Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ja+jälleen+kerran+sanot+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi"+En+ole+sanonut+sinusta+muuta+kuin+totuuden.+Totuuden+saa+sanoa.+Sitä+paitsi+sinä+et+ole+lähimmäiseni.
"No+mikäs+se+minun+antamani+tuomio+on+sinulle?+Saitko+linnaa,+vai+heitinkö+helvettiin+vai+mikä?"+Jatkuvastihan+toistelet,+että+todistukset+tulevat+myöhemmin+ja+että+kuoleman+jälkeen+ateisteilla+on+kovat+paikat.+Se+on+pahantahtoista+tuomitsemista.
"Se+on+sinusta+totuus+kun+vääntelet+ja+kääntelet+totuutta.+Minä+en+valehtele+tässä+asiassa."+Kyllä+muuten+valehtelet.+Täys+piru+sinä+olet.
"todistukset+tulevat+sit+kun+niiden+aika+on."+Taas+tuo+ilkeämielinen+liirumlaarum.+Tuo+ne+todistukset+nyt+ellet+halua+olla+pahantahtoinen+valehtelija.
"ihminen+joutuu+nöyrtymään,+vaikka+kuinka+purnaatte."+Kuoleman+edessä+sinäkin+nöyrryt,+vaikka+uhoaisit+täällä+kuinka.+Katsos+kuolema+tappaa.+Siinä+samassa+menevät+turhat+luulosi.
"Miksi+minun+pitäisi+rakkautta+atestille+näyttää"+Miksi+sitten+väität+uskontoasi+rakkauden+uskonnoksi,+jos+se+onkin+pelkkää+vihan+uskontoa?+Rakastatte++vain+itseänne.
"minä+tiedän+sen+aivan+hyvin+mitä+ajatte+takaa"+Totuutta+ja+vain+totuutta.+Sitä+me+ajamme.+Olemme+totuuden+asianajajia.+Teikäläiset+ovat+pelkkiä+potaskanpuhujia.
11.05.2019 05:49
To+se+Rakkautesi+sitten+jotenkin+esiin+itserakas.
10.05.2019 19:24
"Ymmärrätkö,+mitä+sana+todistaja+tarkoittaa?"+Tiedän.+Se+tarkoittaa+henkilöä,+joka+kertoo+jotain+muuta+kuin+valheita+kuten+sinä.
Sinä+et+osaa+muuta+kuin+tuomita.+Sanot,+että+tuomitseminen+kuuluu+Jumalalle+ja+samantien+tuomitset.++Taidat+olla+melkoisen+tyhmä.
"Sinä+olet+kuin+käärme"+Mitä+muuta+tuo+on+kuin+nimittelyä+ja+tuomitsemista?+Sinä+itse+olet+täys+Perkele!!!
Tuo+se+isäsi+esiin,+niin+päästään+tästä+turhasta+vääntämisestä.+Siihen+asti+olet+huijari,+valehtelija,+petkuttaja,+huiputtaja.
10.05.2019 19:22
"Jumala+tulee+todistamaan+sinulle+juuri+silloin,+kun+hän+haluaa,+se+voi+vaikka+tulla+ennen+kuolemaasi+tai+missä+vaan."+Ok+eli+hän+on+kuin+onkin+huijausta.
"En+ole+valo,+vaan+valon+todistaja."+Sinä+todistat+vain+pääsi+pimeyttä.
"Alussa+oli+sana."+Alussa+oli+satusetä.
"Ei+minun+tarvitse+mitään+eurojackpot+numeroita+tietääkkään."+Niin+mutta+asiasta+kysyinkin+minä.+Ei+sinun+siitä+mitään+tarvitse+tietääkään,+mutta+kysäise+kuule+ihan+minulle+vaan+niitä+numeroita.
10.05.2019 19:13
"Edelleenkin+valopää+on+parempi,+kuin+pimeäpää."+Haluasin+nähdä+sen+valon+sinusta+jotenkin.
"Minulle+ei+kuulu+tuomitseminen"+Miksi+sitten+tuomitset?
"Jumala+on+valo.+ja+todistan+sen."+No+todista+ihmeessä!!!+Juuri+sitä+olen+kaiken+aikaa+pyytänyt+ja+odottanut!!!
"+Jumala+ei+ole+muuttunut+mihinkään"+Miksi+sitten+väität+muuta?
"taskulampustakaan+ei+ole+mitään+hyötyä+pimeässä,+mikäli+siinä+ei+ole+valoa."++No+laita+siihen+sitten+hyvä+ihminen+valo!!!
"Eikö+jumalaton+jaksa+odottaa"+Ei+jaksa.+Tämä+jumalaton+meno+pitää+nyt+loppua+ja+sinun+pitää+tuoda+Jumala+esiin!!!
"Et+tunne+minua."+Tunnen+sinut.+Olet+huijari!!!
10.05.2019 15:40
"Minulla+on+todistaja+ja+se+on+Jumala"+Minähän+olen+kaiken+aikaa+pyytänyt+hänet+todistamaan.+Miksei+hän+tule+todistamaan?+Onko+hänellä+jokin+este?+Olisiko+kenties+olemattomuus+oleellinen++syy+hänen+estymiseensä?
"Parempi+pää+valoisena,+kuin+pää+pimeänä."+Hassua,+ettei+valoisuutesi+oikeasti+näy.
"Ne+tulee+kun+niiden+aika+on."+Mistä+tiedät+niiden+tulevan?++Oletko+käväissyt+tulevaisuudessa?+Kertoisitko+tämän+päivän+Eurojackpot-numerot?
"+Parempi+valopää,+kuin+pimeäpää."+Aivan.+Sinulla+sitä+valoisuutta+riittää.+Onneksi+et+tuomitse+ketään,+vaan+Jumala+:D
10.05.2019 15:21
Jos+valtion+(ei+siis+Jumalan)+palkkaamaa+virkavaltaa+ei+olisi,+uskovaiset+polttaisivat+ateisteja+noitina+roviolla+niin+että+huipsista+vaan.+Onneksi+on+siis+muutakin+kuin+kristinuskon+"rakkautta".
10.05.2019 15:07
Jeesus+saa+kaiken+palamaan.+Jopa+puhuva,+palava+pensas+on+pyhä+pyhien+pyhä,+halleluuja!
10.05.2019 15:03
"Kommenteista+sinä+et+voi+tietää+mitään"+Saan+niistä+tiedon,+että+olet+valopää+potilas.
"No+sit+et+tunne+uskovaisia+yhtään"+Tunnen+oikein+hyvin.+He+ovat+kaiken+muun+paitsi+itsensä+tuomitsevia+piruja.+He+palvovatkin+Saatanaa.+Minä+en+sellaiseen+mikkihiireen+edes+usko.
"Mikäli+minä+olisin+tuomitsija+niin,+minä+voisin+tuomita+teidät+vaikka+suoraan+helvettiin"+Juuri+niinhän+sinä+teetkin.+Et+vain+tajua+sitä,+koska+olet+valopää+potilas.
"Minä+olen+valon+todistaja,+Jumala+tietää+totuuden,+eli+todistus+tulee+silloin,+kun+Jumala+tahtoo+antaa+ja+sallii+sen+sinulle."+Edelleen+todistat+vain+valopäisyydestäsi.+Ja+koska+et+pysty+antamaan+niitä+todistuksia+nyt,+olet+myös+patologinen+valehtelija.
"Mutta+sitten+tämä+aika+olisi+eletty+vanhantestamentin+mukaan."+Ahaa+eli+Jumala+vaihtui+jossain+vaiheessa+toiseksi.
"Jumala+on+valo"++Okei.+Pidät+taskulamppuasi+Jumalana.
Outoa,+että+alat+kirjoitella+liirumlaarumeita,+kun+pyydän+sinua+lähettämään+pari+tuoretta+kommenttia+Jumalalta.+Pysy+asiassa!!!
Miksi+puhut+rakkaudesta,+vaikka+pystyt+näyttämään+vain+itserakkautta?
10.05.2019 07:39
"+Niin+sinun+mielestäsi."+Niin+ja+kaikkien+muidenkin.+Tuskin+voit+itsekään+mitään+sille,+että+olet+patologinen+valehtelija.
"Ei+kannattas+kirjoitella+sellaisesta+asiasta+mitään,+mistä+et+tiedä+mitään.+"+Minä+taas+en+voi+sille+mitään,+ettet+tajua+olevasi+valopää.
