Niin sanottu sananvapaus

Anonyymi-ap

Ihmeellistä on ollut jo pitkän aikaa, että media estää tiettyjen asioiden/ uutisten kommentoinnin verkkosivuillaan. Sehän onkin nykyaikaa etteivät ihmiset saa sanoa mielipidettään tiettyihin nykyajan ilmiöihin tai tapahtumiin. Sananvapaus on kuollut ajat sitten. Voi joku pahoittaa mielensä tai olla sitä mieltä ettei noin voi sanoa tai jotakuta vastaan se varmaan on loukkaavaa tai vihamielistä. jännä juttu ettei tor- verkon kautta voi kommentoida.

5

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      l5s5mlebhurccvbds3dprundjqg3umxbytxly3kk73rhom3cltwgqcad.onion

    • Anonyymi

      Yle sanoo vain mitä haluaa. Paljon asioita jää sanomatta, koska kaikilla ei ole kunnollista mediaa sitä varten. Veronmaksajat kustantavat vain osan sananvapaudesta.

      Yle on poliittinen järjestö, jonka rahoitusta ei saa tutkia ja tietoja julkaista. Se kyllä itse kertoo olevansa luotettava ja toteuttavansa yhteiskunnalista tehtävää, mutta siitä moni on eri mieltä. Hyvin pieni porukkahan on kysessä. Samat toimittajat ja esiintyjät vuosi toisensa jälkeen. Toisilleen sukuakin.

      Maailma nyt on vaan tällainen. Trump vai Biden, sitä samaa sielläkin.

    • Anonyymi

      On törkeää ettei keskustelualustat Suomessa ja media kykene kertomaan suoraan LISTANA mitkä aiheet ovat kiellettyjä, perustelut ja mitkä aiheet taas vievät turhaa tilaa. Ja mikä on turhaa keskustelua jota ei haluta. On ihmisiä nöyryyttävää ja nolataan tahallaan, koska osa aloituksista sensuroidaan heti (esimerkkina vauva keskustelupalsta). Vaikka aihe olisi mitätön ja tavallinen. Olisiko mahdollista tehdä muualle tavallisten ihmisten keskustelualueita joissa ei tule yllätyksiä, jotka eivät ole medioiden hallussa tai kaupallistettu samoin. Vai toimiiko jossain keskustelu ja ilman että nimittelijä tulee haukkumaan ihmisiä.
      Nyt tilanne on se ettei aloituksia saa juuri missään tehdä, mutta vastata joku saa, jos saa. Keskustelu on sekavaa kyllä kirjoittajillakin, ellei pää selkene.

    • Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
      Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
      https://taivassade-tiede.blogspot.com/

    • Hei, itse jouduin kokemaan blogspot sivujeni sulkemisen, vaikka virallista informaatiota siitä ei tullutkaan. google haku vaan ei toimi. Se siitä sananvapaudesta.
      Jos haluat arvioida blogiani ja käyttämääni sananvapautta OK.
      https://taivassade-tiede.blogspot.com/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe