Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jätski
profiilit
jätski
jätski
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
vaikuttaa+hyvältä+idealta.+Testiin!
09.07.2019 00:20
kiitos+tästä,+tän+kuuleminen+oli+mulle+tärkeetä.+oon+käyny+läpi+mielessäni+kaikenlaisia+mahdollisia+keissejä+miten+tää+vois+mennä+ja+tää+ei+nyt+näytä+niin+pahalta.
09.07.2019 00:19
Miksi+vitussa+huudat+ihmisille+siitä,+että+harrastavatko+ihmiset+seksiä+ennen+tai+jälkeen+avioliiton.+Miten+se+on+sinun+asiasi+missä+vaiheessa+ihmiset+harrastavat+seksiä.+Jotkun+ihmiset+eivät+halua+harrastaa+sitä+seksiä+ennen+avioliittoa,+odottaen+sitä+erityistä+hetkeä+jolloin+rakkaus+kukkii+ja+tuntuu+siltä+että+on+oikea+hetki.+Jotkun+ihmiset+älysivät+että+kyrpä+on+stondiksessa+ja+nyt+tekis+mieli+pillua.+Molemmat+tavat+ovat+yhtälailla+oikein+ja+sinulla+ei+ole+oikeutta+sanoa+mitään+ihmisten+seksielämään.
07.07.2019 14:46
Lahjalista+on+hyväksi,+kun+pari+antaa+helpon+listan+mitä+noudattaa,+jotta+ihmiset+jotka+eivät+osaa+käyttää+omaa+mielikuvitusta+lahjan+hankkimiseksi+haluaa+antaa+lahjan.+Listalta+voi+myös+poiketa,+mutta+kannattaa+vilkaista+listaa,+jotta+oma+lahja+olisi+lähellä+samoja+sfäärejä.++Itse+en+ole+kertaakaan+antanut+listasta,+mutta+ne+on+kiva+silti+vilkaista.
07.07.2019 14:44
Ihannemies+on+about+omanikäinen,+hyvännäköinen,+ajattelee+sinua+kuin+myös+itseänsä,+osaa+elää+omaa+elämää+eikä+ripustaudu+sinun+elämääsi.+Omat+kaverit+ja+omat+suhteet,+mutta+osaa+tuoda+sinut+esille+heille.+Ajattelee+omaa+napaansa,+mutta+myös+omaa+napaansa+pidemmälle.+Ajattelee+hyvää+muista+kuin+myös+itsestäänkin.+Kiinnostukset+esim.+musiikkimaku+kohtaavat.+Samanlaiset+ajatukset+maailmasta,+vaikka+väittely+ja+ajatusmaailmoiden+kohtaaminen+voi+yhtälailla+olla+hyväksi+ja+pitää+suhteen+nuorekkaampana.+Asioita+ja+kriteerejä+on+monia,+mutta+miehiä+vähän.
07.07.2019 14:41
odota+että+kupsahtaa+ja+kerää+potti
07.07.2019 14:38
1 / 1