Ei Jumala täytä lasiani vaan itse se pitää ostaa. Missä Jumala luuraa? Jos yhdenkin ryypyn antaisi niin olisin uskovainen.
Jumala täytä lasini
5
179
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä Jeesus valuta viiniä lasiini, vaikka iso krusifiksi roikkuu seinällä. Naulat menee kämmenien ja jalkaterien läpi niin, että viini pitäisi niistä virrata ilman esteitä. Kuiva on krusifiksi. Taitaa olla parempi polttopuuna.
- Anonyymi
Epäjumala Jesajan kirjan mukaan taitaa olla tämä krusifiksijeesus. Taidanpa polttaa takassa perkeleen kun ei viinaryyppyä eikä edes viinilasillista anna. Saatana.
[15] Näin hän saa polttopuuta.
Sitä hän hakee lämmitelläkseen,
siitä tekee valkean tulisijaan
paistaakseen leipää.
Siitä hän myös valmistaa jumalan,
jonka eteen heittäytyy,
siitä hän tekee patsaan,
jota sitten kumartaa.
Ja vielä kun niin edullisesti hän sen osaisi tuottaa: vettä saaviin ja simpsalapim! se olisi täynnä viiniä. Kumman itara on tuo Herra suvereenien taitojensa kanssa. Konkreettisesta avusta seuraisi tosiaan konkreettinen usko.
- Anonyymi
Uuteen leiliin uutta viiniä. Ei vanhaan leiliin.
Ihmisen täytyy muuttua ensinEräs kreationisti sanoi kerran, että Kaanaan häiden viini olisi ennustus Heisenbergin epätarkkuusperiaatteesta. Emme tiedä ennen maistamista, oliko viinitynnyrissä käsienpesuvettä vai hienoimman vuosikerran viiniä. Kaikkea se Jeesus ja vuohipaimenet osaavatkin. Ympyrän kehä ei edes mene oikein, mutta ydinfysiikka...ei saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129086Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883672- 202143
- 841332
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791085- 551043
- 1041014