Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
127
Kommenttia
4520
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tyhjäkäynti saastuttaa ja on kiellettyä.
Enkeli on hyvä vaan ja lopettaa pakoputkensa prutkuttelun.
14.12.2024 16:19
Uskovaiset mieluummin rukoilevat kuin puolustavat urhoollisesti maataan.
Ilmankos laivat holtittomina uppoavat, koska uskovaiset kapteenit vaan rukoilevat.
Lentokoneiden pakkolaskuja onnistuukin, koska kapteenit ohjaavat eivätkä rukoile.
14.12.2024 16:17
Tämä on niin hyvä!
14.12.2024 13:17
Joo, Enkeli taivaan lausui näin: PRAAAAAT!
14.12.2024 13:16
Jos joku uskovainen ihmettelee, miten ihmeessä oikein keksin tuollaisen sanoituksen, sanottakoon, että en keksinyt sitä itse. Sen saneli minulle Saatana. Hän halusi myös toivottaa teille oikein Jeesuksen lihaisaa ja veristä joulua!
14.12.2024 06:51
Ehdotan laulettavaksi karaokena tai suuremmalla porukalla seuraavanlaista laulua. Tehosteena käytetään Pyhän Hengen purkautumista jäljittelevää imitointia PRAAAT!, jonka onnistuminen tässä tapauksessa saa olla aivan /C:stä. Tämä sovitus on etenkin VarmaTiedon mieleen.
Hoosianna, Daavidin Poika PRAAAT!
kiitetty olkoon hän PRAAAT!
Kiitetty Daavidin Poika PRAAAT!
joka tulee PRAAAT! nimeen.
Hoosianna PRAAAT! hoosianna PRAAAAT!
hoosianna PRAAAT! hoosianna PRAAAT!
Kiitetty Daavidin Poika PRAAAT!
joka tulee PRAAAT! nimeen.
Tämä kun kajautetaan joulukirkossa täysillä niin siinä on onni ylimmillään! Se kertoo rehellisen vilpittömästi, mitä taivaallinen ilo on perimmiltään.
14.12.2024 06:34
Aivokoppasi tyhjyyden huomaa kuka tahansa heti.
Kaikkea se olematon Jumala teettää.
14.12.2024 06:12
Erinomainen sanoitus! Kiitos!
Siinä on hieno tiivistelmä hihufaktoista.
14.12.2024 06:09
Jumala puuttuu edelleen. Ja ihmisten piti kirjoittaa tuon Jumalan puolesta hänen sanansakin. Olematttomuus vissiin haittaa jotenkin hänen hommiaan.
Jos Jumala olisi olemassa, hän olisi kaikkivoivana pystynyt loihtimaan maapallon metrin vahvuudelta täyteen Raamattuja jo kivikaudella, jolloin ei osattu lukea eikä kirjoittaa eikä painaa kirjoja. Nyt joku uskovainen tietysti sanoo, että niinhän se Jumala tekikin, mutta ihmiset polttivat Raamatut nuotiossa lämpimikseen. Jos niin kävi, niin hyvä, että älyä oli etenkin kivikaudella.
12.12.2024 06:06
Nunna himoitsi kahvipöydässä munkkia,
mutta abbedissa antoikin hänelle korvapuustin.
-- Siitäs sait senkin hutsu! sanoi abbedissa.
-- Kiitos vaan ilotalon emäntä! vastasi nunna.
11.12.2024 06:08
Valehtelusi on lapsellista. Etkö itse tajua puhuvasi paskaa :O
09.12.2024 15:58
Ei minua sinun kanssasi kiinnosta mikään. Apua voit itse hakea.
09.12.2024 12:18
Jumala ei näe eikä kuule yhtään mitään. Kokeillaas vaikka: Jumalaa! Hohoi! Haista paska!
Ei sanonut mitään. Ei se kuule, eikä myöskään haista.
09.12.2024 12:17
Niin mutta minä olen ateisti. En minä voi ruveta järjestämään uskovaisten tapahtumia. Kommenttini oli puhtaasti ehdotus. Kyllä uskovaisten pitäisi jo viimein tuoda esiin aktiivisuutta muuallakin kuin vain kommentoinnissa ateismipalstalla.
09.12.2024 11:28
Filippiineillä on siis paljon järkevämpiä uskovaisia kuin täällä. Kyllä meillä täällä Suomessa pitäisi Jeesus ainakin hirttää pääsiäisenä kunnioituksena Jumalalle. Se on vähintä, mitä kristityssä maassa voitaisiin tehdä ylistyksenä juutalaisten satumaiselle keksinnölle.
09.12.2024 11:22
Se on aivan sama, mitä sinä tuet tai kannatat. Yritä sentään kannattaa ruhoasi niillä pattipolvillasi, joita sinulla on kuulemma jo toisessakin polvessa. Ikävää, jos sätkit lattialla selälläsi ja jokellat siansaksaa.
09.12.2024 11:15
Ei siitä välttämättä tarvitse pitää. Pysyy se tuossa palstalla näemmä pitämättäkin.
09.12.2024 06:03
Hyvä ehdotus! Kannatetaan!
09.12.2024 05:59
Okei! Ruvetaan sitten valitsemaan Vuoden Jeesus! Siitä varmasti kaikki uskovaiset tykkäisivät. Vuoden Jeesus naulittaisiin aina pääsiäisenä ristiin vaikkapa Senaatintorilla. Jos joku vastustaisi asiaa, hänet poltettaisiin noitana roviolla vieressä.
Minä en mainosta ateismia mitenkään. Minulle riittää olla uskomatta uskovaisten levittämiin valheisiin ja höpönlöpön puheisiin. Painuisivat Helvettiin uhoamasta Helvetillänsä!
09.12.2024 05:58
OK. Arvoisa ylläpito! Sensuroikaa nimimerkki VarmaTiedon kommentit tältä palstalta asiattomina ja laittakaa hän koneensa estoon. Kiitos jo etukäteen ja miksei myös takajalkaan.
Toisin kuin luulet, en ole vastannut tällä kommentilla sinulle mitenkään.
08.12.2024 19:09
8 / 226