Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "olisiko+paikka+paratiisi+sinulle,+jos+saisi+rauhassa+olla+jumalaton+ja+olla+toimimatta+Jumalan+käskyjen+mukaan?"Turistikohteista+nimeltään+Helvetti+ja+Taivas+on+niin+surkeat+matkaesitteet,+että+ainakaan+minä+en+aio+matkustaa+kumpaankaan.+Sitä+paitsi+molempien+isännät+vaikuttavat+oleva+arvaamattomia+ja+etenkin+Jumala+hermostuu+herkästi+ja+ottaa+herneen+nenäänsä+peinimmästäkin+ja+kostaa+sitten+loputtomiin.+Voisi+sanoa,+että+Jumala+on+tasainen+luonne:+aina+vihainen.Henkilökohtaisesti+olen+suunnitellut+meneväni+kuolemani+jälkeen+Korvatunturille,+koska+uskon+Joulupukkiin.+Hän+on+oikein+mukava+ja+reilu+kaveri.+Aina+iloinen+ja+hyväntuulinen,+toisin+kuin+pirut+ja+jumalat.+Joulupukki+ei+ole+ikinä+naulannut+yhtään+tonttua+ristillekään,+vaikka+kuuseen+jouluisin+palloja+ripustetaankin.+Jumala+sen+sijaan+naulitutti+jopa+poikansa+killumaan+ristille+itseään+viihdyttääkseen.+Tosin+siitä+keksittiin+ristisanatehtävät,+koska+Jeesuksen+pään+päälle+oli+jätetty+tyhjä+tila.+Joku+lopulta+keksi,+että+sinne+pitää+kirjoittaa+INRI.+Jeesus+vielä+katsoi+ylöspäin+ja+tokaisi,+että+nyt+se+on+täytetty.+Siitä+sitten+Pontius+Pilatus+hoksasi+ruveta+julkaisemaan+Golgatan+Sanomissa+ristikoita.
  2. "Et+osaa+mitään+uutta,+aina+tuota+samaa."Mitäs+uutta+sinulla+on?+Hoet+kaiken+aikaa,+että+Jeesus+on,+vaikka+sitä+ei+missään+ole.+Sulla+soi+vanha+valhelevy+aina+vaan."Kyllä+tiedetään."Tiedät+siis+kyllän.+Muuta+et+sitten+tiedäkään."Mene+sinä+kysymään,+minulla+ei+ole+heiltä+mitään+kysyttävää."Ylimielisyytesi+vuoksi+et+pysty+kysymään+hinduilta+mitään.+Vailla+todisteen+todistetta+luulet+olevasi+mielikuvitusjumalasi+kanssa+ainoa+oikeassa+oleva."Ei+minun+tarvitse+häntä+esitellä,+koska+jokainen+Jeesukseen+uskova+tuntee+hänet."Minäkin+tunnen.+Hän+on+psykoottinen+harha."Eihän+se+ole+silloin+jumalattoman+mielipide+ole,+kerta+tiedän,+että+Jeesus+Kristus+on+olemassa.+Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus."Olet+täysin+jumalaton.+Katsos+vaikka+tätä:+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua++Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua+Jumala+on+satua,+Jeesus+on+tarua