"+No+sit+sinun+pitää+odottaa+niitä+todistuksia+kun+niiden+aika+tulee."+Joulupukista+tulee+joka+ikinen+joulu+todiste.+Missä+ne+sinun+jumalatodisteesi+ovat?
"Olen+valon+todistaja+se+on+jo+parempi+todistus"+Totta.+Se+on+jo+parempi+todistus+siitä,+että+olet+harhainen+potilas.
"+Sanot+jälleen+kerran+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi"+Sanot+itse+minusta+yhä+uudelleen+valheen.+Mutta+et+voi+sille+mitään,+koska+olet+vain+valopää+potilas.
10.05.2019 07:16
Jumala+ei+maksa+palkkaa+kenellekään.+On+se+niin+itara+tapaus.+Joten+virkavalta+joutuu+olemaan+ihan+toisten+palveluksessa.+Sitä+sinä+et+lapsellisellisella+sönköttämiselläsi+muuksi+muuta.
10.05.2019 07:06
Ei+ole.+He+eivät+rukoile+vaan+pamputtavat.
09.05.2019 18:24
"Eikös+täällä+ateistit+kiellä,+sekä+hyvän,+että+pahan+eli+kumpaakaan+ei+ole+olemassa."+En+minä+ainakaan+ole+kieltänyt,+etteivätkö+uskovaiset+olisi+pahoja.+Ovat+ne.
"Edelleenkään+sinä+et+voi+tietää,+mitä+minulle+on+oma+elämä+opettanut+ja+mitä+ei."+Näen+sen+kirjoittamistasi+kommenteista.+Eipä+paljon+ole+opettanut.
"Jumalan+valo+on+eri+asia."+Se+on+aiheuttanut+sinulle+näköjään+valopään.
"Edelleenkään+en+ole+tuomitsija,+koska+se+kuuluu+Jumalalle"++Näinhän+sinä+väität,+mutta+kirjoitat+heti+perään:+"eikä+rakkauteni+välttämättä+tarvitse+sinulle+näkyäkkään."+Sinä+et+siis+tuomitse,+mutta+rakkautesi+ei+silti+pidä+näkyä.+Toisin+sanoen+tuomitset+eli+leikit+Jumalaa.
"En+valehtele,+ei+ole+syytä+valehdella"+Sinä+valehtelet+niin+kauan+kuin+toisin+todistat.
"Jumala+on+ilmoittanut+olemassa+olostaan+ihmisille"+En+ole+huomannut.
"Mikäli+Jumalaa,+eikä+Jeesusta+Kristusta+olisi+olemassa,+täällä+ei+olisi+enää+mitään."+Hyvin+vahvasti+kuitenkin+pärjäävät+islamilaisissa,+hindulaisissa+ja+muissa+maissa+ilman+noita+sinun+satuhahmojasi.
"Jumala+loi+ihmisen+omaksikuvakseen"+Voisitko+lähettää+edes+sen+kuvan+Jumalastasi+ja+itsestäsi,+jotta+täällä+palstalla+päästäisiin+vertailemaan+yhdennäköisyyttänne?+Ja+pari+tuoretta+kommenttia+siltä+Jumalalta+myös+kiitos.
09.05.2019 18:20
"Kestä+siinä+siinä+omassa+totuudessa,+minä+omassa."+Minä+pysynkin+totuudessa,+mutta+sinä+kirjoittelet+paskaa.
"Olen+valon+todistaja"+Et+muuten+ole.+Korkeintaan+valopää.
"Jumala+on+olemassa,+siksi+käyn+täällä+kun+levitätte+ihmisille+sanaa,+että+Jumalaa+ei+ole+olemassa,+vaikka+teillä+ei+Jumalaa+olisikaan,+se+ei+tarkoita+sitä,+että+Jumalaa+ei+olisi+olemassa."+Olen+jo+vaikka+kuinka+monta+kertaa+pyytänyt+niitä+todisteita,+mutta+sinä+et+vain+niitä+näytä.+Ja+miksikö?+No+koska+sinä+olet+vain+surkea+huijari!!!
"Minä+tiedän+sen+tarkalleen,+että+minulla+on+todistukset,+mutta+se+on+sinun+asiasi+mikäli+et+usko."+Minullakin+on+todistukset+Joulupukista,+mutta+se+on+sinun+asiasi+mikäli+et+usko.+Myös+Aku+Ankka+elää+sekä+Roope-setä.+Teräsmieskin+on+ihka+oikea.+Eikö+kuulostakin+lapselliselta?
