Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jumala+on+minulle+se+on+taivallinen+isä,+siksi+on+myöskin+isä,+poika+ja+pyhähenki.+"+Lisää+siihen+vielä+Perkele+ja+hänen+poikansa+Saatana,+ja+muutkin+mikkihiiret,+joihin+uskot.
+"Edelleenkään+en+ole+valehtelija,+vaan+valon+todistaja."+Niin+sinulla+on+se+taskulamppu,+jota+valehtelet+Jumalaksesi.
"Ei+taskulamppu+Jumala+olekkaan.+"+Sinulle+näyttää+olevan.
"Minä+tiedän.+"+Sinä+et+tiedä+mistään+mitään.
"Muistaakeni+oli+puhe+Suomen+lipusta"+Miksi+sinä+sitten+siihen+piirtelet+tuhmia+kuvia?
"Suomi+on+vapaa+maa,+mutta+ei+meidän+uskovaisten+tarvitse+kuitenkaan+kaikkia+jumalattomien+tekoja+hyväksyä,+saamme+pitää+myöskin+perinteisistä+asioista+kiinni.+"+Hihhulit+eivät+hyväksy+muuta+kuin+oman+läskiposkisen+naamansa.+Siihen+heidän+vapaa+Suomensa+loppuu.
"Ei+minun+tarvitse+todistella+tällä+hetkellä+mitään"+Kyllä+pitää.+Muuten+olet+lapsellinen+valehtelija.++Ajattelepa+tilanne:+Olet+oikeudessa+todistajana+ja+sinulta+kysytään,+mitä+näit+tapahtumapaikalla.+Sinä+vastaat,+että+sinulla+ei+ole+todisteita+nyt,+mutta+ne+tulevat+myöhemmin.+Mahtaisi+siinä+oikeudella+olla+naurussa+pitelemistä.+Siten+sinä+kuitenkin+nyt+käyttäydyt+tämänkin+todistamistaakkasi+kanssa.+Olet+vain+naurettava+valehtelija.
"Todisteet+tulevat+sitten,+kun+niiden+aika+on.+"+Olet+todella+huvittava+vitsiniekka+:D
"antaa+myös+taivaallinen+Isänne+teille+anteeksi."+Se+teikäläisten+Jumala+antaa+anteeksi+vain+omat+kolttosensa.+Muille+se+kostaa+kuudenteen+polveen.
"Mitä+sinä+minulle+valitat.+mikäs+sinä+olet+häntä+haukkumaan+ja+tuomitsemaan"+Koska+sinä+kehut+sellaista+hyväksi,+vaikka+Jumalasi+on+täys+mulkku.
"kerro+Jumalalle+aivan+omaaloitteisesti"+Okei!+Jumala+kuulehan.+Sinä+olet+itse+syntisäkki,+koska+teet+itse+väärin+ja+haukut+muita+väärintekijöiksi.+Painu+itse+helvettiin!!!+(Katsotaas+meneekö.+Vain+onko+jo+mennyt,+kun+on+niin+hiljaista+ollut+jo+vuosisatoja)
"Jumala+kun+on+olemassa.+"+Ei+vaikuta+olevaiselta.
"Niin+mutta+se+ei+totuutta+muuta,+sitä+on+tehty+aina+ja+tullaan+tekemään+niin+kauan+kuin+on+maailma."+Jos+Jumala+olisi+osannut+luoda+kunnollista,+asiat+saattaisivat+olla+jopa+sinun+mielestäsi+hyvin.+Mutta+kun+sen+Jumalan+loivat+ihmiset,+lopputulos+on+surkea.
16.05.2019 15:58
Ite+tuut+paskaiainen,+vaikka+leikkisit+mimmottista+rohkeaa.
16.05.2019 07:06
"Edelleenkään+sinä+et+tiedä+henkisestä+veljesrakkaudesta+mitään,+etkä+tiedä+herrastasi.+Sinä+tiedät+vaan+maanpäällisestä+ja+lihallisesta+homoilusta."+Sinä+tunnut+tietävän+veljellisestä+herrahomostelusta+paljon+enemmän+kuin+minä.
"Mistä+sinä+tiedät,+vaikka+vaimoni+olisi+ollut+letukka?"+Vaimosi+oli+siis+Chevrolet-merkkinen+auto.