  3. Samat+sanat.
  4. "Mitä+hyötyä+minulla+olisi+olla+huijari,+sillä+vaan+tuhoaisin+itseni,+enkä+olisi+totuudessa.+Totuus+on+Jumala+on+valo,+henki+ja+rakkaus."+En+minä+vaan+tiedä,+mitä+hyötyä+sinulle+on+käydä+kirjoittelemassa+pehmeitä+täällä.++Ehkä+se+Jumala+ei+keskustele+kanssasi+riittävästi.+Ja+taskulampustasi+on+loppunut+patterit."Mikäli+näin+on+käynyt+silläkin+on+tarkoituksensa."+Jumala+on+niin+kehno+luoja,+että+nyt+ihmisten+pitää+syyttää+itseään+muka+synneistään,+vaikka+Jumala+olisi+kaikkivoivana+voinut+luoda+täysin+synnitömän+ihmisen+hetkessä.+Ilkeänä+piruna+hän+ei+halunnut+tehdä+niin.+Nyt+ihmisten+pitäisi+syyttää+itseään+kehnon+luojan+kehnosta+luomistyötä."Sellaisen+mielestä+on+paska,+joka+ei+tiedä+mikä+Jumala+on+ja+sen+olemassa+oloa."+Koko+ajanhan+sinäkin+täällä+valitat,+kuinka+kamalia+ihmiset+ovat.+Kaikki+johtuu+luojan+surkeudesta.+Hyvä+luoja+olisi+pystynyt+loihtimaan+ihan+kelpo+ihmisiä,+jotka+olisivat+sinunkin+mieleesi.+Siis+muutkin+kuin+sinä."Sitä+varten+tuli+maailmaan+Jeesus+Kristus"+Ei+ristillä+riipuskelu+vastusta+pahaa."Totuus+on+totuus,+enkä+valita,+enkä+valehtele."+Totuus+on,+että+koko+ajan+käyt+täällä+valittamassa.+Luojasi+luomistaito+on+niin+surkea,+että+sontaa+vain+syntyi.+Siksi+hän+ei+kehtaa+näyttää+naamaansakaan+täällä."Minä+todistan+sen,+että+Jumala+on+valo.+Minä+en+voi+mennä,+asioiden+yli.+"+Taskulamppusi+ei+todista+mitään.+Todisteet+esiin,+huijari!!!
  5. "Ei+tarvitse+olla+todisteita+tällä+hetkellä.+Ne+tulee+sit,+kun+niiden+aika+on."+Monta+kertaa+olen+toistanut,+että+ne+todisteet+tarvitaan+nyt.+Muutoin+olet+pelkkä+huijari."Sinulle+tuntuu+olevan+taskulampun+valo+tarpeen,+kun+junnaat+asiasta+koko+ajan.+Taskulamppu,+on+taskulamppu,+sillä+siisti."+Sinähän+sitä+valoa+hoet+tarvitsevasi+kaiken+aikaa.++Taskulamppu+on+Jumalasi+ja+sillä+siisti."Todisteet+tulevat+sitten+kun+Jumala+suo"+Toisin+sanoen+olet+pelkkä+paskanpuhuja."kaikella+on+myöskin+tarkoituksensa."+Uskovaiset+keksivät+kaikelle+tarkoituksen.+Myös+sille,+ettei+Jumala+voinut+luoda+kaikkea+jo+valmiiksi+taivaaseen,+vaikka+haluaa+kaiken+säilyvän+muka+ikuisesti.+Jumala+taitaa+olla+aika+tyhmä."Se+ei+välttämättä+mene+niin,+koska+paha+tekee+pahaa+myöskin+syytömille."+Jumalakin+tappaa+Raamatun+mukaan+aivan+syyttömiä.+Siitä+on+rakkaus+kaukana.+"Se+on+sinun+mielipiteesi."+Se+oli+taaskin+fakta."Minä+kyllä+tunnistan+harhan+mikäli+sellainen+olisi+ollut,+siksi+olen+myöskin+valon+todistaja."+Niinhän+ne+potilaat+sanovat.+Ja+taas+tuo+taskulampputodistus+täysin+pimeältä+mieheltä."Jumala+loi+alunperin+kuitenkin+kaiken+hyväksi.+Mistä+sitä+tietää,+että+Jumala+olisi+tarkoituksella+antanut+mennä+asiat+näin,+koska+näin+karsitaan+jyvät+akanoista."+Kaikitietävänä+Jumala+tiesi,+että+hänen+luomistyönsä+menee+perseelleen.+Sinun+on+turha+leikkiä+ylimielistä+vain+siksi,+että+uskot+satuihin."Ei+se+mikään+paskan+luoja+ole."+On+se.+Tosi+paska."+Miksi+maailmassa+ei+noudateta+"Älä+tapa"+käskyä."+Koska+ihmiset+ovat+niitä+jumalankuvia.+Siksi+samanlaisia+tappajia+kuin+luojansa."En+valita,+enkä+valehtele.+"+Nimenomaan+valehtelet+ja+valitat."Monta+kertaa+olen+kirjoittanut,+että+todisteet+tulevat+sitten+kun+on+niiden+aika."++Monta+kertaa+olen+kirjoittanut,+että+niiden+todisteiden+pitää+tulla+nyt+tai+sinua+pidetään+taskulampun+todistavana+pimeänä+paskanpuhujana.
