistan,+että+Jumala+on+valo+ja+Rakkaus.+Vaikka+tietäisin+asiasta+enempikin."
Sinä+et+tiedä+mitään.+Olet+täysin+pimeä.
"Ei+minulla+tarvitse+olla+mitään+virkatodistuksia+Jumalasta+tai+näyttää"
Kyllä+tarvitset,+jos+väität+Jeesusta+Jumalan+pojaksi.
25.05.2019 16:04
"vihaan+ateisteja+enemmän+kuin+ruttoa"
Auttaako+ruton+vihaaminen?+Wikipedia:+"Rutto+on+tarttuva+kuumetauti,+jonka+aiheuttaa+Yersinia+pestis+-bakteeri."+Oletko+onnistunut+tappamaan+montakin+Yersinia+pestis+-bakteeria+vihaamalla?+Entä+montako+ateistia+on+kuollut+"lähimmäisrakkautesi"+ansiosta?
25.05.2019 12:25
"Joka+ainut+ihminen+tulee+näkemään+sen+omilla+silmillänsä,+mihinkä+jumalattomuus+johtaa."
Ei+näe.+Kuvitelmasi+jäävät+kuvitelmiksi.
"Ei+sitä+tarvitse+selitellä+,+kun+rakkaus+on+ikuinen.+Jumalan+luomukset+ovat+tulleet+Jumalasta,+joka+on+luonut+kaiken."
Toisin+sanoen+olematon+Jumalasi+loihti+kaiken+tyhjästä.+Eipä+ole+hääppöinen+selitys+sinulla.+Rakkaudesta+et+tiedä+mitään,+joten+älä+kirjoittele+siitä.+Muijasikin+lähti,+koska+et+osannut+rakastaa.
"jumalattomalle,+Jumala+on+hengetön."
Juuri+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+tuoda+esittelyyn.
"Johan+minä+olen+hyvä."
Olet+hyvä+valehtelemaan+ja+vihaamaan+muita.
"En+ole+huijari+mutta+todisteet+tulevat+sitten,+kun+Jumala+ne+suo."
Olet+huijari+niin+kauan+kunnes+pystyt+todistamaan+jotain.
"Jumala+loi+kaiken+hyväksi,+mutta+ihminen+itse+aiheuttaa+kaiken+pahan+tottelemattomuudella+ja+muuntelemalla+asioita+Jumalaa+vastaan."
Jos+se+sinun+Jumalasi+olisi+osannut+hommansa,+ei+sinullakaan+olisi+valittamista.
Mutta+surkea+Jumala+luo+surkeaa+tavaraa.+Olisi+se+Jumala+loihtinut+kaiken+suoraan+taivaaseen,+niin+sinulla+olisi+muuta+tekemistä+kuin+käydä+haukkumassa+ihmisiä+ateismi-palstalla.+Tuo+haukkuminen+on+vissiin+sitä+sinun+"rakkauttasi".
"Sanonta+kuuluu,+että+kun+antaa+pahalle+pikkusormen,+se+vie+koko+käden."
+Jumala+siis+kuuluu+kädellisiin+eli+hän+on+kuin+onkin+apina!!!
"Minä+olen+jumalattoman+kanssa+eri+puolella,+siksi+meidän+keskustelumme+on+juuri+tälläistä+mitä+se+on.+Sitäkö+odotat+rakkauteni+osoituksena,+että+kieltäisin+Jumalan+olemassa+olon+ja+hyväksyisin+jumalattomien+teot,+kävisin+myöskin+silloin+valehtelijaksi,+enkä+olisi+totuudessa,+vaan+valheessa."
Juuri+sinä+olet+jumalaton+valepukki,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+näyttää.+Sinä+vain+vänkäät+kuin+pikkulapsi:+meidän+isä+on+parempi+kuin+teidän+isä.+Eikä+sinulla+edes+ole+sitä+isää+tuoda+esittelyyn.++Näkymätön,+olematon+isä+on+huuhaata.+Minä+uskon+Joulupukkiin.+Se+on+paljon+parempi+kuin+sinun+kuviteltu+henkesi.+Ettäs+sen+tiedät+valepukki!!!
"Totuus,+on+totuus,+Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus,+on+Jumalan+poika."
Totuus+on+se,+että+sinä+kirjoittelet+pehmeäpäistä+paskaa.+Onko+sinulla+se+Jumalan+virkatodistus+näyttää?+Siitä+kävisi+ilmi,+onko+Jeesus+Jumalan+poika!!!
25.05.2019 06:25
"Jokaista+ihmistä+hallitsee+jompikumpi+seuraavista+kuninkaista:
Voittajakuningas:+Jeesus+Kristus
Tappiokuningas:+Perkele"
Minä+en+usko+kumpaankaan+mikkihiireen,+joten+sinä+olet+pöpi+ja+saatananpalvoja.+Et+voita+sillä+mitään,+vaikka+tekeydyt+ylimieliseksi.
25.05.2019 05:57
Kiitos+lähimmäisrakkautta+pursuavasta+kommentistasi.+Tosin+lähimmäisrakkautta+siinä+oli+yhtä+vähän+kuin+ns.+Jumalaasi+on+olemassa.
Sinun+tapaasi+en+valitettavasti+usko+kommunismiin,+joten+joudut+viemään+kylttisi+vappumarssille+ihan+issesses+vaan.+Liimaa+samalla+sähkötolppiin+muutama+Jeesus+tulee+pian,+oletko+valmis+-kyltti.+Saat+siitä+hyvän+mielen+ja+kuviteltu+ikielosi+varmistuu.+Jos+tuollaista+joku+haluaisi+ikuisesti+katsella.
25.05.2019 05:53
"Ei+minun+tarvitse+saadakkaan+Jumalaan+henkeä,+se+riittää+kun+tiedän+että+se+on+olemassa+ja+todistan+siintä."
Et+sinä+mitään+todista+ennen+kuin+sinulla+on+jotain+millä+todistaa.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään,+koska+sinulla+ei+ole+todistamiseen+tarvittavaa+älykapasiteettia.
"Niilä+se+vasta+kovat+luulot+ovatkin,+jotka+luulevat,+että+kaikki+tulee+tyhjästä+vaan."
No+kerrohan,+mistä+ne+sinun+Jumalasi+luomukset+ovat+tulleet.+Etteivät+peräti+tyhjästä+vaan.
"Se+on+sellaisen+jumalattoman+mielipide,+jolla+ei+ole+todistusta+asiasta."
Jumalasi+on+edelleen+hengetön,+vaikka+olisit+mitä+tahansa+mielipuolta.
"Sinunkaan+ei+tarvitsisi+kysellä+todisteista+mitään,+mikäli+olisit+lukenut+Raamatusta+milloin+niiden+aika+on."
Raamattu+on+ihmisten+kirjoittamaa+sontaa.
"Sithän+näätte,+mitä+jumalattomuudesta+seuraa."
Jumalattomuutesi+on+vienyt+sinulta+älyn.
"Oleppa+hyvä."
Minä+olenkin+hyvä.+Voisitko+sinä+pystyä+samaan?
"Kyllä+tulee+todisteet,+sitten+kun+niiden+aika+on."
Haluat+siis+olla+huijari+edelleen.
"Ei+muuta+kun+teette+vaan+enempi+asioita+Jumalan+sanaa+vastaan,+niin+sit+näätte+kuka+on+oikeassa.+Aina+tulee+menemään+vaan+asiat+huonompaan+suuntaan,+mitä+enempi+menemme+Jumalan+sanasta+erille."
Se+sinun+Jumalasi+siis+loi+maailman+surkeaksi,+koska+on+itsekin+surkea.+Voi+surkeus+sentään!!!
"Jumala+ja+rakkaus+ei+kuole+koskaan,+mutta+mustanaamiosi+häipyy+lopullisesti,+kun+maailma+katoaa."
Sinusta+ei+rakkaus+näy+mitenkään.+Jumalasi+on+siis+rakkauksineen+täysin+kuollut.
24.05.2019 18:35
"Vaikka+kuinka+vänkäät+Jumala+on+olemassa"
Vaikka+kuinka+vänkäät,+et+saa+Jumalaasi+millään+henkeä.
"Ei+kun+minulla+on+tietoa."
Sinulla+on+vain+suuret+luulot.
"Se+on+sinun+mielipiteesi+minusta,+se+ei+kuitenkaan+tee+Jumalaa+olemattomaksi."
Tuo+on+vain+sinun+mielipiteesi.+Jumalasi+on+edelleen+olematon+ja+hengetön.
"Ei+ole+valheita+vaan+totuus,+koskekoon+se+jumalatonta+vaikka+kuinka+kovasti."
Sinua+riipoo,+koska+Jumalasi+on+olematon+ja+hengetön.
"Jumalan+olemassa+olon+näkee+jokainen+jo+siintä,+kun+mitä+saa+jumalattomuudella+aikaan+ja+sillä+kun+käydään+Jumalan+sanaa+vastaan."
Jumalan+hengettömyyden+näkee+jo+siintä+kerta+sinun+pitää+käydä+täällä+valehtelemassa+hänen+puolestaan.
"En+ole+ollut+väärässä+yleensä+tälläisissä+asioissa,+koska+elämä+on+myöskin+opettanut,+sitä+varten+olen+myöskin+täällä."
Et+ole+oppinut+muuta+kuin+valehtelemaan+kerta+siintä.
"jumalattoman+mielestä+Raamattu+on+satu+kirja,+mutta+paljon+löytyy+myöskin+sellaista,+mistä+on+ihmiselle+hyötyä+ja+totuutta."
Juuri+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+sitä+Jumalaa+esitellä.+Kerta+siintä+sen+tietää+kerta.+Raamatusta+on+hyötyä+ihmisille,+koska+siintä+he+saavat+tietää,+että+Bileamilla+oli+puhuva+aasi+kerta.
"Eipä+tarvitse+uskoa."
Kiitos+tuosta+vapauttavasta+kommentista+:D
"Ei+minun+tarvitse+mikään+huijari+olla,+vaan+todistukset+tulevat+sitten,+kun+Jumala+sallii+ne."
Eivät+tule.+Jos+niitä+ei+ole+nyt,+niitä+ei+tule+myöhemminkään.+Se+on+varma+tosi+kerta.
"Mikäli+tietäisit+totuuden,+veikkaan+että+sinullakin+olisi+pikkaisen+toisen+lainen+ääni+kellossa,+mutta+kun+sinä+et+tiedä.+Sen+takia+minun+ei+tarvitse+empiä,+kun+tiedän+totuuden."
Eipä+sinulla+ole+muuta+esittää+todisteeksi+kuin+lapselliset+väitteesi.+Sinä+et+tiedä+mitään.
"Jumala+ei+kuole+mihinkään.+Niinpä+lihallinen+kuolema+on+jokaisella+edessä,+mutta+siintä+eteenpäin,+onkin+sit+toinen+juttu."
Mustanaamiokin+on+mies,+joka+ei+koskaan+kuole.+Samanlainen+sarjakuvasankari+on+Jumalasi.
24.05.2019 13:45
Ohhoh,+vai+sellaista+sinä+harrastat+:O+Onneksi+minun+ei+tarvitse+vaivautua,+koska+Jumala+näkee+pilkkani+kyllä+vaikka+täältä+palstalta.+Siihen+hänellä+varmasti+riittää+aikaa.+Hänellähän+ei+kuulemma+ole+muuta+tekemistä+muutenkaan+kuin+tiirailla+kaiket+päivät+kaukoputkellaan+homojen+pyllyjä.
Kuolen,+myönnetään.+Mutta+kuolemani+ei+ole+sen+katkerampi+kuin+sinullakaan.+Luulojesi+vastaisesti+on+sikäli+harmillista,+ettei+sitä+tiedä+edes+se+mielikuvituksellinen++jullisi.+Se+kun+on+vain+yksi+ihmisten+sepittämistä+tuhansista+mikkihiiristä.
24.05.2019 07:38
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+totuus+on+kuitenkin+että+Jumala+on+olemassa."
Se+oli+jälleen+fakta.+Totuus+on,+että+juttusi+ovat+lapsellista+satua.
"Lopeta+se+kirjoittelu+sit+nyt+tähän+paikkaan,+et+pysty."
Lopeta+itse.+Et+pysty,+koska+olet+valehteluaddikti.
"On+todisteet,+mutta+sinulla+kaikki+perustuu+uskoon,+kun+minulla+on+taas+tieto,+Jumalan+olemassa+olon."
Sinun+uskosi+perustuu+luuloon.+Muuta+"tietoa"+sinulla+ei+ole.
"+Sinun+sanomasi+on+täyttä+valhetta,+Raamattuun+verratuna.+Jumala+on+olemassa+ja+sille+ei+jumalaton+tule+koskaan+mahtamaan+mitään."
Raamattu+on+täyttä+skeidaa.+Ja+sinä+jumalaton+valepukki.
"Ole+sinä+harhoissasi+ja+valheissasi+väärässä,+mutta+Jumala+on+olemassa+ja+kuoleman+jälkeinen+elämä+myös."
Kerrot+jälleen+jumalattomia+valheita+harhainen+pipipää.
"Ei+minun+tarvitse+tieteellisesti+todistella+mitään,+kun+todistukset+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on."