"Ei+sillä+tarvitsekkaan+olla+sinulle+tai+kaltaisillesi+merkitystä+mitään,+mutta+pidän+totuudesta+kiinni,+enkä+ole+petturi.+"+Miksi+sitten+olet+valehteleva+petturi?
"Minulla+on+olen+valon+todistaja+ja+tiedän+että,+Jumala+on+valo+ja+rakkaus."+Minullakin+on+se+Airamin+valmistama+taskulamppu,+mutta+en+minä+sitä+Jumalaksi+sanoisi.
"Siinä+pikkaisen+pieni+ero,+kun+tietää+Jumalan+olemassa+olon,+tai+pitää+uskoa.+"+Sinä+vain+uskot,+koska+pelkästään+luulet.
"Olet+tainnut+Suomen+lipun+joskus+häpäistä,+kun+kirjoittelet+tuollaisia."+Taas+väärä+todistus!!!+En+minä+tiedä,+mikä+lippu+sinulla+on.+Voihan+se+sinun+lippusi+olla+vaikkapa+vapaalippu+taivaaseen.+Piirtele+siihen+homopyllyjä,+koska+niistä+tykkäät.+Jumalakin+tiirailee+päivittäin+kaukoputkellaan+homojen+pyllyjä.
"Etkös+sanonut+että+Suomi+on+vapaa+maa,"+Niin,+muttei+sinun+mielestäsi.+Sinun+mielestäsi+sen+pitäisi+olla+hihhulidiktatuurinen+pakkovaltio.
"Putin+tuskimpa+homojen+takia+pelkästään+Suomeen+tulee"+Mistä+sinä+sen+tiedät?+Voi+hän+tullakin,+jos+oikein+kauniisti+rukoilet.
"Ei+Jumala+ole+hengetön"+Et+edelleenkään+ole+pystynyt+todistamaan+muuta.+Minulle+Joulupukki+on+hyvin+elävä,+mutta+sinulle+hän+on+piilossa+ja+hengetön,+koska+sinä+olet+vain+uskomaton+hihhuli.
"Ai+sinä+uskot+sit+siihen,+että+Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä."+Toisin+kuin+tajusit,+en+usko.
"Eikös+ateisteillekin+tieto+ja+tiede+ole+tärkeitä,+niin+minullekkin+on+tieto+tärkeä+todiste,+Jumalan+olemassa+olosta."+Hourailusi+ei+ole+todiste+eikä+tieto+mistään.
"Se+on+sinun+mielipiteesi."+Kysymys+oli+taaskin+faktasta.
"Se+on+ollutta+ja+mennyttä"+Se+sinun+Jumalasikin+kostaa+moneen+sukupolveen+ihmisille.+Miksi+hänen+syntinsä+pitäisi+unohtaa?+Menisitkö+sinä+naimaan+jonkun+toisen+miehen+kihlatun+paksuksi+ja+pitäisit+sitä+kivana+tekona?+Niin+se+sinun+Jumalasi+kuitenkin+kuulemma+teki.+Sitten+hän+leikkii+rakastavaa+isää,+vaikka+ei+huolehdi+edes+ruokkomaksuista.+Täys+syntisäkki+koko+Jumala!!!
"tehdäänhän+nykyäänkin+keisarinleikkauksia+ja+heilutaan+puukkojen+ja+aseiden+kanssa."+Ahaa.+Se+tekee+Jumalan+viiltelyistä+oikein+mukavia,+hauskoja+ja+niin+suloisia+:D
16.05.2019 06:53
"En+tiedä+miks+lähti,+eikä+paljon+kiinnostakkaan"+No+ilmankos+hän+lähti,+koska+sinua+ei+kiinnostanut+muu+kuin+homoilu+Herrasi+kanssa.
"Homot+saavat+homotella+aivan+rauhassa,+mutta+avioliitot+ovat+naisen+ja+miehen+välisiä,+se+kanta+on+ja+pysyy."+Sinun+kantasi+on+hyttysen+pieru+Saharassa.+Mitä+se+merkitsee+yhtään+mihinkään,+vaikka+sinä+pitäisit+itseäsi+presidenttinä?
"Muuta+todistusta+sinulla+ei+ole+esittää."+Minulla+ei+tosiaan+ole+muuta+todistusta+esittää+Jumalastasi+kuin+että+se+on+mielikuvitusjulli.+Mutta+eipä+ole+sen+kummempaa+sinullakaan.
