- Onpa pini kun minä olen saanut 33000 vastausta 57 maasta
- Laita vieti postilaatikkoon asiomaiselle sukupuun haltijalle
- Kyllä minulla on toiminut vaikka tein virheen sekin tuli korjattua, lähetin ilman si koodinumeroa
- MyHeritage olen tyytyväinen ja tukee myös sukutikusohjemaa ja samala voit siirtää johonkin omaan ohjelmaasi. Kokemusta on
- Italia ei aio osallistua salakujetukseen, Kapteeni on osa sakuljetusta
- Ja veronmaksajat masavat on se yleishyödyllinen että pitää veronmaksajien maksaa
- Ei se mitään juonimista ole vaan se on pakko toteuttaa, Julkisen puolen terveydenhuollon johto on kuralla ja ollut jo pikään
- Niin ne on ennenkin maksaneet , mutta raha on kulunut huonoon liikkeenjohtoon, Näinhän se usein julkisella puolella, Nyt on jotkut kunnat ja kaupungit heränneet , elleivät korjaa taloudenpitoaan niin yksityiset valtaa alaa ja pomot saattavat jäädä työttömiksi, Eikös kemissäkin käynyt niin että joku pomo jäi työttä-ömäksi
- Ei tarvise takuttaa, mutta silloin hän on ajoneuvon kuljettaja ja samojen sääntöjen aalainen kuin autonkin kuljettaja
- Kyllä on jalankulkija jos jää autonalle, On kuljettaja jos työntää mauton toisen auton eteen tai päälle
- Ei tarvitse taluttaa,mutta taluttaissa hä muutuu jalankulkijaksi ja silloin on eri säännöt
- Polkupyöräilijät luulee että heillä on aina etuoikeus, ei tietenkään kaikki, muutama riittää pilaamaan pelisäännöt
- Niin nyt on ilma<stonmuutos. Muutama vuosi sitten oli otsoni ei puhuta siitä mitään kun huomattiin että ainahan se on muuttunut ja itse korjannut vaihtelut. Samoin tulee käymään tälle ilmastonmuutokselle että hoitaa ihmistä suuremmat luonnonvoimat ja tulee lämpenemään. Gronlantikin on vielä jäässä. Odotetaan ensin sen sulaminen
- Siinä pyörätien jatkeessa koske oikealtatulevalla etuoikeus ellei liikennemerkki toisin määrää
- Jos taluttaa pyörää on jalakulkija jos ajaa on ajoneuvon kuljettaja
- Kun kolmion takaa auto ajaa päälle.
- Onhan se työtönkin pois työelämästä. Työtön uudelleekoulutukseen, Saattaisi monelle palatatyöhalut, Ei tietenkään ammattityöttömälle.
- Eiköhän sitä Ajoksen satamaa tarvitse koko Lappi
- Onkos Paltamossakin ollutsellutehdas
- Niinja sillä tehtaan hinnalla voisi rakentaa kemijoen vesistöön kunnolliset lohiportaat josta lohi nousee, Kyllä se on maailmalla todettu minkälaisiin lihiportaisiin lohi nousee, Kuten eräs arkkitehti totesi että jos min'ä piirrän lohiportaan niihin lohi nousee, mutta eivät halua sitä koska vaadittaiiin sellaiset portaat kaikkiin voimalaitoksiin