Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitä+ollaan+pikkuisen+seksistisiä?+
Apinoitako+ne+naisetkin+ovat,+joita+mielelläsi+katselet?
20.09.2019 17:43
Tarkoitatko,+että+naiset+eivät+maksa+lippua+peliin?
20.09.2019 17:29
Niinhän+sinä+luulet...😁
20.09.2019 17:23
Näinpä.+Jos+heti+valmis+olis,+elämä+olis+täydellisenä+aika+tylsää+😁
20.09.2019 17:21
Minä+muistan+aina+,+kun+teineinä+oltiin+kotona+ja+vanhemmat+oli+jossain+kyläreissulla+ja+minä+vanhimpana+vähän+niin+kuin+vastuussa.+Veljeni+oli+myöhään+ulkona+ja+kun+hän+viimein+tuli+kotiin,+hänet+oli+piesty+aika+pähännäköisesti.+Minä+haukuin+hänet+lyttyyn.+Vieläkin+vuosikymmenten+jälkeenkin+se+tuntuu+pahalta.+Tietysti+minä+säikähdin+aivan+hirveästi,+menin+ihan+paniikkiin,+enkä+osannut+tehdä+mitään+muuta.
Kun+olen+enemmän+tunneihminen,+reagoin+tunteella.+Toivottavasti+olen+kuitenkin+oppinut+jo+parempia+tapoja+kohdata+uhri+tai+tekijä.
20.09.2019 10:38
Sekin+on+kurjaa+ettei+vanhoja+ilmoituksia+saa+auki,+jos+haluaisi+tarkistaa+jotain.+Ei+ole+kiva+narista+,+kun+toiset+parhaansa+tekee,+en+kuitenkaan+tykkää+yhtään+tästä+nykyisestä,+jos+se+tälleen+jää.
20.09.2019 10:31
Tosi+sekava+homma.++Minä+kun+olen+vielä+tällainen+muistamaton,+niin+en+muista+mikä+kommentyi+on+se,+jonka+auki+klikkasin+ilmoituksista.+Näin+puhelimella+ainakaan+se+ei+erotu+muista+mitenkään.+Tosi+hankalaa.+Kyllä+se+keskustelunäkymä+kärsi+aika+tavalla+tästä+uudistuksesta.
20.09.2019 10:27
Juuri+niin,+seksiä+pitää+harrastaa+silloin+kun+tekee+mieli.+Ongelmahan+on+käsillä+silloin,+kun+mieli+tekee+eri+tahdissa,+mutta+silloinkin+se,+jonka+tekee+mieli,+voi+harrastaa+sooloseksiä.
19.09.2019 23:43
Mikään+laki+ei+poista+tyhmyyttä.+Jos+ihminen+haluaa+ylläpitää+typeriä+asenteita,+siihen+ei+valitettavasti+lailla+voida+puuttua,+eikä+sitä+muuttaa.+Jo+nyt+on+näitä+"lieventäviä+asianhaaroja",+joilla+raskaus+voidaan+liudentaan.
Kuvaavaa+on+sekin,+jos+oikeasti+raiskauksen+uhrien+kokemus+jotenkin+vie+raiskaukselta+törkeän+rikoksen+luonteen,+silloin+on+kyllä+asenteissa+aika+paljon+korjattavaa.
Eiköhän+alote+ole+lähtenyt+paljolti+siitä,+että+uhria+ei+oteta+todesta+nytkään...
19.09.2019 23:40
Niin,+kyllä+tässä+nyt+taisi+hävitä+yksi+tärkeä+osa-alue+keskustelua.
19.09.2019 23:24
Varmasti+voi+käyttää+hyväkseen.
En+oikeastaan+ymmärrä+miksi+naisen+voi+raiskata+ja+miestä+sitten+ei+voisi.+Ja+olen+kyllä+nähnyt+juttua+siitä,+että+myös+mies+on+pakotettu+seksiin+esim.+parisuhteessa+eikä+minun+ole+mitenkään+vaikea+ymmärtää+sitä.+Parisuhteen+dynamiikka+voi+olla+sellainen,+että+seksiä+harrastetaan+halusi+tai+ei+ja+aina+se+ei+suinkaan+nouse+rakkaudesta+vaan+pelosta+ja+uhkasta.
19.09.2019 23:21
Olen+kyllä+samaa+mieltä,+että+on+fiasko,+vaikka+en+haluaisikaan+mollata+heti+alkuun.+Minusta+tästä+nyt+poistui+se+yhteisöllisyys.+On+vain+kaksi+keskustelijaa,+ei+enää+yhteistä+selkeää+keskustelua,+jota+pystyi+seuraamaan+vaikka+ei+itse+osallistunutkaan.+Ei+ole+minun+juttuni,+jos+se+yhteisöllisyys+puuttuu,+se+on+se+asia,+miksi+minä+keskustelupalstalla+olen.
19.09.2019 23:17
On+todella,+ei+ole+enää+yhteistä+keskustelua+lainkaan,+vain+tällaista+yhteen+kommenttiin+vastaamista,+kokonaisuutta+ei+muodostu.+Ei+taida+olla+minun+juttuni,+jos+on+näin+hankalaa...
19.09.2019 23:11
No+hemmetti...miksi+aina+vain+miehille+jotain+pientä+kivaa,+kyllä+meille+naisillekin+jokin+pieni+kiva+kelpaisi.+Ärsyttävää,+että+aina+vain+miehille,+mikä+tekee+miehistä+sellaisia,+että+heille+annetaan+ja+naisille+ei...minä+vaan+kysyn....
19.09.2019 23:09
Sehän+siinä+harmillista+on,+jos+seksiä+haluaa+toiselta+ihmiseltä,+ei+voi+vain+sanoa,+että+anna+seksiä+ja+aina+saa.+Hankalaksi+on+mennyt...
19.09.2019 23:06
Varsinkin+se+eka+osa+oli+aika+kiimasta.+Olen+katsellut+niitä+kirjastossa+sillä+silmällä,+että+pitäskö+lukea+uudelleen.++:)
19.09.2019 23:05
Juuri+niin,+nuoria+miehiä+spiidoissa+taivuttelemaan+itseään+erilaisiin+asentoihin.+Ja+itse+henk.kohtaisesti+vaadin....Ei+sheivausta!!
19.09.2019 19:48
Ja+karkoittaa+naiskatsojat....
19.09.2019 19:45
Meni+hermo+minullakin.+Keskustelua+on+aivan+mahdoton+seurata.+Ja+mulla+näkyy+puhelimella+käyvän+niin,+että+sivu+on+liian+leveä.+Mutta+eniten+minua+keljuttaa+se,+että+luettavuus+katosi+täysin.+Ei+mitään+tolkkua..++taitaa+joutaa+tekemään+jotain+muuta+kuin+kirjoitella+täällä.
19.09.2019 19:44
Tavisnaiset+huolivat+tavismiehiä.
19.09.2019 19:18
19 / 258