"Ei+minulla+tarvitse+olla+muuta+todistusta+esittääkkään,+kun+teillä+kaikki+perustuu+uskoon."+Ilmaisusi+on+väärä.+Kaikki+sinun+houreesi+perustuu+luuloon.
+"Enkä+sen+jälkeen+Suomen+lippua+itsenäisyyspäivänä+nosta+salkoon,+mikäli+vihitään+homoja."+Ai,+sinulla+on+lippu.+En+ole+sitä+nähnyt+tähänkään+asti,+joten+aivan+sama,+vaikka+piirtäisit+siihen+homoherrasi+näköiskuvasi+persiin.
"Sotakin+jos+tulee,+niin+en+lähde+puolustamaan+maata,+kerta+ne+saavat+puolustaa+maata,+jotka+sen+ovat+aiheuttaneet."+Ei+sota+yhtä+miestä+kaipaa.+Ja+varmaan+sinulla+on+hyvin+tiedossa,+miten+sotakarkureille+on+saattanut+käydä.+On+lyöty+luu+kurkkuun.+Putin+saattaa+hyvinkin+hyökätä+Suomeen,+koska+ei+tykkää+homoista.+Se+on+varmasti+parempi+peruste+provosoida+sota+kuin+Mainilan+laukaukset.
"Se+on+sinun+mielipiteesi.+"+Ei+se+oli+jälleen+fakta.
+"Minä+nyt+vaan+satun+tietämään,+koska+tiedän+senkin,+että+Jumala+on+olemassa."+HAAAHHAAAAHHHAAAA+:D+"Minä+nyt+vaan+satun+tietämään"++Voi+kuinka+naurettavaaa!!!+Sinä+vain+satut+LUULEMAAN+:D+Jumalasi+on+edelleen+hengetön.
"No+sellaiselta+se+vie+kaiken+elämän,+joka+ei+usko+muuhun+kuin+tuohon+sinun+sanomaasi."+Minä+en+edelleenkään+usko,+mutta+sinä+luulet+houreissasi+vaikka+mitä+ja+se+invalidisoi+sinun+"elämääsi"+hyvin+pahasti.
"Minä+vaan+tiedän,+koska+on+täällä+ihmisiä+elänyt+ennen+minuakin+ja+sellaisia,+jotka+ovat+olleet+minulle+tärkeitä+ja+rakkaita."+Minä+vaan+tiedän+:D+:D+:D+Sinä+et+tiedä+mitään.+Sinä+höperöissäsi+vain+LUULET.
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+kirjoitukseni+on+totuus."+Sanoin+faktan,+en+mielipidettä.+Fakta+on+myös,+että+sinä+kirjoittelet+pelkkää+paskaa.
"Kirjoituksesi+on+VT+se+on+vanhaa,+se+on+sen+ajan+sanomaa+mitä+oli,+johan+sinä+näet+kuinka+maailma+on+muuttunut+Vt+aikaan."+Ei+se+ollut+minun+kirjoitukseni.+Se+oli+Hoosean.+Jumala+on+siis+muuttunut.+Onko+hän+jotenkin+muuttunut+synnittömäksi,+koska+ei+enää+halkaise+miekalla+raskaana+olevia+naisia?+Hän+rupesi+oikein+sikisemään+heidän+kanssaan.+Melkoinen+syntisäkki+tuo+Jumala.+Niin+no+hänhän+sen+synnin+on+keksinytkin,+varmaankin+hyvyyksissään+silkasta+rakkaudesta.+No+onneksi+tuo+Jumala+on+vain+satua.+VT:n+muuttuminen+johtuu+sepitekirjallisuuden+kehittymisestä.
15.05.2019 05:47
Joo,+se+on+kyllä+tosi+epäreilua,+ettei+kukaan+kysy,+haluaisiko+syntyä.+Ainakin+jokin+itsemääräämisoikeus+pitäisi+olla+vanhempien+suhteen.
14.05.2019 15:47
"Nämä+ovat+katos+sellaisia+asioita,+että+ne+ovat+joillekkin+ylitsepääsemättömiä+asioita,+kun+on+kyse+avioliitoista+ja+te+ette+pysty+hyväksymään+totuutta,+että+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen."+Miksi+se+sinun+muijasi+sitten+lähti?+Ei+tuollaisesta+uskovaisesta+homosta+kukaan+muu+tykkää+kuin+sinä+itse.
"Jumala+on+sanonut+Raamatussa+ja+ihmisten+kautta+jotka+häntä+palvelevat,+et+pese+korvas+ja+avaa+silmäs."+Taas+noita+sinun+houreitasi.+Raamatun+ovat+kirjoittaneet+ihmiset,+ei+Jumala.
"Jumala+ei+ole+mielikuvitusjulli"+Muuta+todistusta+sinulla+ei+ole+esittää.
"toisekseen+teillä+ei+ole+oikeutta,+määräillä+myöskään+näitä+ihimisiä+jotka+pitävät+arvossa+alkuperäistä+avioliittoa"+Suomi+on+vapaa+maa+eikä+mikään+uskovaisten+potilaiden+diktatuuri.
Raamattu+on+edelleen+potaskaa.
"Se+on+sinun+väitteesi,+mut+mites+sit+maanpäällisen+kuoleman+jälkeen,+et+tiedä+mitään."+Mistä+sinä+sen+tietäisit?+Sinähän+ihan+hulluja+kommentoit.+Ai+niin,+sinähän+olet+zombi.
"Ei+jumalaton+tiedä+mitä+lihallisen+kuoleman+jälkeen+seuraa"+Et+tiedä+sinäkään.+Sen+tiedän,+että+kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi.
Joo+nyrkkiä+vaan+kakaroille+perkele+jeesuksen+nimeen.+Oppiipahan!
"laitappa+minulle+Raamatusta,+se+kohta+jossa+niin+käsketään+tehdä?"+Hoosea+14:1+:"Samaria+joutuu+syystänsä+kärsimään,+koska+se+on+niskoitellut+Jumalaansa+vastaan:+he+kaatuvat+miekkaan,+heidän+pienet+lapsensa+ruhjotaan,+ja+heidän+raskaat+vaimonsa+halkaistaan."+Että+lystikäs+tapaus+tämä+teikäläisten+Jumala.
"Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä.+"+Jeesus+se+älyn+vie,+totuuden+ja+elämän.
"Elämää+on+maanpäällisen+kuoleman+jälkeen"+Mistä+sinä+sen+voisit+tietää+muusta+kuin+että+olet+kuollut!!
"Se+on+sinun+mielipiteesi.+"+Ei+kun+se+on+fakta.+Sinä+kirjoittelet+höperöitä.
"+Se+ei+ihmistä+saastuta,+mitä+ihminen+laittaa+suusta+sisään,+vaan+se+mitä,+se+laskee+suustansa+ulos."+Liiallinen+verimakkaran+syönti+on+pehmittänyt+aivosi.+Laskettelet+tänne+palstalle+niin+höperöitä.
14.05.2019 15:42
"Et+ymmärrä+asiaa"+Toisin+kuin+valehtelet+ymmärrän+oikein+hyvin.+Sinä+näet+homoja+unissasikin.+Menet+nukkuessasi+homon+kanssa+naimisiin+ja+sinut+vihitään+lähikirkossa.+Hihhulituttavasi+heittelevät+sinua+ja+aviomiestäsi+mädillä+tomaateilla.+Aamulla+sinua+hirvittää+ja+sinun+on+pakko+tulla+tänne+palstoille+mesoamaan.+Kuvittelet+pääseväsi+siten+paremmin+taivaaseen.
+"Mutta+ekös+sinä+ollt+sitä+mieltä,+että+kaikkien+pitäisi+hyväksyä+samaasukupuolta+olevien+liitot,+vaikka+ne+olisivat+Jumalan+sanaa+vastaan."+Ensinnäkään+Jumala+ei+ole+sanonut+sanaakaan.+Vai+oletkos+harhoissasi+kuullut?+Ja+minulle+on+samantekevää,+mitä+jotkut+ihmiset+päättävät+omasta+tahdostaan.+Ei+se+minulle+kuulu.+Miten+voit+kokea,+että+sinulla+on+oikeus+puuttua+muiden+ihmisten+asioihin+vain+siksi,+että+uskot+olemattomaan+mielikuvitusjulliin?
"Eipä+kun+Raamattu+näyttää+nimenomaan+totuuden"+Ei+kerro.+Se+on+täyttä+potaskaa.+Todista+muuta+jos+pystyt,+huijari.
"sekin+tullaan+näkemään+onko+ne+harhoja+vai+ei."+Sekin+nähdään,+kun+sinä+kuolet+ja+lopetat+valehtelusi.
""Henki+ja+sielu+onkin+sit+eri+asia,+henki+menee+sen+luokse+joka+on+alunperin+ihmiseen+laittanut,+eli+Jumalan+luokse."+Harhoissasi+menee.+
"Sinä+et+sitä+tiedä.+"+Kyllä+tiedän.+Kuolleet+hihhulit+eivät+ole+pahemmin+tulleet+valehtelemaan.
"Raamattu+on+totuus,+siellä+on+myöskin+paljon+juttua+jumalattomista."+Raamattu+on+paskaa,+eikä+siellä+kerrota+mitään+todellisuudesta.+Siellä+jopa+eläimet+puhuvat+kuin+Aku+Ankassa.+Siksi+melikuvitushahmoihin+uskominen+ei+ole+peruste+ylimielisyyteen.+
"Se+on+sinun+mielipiteesi"+Se+on+fakta.+pöljä.
"Olen+valon+todistaja"+Todistat+edelleen+vain++pimeää+potilaan+pönttöäsi+ja+suunnatonta+narsistista+itserakkauttasi.+Mitään+muuta+et+todista+etkä+hyväksy.
"Meillä+uskovilla+on+puolustaja+ja+sen+nimi+on+JEESUS+KRISTUS."+Eipä+pahemmin+ole+näkynyt+täällä+puolustamassa.
"Sen+kun+luotat+mikkihiireen,+minä+ainakin+luotan+Jumalaan+ja+Jeesukseen+Kristutkseen."+Uskomuksesi+ovat+juuri+niitä+mikkihiiriä,+joita+tarkoitin,+mutta+sinähän+et+sitä+pöljänä+tietenkään+saata+tajuta.+Minä+en+ole+niin+lapsellisen+naiivi,+että+ottaisin+noin+naurettavat+hahmot+kavereikseni+leikkaukseen+mennessäni.
"Teikäläiset+ovat+taas+sellaisia,+että+kaikkien+pitäisi+suostua+ja+hyväksyä+teidän+tekonne,+tai+muuten+tulee+nyrkistä!!!"+Minä+en+ole+nyrkillä+uhannut.+Keksit+sen+vainoharhoissasi!!!+Sitä+paitsi+se+teikäläisten+Raamattu+kehottaa,+että+joka+vitsaa+säästää+se+lastaan+vihaa.+Sehän+sitä+väkivaltaa+on+pahimmillaan!!+Raamatussa+kehotetaan+myös+viiltämään+raskaana+olevien+naisten+vatsat+halki.+Hyi+helvetti+millaista+veriviihdettä+ja+väkivallalla+mässäilyä.+Sellaiseen+se+teidän+hupikirjanne+kehottaa.+Ja+sitten+joku+ripustetaan+joulukuusenkoristeena+ristille+naulaamalla.+On+siinä+lapsille+kivaa+iltasatua.
"Kyl+se+tulee+sellainen+aika,+että+Jumala+näyttää+olemassa+olonsa+jumalattomallekkin"+Unissas+tulee.
"Kyllä+lihallinen+ruumis+laitetaan+monttuun,+mutta+siintä+eteenpäin+on+muutakin+kuin+kuolema"
Ei+tule,+vaikka+uhoasit+millaista+lähimmäisrakasta+tuomitsemista.
"Molemmat+ovat+olemassa,+henki+sekä+sielu."+Aivopierussasi+ovat.+Ei+muualla.
"veri+on+lihallinen+sielu."+Et+siis+varmasti+syö+verimakkaraa,+ettet+saa+eläimeltä+sielua.
14.05.2019 05:56
"Jumala+loi+ihmisen+omaksikuvaksi,+eikä+pelkästään+itseänsä+varten,+vaan+lähimmäisiään+varten."+Jumala+loi+siis+rikkinäisen+autonrenkaan.
"Esim.Ihminen+on+menossa+vaikka+leikkaukseen,+ihmisen+täytyy+luottaa+Jumalaan"
Kyl+on+jurkeissa+kantimissa+leikkaukseen+meno,+jos+ihmisen+pitää+luottaa+mikkihiireen.
"Katos+meidän+ei+tarvitse+ylpeydessä+ja+pöyhkeillä+yhtään,+eikä+olla+itserakas"
Teikäläiset+ovat+ylimielisiä+narsisteja.+Ei+kukaan+jaksa+katsella+tuollaisia+ikuisesti.
"Kyl+se+tulee+sellainen+aika,+että+Jumala+näyttää+olemassa+olonsa+jumalattomallekkin"
Kuolema+on+sinun+tuhosi.+Siihen+loppuu+ainainen+uhosi.+Raatokalle+vie+ruhosi.
"Molemmat+ovat+olemassa,+henki+sekä+sielu.+"
Ne+ovat+vain+aivopierussasi.
13.05.2019 15:31
"Itserakkaus+on+sellaista,+että+ihminen+ajattelee+pelkästään+itseänä,+mutta+minä+ajattelenkin+koko+Suomen+kansaa."+Älä+valehtele!!!+Sinä+ajattelet+pelkästään+itseäsi.+Luulet+itserakkaudessasi+toiset+tuomitsemalla+tulevasi+itse+pelastetuksi.
"Sinun+pitää+silloin+kävellä+laput+silmillä,+mikäli+et+erota+ihmisistä+hyviä+ja+pahoja+tekoja."+Kyllä+minä+erotan+ne+oikein+hyvin.+Esimerkiksi+sinä+olet+hyvin+pahantahtoinen+piru.++Kuljet+itse+Raamattu+silmilläsi,+mikä+sumentaa+paitsi+näkösi+myös+aivosi.+Näet+vain+harhoja.
"Eikös+Suomessa+saa+vielä+valita+Arkkuhautaus+tai+poltto."+Sinut+on+pakko+polttaa.+Ei+tuollainen+ongelmajäte+muutoin+katoa.
+"Henki+ja+sielu+onkin+sit+eri+asia,+henki+menee+sen+luokse+joka+on+alunperin+ihmiseen+laittanut,+eli+Jumalan+luokse."+Harhoissasi+menee.
"Ai+niin,+kun+unohdin,+että+olet+se,+joka+kävelee+laput+silmillä."+Ai+niin,+sinä+kävelet+Raamattu+silmilläsi+ja+sanot+siksi+väärän+todistuksen+toisista.
"Jumala+loi+ihmisen."+Ihminen+keksi+Jumalan.+Kuten+kaikki+tuhannet+muutkin+jumalat.
"Ei+ne+ole+harhoja,+mutta+sinä+kävelet+laput+silmillä."+Kävelet+Raamattu+silmilläsi+ja+näet+harhoja.+Se+pakottaa+sinut+myös+sanomaan+väärän+todistuksen+toisista.+Olet+pimeyden+todistaja.
13.05.2019 15:13
"Niin+mutta+se+mikä+on+ratkaiseva,+eli+aito+rakkaus."+Sinun+aito+rakkautesi+on+itserakkautta+ja+muun+vihaamista.
"Ai+niin+kun+unohdin,+että+ateisti+ei+tiedä+henkisyydestä+mitään."+Sinun+henkisyytesi+on+aivopierusi.
"Niin+se+on+totuus,+että+Jumala+on+olemassa."+Missä?+Et+ole+edelleenkään+pystynyt+muuhun+kuin+väitteisiin.
"Minua+ei+hirvitä+yhtään,+koska+tiedän+että+kuka+siellä+on+vastassa,+kuoleman+jälkeen,+mutta+sinulla+on+eri+asia."+Fakta+nyt+kuitenkin+on,+että+kuolemasi+jälkeen+sinulla+on+vastassa+krematorion+erityisammattimies.
"Ei+minulta+ole+rakkaus+kadonnut+mihinkään."+Ai+niin+unohdin,+että+sinullahan+on+se+ja+vain+se+itserakkaus.
"Aikaisemmin+kirjoitin+jo,+että+Jumala+loi+ihmisen+omaksikuvakseen"+Muutat+puheenaiheen+puhjenneesta+renkaasta+omakuvaan.+Hän+siis+loi+itsensä+näköisekseen+autonrenkaaksi.+Kenties+Goodyear?
"Jumala+on+henki,+miten+te+voitte+uskoa+näkymättömään,+kun+ette+pysty+edes+uskomaan+näkemäänne."+Sen+kyllä+uskon,+että+sinä+näet+harhojakin,+potilas.
13.05.2019 04:54
"Rakkaus+ei+koskaan+katoa."