Myönnät+siis+olevasi+jumalaton+valepukki.
"Mites+mikäli+asia+onkin+toisin+päin,+että+sinä+kaipaisit+sitä+lääkäriä+ja+valittaisit+siintä+pipipäästäsi."
Et+uskalla+mennä+lääkäriin,+koska+tiedät,+että+joutuisit+suljetulle+osastolle.
"katsotaan+kuinka+se+jumalattomuus+tuhoaa+pikkuhiljaa+kaiken."
Lopeta+sitten+tuo+jumalaton+valehtelusi+ja+tuo+se+Jumala+esiin!!!+
"Mistä+sinä+tiedät+millaiset+ajat+ovat+edessä+päin,+et+mistään!!!!"
Ja+sinäkö+muka+tiedät+valepukki+huijari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laita+ne+Eurojackpot+numerot+tähän,+kun+tiedät+niin+hyvin+kaiken+etukäteen.
Minä+ennustan,+että+sinä+kuolet,+ja+siihen+loppuu+valehtelusi+ateismi-palstalla.
"On+todisteet,+mutta+sinulla+kaikki+perustuu+uskoon,+kun+minulla+on+taas+tieto,+Jumalan+olemassa+olon."
Sinä+et+tiedä+mistään+mitään.+Sinä+vain+luulet.
"Sinun+sanomasi+on+täyttä+valhetta,+Raamattuun+verratuna.+Jumala+on+olemassa+ja+sille+ei+jumalaton+tule+koskaan+mahtamaan+mitään."
Sinun+sanomasi+on+täyttä+paskaa.+Raamattu+on+satukirja+ja+sille+sinä+et+mahda+yhtään+mitään.
"Ole+sinä+harhoissasi+ja+valheissasi+väärässä,+mutta+Jumala+on+olemassa+ja+kuoleman+jälkeinen+elämä+myös."
Jumala+on+puppua+kuten+juttusikin.
"Ei+minun+tarvitse+tieteellisesti+todistella+mitään,+kun+todistukset+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on."
Haluat+siis+olla+pelkkä+huijari.
"Mites+mikäli+asia+onkin+toisin+päin,+että+sinä+kaipaisit+sitä+lääkäriä+ja+valittaisit+siintä+pipipäästäsi."
Kukaan+terve+ei+kirjoittele+noin+pehmeitä+kuin+sinä.+Siintä+sen+tietää+kerta.
"Mistä+sinä+tiedät+millaiset+ajat+ovat+edessä+päin,+et+mistään!!!!"
Minä+tiedän,+että+sinä+kuolet.+Siihen+kuolee+myös+Jumalasi.
24.05.2019 07:18
Ns.+Jumala+ei+ole+tähän+mennessä+ottanut+kertaakaan+hernettä+nenäänsä,+jos+häntä+on+pilkattu,+koska+hän+ei+edes+ole+vaivautunut+tulemaan+oikeuden+istuntoihin,+joissa+on+käsitelty+jumalanpilkka-asiaa,+vaikka+kyseessä+on+asianomistajarikos.+Naiivit+hihhulijäämistöt+laeissa+on+siis+syytä+poistaa+mahdollisimman+sujuvasti.
23.05.2019 15:33
"Ei+tarvitsekkaan+uskoa,+ei+ne+ole+mitään+valheita.+Miksi+yleensä+kommentoit+sitten+minulle,+vaikka+ateistilla+ei+Jumalaa+olekkaan,+se+ei+tarkoita+sitä,+että+Jumalaa+ei+olisi+olemassa."
Väitteesi+ovat+jumalattomia+valheita.+Miksi+minun+pitäisi+nyökytellä,+kun+sinä+valehtelet+täällä?+Painu+helvettiin+valehtelemaan!!!
"Minulla+on+todisteet"
Sinulla+ei+ole+mitään.+Olet+jumalaton+valehtelija!
"Sen+takia+todistan+ainoastaan+valosta,+Jumala+on+valo."
Uskotaan,+että+sinulla+on+taskulamppu.+Jumalattoman+suuri+taskulamppu.
"Jeesukseen+Kristukseen+uskovana+tiedän,+että+Jumala+on+olemassa,+en+voi+tietää+mitään+jumalattomasta,+muuta+kuin+mitä+Raamatussa+on+kirjoitettu."
