Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

35

1. Raamattu,+korkeamman+älyn+kirja.Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
  2. LUOJA+PUHUI+MINULLE+AIDOSTI.Kaikki+me+haluaisimme+kokea+ihmeen,+jopa+useampiakin+ihmeitä.Minä+kerron+nyt+erään+ihmeen,+jonka+koin+jo+kauan+sitten.Alustus:+Olen+uskoon+tullut+mies+ja+olen+lukenut+Raamattua+hyvin+paljon.Voi+sanoa,+että+olen+itse+opiskellut,+enkä+kuulu+mihinkään+seurakuntaan,+sillä+havaitsin+jo+ensimmäiseltä+Raamatun+lukemaltani,+että+ei+ollut+sellaista+kirkkoa,+eikä+seurakuntaa,+joka+olisi+perustunut+puhtaasti+Raamatun+ilmoitukseen.+Tämä+tieto+yllätti+minut.Nyt+itse+asiaan:+Olin+eräänä+iltana+polvistuneena+rukoukseen+ja+rukoilin+Isä+Meidän+Rukouksen.Rukoilin+täysin+puhtaasti,+eikä+ollut+yhtään+sivu-ajatusta+rukoukseni+aikana.+Minulle+tuli+mielaan+eräs+asia.+"+Miksi+minä+rukoilen+aina+yhteen+suuntaan+saamatta+puhevastausta.Onhan+Luojalla+korvat+kuulla+ja+suu+puhua.+Minä+sanoin+Luojalle:+"+Ole+hyvä+ja+puhu+sinä+minulle+nyt."Ja+kuinka+ollakkaan:+Luoja+tuli+minun+luokseni+Henkenä+ja+puhui+minulle+selkein+sanoin.Hän+kysyi:+Kuinka+sinä+syntinen+uskallat+lähestyä+minua,+etkö+sinä+PELKÄÄ+MINUA++SINÄ+LIKAINEN+JA+SYNTINEN+IHMINEN?Tähän+vastasin:+En+minä+ole+syntinen,+enkä+likainen,+sillä+minun+syntini+ovat+anteeksi+annetut+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+veren+kautta.+Hän+yllättyi+siitä+kun+uskalsin+niin+sanoa.Puhuimme+vuorovaikutteisesti+vielä+enemmän.+Kuitenkin+Luoja+sanoi+tulleensa+kesken+tärkeää+kokousta+ja+hänellä+oli+kiire+takaisin.+Ei+yhteys+siihen+loppunut+vaan+kesti+tuolloin+kahden+viikon+ajan.+On+asioita+joista+en+voi+juuri+nyt+kirjoittaa.+Hän+nimittäin+koetteli+minua+tuona+aikana,+saadakseen+selvyyden+minusta.......+Yhteys+Taivaaseen+on+jatkunut+siitä+lähtien.