Ihannemies

Anonyymi

Mystinen, taiteellinen, sielukas, maaginen, selittämätön.

16

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mystinen
      Olen toiset huomioonottava vielä neitsyt mies.
      Taiteellinen
      Harrastan lehtisahausta ja muita puutöitä talon ylläpidon kanssa.
      Sielukas
      Erään blogin mukaan tänään pitäisi alkaa kundaliinienergian virrata.
      Maaginen
      Käyn shamanistisia kursseja ja oppeja
      Selittämätön
      Voi olla vaikeaa selittää kavereille ja vanhemmille miksi valitsit juuri minut kaikista:)

      • Anonyymi

        Ihminen on irtautunut vanhemmistaan ja itsenäistynyt vasta silloin kun hän tekee päätöksensä oman elämänsä asioista vanhemmista ja muista ihmisistä välittämättä. Asiantuntijoiden mukaan ihmiset nykyisin kasvavatkin aikuisiksi ja itsenäistyvät noin nelikymppisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on irtautunut vanhemmistaan ja itsenäistynyt vasta silloin kun hän tekee päätöksensä oman elämänsä asioista vanhemmista ja muista ihmisistä välittämättä. Asiantuntijoiden mukaan ihmiset nykyisin kasvavatkin aikuisiksi ja itsenäistyvät noin nelikymppisinä.

        Kas kiitos, eihän mulla sitten ole mitään hätää:)


      • Anonyymi

        Hienoa, eikö oo muuten aika hurja ajatus. Monilla alle nelikymppisillä on jo lapsia ja ihan kakaroita ovat itekin vielä.


      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen ajatus.
        Nuorilla on jaksuja temmeltää lasten kera mutta toisaalta osaavat lapset temmeltää yksinään kavereidensa kerakin.
        Ja jos 4kymppisenä tekee lapset niin he lentävät pesästä vasta kun olet 60, mutta toisaalta mitä sitten?
        En tiedä.
        Mielenkiintoinen ajatus.


    • Ihannemies on about omanikäinen, hyvännäköinen, ajattelee sinua kuin myös itseänsä, osaa elää omaa elämää eikä ripustaudu sinun elämääsi. Omat kaverit ja omat suhteet, mutta osaa tuoda sinut esille heille. Ajattelee omaa napaansa, mutta myös omaa napaansa pidemmälle. Ajattelee hyvää muista kuin myös itsestäänkin. Kiinnostukset esim. musiikkimaku kohtaavat. Samanlaiset ajatukset maailmasta, vaikka väittely ja ajatusmaailmoiden kohtaaminen voi yhtälailla olla hyväksi ja pitää suhteen nuorekkaampana. Asioita ja kriteerejä on monia, mutta miehiä vähän.

      • Anonyymi

        Miehiä on maailma puolillaan, samoin kuin naisia. Mutta jotta löytää sellaisen joka sattuu itseä kiinnostamaan, niin menee jo vaikeammaksi.


      • Anonyymi

        Taisi tarkoittaa että hänen kriteereillä miehiä on suhteellisen vähän. Oli hauska


    • Anonyymi

      Mun ihannemies on : kaunis sieluinen, ulkokuorel ei väliä. Mies joka näkee asioiden läpi, ajatteleva, pohdiskeleva, avoin, onnellinen, tasapainoinen, hengellinen, uskova, näkevä, itsensä tunteva, inhimillinen, rauhallinen, tulinen sielu, luonnonlapsi, eräjorma, toiselta planeetalta. Ei ihan taida hän löytyä Suomesta 😂.

      • Anonyymi

        P.s naurattaa aina kun ihmiset sanoo mulle löydät vielä hyvän miehen. Edelleen en etsi miestä. Hän löytää mut kun on sen aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.s naurattaa aina kun ihmiset sanoo mulle löydät vielä hyvän miehen. Edelleen en etsi miestä. Hän löytää mut kun on sen aika.

        Löytämisen aika... se vähän riippuu miten piilossa on.
        Itse olen odotelluit tässä parikymmentä vuotta, että joku nainen löytäisi minut.
        Nyt minulle valkeni, että jos kaikki odottaa, että joku löytää ...niin eihän oikeat ihmiset kohtaa millointaan jos silloinkaan.
        Pitäisi varmaan vaihtaa strategiaa.. no siinä meni parikymmentä vuotta hukkaan testatessa tuon teorian paikkansa pitävyyttä.


    • Joojoo, kyllä se ihannemies voi olla kuka vaan kenen kanssa kolahtaa, vaikka lastenraiskaaja. Breivik sai paljon ihailijapostia naisilta kun oli tappanut 100 ihmistä koska ei tykännyt heidän poliittisesta kannasta.

    • Anonyymi

      Tutkimus; miehen älykkyys/huumorintaju on se kaikkein myyvin piirre.

    • Anonyymi

      Se on PANOMIÄS ;-)))

      Onneks aina ei kemia lopu kun saman katon alle asettuu, nyt on loppunut alkuunsa ja panomiäs on mennyt hetkeksi hukkaan.

      Onneks tää loppuu parin kuukauden kuluttua, ja pitää katsella seuraavaa siirtoa, jonkun ihanasti tuhisevan isotissin viereen, perseväkin kelpaa eikä mahakaan haittaa, riittää kun on oma itsensä.. 8))

      Voipi olla, että seuraava asettuminen tapahtuu jossain päin maailmaa aurinkorannoille.

      • Anonyymi

        Tykkäsin tästä! Tämä oli kuule nyt A match!

        >3

        Liput on lähes varattu:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin tästä! Tämä oli kuule nyt A match!

        >3

        Liput on lähes varattu:)

        Jep, uusi, tuleva elämä sisältää muun muassa rentoa samoilua ja tutustumista alueisiin, nakurantailua unohtamatta, tietysti hyvää ruokaa ja kuntoilua.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe