Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kosonen00
profiilit
Kosonen00
Kosonen00
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+vastauksesta!+
Mietin+vaan,+että+meneekö+se+noin+rajuks+mitä+tossa+alotuspostauksessa+sanoin..+että+mitä+"Toiset+on+puhunu".
29.06.2020 20:27
No+tosta+en+tiä+si
29.06.2020 20:25
Kiitos+vastauksesta!+Sanoppas+vielä,+kun+mone+puhuu+tuolla+netissä+vähän+kaikenlaista.
Ensimmäiset+puhuu:+Sitä+voi+lyhentää+vaikka+kuinka+pienellä+summalla+kuukaudessa.+"+itsekkin+lyhennän+15€/kk+ja+lainaa+on+12+000€
Toiset:+"Pankki+päätti+yhtäkkiä+kulut+ja+otti+tililtä+150€+mitään+sanomatta+ja+mikään+muu+vaihtoehto+niille+ei+käynyt,+vaikka+olen+työtön+ja+nostan+toimeentuloa."
Btw:+minulla+on+Osuuspankki.
Auttakaa+olen+aivan+vitun+ressaantunut+ja+viikon+päästä+lähdössä+inttiin.
28.06.2020 17:07
Elikkä+kysymykseni+oli,+että+ilmotanko+tästä+koululle+vai+olenko+vaan+rauhassa+ja+jatkan+töitä,+kun+pomoni+parantuu?+
Mietin,+että+pitäskö+merkata+vielä+päivät+8h+työpäiviks+mut+se+olis+jo+kusetusta+nii+ei+viittii..+:D
05.02.2020 00:20
Moikka.+Olen+19v+ammattikoulainen+Tredulla.+Opiskelen+toisessa+kaupungissa+ja+asun+ja+olen+palkattamossa+työharjottelussa+samalla+paikkakunalla.
Olen+sopinut+harjoittelun,+niin+että+olen+Ma+ja+pe+koululla+ja+Ti,+Ke+ja+To+työharjottelu+paikalla.+Opettajani+on+sanonut,+että+ma+ja+pe+on+hyviä+osa+työharjottelijoiden+on+hyvä+olla+niinä+päivinä+koululla,+koska+ti,ke+ja+to+koululla+on+hallissa+1+vuoden+ja+2+vuoden+opiskelijat+samaan+aikaan.+Joten+töitä+ei+sillon+kaikille+riittäisi.+
Maanantaina+pomoni+ilmoitti+että+ei+kannata+tulla,+ti,+ke+ja+ehkä+to+töihin+koska+hän+on+kipeänä.+Sitten+aattelin,+että+koska+minulla+ei+ole+koulullakaan+niinäkään+päivinä+tekemistä+niin+jään+varmaan+sitte+kotio.+En+ilmoittanut+koululle,+että+pomoni+on+kipeä+ja+en+ole+niinä+päivinä+siellä.+Pomoni+tuskin+pienkorjaamon+ja+yksityisyrittäjän+pitäjänä+on+kiinnostusta+olla+ilmoittaa,+että+hän+on+kipeä,+koska+varsinkin+olen+palkaton+ja+jos+hän+olisi+ilmoittanut+olisihan+koulu+jo+tänään+kysellyt+minua+koululle+ja+mitään+viestiä+kumminkaan+mistään+suunnasta+ole+tullut.++
Meillä+on+semmoinen+päiväkirja+Wilmassa,+johon+täytetään+mitä+tehty+ja+tunnit.+
Mitä+mieltä+tästä
Ps.+Olen+autoalalla..
05.02.2020 00:03
Kertokaas+minulle+nyt+mikä+on+totta+ja+mikä+ei.
Suomalaiset+mediat+ja+erilaiset+terveyssivustot+väittävät,+että+nuuska+pilaa+ikenet+ja+suun.+Aiheuttaa+myös+suusyöpää.+Mediassa+levitellään+myös+aika+ikäviä+nuuskankäyttäjistä.+Ikenet+ja+hampaat+aivan+paskana+ja+syöpynyt.
Tämän+takia+lopetin+käyttämisen..
Mutta+sitten+taas,+ruotsin+erilaiset+tutkimukset+ja+osa+suomalaismedioistakin+väittää,+että+ruotsim+nuuska+on+ns.+"Terveellisempi+vaihtoehto".+Sielä+nuuska+on+käytetty+200v+ja+siellä+suusyöpien+yhteyttä+ei+ole+voitu+esimerkiksi+nuuskan+yhdistää.+Myöskään+ruotsalaisten+syöpätilastot+eivät+ole+nuuskan+takia+pompannut+pilviin.+On+sanottu,+että+se+kyllä+rikkoo+limakalvot+ja+ikenet+sun+muuta.+Sitten+on+sanottu,+että+haimasyöpä+on+siihen+yhdistetty.
Ainahan+se+nikotiini+koukuttaa+ja+kuka+haluaa+väkisin+siihen+itsensä+johdatella.+Tätä+ei+varmaan+moni+ymmärrä,+muutakuin+itse+käyttäjät,+että+välillä+se+pussin+huulen+tunkeminen+esim,+vaikka+bussissa+tuo+semmosen+rauhottumisen+ja+hyvän+olon+tunteen...
Mutta+jatketaas+sitten+taas...+eli+haluaisin+vain+tietää,+että+kuka/ketkä+tässä+ovat+oikeassa.+Onko+suomalaismedian+nuuskakiellot+ja+sen+epäterveyslevitykset+aiheellisia+ja+syöpäuhkailut.+Vai+onko+ne+vain+jotain+turhaa+pelottelua+ja+propagandaa.+Tai+onko+ruotsalaistutkimukset+oikeassa+asian+suhteen....
Kiitos+etukäteen,+asiallisia+ja+monipuolisia+vastauksia...
09.01.2020 21:46
Mitäs+vikaa+homoissa+on?+Minun+mielestäni+täysin+normaaleita+ihmisiä
09.01.2020 00:41
++Olen+19v+poika
02.11.2019 21:04
Heittäkkääs+jotain+apua?+Minä+olen+19v+ja+olen+noin+vuoden+18+asti+tupakoinut+päivittäin,+mennyt+noin+5-10+päivässä.+Nykyään+olen+ollut+jo+1kk+ajan+ostamatta+tupakkia,+nykyään+poltan+satunnaisesti+se+joku+1-5+illalla+tai+vähemmän.+Nuuskaa+menee+nykyään+kanssa+satunnaisesti+välillä+oma+kiekko+ja+välillä+tarjottuja+ja+tupakointi+on+vähentynyt.+
Nykyään+minulla+on+hirveästi+stressiä,+kun+luen+netistä+sairauksista+ja+pelkään+kaikenlaista+pahinta+vaihtoehtoa+(luulosairaus)+On+myös+alkanut+olemaan+ruuansulatusvaivoja,+selkä/+niskakipuja.+Aivan+hirveästi+stressiä+ja+ahdistusta.+
+
Tänään+huomasin,+että+minulla+alkoi+pistämään+rintalastan+keskeltä+syvään+hengittäessä.+Mitään+muuta+rintakipua+ei+ole+muuta+kuin,+se+pieni+vihlasu+keskellä+rintaa+syvään+ja+kovaan+hengittäessä.+
Eli+saisko+apuja,+että+mikä+vittu+tämä+kipu+on.++Tyttöystävä+ja+perhe+sanoo,+että+turhaan+stressaat+jostain+pahemmasta/vakavemmasta+sairaudesta+ja+muija+anto+rauhottavan+minulle+illaksi+tämän+stressin+takia?+Apuja?
02.11.2019 21:01
Mut+se+on+joteki+illassa+kaveriporukassa+se+muutama+rööki+vetää,+kun+porukassa+ollaan,+jutellaan+ja+ollaan
26.10.2019 23:52
Aloitin+tupakoinnin+18v+ja+poltin+säännöllisesti+sen+vuoden+verran.+Nyt+olen+ollut+noin+kuukauden+tai+puolitoista+ostamatta+omia+tupakkeja.++Silloin+poltin+sätkää+ja+sitä+meni+noin+5-10+päivään.+Nykyään+poltan+kaveriporukassa+iltasin,+jos+tarjotaan,+jolloin+röökiä+ei+ole+edes+paljoa+kulunut,+Mennyt+joku+1-5.++En+ole+missään+niksakoukussa+ja+pystyn+oleen+ilmankin+röökiä,+mutta+porukassa+ja+frendienkaa+röökillä+käyminen+vaa+jotenki+viä+nappaa.+Olen+tällä+hetkellä+19v++Kertokaa+mielipiteenne+tilanteeseen,+onko+se+ok+polttaa+muutama+illassa,+kun+kumminmin+pystyn+sen+siinä+pitämään+ja+intissä+aattelin+siittäkin+tavasta+päästä+irti?
26.10.2019 11:15
Sanokaas+kuinka+hyvin+olen+edistynyt+nyt+4vk+ollut+ostamatta+askia+ja+polttaminen+on+vähentynyt,+koska+en+vedä+sitä+10+päivässä.+Nykyään+poltan+kavereiden+kanssa+illalla+muutaman,+jos+tarjotaan+1-5+ja+joka+ilta+ei+sitäkään.+Sit+on+semmosiaki+päiviä,+jos+oon+vaa+himassa+en+polta+ollenkaan+ja+jos+taas+muijalla+nii+sillon+kanssa+en+ollenkaan.
24.10.2019 17:47
Vittu+että+voi+vituttaa+kun+pientä+sikaa.+Ajokieltoni+loppui+jo+huhtikuussa.+Nyt+sai+vihdoin+käytyä+kurssit+ja+paperit/todistukset+ajokieltokoulutuksista+valmiiksi.++Sitten+kyseinen+poliisiasema,+jossa+korttini+tällä+hetkellä+on.+Sehän+on+kiinni+päivystys/lupapalvelut+aukeaa+vasta+syyskuun+alusta,+jolloin+pääsen+vasta+korttini+noutamaan😱
02.08.2019 12:18
mitäs+mieltä,+kun+sanotaan+että+nuorena+voi+polttaa+ja+keuhkot+uusiutuu.+Et+ei+mitää+hätää+jos+vaikka+25+polttaa+ja+lopettaa.+Vai+puollusteleeko+vaa+röökajat+itteesä+sillä,+kun+ei+kestä+totuutta+röökistä
12.07.2019 18:06
1 / 1