Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Ja+jälleen+kerran+sanot+väärää+todistusta+lähimmäisestäsi"+En+ole+sanonut+sinusta+muuta+kuin+totuuden.+Totuuden+saa+sanoa.+Sitä+paitsi+sinä+et+ole+lähimmäiseni."No+mikäs+se+minun+antamani+tuomio+on+sinulle?+Saitko+linnaa,+vai+heitinkö+helvettiin+vai+mikä?"+Jatkuvastihan+toistelet,+että+todistukset+tulevat+myöhemmin+ja+että+kuoleman+jälkeen+ateisteilla+on+kovat+paikat.+Se+on+pahantahtoista+tuomitsemista."Se+on+sinusta+totuus+kun+vääntelet+ja+kääntelet+totuutta.+Minä+en+valehtele+tässä+asiassa."+Kyllä+muuten+valehtelet.+Täys+piru+sinä+olet."todistukset+tulevat+sit+kun+niiden+aika+on."+Taas+tuo+ilkeämielinen+liirumlaarum.+Tuo+ne+todistukset+nyt+ellet+halua+olla+pahantahtoinen+valehtelija."ihminen+joutuu+nöyrtymään,+vaikka+kuinka+purnaatte."+Kuoleman+edessä+sinäkin+nöyrryt,+vaikka+uhoaisit+täällä+kuinka.+Katsos+kuolema+tappaa.+Siinä+samassa+menevät+turhat+luulosi."Miksi+minun+pitäisi+rakkautta+atestille+näyttää"+Miksi+sitten+väität+uskontoasi+rakkauden+uskonnoksi,+jos+se+onkin+pelkkää+vihan+uskontoa?+Rakastatte++vain+itseänne."minä+tiedän+sen+aivan+hyvin+mitä+ajatte+takaa"+Totuutta+ja+vain+totuutta.+Sitä+me+ajamme.+Olemme+totuuden+asianajajia.+Teikäläiset+ovat+pelkkiä+potaskanpuhujia.