  6. "Niin+jumalattomille+ne+ovat+olemattomia."+Olemattomia+ne+ovat+sinullekin,+koska+todisteita+ei+vaan+ole."Ei+taskulampun+valo,+ole+mikään+Jumala."+Sinulle+on.+"Se+oli+henki,+joka+oli+vetten+päällä."+Siis+pieru."Ei+sen+tarvitse+jumalattomalle+näkyäkkään+mitenkään."+Jos+käyt+täällä+valehtelemassa+muka+totuutena+asioita,+silloin+niiden+kuuluu+näkyä."Todistukset+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+tulee"+Ei+tule,+jos+ei+tule+nytkään."Siksi+on+hyvä+ja+paha+henki,+ihminen+on+itse+tottelemattomuudellaan,+aiheuttanut+kaiken."+Se+sinun+Jumalasi+loi+ihmisestä+tämmöisen+surkean.+Ei+surkea+Jumala+pystynyt+parempaan.+"Ihmisiä+kuolee+syöpään,+koska+maailmaan+ei+olla+ketään+luotu+ikuiseksi"+Miksei+luotu+ikuiseksi?+Miksi+sitten+taivas+muka+on+luotu+ikuiseksi?+Jumala+olisi+päässyt+paljon+helpommalla,+jos+olisi+luonut+kaikki+taivaaseen+heti.++Kaikki+olisivat+"pelastuneet"+eikä+kukaan+olisi+ehtinyt+tehdä+synnin+syntiä.+Käsitätkö?+No+etpä+tietenkään+pöljä."Jumala+ei+omiaan+koettele+liikoja,+mutta+mites+tulee+olemaan+jumalattoman+laita."+Hyvä+ja+rakastava+Jumala+ei+koettelisi+ketään+pahasti,+jos+siis+olisi+olemassa."omapa+tulee+olemaan+ongelmasi.+"+Ongelmat+näyttävät+olevan+vain+sinulla.+Katsos+kuolemasi+jälkeen+sinunkin+taivaasi+on+kuollut."jumalaton+kun+ei+itsekkään+tiedä,+mikä+on+harhaa+ja+mikä+ei."+Jumalalliset+harhat+ovat+vain+sinulla."Jumala+on+luonut+kaiken+hyväksi"+Valituksesi+määrästä+päätellen+ei+ole.+"Ei+Jumala+ole+luonut+paskaa,+vaan+ihminen+itse+luo+paskaa."+Jumala+tiesi+kaikkitietävänä,+että+hänen+luomistyönsä+menee+metsään.+Olisi+jättänyt+luomatta+niin+ei+sinunkaan+tarvitsisi+täällä+valittaa.+Ihminen+ei+voi+olla+parempi+kuin+miksikä+hänet+on+luotu.+Jumala+on+paska+luoja,+kuten+varmaan+tunnustat."Heilutaan+nykyäänkin+puukkojen+ja+tehdään+keisarinleikkauksia,+maailma+on+sellainen."+Niin+joo,+ihmiset+ovat+samanlaisia+kuin+luojansa.+Surkeita+tapauksia."En+minä+valita,+vaan+olen+kertomassa+totuutta."+Ei+kun+sinä+valitat+ja+valehtelet."Vaikka+jumalattomalla,+ei+jumalaa+ole+olemassa,+se+ei+tarkoita+sitä,+että+Jumalaa+ei+ole+olemassa"+Jumala+on+olematon+sinullekin,+koska+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita.
