- Minä pukeudun yleensä vaatteisiin. Olenko jehova-satuolennolle otollinen? Vai pitääkö opetella vielä paremmin suhnaamaan? Olen jo aika haka siinäkin, vaikka itse sanonkin. Mitä raamattu sanoo asiasta??
- Juu. Satukirjassa kaikki on mahdollista.
- Kyllä ehdottomasti pipilian mukaiset manaustuokiot. Tätä seuraavaa eivät useimmat hartaat jt tiedäkään. Nimittäin aivan alkutekstissä, joka on löydetty Kumpran luolasta, tärkeänä osana riitissä on manaajahenkilön ja seurakunnan välinen hmm.. vuorosuhnaus. Eli manaajavanhin laskee korokkeelta suhnun ja seurakunta vastaa tähän, pyrkien samanlaiseen artikulaatioon ja desibeli-tasoon. Tätä toistetaan vähintäin kolme kertaa, mutta enintäin kaksitoista kertaa.
Kolme tulee siittä että kukko lauloi kolmekertaa. Kaksitoista taas tulee siitä, että apostoleja oli tuo määrä. Samoin aaprabamilla oli kyseinen määrä varpaita, koska sai lättäjalat karattuaan Epytgistä vaaraon orjuudesta, ja joutui talsimaan 40 vuotta erämaassa. - Olen lukenut ainskii kolme Aku Ankan vuosikertaa (vuodet 607,1914 ja 1975) läpi. Kyllä sen pitäisi riittää kommentointiin.
- pipiliassa on myös muutettuja asioita. Alunperin tyrnävän murteisessa alkualkualkualkualku savipäänuolikirjoituksessa siellä lukee Suhnusuvereeni, mutta jotkut jumalattomat ovat muuttaneet sen 607 kertaa jehovaksi.
- Mitä annettavaa sitten pitäisi olla? Eikö huolellisesti artikuloitu suhnu muka riitä.? Riittihän se aaprabamillekkin Epytgin pyramiidin yleisessä käymälässä.
- No niin minustakin. Mutta hyvä, kun vihdoin älyät lopettaa satuolennoista tyhjän puhumisen. Edistystä sanoisin.
- Hyvä kun älyät lopettaa tyhjän puhumisen.
- Suolikaasun Henki ainoastaan pelastaa, muu on pahimman luokan vuskua.
- "Me olemme elin. "
Niin. Taitaa se rektumkin olla elin. Henkistyttetty sellainen.
Sillä niinkuin mooses sanoi Papulooniassa Haamunraapi yhdelle Pelsassarin hipoissa: Anna pyllyn laulaa vain ylistystä Raappahousuille, ei sitä vähäistä volyymiä tarvitse yhtään hävetä. - kookoo3
1§
"Sillä kookoo3 sanoi hänelle: "Totisesti, minä olen suhnusuvereeni; ei kukaan opi kyseistä taitoa muutoin kuin minun kauttani.
Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun yliäänekkäät suolikaasuni; tästälähin te tunnet hänet, ja te olette aistineet tuoksun kuten ketsemaanessa Rondododonien kukkiessa ." - Tuo syy kyllä riittäisi sulkemiseen, mutta en kyllä usko sen olevan syynä. Ainakin palovaroitin hälyyttää entiseen malliin kartanossani. Mutta voihan olla että palstan säännöt ovat kiristyneet suhnupäästöjen suhteenkin.
Ja edelliselle: Noinhan raamatussa totisesti sanotaan. Mutta meillä demoneilla on tietoa vielä löytymättömistä löytyvistä todisteista. Nimittäin kohta löytyy Kumpran kaivauskuopasta papyyrys, joka kirkastaa valoa tuostakin asiasta. Mutta en voi asiaa tarkemmin paljastaa, mutta se tarkentaa juuri tuota suhnaamisen enimmäismäärää. - "... kun sitä peräänkuulutellaan ja julkituodaan "
Minä perästäkuulutan. - Osallistun suolikaasu-Olunmppialaisiin Tyrnävällä ensi kesänä. Siellä on pari varteen otettavaa jt-kilpailijaa. Eräänkin jt "salasuhnu puhujakorokkeelta käsin" on vuosien harjoittelun tulos, ja kieltämättä mestariluokkaa. Etenkin se, että hän pystyy toistamaan huippusuorituksen toistuvasti. Uskon kuitenkin, että kokonaiskilpailussa -etenkin huolellisessa äänenmuodostuksessa olen suvereeni voittaja. Osallistun ikähenkilösarjaan, koska 600-vuotista demonia ei oikein muuhun sarjaan voi laittaa. Saa tulla hurraamaan ja suhnaamaan voittoani. Olen jo varannut Hornetit saattamaan astraalipotkukelkkaani kun saavun olumnppiavoittajana Helsinki- Vantaalle.
- *Olen. Saatana ilmeisesti sulki kookoo2 nimmarin palstalla . Mutta piankos me demonit palaamme.
- Ehei. Tuohon hommaan on jt tarjolla jonoksi asti. Ja se seetritappi on mitoiltaan 60,7 mm xx 1914 mm. Kookoo on loistavien taitojensa ja henkistyttettyjen kykyjensä johdosta ylipääjohtajamestari ja toimii myös letkuvaraston ylitarkastajana. Sekä valvoo ja säätelee peräilmakomissaarina myös paikkakunnan ravintotilannetta, niin että suolikaasua kehittyy paikallisille alkuasukkaille vähintäin eu-normien mukaisesti.
- Minähän kirjoitan aina asiallisesti. Minä olen ollut uskossa ikuiseen ja ehtymättömään suolikaasuun jo ensimmäisestä hernevelliateriasta saakka. Olin aivan välittömästi uskossa, kun kyseisen ruokailun jälkeinen suurenmoinen ja kaunisääninen huipennus koitti.
- Lapsen suusta kuulet totuuden. Nii kuin jo Mooses sanoi Danielille peetlehemin parissa.
- Lapsen suusta kuulet totuuden. Nii kuin jo mooses sanoi tanielille ja aaprabamille peetlehemissä leijonan luolassa.
- En suksi tiukkapipo. Pyydä jeesusta poistamaan minut. HHOHOHOHHOHOHOHO!