Miksi+se+on+sitten+sinulta+kadonnut?
Ole+hyvä+ja+rukoile+Jumalaltasi+malliksi+yksi+puhjennut+kumi+ehjäksi.+Sellainen+ihmeteko+on+sentään+maailmankaikkeuden+luojalta+hyvin+vaatimaton+pikku+juttu.+Rukoile+se!!+Nyt+heti!!
12.05.2019 20:25
Totta.+En+tosiaan+voi+ymmärtää,+että+jotkut+jaksavat+tyrkyttää+minulle+vakavissaan+jotain+hemmetin+mikkihiirtä+oikeana+olentona+mukamas+tienä+ikuiseen+elämään.+Jokaikinen+uskovainen+valheitaan+levitellyt+saarnaaja+on+lopettanut+huijaamisensa+just+siihen+paikkaan,+kun+hän+on+kuollut.+Se+on+melkoisen+hyvä+todiste+heidän+turhasta+luulostaan+ikielonsa+kanssa.
12.05.2019 20:16
"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+tuomaan+maanpäälle+rauhaa.+En+minä+ole+tullut+tuomaan+rauhaa,+vaan+miekan."+Vaikuttaa+juuri+siltä,+mitä+sanoinkin+eli+uskontonne+ei+ole+rakkaususkonto+vaan+vihan+ja+tuomitsemisen+uskonto.++Hyi+hirvitys+sellaista!!!
"Erotellaan+jyvät+akanoista"+No+sinähän+se+varsinainen+akannoita+oletkin.
"Totta+lihallista+kuolemaa."+Näytähän,+miten+pystyt+kuolemaan+jotenkin+muuten.
"Se+on+sinun+mielipiteesi"+Ei+se+ole+mielipide.+Se+on+fakta.
"Päivä+päivältä+menemme+kohti+totuutta"+Päivä+päivältä+kuolemasi+lähestyy.+Mahtaa+sinua+hirvittää.+Se+on+totuus.
12.05.2019 20:08
Oscarin+arvoinen+suoritus.
12.05.2019 07:46
"+sellaisessa+näkyy+rakkaus,+joka+on+Jumalasta."Mistähän+johtuu,+että+sinussa+näkyy+vain+viha+kaikkea+kohtaan?+Teidän+rakkaususkontonne+näyttää+olevan+ihan+jotain+muuta+kuin+väitätte.
"Päivä+päivältä+menemme+kohti+totuutta,+usko+sit+mihin+vaan,+tai+ole+uskomatta."
Päivä+päivältä+menet+kohti+kuolemaasi.+Sen+jälkeen+et+pysty+enää+valehtelemaan.+Usko+tai+et.
12.05.2019 07:38
"Se+on+sinun+mielipiteesi."+Ei+kun+se+on+totuus,+fakta.+Tajuatko+umpiluuvalon+todistaja!!!
"Se+on+sinun+mielipiteesi.+"+Tiedoksesi+huijari!+Se+oli+taaskin+fakta!
"+Ei+kun+olen+seurannut+lehtiä+ja+poliisin+toimintaa+loukkaavista+kirjoituksista."+Valehtelet.+Sinä+et+lue+muuta+kuin+Raamattua+ja+uskot+siitä+kaiken.+Ja+Raamatussa+ei+kerrota+mitään+poliiseista.+Mikseiköhän?+Siellä+aasitkin+puhuvat+ja+enkeleitä+lentelee,+mutta+poliisit+ovat+vissiin+jossain+munkilla.+Tai+voivat+ne+nunnillakin+käväistä.
"Luuletko+todellakin,että+menisin+pyytämään+rahaa+tai+lottonumeroita"+Kannattaisi+pyytää.+Katsos+se+olisi+ollut+konkreettinen+todiste+siitä+sinun+Jumalastasi.+Nyt+sinulla+ei+edelleenkään+ole+muuta+todistusta+kuin+umpiluuvaloiset+väitteesi+ja+huijauskertomuksesi.+
"pyytäisin+aivan+muuta,+selviytymisen+avuksi."+Ahaa.+Olet+aina+kännissä+kirjoitellessasi+ja+nyt+pyydätkin+selviytymistä.+No+menee+se+siitä+ohitse+itsestäänkin,+jos+pidennät+ryypynväliä.