  7. "No+mistäs+tiedät,+vaikka+nämä+kyseiset+jotka+erittelet+ovatkin+olemassa"+Minä,+vaan+tiedän,+että+ne+ovat+lapsellista+satua.+Muutenhan+ne+olisivat+olemassa."En+minä+ole+taskulamppua+sanonut+Jumalaksi."+Oletpas,+koska+väität+olevasi+valon+todistaja+ja+koska+Jumalasi+on+valo.+Silloin+tuo+taskulamppusi+on+Jumala.+Ilmankos+aikoinaan+Jumalalle+oli+niin+helppoa+loihtia+valkeus.+Hän+vain+laittoi+itsensä+päälle.+Se+olikin+siis+taskulamppu,+joka+ennen+mitään+leijaili+vetten+päällä.+Se+ei+ole+syntynyt+koskaan+vaan+on+ollut+aina."Ei+se+minulle+ole+Jumala."+Pakko+olla.+Et+voi+muuten+olla+valon+todistaja."Kylläpäs+vaan+satun+tietämään."+Minä+vaan+tiedän,+ettet+tiedä+mitään.+Jos+tietäisit+jotain,+se+näkyisi+jotenkin."Niin+mutta+me+emme+ole+nyt+oikeudessa,+etkä+sinä+voi+kutsua+minua+valehtelijaksi,+sitten+vasta+kun+olet+nähnyt+todistuksen.+"+Sinulla+ei+ole+mitään+oikeutta+valehdella+siksi,+ettemme+ole+oikeudessa.+Jos+näen+todistuksen,+asia+muuttuu.+Todista+siis!!!"Todistan+sen,+että+Jumala+on+valo."+Nonni.+Taaskin+se+tuli:+Todistit+Jumalasi+taskulampuksi!+"Jumala+on+myöskin+todistajani."+Olemattomasti+vaikuttaa+todistavan+eli+ei+mitenkään."No+sille+sinä+et+mahda+mitään,+kostakoon+Jumala+vaikka+10+polveen."+Olemattomalle+ei+kukaan+voi+mitään.+Et+näköjään+sinäkään,+koska+olet+sellaisen+vallassa.+Olet+kuin+huumeen+orja."Tuskimpa+se+Jumalan+vastustajakaan+kohtelee+kuin+kukkanen."+Kaikkivoivana+Jumala+olisi+voinut+jättää+luomatta+itselleen+vastustajia.+Olisi+ollut+ihan+ittekseen+vaan+ja+leikkinyt+hyvää,+mutta+jokin+hänessä+laittoi+loihtimaan+pahan."Se+on+sinun+mielipide,+mistä+sinä+tiedät+kuinka+hän+omiansa+kohtelee.+"+Ei+se+ole+mielipide+vaan+tosiasia.+Olen+nähnyt,+ettei+kohtele+kaksisesti+omiaan.+Uskovaisia+kuolee+syöpään+ja+muihin+hirveyksiin.+Ei+hyvä+sellaista+sallisi+ainakaan+omilleen."haukumalla+saat+vaan+itsellesi+vielä+huonommat+oltavat+ja+se+ei+auta+yhtään."+Olematon+julli+ei+pysty+tekemään+minulle+mitään+pahaa.+Ja+sitä+paitsi+Jumalaahan+on+kehuttu+hyväksi.+Miksi+hyvä+hän+olisi+heti+miettimässä+jotain+kamalaa+minulle?+Ettei+pahuus+vain+asuisi+sinun+pirullisessa+luonteessasi!!!"+jumalattoman+kohdalla+en+ihmettele+yhtään,+mikäli+ei+tunnu+olevaiselta."+Minua+puolestaan+kummastuttaa,+mikä+saa+hihhuleilla+olemattoman+tuntumaan+olevalta.+Tuntuvatko+harhat+jotenkin+hauskoilta?"Jumala+on+luonut+kaiken+hyväksi,+mutta+ihmiset+itse+ovat+muuttaneet+Jumalan+kuvaa."+Ei+siltä+näytä+valituksestasi+päätellen.+Ihmiset+eivät+voi+olla+sen+parempia+kuin+miksikä+heidät+on+luotu.+Jumala+siis+loi+sellaista+paskaa,+että+häntä+itseäänkin+ottaa+pattiin.+Yritti+hukuttaa+koko+ihmiskunnan,+mutta+se+yks+perhanan+kirvesmies+keksikin+proomun.+Sodoman+ja+Gomorran+nyt+sentään+onnistui+hyvyyksissään+tuhota.+Ja+tapatutti+vielä+poikansakin+ihan+itseään+viihdyttääkseen.+On+siinä+oikein+rakkauden+esikuva.+Niin+ja+ne+raskaana+olevat+naisetkin+piti+vielä+miekalla+halkaista.+Vaikuttaa+ihan+ihmisen+keksinnöltä+tämä+Jumala.+Ei+mutta+ihmisethän+sen+Raamatun+ovatkin+kirjoittaneet+:D"Ei+minulla+ole+valittamista+omassa+elämässäni"+Miksi+sitten+koko+ajan+valitat+täällä+palstalla.+Valita+sille+Jumalallesi!!!