"levitätte+väärää+sanaa,+Jumalan+olemassa+olosta."+Eipä+sinulla+ole+parempaa+vaihtoehtoa+esittää.
"Kaikki+lähtee+kuulemisesta,+Raamatun+sanasta."+Raamatun+sana+ei+kuulu.+Vai+kuuletko+seuraavan:+Olet+valehtelija!
09.05.2019 16:28
Auttaisikohan+rukoilu?+No+ei+auttaisi.
Lisää+poliiseita+ja+sotilaita,+niin+eiköhän+kansa+taputella+rauhalliseksi.
09.05.2019 16:10
Henkilökohtaisesti+riemastuisin+jostain+näyttävämmästä+esityksestä.+Jos+Jumala,+Jeesus+ja+Pyhä+Henki+tulisivat+näyttämään+komean+river+dance+-shown+Senaatintorille,+olisi+ihmeissäni.+Mukana+saisi+toki+olla+myös+enkeleitä+sekä+puhuva+aasi.
09.05.2019 15:49
"Se+saa+olla+mielipiteesi,+mutta+totuus+on+toinen."+Minä+pysyn+totuudessa,+vaikka+sinä+valehtelet.
"+Kaikki+selviää+aikanaan."+Sinä+et+näytä+selviävän+millään.
"+toiset+pääsevät+iänkaikkiseen+elämään+ja+toiset+iänkaikkiseen+kadotukseen."+Kuhan+luulet.+Sinun+järkesi+on+jo+nyt+kadotuksessa.
"Eli+juuri+silloin+minun+pitäisi+valehdella,+eikä+pitää+totuudesta+kiinni."+Käsitit+väärin.+Sinun+pitäisi+ruveta+puhumaan+totta.
"ateistit+eivät+hyväksy,+enkä+minä+teiltä+odota+sitä."+Miksi+sitten+käyt+jatkuvasti+täällä+valehtelemassa?+Painu+juomaan+Jeesuksen+verta,+sitä+ehtoollisviintä+kerta+siintä.
Minä+en+halua+juuttua+paskaan+kuten+sinä.
"Minä+todistan,+että+minä+olen+valon+todistaja,+vaikka+minä+tiedän,+että+Jumala+on+olemassa,+en+voi+laittaa+tänne+todistuksia."+Sinä+todistat+edelleen+vain+pollasi+pimeydestä.+Et+mistään+muusta.+Todistuksia+sinulla+ei+ole+eikä+tule,+koska+tiedät+hyvin+itsekin,+ettei+niitä+ole.
"Teillä+saa+olla+asioihin+oma+mielipiteenne."+Miksi+sitten+protestoit+sitä+vastaan+ja+höyryät+täällä+kuin+helvetinkone?+Pidä+turpasi+tukossa+ja+mene+juomaan+sitä+ehtoollisviiniä.
"mikäli+ei+noudateta+Jumalan+sanaa."+Jumala+ei+edelleenkään+ole+sanonut+sanaakaan.
09.05.2019 15:40
Ihminen+on+silloin+heikossa+hapessa,+jos+hän+on+niin+epätoivoinen,+ettei+jaksa+elämässään+ja+alkaa+houreissaan+hakea+mielikuvitusveijarilta+apua,+vaikka+hän+oikeasti+tarvitsisi+apua+joltain+muulta+kuin+Pirkko+Jalovaaralta,+joka+kaikki+tappaa.
09.05.2019 15:22
"Silloin+tunne+Jumalan+läsnäolosta+on+hillitsevä+tekijä."
Ei+ole+ollenkaan+harvinaista,+että+kriisitilanteiden+paineessa+ihmiset+sairastuvat+ja+saavat+harhat+kaverikseen.
09.05.2019 04:57
Jos+ihminen+on+niin+heikossa+hapessa,+ettei+hän+enää+selviydy+omin+voimin,+ei+siinä+tilantessa+ainakaan+mielikuvituskaverista+ole+mitään+hyötyä.+Silloin+pitää+soittaa+ambulanssi.+Kai+sinä+sentään+sen+tajuat?+Vai+ihanko+vain+rukoilemista+suosittelet+kyseiselle+epätoivoiselle?
09.05.2019 04:46
195 / 205