Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma. Kukapa Prrrrkeleeltä haluaisi näyttääkään :O
Jumala näyttää tältä
30
477
Vastaukset
- Anonyymi
Saatana on Jumalan toinen minä.
Siksi ihmiset ovat niin ssssssssssssssaatanan rumia.Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.
Lääkkeetömyys näkyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkkeetömyys näkyy!
Ota sitten lääkkeesi!
- Anonyymi
jumala näyttää mongoloidilta
- Anonyymi
siino kirjoitti:
Niinpä. Pakkohan sen on olla niin.
Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔
Tiedän liikaa kaikesta ja ominaisuuksista 🤣
- Anonyymi
Miksi täällä kaikki ateistit kommentoi ilman lääkkeitä
- Anonyymi
No siks kun lääkitystä tarvitsee vain se harhainen hihhuli!
- Anonyymi
Muista ottaa vastamyrkkyä saatanaharhoihisi! Sitä syankaliumia!
- Anonyymi
Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. ####
Mitä tämä lause tarkoittaa?
Ateistit ovat sana sokeita, se on todettu moneen kertaan- Anonyymi
Sinulla se sana sokeus on todettavissa, koska et näe sanasokeutta.
Sinulla on jeesjeeslukilukihäiriö! Ja aivosi eivät toimi!
- Anonyymi
Jumala on näkymätön henki. Jos sellainen taikoisi itselleen omakuvan, se olisi näkymätön mies. Apinalta näyttävä ihminen ei siis voi olla Jumalan luomus. Sitä paitsi on outoa, ettei edes tuota Jumalan näkymätöntä henkeäkään ole missään.
- Anonyymi
Huom! Rukoile, ennen kuin tulet hihhuli-lääkärille. Jumalan Vastaanotot vain ajanvarauksella. (ikuisuuden)
- Anonyymi
"Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. "
Todellisuudessa se oli juurikin päin vastoin. Ihminen keksi itsensä kaltaisia jumalia, kun ei mielikuvitus riittänyt parempaan.Totta. Ennen vanhaan hyvää jumalien keksimisen aikaan ei vielä mielikuvitus laukannut kovin kummoisesti.
- Anonyymi
Tietääkö ateisti mikä on Jumalan sormi?
- Anonyymi
Ateistin kireä ja katkera, synnin tylsistyttämä naama ei anna tähän asiaan paljonkaan selvyyttä.
Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän !
😒😠😡😫 <--- Ateistin pärstäkertoimia- Anonyymi
Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮
Anonyymi kirjoitti:
Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮
Olen raitis! Uskovaisuus näköjään ankeuttaa teikäläisiä pahasti.
- Anonyymi
"En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma."
Ikävää ajatella jotain jonkun ulkonäön perusteella.
Siino, pystyt parempaan!Kaikkien apinanaamojen jälkeen ei pysty sanomaan kenestäkään parempaa.
Jumala ei edelleenkään kehtaa rumaa naamaansa näyttää.
- Anonyymi
Ateistin voi joskus tunnistaa jopa naamasta.
Kun katsoo tuota alla olevaa linkkiä ateistijätkien
(Kainuun Vapaa-ajattelijoiden)
fb-kuvasta, niin en kyllä pilaisi päivääni noiden ateistijätkien seurassa.
Ateistiijätkät ovat vakavailmeisiä, ja kuin seipään nielleitä.
https://www.facebook.com/p/Kainuun-Vapaa-ajattelijat-100064764364344/?locale=fi_FISamanlainen hirviö sinäkin olet, kun rehellisen kriittisesti katsot muka ihanaa naamaasi peilistä. Siitä on teistiämmän kauneus eilistä.
- Anonyymi
Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654