Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
haw
profiilit
haw
haw
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
35
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamattu,+korkeamman+älyn+kirja.
Jokseenkin+kaikki,+mitä+Raamattuun+on+kirjoitettu+on+vertauskuvannollista+ilmaisua.+Kirkon+korkeinkaan+johtajuus+ei+sitä+tunnu+käsittävän.+Yleensäkään+he+eivät+ole+perillä+Raamatun+kirjoituksista,+sillä+heille+ovat+tärkeimmät+ns.+kirkkoisät+ja+heidän+kirjoituksensa.+Miten+köyhiä+he+ovatkaan+ja+sanovat+olevansa+rikkaita?
25.06.2019 00:13
Salaisuudella+tarkoitan+sitä,+että+kaikki+Raamatun+tapahtumat+ovatkin+tapahtuneet+Taivaan+alueilla.+Huomaa,+eivät+maan+lihan+alueilla!+Siellä+on+mahdollista+uskon+siivittämänä+kävellä+veden+päällä,+sillä+keho+on+kyllä+fyysinen,+mutta+erilaista+materiaalia.+Kaikki+Herran+teot+ovat+siellä+mahdollisia+ja+vieläkin+enemmän.
Minulla+on+henkilökohtainen+yhteys+ja+vahva+ja+varma.+Sain+sen+jo+hyvinkin+pienenä+poikana+ja+se+on+jatkunut+ja+voimistunut+iän+myötä.
24.06.2019 21:59
Taivasten+Valtakunta+on+ihan+todellisuutta.
Vaikka+se+onkin+näkymätön+vielä,+niin++sanotun+poisnukkumisen+yhteydessä+se+avautuu+kyllä.+Olen+itse+kokenut+sen,+sillä+olin+kuollut+kolmen+lääkärin+toteamana.+
Minun+olemani+joutui+niin+sanottuun+painelaaksoon,+josta+ponnistelin+ylös+ja+siirryin+Taivaan+vastaanottoalueelle,+jossa+oli+kolme+vastaanottajaa.+He+kyselivät+nimeäni+olenko+valmis+jo+jäämään?+Sanoin+minulla+olevan+kaksi+pientä+lasta,+jotka+tarvitsevat+vielä+isän.+He+suostuivat+palauttamaan+minut+takaisin+elämään.+
En+kuitenkaan+jaksa+kaikkea+kokemaani+kirjoittaa,+pitäisi+niin+pitkästi+kirjoittaa.
24.06.2019 21:51
Kandaken+Hoviherra+luki+Jesajan+kirjaa.....
Filippus+asteli+hänen+vierellään+ja+kysyi+Herralta:+Ymmärrätkös+siitä+mitä+sinä+luet?
Hoviherra+vastasi:+Kuinka+minä+voisin+sen+ymmärtää,+kun+sitä+kukaan+ei+minulle+selitä?+Filippus+istui+herran+sivulle+ja+alkoi+opettaa+jo+kaukaisemmasta+asiasta+ja+niin+he+kulkivat+vaunuissa+tiellä.+
Tässä+jälleen+todistus+KORKEAMMASTA+HENGELLISESTÄ+ÄLYSTÄ.
11.06.2019 00:03
Miksi+vähä-älyiset+pilkkaajat+yhäti+pilkkaavat+Raamattua+ja+uskoa?
Eikö+siksi,+että+he+eivät+pysty+ymmärtämään+Raamatun+kirjoitusten+korkeaa+älyä.
Tyhmät+etsikööt+tietoa+ja+viisastukoot.
10.06.2019 23:35
Vastaus+Anonyymille,
"...Niitä+sanoja,+jotka+minä+teille+puhun,+minä+en+puhu+itsestäni;+ja+Isä,+joka+minussa+asuu,+tekee+teot,+jotka+ovat+hänen.+..."
Joh.+14:10-14
HUOMAA,+Isä,+joka+minussa+asuu?+Ymmärrätkö+sanan+merkityksen?
Isän+Jumalan+Henki+oli+tuolloin+Herrassa+Jeesuksessa.+
Siispä+Isän+Jumalan+Henki+voi+tulla+siihen+ihmiseen,+joka+on+puhdasmielinen+nykyajassakin!++Kannattaa+Pyytää+ja+kokea+SUURI+ILO.
28.05.2019 22:13
Minua+ei+kielletty+avaamasta+saamaani+tietoa,+kuitenkaan+en+voi+kaikkea+saamaani+tietoa+julkaista.+Asiat+ovat+niin+suuret+ja+merkitykselliset.
28.05.2019 16:26
En+saanut+mitalia,+mutta+sain+tiedon+aarteen.
Saamani+tieto+on+kultaakin+kalliimpi.
Maailman+kaikkeuden+tieto+on+mitä+laajinta+ja+uskottavampi,+kun+tieteen+harjoittajien+vajaata+ja+manipuloitua+tietoa.++Kuitenki+kaikella+kunnioituksella+tieteen+saavutuksille,+he+tekevät+tarkkaa,+analyyttista+tiedettä.
Varhainen+historia+oli+mielenkiintoista,+jota+ystäväni+Jahia+on+järjestänyt+minulle+ja+josta+olenkin+saanut+kirjoittaa.+Taivas-uutiset.
https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html
28.05.2019 16:23
Kätketty+aarre-arkku+aukeaa.
https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=Kasutaja_arutelu:Hoshanii&oldid=2348530
26.05.2019 21:11
Kätketty+aarre+on+nyt+löydetty.
https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html
26.05.2019 21:07
LUOJA+PUHUI+MINULLE+AIDOSTI.
Kaikki+me+haluaisimme+kokea+ihmeen,+jopa+useampiakin+ihmeitä.
Minä+kerron+nyt+erään+ihmeen,+jonka+koin+jo+kauan+sitten.
Alustus:+Olen+uskoon+tullut+mies+ja+olen+lukenut+Raamattua+hyvin+paljon.
Voi+sanoa,+että+olen+itse+opiskellut,+enkä+kuulu+mihinkään+seurakuntaan,+sillä+havaitsin+jo+ensimmäiseltä+Raamatun+lukemaltani,+että+ei+ollut+sellaista+kirkkoa,+eikä+seurakuntaa,+joka+olisi+perustunut+puhtaasti+Raamatun+ilmoitukseen.+Tämä+tieto+yllätti+minut.
Nyt+itse+asiaan:+Olin+eräänä+iltana+polvistuneena+rukoukseen+ja+rukoilin+Isä+Meidän+Rukouksen.
Rukoilin+täysin+puhtaasti,+eikä+ollut+yhtään+sivu-ajatusta+rukoukseni+aikana.
+Minulle+tuli+mielaan+eräs+asia.+"+Miksi+minä+rukoilen+aina+yhteen+suuntaan+saamatta+puhevastausta.
Onhan+Luojalla+korvat+kuulla+ja+suu+puhua.+Minä+sanoin+Luojalle:+"+Ole+hyvä+ja+puhu+sinä+minulle+nyt."
Ja+kuinka+ollakkaan:+Luoja+tuli+minun+luokseni+Henkenä+ja+puhui+minulle+selkein+sanoin.
Hän+kysyi:+Kuinka+sinä+syntinen+uskallat+lähestyä+minua,+etkö+sinä+PELKÄÄ+MINUA++SINÄ+LIKAINEN+JA+SYNTINEN+IHMINEN?
Tähän+vastasin:+En+minä+ole+syntinen,+enkä+likainen,+sillä+minun+syntini+ovat+anteeksi+annetut+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+veren+kautta.+Hän+yllättyi+siitä+kun+uskalsin+niin+sanoa.
Puhuimme+vuorovaikutteisesti+vielä+enemmän.+Kuitenkin+Luoja+sanoi+tulleensa+kesken+tärkeää+kokousta+ja+hänellä+oli+kiire+takaisin.+Ei+yhteys+siihen+loppunut+vaan+kesti+tuolloin+kahden+viikon+ajan.+On+asioita+joista+en+voi+juuri+nyt+kirjoittaa.+Hän+nimittäin+koetteli+minua+tuona+aikana,+saadakseen+selvyyden+minusta.......+Yhteys+Taivaaseen+on+jatkunut+siitä+lähtien.
25.05.2019 22:41
Kuppi+kahvia+on+aina+paikallaan+ja+kauniin+luonnon+katseleminen+myöskin+on+hieno+asia.
Avun+tarpeessa.....?+Kaikkihan+me+olemme+jossain+vaiheessa+elämäämme+avun+tarpeessa,+sinäkin+kommentoija.+Tällaisen+viestin+sain+ja+myöskin+kirjoitin,+kuten+aikoinaan+Eparfatus,+Raamatun+kirjoittaja.
20.05.2019 21:01
Oikaisu+Anonyymi+17.5.2019+23:53+sinulle,+joka+luulit+aloituksen+tekijäksi+Teuvo+Sunia.
Sinä,+joka+väität+tämän+keskustelun+aloituksen+olevan+Teuvo+Sunin+aloittama,+olet+kyllä+erehtynyt.
Tämän+keskustelun+aloitin+minä+haw.
19.05.2019 13:06
2019+taivas?
Usein+kuulen+sanottavan:+Kukaan+ei+ole+tullut+sieltä+kertomaan+mitä+taivaassa+on.
Tämä+tarkoittaa+sitä,+että+taivas+on+ollut+hyvinkin+suljettuna,+eikä+ole+sallinut+yhteyttä+lihassa+eläviin.
Mistä+moinen+sitten+johtuu?+Ehkä+taivaan+olotila+ei+olekaan+niin+hyvä,+että+siitä+voisi+ilmoittaa+meille?
Miksi+Herra+Jeesus+ei+olekaan+puheyhteydessä+seurakuntiinsa?+
Miksi+Raamatun+Jumala+on+vaiti,+eikä+ole+puheyhteydessä+omiinsa?
Olkaamme+rehellisiä+ja+tutkikaamme+asiaa.
Tulen+siihen+johtopäätökseen,+että+taivas+on+yhäti+pahan+vallassa..................?
Muuten,+milloin+olet+saanut+viimeksi+aidon+puheyhteyden,+vastaa+rehellisesti.
18.05.2019 21:37
Tummasilmien+kieli.
Bachmero+amrhani++ka.+Tamarchin+na+sargaba+tarachi.+Tacmerin+to+figtio+maratchamara.+Amrama+kah+techamarana.+Palche+me+orata+okrani+era.
Belchamaraandera.
19.11.2018 22:04
2 / 2