Jumala näyttää tältä

Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma. Kukapa Prrrrkeleeltä haluaisi näyttääkään :O

30

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatana on Jumalan toinen minä.
      Siksi ihmiset ovat niin ssssssssssssssaatanan rumia.

      • Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.

        Lääkkeetömyys näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeetömyys näkyy!

        Ota sitten lääkkeesi!


    • Anonyymi

      jumala näyttää mongoloidilta

      • Niinpä. Pakkohan sen on olla niin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Niinpä. Pakkohan sen on olla niin.

        Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔

        Tiedän liikaa kaikesta ja ominaisuuksista 🤣


    • Anonyymi

      Miksi täällä kaikki ateistit kommentoi ilman lääkkeitä

      • Anonyymi

        No siks kun lääkitystä tarvitsee vain se harhainen hihhuli!


      • Anonyymi

        Muista ottaa vastamyrkkyä saatanaharhoihisi! Sitä syankaliumia!


    • Anonyymi

      Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. ####
      Mitä tämä lause tarkoittaa?
      Ateistit ovat sana sokeita, se on todettu moneen kertaan

      • Anonyymi

        Sinulla se sana sokeus on todettavissa, koska et näe sanasokeutta.
        Sinulla on jeesjeeslukilukihäiriö! Ja aivosi eivät toimi!


    • Anonyymi

      Jumala on näkymätön henki. Jos sellainen taikoisi itselleen omakuvan, se olisi näkymätön mies. Apinalta näyttävä ihminen ei siis voi olla Jumalan luomus. Sitä paitsi on outoa, ettei edes tuota Jumalan näkymätöntä henkeäkään ole missään.

    • Anonyymi

      Huom! Rukoile, ennen kuin tulet hihhuli-lääkärille. Jumalan Vastaanotot vain ajanvarauksella. (ikuisuuden)

      • Mielikusetus ei avaa sinulle aikoja mistään kuoltuasi.


    • Anonyymi

      "Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. "

      Todellisuudessa se oli juurikin päin vastoin. Ihminen keksi itsensä kaltaisia jumalia, kun ei mielikuvitus riittänyt parempaan.

      • Totta. Ennen vanhaan hyvää jumalien keksimisen aikaan ei vielä mielikuvitus laukannut kovin kummoisesti.


    • Anonyymi

      Tietääkö ateisti mikä on Jumalan sormi?

      • Onko Jumala siis kädellinen kuten apina?


    • Anonyymi

      Ateistin kireä ja katkera, synnin tylsistyttämä naama ei anna tähän asiaan paljonkaan selvyyttä.

      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän !

      😒😠😡😫 <--- Ateistin pärstäkertoimia

      • Anonyymi

        Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮


      • No eipä ole uskovaisuus sinua ainakaan ihanaksi tehnyt!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮

        Olen raitis! Uskovaisuus näköjään ankeuttaa teikäläisiä pahasti.


    • Anonyymi

      "En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma."

      Ikävää ajatella jotain jonkun ulkonäön perusteella.

      Siino, pystyt parempaan!

      • Kaikkien apinanaamojen jälkeen ei pysty sanomaan kenestäkään parempaa.
        Jumala ei edelleenkään kehtaa rumaa naamaansa näyttää.


    • Anonyymi
      • Samanlainen hirviö sinäkin olet, kun rehellisen kriittisesti katsot muka ihanaa naamaasi peilistä. Siitä on teistiämmän kauneus eilistä.


    • Anonyymi

      Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.

      • Tuo on kyllä täysin totta. Siinä se selitys yhdennäköisyydelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe