Herran Jeesuksen Kristuksen sanoma tälle ajalle.

ALUSSA EI OLLUT MITÄÄN. Vähitellen minä loin suuni energialla kaikkinaisia tapahtumia ulkosfäärin alueella. Kaikki sai alkunsa minusta ja minun ajatukseni tulivat sanoiksi, joissa olikin yllättävä voima, niin kuin nytkin on. Älkää koskaan uskoko mitään sellaista, että kaikki on vai itsestään kehittynyt ilman minua, joka olen elämän henki ja minusta on kaikki elämä saanut alkunsa. Ymmärtäkää kaiken järjellisyys ja neuvo, sillä minä neuvon teille kultaisen tien, verrattoman tien, joka olen minä itse ja eri aikakausille lähetetty sanani, jotka tosin ovat teille yksinkertaisesti ajatteleville outoja.

Minä puhun tavalla ja toisella ja minun palvelijani kirjoittaa nämäkin sanat aivoilmoituksen kautta teille, te epäilijät totuuden etsijät. Te ajattelitte, etten minä vastaa teille teidän epäilyksiinne ja minä vastasinkin nyt oudollako tavalla. Mitä te minusta haette, te uskon kansakin? Haluatteko te uudelleen naulita minut ristille, syyllisenä teidän synteihinne? Vaiko Osoittaa omaa viisauttanne minun edessäni?

13

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävisitkö katsomassa ulos ikkunasta ja joisit kupin kahvia?

      Vaikuttaa siltä, että olet avun tarpeessa.

    • Kuppi kahvia on aina paikallaan ja kauniin luonnon katseleminen myöskin on hieno asia.
      Avun tarpeessa.....? Kaikkihan me olemme jossain vaiheessa elämäämme avun tarpeessa, sinäkin kommentoija. Tällaisen viestin sain ja myöskin kirjoitin, kuten aikoinaan Eparfatus, Raamatun kirjoittaja.

    • LUOJA PUHUI MINULLE AIDOSTI.
      Kaikki me haluaisimme kokea ihmeen, jopa useampiakin ihmeitä.

      Minä kerron nyt erään ihmeen, jonka koin jo kauan sitten.

      Alustus: Olen uskoon tullut mies ja olen lukenut Raamattua hyvin paljon.
      Voi sanoa, että olen itse opiskellut, enkä kuulu mihinkään seurakuntaan, sillä havaitsin jo ensimmäiseltä Raamatun lukemaltani, että ei ollut sellaista kirkkoa, eikä seurakuntaa, joka olisi perustunut puhtaasti Raamatun ilmoitukseen. Tämä tieto yllätti minut.

      Nyt itse asiaan: Olin eräänä iltana polvistuneena rukoukseen ja rukoilin Isä Meidän Rukouksen.
      Rukoilin täysin puhtaasti, eikä ollut yhtään sivu-ajatusta rukoukseni aikana.
      Minulle tuli mielaan eräs asia. " Miksi minä rukoilen aina yhteen suuntaan saamatta puhevastausta.
      Onhan Luojalla korvat kuulla ja suu puhua. Minä sanoin Luojalle: " Ole hyvä ja puhu sinä minulle nyt."

      Ja kuinka ollakkaan: Luoja tuli minun luokseni Henkenä ja puhui minulle selkein sanoin.
      Hän kysyi: Kuinka sinä syntinen uskallat lähestyä minua, etkö sinä PELKÄÄ MINUA SINÄ LIKAINEN JA SYNTINEN IHMINEN?
      Tähän vastasin: En minä ole syntinen, enkä likainen, sillä minun syntini ovat anteeksi annetut Herran Jeesuksen Kristuksen veren kautta. Hän yllättyi siitä kun uskalsin niin sanoa.

      Puhuimme vuorovaikutteisesti vielä enemmän. Kuitenkin Luoja sanoi tulleensa kesken tärkeää kokousta ja hänellä oli kiire takaisin. Ei yhteys siihen loppunut vaan kesti tuolloin kahden viikon ajan. On asioita joista en voi juuri nyt kirjoittaa. Hän nimittäin koetteli minua tuona aikana, saadakseen selvyyden minusta....... Yhteys Taivaaseen on jatkunut siitä lähtien.

      • Anonyymi

        Saitko mitalin teoistasi vai miten sinut palkittiin.


      • haw

        En saanut mitalia, mutta sain tiedon aarteen.
        Saamani tieto on kultaakin kalliimpi.
        Maailman kaikkeuden tieto on mitä laajinta ja uskottavampi, kun tieteen harjoittajien vajaata ja manipuloitua tietoa. Kuitenki kaikella kunnioituksella tieteen saavutuksille, he tekevät tarkkaa, analyyttista tiedettä.
        Varhainen historia oli mielenkiintoista, jota ystäväni Jahia on järjestänyt minulle ja josta olenkin saanut kirjoittaa. Taivas-uutiset.
        https://taivas-uutiset.blogspot.com/2019/05/luoja-puhui-minulle-aidosti.html


      • Anonyymi

        löytyikö sieltä merirosvorahoja


      • Anonyymi

        ei saa avata eikö sinua kielletty avaamasta sitä


      • Minua ei kielletty avaamasta saamaani tietoa, kuitenkaan en voi kaikkea saamaani tietoa julkaista. Asiat ovat niin suuret ja merkitykselliset.


    • Anonyymi

      Kellä silmät on nähköön, kellä korvat on kuulkoon. Tämä aika ei enää palaa, sillä ei mikään liha kestä, mikä tuleva on.

    • Anonyymi

      > Kaikki sai alkunsa minusta ja minun ajatukseni tulivat sanoiksi, joissa olikin yllättävä voima, niin kuin nytkin on.

      Raamatun mukaan Jeesus oli vain välikappale luomisessa, koska sanotaan "hänen kauttaan":

      "kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa."
      Kirje kolossalaisille 1:14-16

      "...Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. ..."
      Joh. 14:10-14

      "En minä itsestäni voi mitään tehdä. Niinkuin minä kuulen, niin minä tuomitsen; ja minun tuomioni on oikea, sillä minä en kysy omaa tahtoani, vaan hänen tahtoaan, joka on minut lähettänyt".
      Joh. 5:30

    • Vastaus Anonyymille,

      "...Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. ..."
      Joh. 14:10-14
      HUOMAA, Isä, joka minussa asuu? Ymmärrätkö sanan merkityksen?
      Isän Jumalan Henki oli tuolloin Herrassa Jeesuksessa.
      Siispä Isän Jumalan Henki voi tulla siihen ihmiseen, joka on puhdasmielinen nykyajassakin! Kannattaa Pyytää ja kokea SUURI ILO.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe