Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo3
profiilit
kookoo3
kookoo3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
143
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+pukeudun+yleensä+vaatteisiin.+Olenko+jehova-satuolennolle+otollinen?+Vai+pitääkö+opetella+vielä+paremmin+suhnaamaan?++Olen+jo+aika+haka+siinäkin,+vaikka+itse+sanonkin.+Mitä+raamattu+sanoo+asiasta??
04.06.2019 12:12
Juu.+Satukirjassa+kaikki+on+mahdollista.
04.06.2019 10:47
Kyllä+ehdottomasti+pipilian+mukaiset+manaustuokiot.+Tätä+seuraavaa+eivät+useimmat+hartaat+jt+tiedäkään.+Nimittäin+aivan+alkutekstissä,+joka+on+löydetty+Kumpran+luolasta,+tärkeänä+osana+riitissä+on+manaajahenkilön+ja+seurakunnan++välinen+hmm..+vuorosuhnaus.+Eli+manaajavanhin+laskee+korokkeelta+suhnun+ja+seurakunta+vastaa+tähän,+pyrkien+samanlaiseen+artikulaatioon+ja+desibeli-tasoon.+Tätä+toistetaan+vähintäin+kolme+kertaa,+mutta+enintäin+kaksitoista+kertaa.+
+Kolme+tulee+siittä+että+kukko+lauloi+kolmekertaa.+Kaksitoista+taas+tulee+siitä,+että+apostoleja+oli+tuo+määrä.+Samoin+aaprabamilla+oli+kyseinen+määrä+varpaita,+koska+sai+lättäjalat+karattuaan+Epytgistä+vaaraon+orjuudesta,+ja+joutui+talsimaan+40+vuotta+erämaassa.
03.06.2019 12:45
Olen+lukenut+ainskii+kolme+Aku+Ankan+vuosikertaa+(vuodet+607,1914+ja+1975)+läpi.+Kyllä+sen+pitäisi+riittää+kommentointiin.
03.06.2019 09:59
pipiliassa+on+myös+muutettuja+asioita.+Alunperin+tyrnävän+murteisessa++alkualkualkualkualku+savipäänuolikirjoituksessa+siellä+lukee+Suhnusuvereeni,+mutta+jotkut+jumalattomat+ovat+muuttaneet+sen+607+kertaa+jehovaksi.
02.06.2019 23:23
Mitä+annettavaa+sitten+pitäisi+olla?++Eikö+huolellisesti+artikuloitu+suhnu+muka+riitä.?+Riittihän+se+aaprabamillekkin+Epytgin+pyramiidin+yleisessä+käymälässä.
02.06.2019 15:37
No+niin+minustakin.+Mutta+hyvä,+kun+vihdoin+älyät+lopettaa+satuolennoista+tyhjän+puhumisen.+Edistystä+sanoisin.
02.06.2019 12:27
Hyvä+kun+älyät+lopettaa+tyhjän+puhumisen.
02.06.2019 03:13
Suolikaasun+Henki+ainoastaan+pelastaa,+muu+on+pahimman+luokan+vuskua.
31.05.2019 23:24
"Me+olemme+elin.+"
Niin.+Taitaa+se+rektumkin+olla+elin.+Henkistyttetty+sellainen.+
Sillä+niinkuin+mooses+sanoi+Papulooniassa+Haamunraapi+yhdelle+Pelsassarin+hipoissa:+Anna+pyllyn+laulaa+vain+ylistystä++Raappahousuille,+ei+sitä+vähäistä+volyymiä+tarvitse+yhtään+hävetä.
30.05.2019 03:02
kookoo3++++
1§
"Sillä+kookoo3++sanoi+hänelle:+"Totisesti,+minä+olen+suhnusuvereeni;+ei+kukaan+opi+kyseistä+taitoa+muutoin+kuin+minun+kauttani.+
Jos+te+olisitte+tunteneet+minut,+niin+te+tuntisitte+myös+minun+yliäänekkäät+suolikaasuni;++tästälähin+te++tunnet+hänet,+ja+te+olette+aistineet+tuoksun+kuten+ketsemaanessa+Rondododonien++kukkiessa+."
