Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
127
Kommenttia
4521
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitava runo.
On sulla lyyristä lahjakkuutta.
14.10.2023 14:51
Isäukko nuorena joi Jumalaa
ja tuli siitä kauheesti humalaa.
Aluksi alkoi hän tuiskia
ja sitten kirveellä huiskia.
Sain kirvesiskun ohimoon
ja ukko ryntäs heti panimoon.
Mut Jumalan kirous mua hirvittää
sitä kun ei oikein voi selittää.
14.10.2023 12:28
Etenkään sitä yhtä kanavaa ei tarvitse edes näkyä, typerys.
14.10.2023 12:17
" Siino näyttää kasvaneen hihhuli perheessä ja nyt purkaa traumojaan täällä."
Taas sitä väärän todistuksen antamista toisesta. Isäni ja äitini eivät olleet hihhuleita, mutta koulussa toki opetettiin uskontoa niin prrrrkeleesti ja iänikuiset aamuhartaudet päivän alkajaisiksi saivat päivän pilalle heti kättelyssä. Traumoja minulla ei ole, mutta hauskaahan se on vitsailla niinkin joviaalista asiasta kuin uskovaisuus.
Jos siis aikoinaan koulun vakavalla uskovaisuusasenteella oli tarkoitus muokata oppilaista Jeesus-faneja, minut se kasvatti mokoman huiputuksen pilkkaajaksi. Ja mitä enemmän olen tavannut uskovaisia, olen havainnut, että heidän Jumalansa lisäksi heiltä oikeasti puuttuu se lähimmäisrakkaus, vaikka he niin vahvasti mainostavat olevansa muka rakkaususkonnon asialla. Ainoa minkä he osaavat on tuomitseminen. Perustuslaillisen sananvapauden nimissä minullakin on vapaus sanoa siihen jotain, jos kerran Varma Paskiaisellakin on lupa soittaa traumaattista turpaansa täällä.
14.10.2023 12:07
Tärkeintä, ettei lue Raamattua, koska siinä aika kuluu aivan hukkaan. Ja uskovaisillakin se aika aikanaan loppuu.
14.10.2023 11:48
Asun hienosti omakotitalossa, joten kertomuksesi on sitä tavanomaista uskovaisen tuottamaa väärää todistusta. Uskovaisillehan on tyypillistä, että etenkin toisista kerrotut valheet uskotaan empimättä, koska samaan huiputukseenhan heidän uskontonsakin perustuu. Uskovaiset ovat nenästä vedettäviä typeryksiä. Hullua sakkia siis.
14.10.2023 06:54
"Jumala on syntiselle ihmiselle armollinen Jumala Jeesuksessa Kristuksessa."
Voihan sodoma ja gomorra soikoon! Vedenpaisumuskin on niin hyvä esimerkki Jumalan armollisesta luonteesta. Oman pojan kiduttaminen kuoliaaksi itseään tyydyttääkseen ja miekalla piti iskeä raskaana olevien naisten vatsat halki. Ja sitten se harmageddonin uhkailu. On siinä mahtava isä. Ei ihme, ettei kehtaa naamaansa näyttää.
14.10.2023 06:46
Joskus minulla on ollut nakit silmillä, kun olen ottanut naamat.
14.10.2023 06:26
Uskon Jumalaan heti, kun kutsut kylään minut ja Jumalan samaan aikaan kaffeelle. Voin tuoda tarjoamiset mukanani. Vai rupesiko lyömään tyhjää :O
14.10.2023 06:18
Autoradioni menee automaattisesti päälle, kun moottorin käynnistää. Arvatkaas minkä kanavan toosa valitsee automaattisesti: no radio dein. Saanhan minä sen siitä nopeasti toiselle kanavalle, mutta pari Jeesusta ehtii siltikin kuulua.
14.10.2023 06:15
No hitto! Kun avaan radion tai teeveen, niin eikun sieltä tahtomattakin joku solkottaa jotain jeesuksesta (radiodei, tv7). Eikö näistä prrrrkeleistä pääse eroon millään!!!!!!!!
13.10.2023 17:57
Heidät pitäisi tietenkin polttaa noitina roviolla.
Ihan vaan historiallista perinnettä kunnioittaen.
13.10.2023 17:49
Hyvin näyttää kuitenkin olevan.
Laita vaikka lasit päähän, jos et näe.
13.10.2023 06:17
Ihmisten keksimä satuhamo ei ole luonut lasin lasia. Iittalan lasitehdaskin on tehnyt enemmän laseja kuin yksikään jumala.
13.10.2023 06:11
Jos Jumala olisi oikeasti olemassa, hän olisi oikeasti olemassa.
Ihmisten keksimä satuhahmo ei edelleenkään luo yhtään mitään tyhjästä.
13.10.2023 06:10
Tietenkin voin mennä viinakauppaan, mutta nythän kysymys onkin siitä, pystyykö Jumala mukamas kaiken luoneena loihtimaan edes lasini täyteen. Eikä pysty! Jumalasta ei ole vaatimattoman pikku jutun toteuttajaksi ja sellaista sanotaan kaikkivoivaksi. Jumalasta ei yhtään mihinkään. Täysin turha keksintö!!!
Lakatkaa jo uskovaiset sönköttämästä siitä Jumalasta! Ja sulkekaa TV7! Ns. jumalanpalveluksia ei tarvitse näyttää televisiossa!
13.10.2023 05:58
Uskovaiset väittävät, että heidän Herransa on kovasti rakastava. Kuinka sellaiselta pitäisi pelätä jotain hirmuista kostoa :O
Ja miksi kaikkitietävä ja kaikkivoiva Herra edes sallii pahan tapahtua, kun hän lisäksi on hyväntahtoinen ja lempeä?
08.10.2023 06:10
Kyllä minä uskon Poikaan heti, jos syytä ilmenee. Omaan poikaani uskon aina, kun hänet tapaan. Myös tyttäreeni uskon.
07.10.2023 15:35
Totta. Pieruni ovat kertoneet, etteivät ole leijuessaan saaneet mitään yhteyttä enkeleihin. Tästä olen päätellyt niidenkin olevan ateistisia.
Varmasti Ameriikassa on paljon kovempia piereksijöitä kuin minä, koska siellä kaikki on niin suurta. Siitä ne sikäläiset pyörremyrskytkin varmasti johtuvat. Taloja hajoaa ja aitaa kaatuu. Minä en ole onnistunut muuta kuin tainnuttamaan muutaman tutun ja nekin lähinnä hajulla.
Toivottavasti Ameriikan pierut eivät aiheuta tuhoja Suomessa.
07.10.2023 15:32
Onneksi et joudu helvettiin. Se on vain taikauskoisten himoitsema turistikohde.
07.10.2023 15:23
29 / 227