Raamatun+ovat+kirjoittaneet+ihmiset.+Katsos+tämänkin+on+ihminen+kirjoittanut:+Jumalasi+on+yhtä+hemmetin+suurta+huijausta,+eikä+sitä+ole.+(Sanomani+on+siis+yhtä+pätevä+kuin+Raamattusi+kertomat+valheet)
"Tiedän,+että+Jumala+on+olemassa,+silloin+on+kuoleman+jälkeistä+elämääkin."
Olet+harhoissasi+väärässä.
+"Se+on+sinun+mielipiteesi.+"
Ei+kun+se+on+fakta.+Todista+tieteellisesti+muuta.
"Lääkäriin+ei+tarvitse+mennä,+kun+totuus+on+totuus."
Totuus+on,+että+tarvitset+lääkäriä,+koska+olet+pipipää.
"+Mutta+näin+se+on,+katsotaan+mitä+se+tieteenne+ja+päättäjät+saavat+aikaan,+annetaan+heidän+nyt+ihan+rauhassa+tehdä+päätöksiä."
Jos+hihhuleiden+päätöksillä+mentäisiin,+täällä+elettäisiin+edelleen+keskiaikaa:+maapallo+olisi+lätty,+viatomia+poltettaisiin+noitina+roviolla++jne+jne.
23.05.2019 15:16
Etsi+rakkautta+hihhuleiden+parista.+Hehän+sanot+uskontoaan+rakkauden+uskonnosksi.+He+tuomitsevat+sinut+mielellään+Helvettiin+ihan+puhtaasta+rakkaudesta.
23.05.2019 07:27
"Turha+näistä+asioista+on+kiistellä,+se+on+sinun+mielipiteesi.+"
Miksi+sitten+kiistelet?+Minä+en+jumalattomiin+valheisiisi+usko.+Turhaan+niitä+ateismi-palstalle+tyrkytät.
"Silloinhan+minun+pitäisi+olla+kaltaisesi+ja+olla+samalla+puolella+kanssasi,+mikäli+olisin+jumalaton,+mut+kun+en+ole.+"
Nimenomaan+sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita.+Sinulla+on+vain+jumalattomat+väitteesi.
"Et+sinä+Jumalan+puolella+olekkaan,+vaan+jumalattoman+puolella.+Koska+jumalattoman+tunnistaa+heti.+"
Minä+tunnistan+sinut+heti+jumalattomaksi,+koska+sinulla+ei+ole+esitellä+sitä+Jumalaa.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti.
"Niin+lihallisesti+kuolen,+mutta+henkisesti+ja+sielullisesti+on+sit+toinen+juttu.+jumalaton+on+sit+eri+juttu,+heistä+en+tiedä+yhtään+mitään+mihinkä+joutuu."
Olet+sinä+naurettava+pelle+:D+Onneksi+sinäkin+kuolet+joskus+jumalattomine+juttuinesi.
"Mutta+sen+tiedän,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on."
Lapsellista+sönkötystä.
"Silloin+voisit+jotakin+tietää,+mikäli+uskoisit+Jeesukseen+kristukseen."
Joo,+silloin+tietäsin+potilaan+harhamaailmasta+jotakin.
"Tottakai+ne+ovat+jumalattoman+mielestä+valheita,+mutta+totuus+on+toinen,+molemmat+ovat+olemassa."
Harhoissasi+ovat.
"Molemmat+ovat+olemassa+henki+sekä+sielu."
Harhaisessa+kaalissasi+ovat.+Muuten+ne+ovat+jumalattomia+valeita.
"Tekis+mieli+mennä+pikkaisen+laittamaan+noille+tieteen+hörhöille,+julkisesti+totuuksia.+Ihmisten+viha+tulisi+olemaan+suunnatonta,+totuuksista,+mutta+ei+ole+vielä+sen+aika,+Suomessa+on+liian+hyvin+asiat+vielä.+Sinne+ei+pidä+mennä+vasta+sitten,+kun+olemme+selkä+seinää+vasten.+Ekana+pitää+näyttää,+mitä+jumalattomuus+saa+aikaan."
Olet+sinä+tosiaan+aivan+täys+potilas.+Menisit+lääkäriin.+Siis+ihan+aikuisten+oikeasti.
23.05.2019 07:11
Hyvä+aloite!+Kävin+allekirjoittamassa+jo+ajat+sitten.
23.05.2019 06:52
"Sen+kun+pidät+vaan+minua+potilaana,+ja+harhaisena,+mutta+voi+jo+ilmoittaa+tässä+vaiheessa,+että+tulet+karvaasti+pettymään."