29.05.2019 18:59
Tuo+syy+kyllä+riittäisi+sulkemiseen,+mutta+en+kyllä+usko+sen+olevan+syynä.+Ainakin+palovaroitin+hälyyttää+entiseen+malliin+kartanossani.+Mutta+voihan+olla+että+palstan+säännöt+ovat+kiristyneet+suhnupäästöjen+suhteenkin.
Ja+edelliselle:+Noinhan+raamatussa+totisesti+sanotaan.+Mutta+meillä+demoneilla+on+tietoa+vielä+löytymättömistä+löytyvistä+todisteista.+Nimittäin+kohta+löytyy+Kumpran+kaivauskuopasta+papyyrys,+joka+kirkastaa+valoa+tuostakin+asiasta.+Mutta+en+voi+asiaa+tarkemmin+paljastaa,+mutta+se+tarkentaa+juuri+tuota+suhnaamisen+enimmäismäärää.
29.05.2019 13:04
"...+kun+sitä+peräänkuulutellaan+ja+julkituodaan+"
Minä+perästäkuulutan.
28.05.2019 14:03
Osallistun+suolikaasu-Olunmppialaisiin+Tyrnävällä+ensi+kesänä.+Siellä+on+pari+varteen+otettavaa+jt-kilpailijaa.++Eräänkin+jt+"salasuhnu+puhujakorokkeelta+käsin"+on+vuosien+harjoittelun+tulos,+ja+kieltämättä+mestariluokkaa.+Etenkin+se,+että+hän+pystyy+toistamaan+huippusuorituksen+toistuvasti.+Uskon+kuitenkin,+että+kokonaiskilpailussa+-etenkin+huolellisessa++äänenmuodostuksessa+olen+suvereeni+voittaja.++Osallistun+ikähenkilösarjaan,+koska+600-vuotista+demonia+ei+oikein+muuhun+sarjaan+voi+laittaa.+Saa+tulla+hurraamaan+ja+suhnaamaan+voittoani.+Olen+jo+varannut+Hornetit+saattamaan+astraalipotkukelkkaani+kun+saavun+olumnppiavoittajana+Helsinki-+Vantaalle.
27.05.2019 20:17
*Olen.+Saatana+ilmeisesti+sulki+kookoo2+nimmarin+palstalla+.+Mutta+piankos+me+demonit+palaamme.
27.05.2019 11:35
Ehei.+Tuohon+hommaan+on+jt+tarjolla+jonoksi+asti.+Ja+se+seetritappi+on+mitoiltaan+60,7+mm+xx+1914+mm.+Kookoo+on+loistavien+taitojensa+ja+henkistyttettyjen+kykyjensä+johdosta+ylipääjohtajamestari+ja+toimii+myös+letkuvaraston+ylitarkastajana.+Sekä+valvoo+ja+säätelee++peräilmakomissaarina+myös+paikkakunnan+ravintotilannetta,+niin+että+suolikaasua+kehittyy+paikallisille+alkuasukkaille+vähintäin+eu-normien+mukaisesti.
27.05.2019 11:32
Minähän+kirjoitan+aina+asiallisesti.+Minä+olen+ollut+uskossa+ikuiseen+ja++ehtymättömään+suolikaasuun+jo+ensimmäisestä+hernevelliateriasta+saakka.+Olin+aivan+välittömästi+uskossa,+kun+kyseisen+ruokailun+jälkeinen+suurenmoinen+ja+kaunisääninen+huipennus+koitti.
25.05.2019 19:17
Lapsen+suusta+kuulet+totuuden.+Nii+kuin+jo+Mooses+sanoi+Danielille+peetlehemin+parissa.
25.05.2019 15:46
Lapsen+suusta+kuulet+totuuden.+Nii+kuin+jo+mooses+sanoi+tanielille+ja+aaprabamille+peetlehemissä+leijonan+luolassa.
25.05.2019 15:45
En+suksi+tiukkapipo.+Pyydä+jeesusta+poistamaan+minut.+HHOHOHOHHOHOHOHO!
25.05.2019 13:49
7 / 8