Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

35

  1. Äly etsii itseään ja on toivottavasti sinullekin edullista. Tämä aika arvostaa eniten älyn hedelmiä kaikilla tieteen ja tuotannon alueilla. Tunteet ovat kaikkialla omakohtaisia tapahtumia ja hyvä niin.
  2. Tämä on se sanoma, jonka olette alusta asti kuulleet:
    SANOMA TAIVAASTA.

    Suomessa 07.11.2023

    Sanoman antoi minulle kirjoitettavaksi hän, jota te kunnioitatte. Herralta, Jeesukselta Kristukselta on tämä sanoma teille maan asukkaat.

    Sanoma on tullut hengen ilmoituksena henkien taivaasta so. ulottuvaisuuksista.

    Katso, minä elän aina ja iankaikkisesti. Minulla on kuoleman ja Tuonelan avaimet hallussani. Te odotatte minun tulevaksi taivaasta, suurella voimalla ja kirkkaudella. Tässä minä olen. Olen tullut nyt henkien taivaasta ja tämä on teille ihmeteltävää. Minä yllätin teidät tulollani: Niin kun salama, joka leimahtaa kirkkaasti. Niin minä tulin yllättäen. Hetkenä, jota te ette luulleet todeksi, minä tulin. Tuoden ilmoituksen itsestäni. Tälle ajalle minä tulin. Katsokaa eteenne, ettette lankea maailman pauloihin. Minun iankaikkinen olemassaoloni auttakoon teitä, uskon kansat kaikkialla ja muillekin on tämä sanoma suotu.

    Elätte maailmankaikkeuden pimeintä aikaa, jossa ei juuri toivoa ole. Pimeyden henkivallat riehuvat kaikkialla, sillä he ovat tuomitut, tekojensa mukaan. Koko maailmankaikkeus on ollut pahan vallassa, kuten Paavalin kautta olenkin jo aiemmin ilmoittanut.

    Maailman kaikkeudella tarkoitan laajaa avaruutta ja niissä asuvaisia. Heillä ei ole ollut kaikilla ihmisen kaltaisuutta, eikä samanlaista ruumista. Yksi ja sama mieli heillä oli. ” Me emme anna sinun hallita itseämme, emmekä anna myöskään Luojan hallita meitä.”

    Maailman kaikkeuden suurinta ja raainta sotaa on käyty noin 27 v. 6 kk. 4 pv. Tämä aika on Suuren Pohjan sodan aikaa, pikipadan so. syntien kiihkomielisten kiihottamaa aikaa. Tarkkaa aikaa ja ymmärrä sanomani tälle ajalle. Vihan viinikuurnan minä poljin yksinäni, ei kukaan tullut minun avukseni. Tarkkaa Ilm. kirjan sanomaa, tämä on viestini, sanomani teille, te maan kansat. Älkää antako epäilylle sijaa mielissänne, sillä nämä sanat ovat vakaat ja varmat.
  3. LASTEN ITKU.
    Useimmat eivät tule ajatelleeksi pienten ihmisalkujen elävän. Tarkoitan tällä abortoituja,
    tai muuten tapettuja lapsia. Elämä on alkanut jo isän siittiöissä, jatkuen äidin kohdussa.
    Taivaassa on suuri suru tapettujen lasten tähden, heidän tuskansa on suuri.
    Miten valtavat ovatkin viattomien, tapettujen lasten määrät? Heitä tulee jatkuvasti,
    kaikkialta maapallon alueilta. Ajatelkaa sitä tuskaa ja itkua ja huutoa, joka lasten suusta
    lähtee! Kuinka kauhistuttavaa sitä onkaan kuulla? Pyhät Enkelitkin surevat ja kaikki
    kärsivät pienten julmasta kohtalosta. Kuinka heitä kaikkia lapsia voisikaan auttaa, lienee
    mahdotonta?
    Pienet ihmisalut ovat raastetut pois äidin kohdusta, kuka mistäkin syystä? Kun heidät on
    tapettu, niin lasten henget nousevat Taivaaseen so. ulottuvaisuuteen, jota te ette näe, ettekä
    käsitä. Siellä he tuskaisina itkevät kohtaloaan. He kysyvät: Miksi te ra-at vanhemmat, ette
    antaneet meidän elää? Miksi, meidän silmämme eivät saaneet nähdä päivän valoa?
    Menkää helmettiin kun näin teitte. Vielä te tulette tänne ja me tulemme teitä vastaa
    tuskaisina ja tulemme teille raaoille tuskaksi.
    Vaikka maallinen oikeus ei teitä tuomitsisikaan tahallisista lasten surmista.
    Se on pilkkasana tapettujen lasten mielestä, niin taivaallinen oikeus kyllä varmasti tietää ja
    tuo teille ansionne mukaiset tuomiot. Olkaa varmat siitä!
    Betlehemin lasten surmaa te kauhistutte ja kuitenkin te tapatte, pienet viattomat ihmistaimet.
    Hirveiksi pedoiksi te päättäjät, äidit ja isät olette tulleet. Te, jotka hyväksytte pienten lasten tappamiset. Viattomien lasten veri huutaa teitä vastaan ja vaatii kostoa teoistanne.
  4. Yksi älköön teiltä rakkaani olko tietämättömissä. Luojan päivä on 1000 vuotta ja 1000 vuotta on hänelle, kuin yksi päivä. Ja, Taivaan piti pitää Hänet, Herran Jeesuksen hallussaan, kunnes aikain Taivaan tahto tulisi täytetyksi. Ja. varhain kolmannen päivän aamuna Hän heräsi kuolleista.
    Selvitys, tämä tarkoittaa sitä, että nyt on kolmannen "Päivän" varhainen aamu. Nyt on tapahtunut herääminen Taivaassa ja taivaan kansat ovat tulleet tuomiolle. Ylimpänä tuomarina Herra on tuominnut kaikkialta tulleita kansoja. Taivaassa oli tapahtunut valtapetos. Johtajat eivät halunneet luopuakaan vallastaan. Valtapetoksen aiheuttivat kaukaisella ajalla Korkeimmassa asemassa olleet enkelit. He luopuivat Luojan määräysvallasta ja asettivat itsensä jumaliksi.
    Lucifer oli valtaan nousija ja otti kaikki silloiset enkelit valtansa alaisiksi, paitsi Mshkael ía. Michkael lähti muualle ja perusti uuden enkelikunnan.
    Michkael oli nimittäin itse Luoja. Hän, Luoja oli laittanut itsensä väliaikaisesti enkeliksi, seuratakseen tapahtumia ja mielialoja enkeleiden joukossa ollen.
    Luciferin aikaisin olo oli pienempi Serafi, joita oli kaksi. Luoja oli laittanut itsestään kaksi Serafimia. Hecekiel 38 luku ei pidä paikkaansa, jossa sanotaan Luciferia Kerubiksi. Lucifer nimen hän, pienempi Serafi, otti itselleen vasta myöhemmin.
    Lucifer nimi tarkoitti tuolloin, Taivaan valot, vallat ja voimat.
    Luoja oli ennemmin jo nähnyt fyysisen avaruuden ja sanoi näkemäänsä; Taivaan valot, vallat ja voimat. Hän halusi ottaa ne itselleen, mutta sai kovan voimaiskun ja lähti muualle. Olisi paljon kirjoitettavaa ja olenkin kirjoittanut Wikipedia USA salaiseen tiedostoon, nimellä Hoshanii. https://en.wikipedia.org/wiki/User_talk:Hoshanii
  5. Vastaus, WeAreTheRobots`ille. Taivaallinen Oikeus ei laita lapsia helvettiin. Huomaa, olivatpa lapset kastettuja, tai kastamattomia, sillä ei ole Taivaassa mitään merkitystä. Luterilainen oppi on oikeudeton, kun he laittavat viattomat lapset helvettiin. Luterilainen oppirakenne tukee lapsien kastamista, koska siinä lapsi liitetään seurakuntaan. Hänestä tulee iän myötä maksuvelvollinen, siis maksurobotti.