12.05.2019 07:02
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+ei+minun"+No+mitä+sitten?+Olet+väärässä+ja+sillä+siisti.
Kuoltuasi+olet+kuollut,+etkä+tuomitse+enää+ketään+sinä+pösilö.
"Sanoin,+että+kuoleman+jälkeistä+elämää+on+ja+tuomitseminen+ei+kuulu+minulle"+
Miksi+valehtelet?+Onko+se+sinusta+kivaa?
"Todistukset+tulevat+silloin,+kun+Jumala+ne+suo,+eli+silloin+kun+niiden+aika+on."+Mikseivät+ne+kuitenkaan+tule?+Mksi+kirjoittelet+noin+lapsellisia?+Oletko+hieman+tyhmä?
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+minulla+taas+oma+mielipiteeni+ja+todisteeni."+Ei+se+ole+mielipiteeni+vaan+fakta,+tosiasia.+Sinulta+ne+todisteet+ovat+edelleen+kadoksissa.+Ikävää+sinulle.
Kristinusko+on+vihan+eikä+rakkauden+uskonto.
Sinussa+ei+ole+hippuakaan+valoa.+Olet+täysin+pimeä.
Rakastava+ihminen+rakastaa.+Sinä+et+siihen+pysty+ikinä.
11.05.2019 17:02
"Minä+kerron+totuuden,+vaan+sinä+pidät+sitä+huijauksena."+Niin+kun+sinä+valehtelet,+senkin+huijari.
"Sinä+olet+silloin+lähimmäinen+kerta+vastaat+kirjoituksiini."+En+muuten+ole.+Olen+kaukana+sinusta!
"Oikeudessa+mikäli+on+kirjoittanut+jostakin+lain+vastaisesti,+saa+rangaistuksen+mikäli+jää+kiinni,+eli+kirjoittaja+on+lähimmäinen.+Et+siinä+sinulle+totuus.+"+Taidat+olla+ollut+useinkin+oikeudessa+kiinni+jäätyäsi,+sinä+kaukainen.
"+Ensinnäkään+minä+en+Jumalata+pyydä+rahaa,+enkä+lottonumeroita."+Pyydätpäs!+Ja+nyt+heti+sassiin!!!+Jos+väität+olevasi+valon+todistaja,+valaise+tämänpäiväiset+lottonumerot+tähän+ja+just+nyt.+Pelaaminen+loppuu+ihan+kohta+ja+haluan+saada+alan+asiantuntijalta+tulevaisuuden+ennusteen+aivan+juuri+nyt.+Kerro+ne+numerot!!!
"Pyytäkää,+niin+teille+annetaan.+Etsikää,+niin+te+löydätte.+Kolkuttakaa,+niin+teille+avataan."+No+juuri+sitä+olen+sinulle+yrittänyt+tolkuttaa.+Avaa+ne+lottonumerot!!!+Minä+pyydän+ja+kolkutan!!!
11.05.2019 12:14
Aika+onnellisia+te+mielikuvitusmailmassa+elävät+tosiaan+olette+:D
Terv.
JääPettääJeesuksenAlta
11.05.2019 12:02
"Olkoon+sinun+mielestäsi+huijausta"+Kiitos+että+saan+pitää+huijaustasi+huijauksena.
"Todistat+jälleen+kerran+väärin+lähimmäisestäsi"+Et+ole+lähimmäiseni+ja+kerroin+vain+totuuden.+Totuuden+saa+sanoa.
"Se+on+sinun+mielipiteesi."+Se+on+SENTÄÄN+minun+mielipiteeni.++Sinulla+on+VAIN+sinun+näkemyksesi.
"Raha+on+kaiken+pahan+alku,+raha+on+myöskin+tehty+monelle+ihmiselle+tuhoksi,+mikäli+sitä+ei+osaa+käyttää+oikein."+Raamattujen+painatus+olisi+kärsinyt+pahasti+ilman+rahaa.+Ja+vaikka+sinä+et+rahaa+tarvitse+etkä+osaa+sitä+käyttää,+niin+kyllä+se+minun+hallussani+tulisi+sijoitetuksi+juuri+oikein+ja+järkevästi.+Joten+pyydä+siltä+Jumalaltasi+tämänpäiväiset+lottonumerot.+Laita+ne+seuraavan+vastauksesi+yhteyteen.+Kiitos+jo+etukäteen.
11.05.2019 06:03
194 / 205