En+pety.+Kuoltuaan+ihminen+on+kuollut.+Ettäs+sen+tiedät+potilas.
"Jeesukseta+Kristuksesta+on+vaikka+kuinka+paljon+todisteita,+mutta+jumalaton+kulkee+pimeydessä,+ja+laput+silmillä,+eikä+usko."
Sinulla+on+esittää+todisteeksi+vain+jumalattomat+valheesi,+potilas.
"Vaikka+et+palvoisi,+ihminen+näyttää+puheillansa+ja+kirjoituksillaan+kummalla+puolella+on."
Valehtelet+taas.+En+minä+ole+millään+mikkihiiripuolella.+Vain+sinä+uskot+niihin+harhoihin,+potilas.
"Vaikka+minun+kommentointini+loppuisi,+joku+toinen+joka+uskoo+Jeesukseen+Kristukseen+jatkaa."
Tarkoitin+tätä:+kuolemasi+todistaa,+että+kuolet.+Sen+jälkeen+eivät+potilaat+pakinoi.
"Ei+kukaan+jumalaton+voi+tietää,+mitä+Jeesukseen+uskovalla+on+ja+mitä+ei."
Minä+näen+kommenteistasi,+ettei+sinulla+ainakaan+järkeä+pahemmin+ole.
"Sen+sinä+näät,lihallisen+kuoleman,+että+ihminen+laitetaan+arkkuun+ja+haudataan,+mutta+siihen+se+näkeminen+sit+loppuu,+mutta+sitä+sinä+et+tiedä,+mihinkä+se+ihmisen+henki+ja+sielu+lähtee."
Tarinat+hengistä+ja+sieluista+ovat+jumalattomia+valeita.
"Jumala+on+olemassa,+henki+ja+sielu."
Aivan+jumalaton+vale.
22.05.2019 15:55
"elämä+jatkuu+molemmilla+sinä+menet+omilla+todisteillasi+ja+minä+omilla."
Elämä+jatkuu+siten,+että+sinulla+ei+edelleenkään+ole+niitä+todisteita.+Sinä+vain+valehtelet+jumalattomasti.
"Et+sinä+voi+tietää+mitä+minun+sydämmessäni+on+ja+mitä+sinne+mahtuu.+Luulot+ovat+luuloja."
Kyllä+minä+näen+kommenteistasi,+ettet+tiedä+edes+kielioppiasioista+mitään.+Vanha+sanonta:+"Sydämeen+ei+mahdu+kahta+ämmää.+"+Sydämessäni+kirjoitetaan+siis+edelleen+sydämessäni.+Jeesus+on+vienyt+liikaa+aivokapasiteettiasi+ja+jättänyt+sinulle+luulon,+että+osaat+kirjoittaa.
"Minä+sen+tiedän,+että+Jumala+olemassa,+mutta+jumalaton+ei+tiedä."
Sinulla+on+vain+jumalattomasti+valheita.
"Sitäkään+sinä+et+voi+tietää,+koska+et+tiedä,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa,+sen+takia+sinä+et+voi+tietää+kenenkään+määränpäätä,+varsinkaan+jumalattoman."
Minä+tiedän+muiden+hihhuleiden+kuolemasta+sen,+ettet+sinäkään+enää+elä+kuoltuasi.
"jumalattomalle+on+näyttöä+vaikka+kuinka+paljon"
Sinulla+on+vain+jumalattomasti+lapsellisia+väitteitä.+Ei+mitään+muuta.
"Miten+te+voitte+uskoa+tieteeseen,+kun+silläkään+ei+ole+päteviä+näyttöjä+vaan+luulemisia"
Tiede+perustuu+faktoihin+eikä+satukirjoihin+kuten+lapselliset+uskomukset.
+"Se+on+sinun+mielipiteesi,+se+ei+muuta+jumalattoman+osaa+yhtään,+jos+Jumala+on+olemassa."
Jumalaa+ei+edelleenkään+ole+missään.+Se+on+sinun+jumalaton+kohtalosi,+kuten+hyvin+tiedät.
"Maailma+ei+tule+muuttumaan+yhtään+paremmaksi,+päinvastoin."
Se+sinun+surkea+Jumalasi+loihti+näin+surkean+maailman,+että+sinun+pitää+sitä+haukkua+alituisesti.
+"Ei+tarvitse+elää+epävarmuudessa+ja+harhailla+kuin+jumalaton."
Mutta+sinähän+olet+jumalaton+ja+harhailet+ateismi-palstalla.
22.05.2019 15:43
192 / 205