Urheilun kauneus

Anonyymi

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle on ihan sama, tanssivatko he uikkareissa vai yökkäreissä. Näen vain rivin naisia heilumassa. :)

      Ei siis vaikuta muhun kuten suhun... :D

    • Varmasti on kaunista katsottavaa. Itse katson kyllä mielelläni taitoa, ilmeni se millaisessa sussa tahansa. Mutta vaihteen vuoksi olisi mukava katsella komeita nuoria miehiä spiidoissa heilumassa samaan tapaan. Alkaisin heti käymään paikoissa, jossa sellaista voi nähdä.

      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Missä tuossa se koripallo oli?

        Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
        No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
        No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.

        AsianVierestä

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.

        Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
        😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
        😁

        Ja karkoittaa naiskatsojat....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.

        Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!

        No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)

        AsianVierestä

        No hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.

        ". Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan."

        Ei niitä huiskutyttöjään enää taida olla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä

        Jospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.

        Juu, me miehet maksamme ne vai luuletko niiden hyppivän ja viihtyvän ihan ilmaiseksi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä

        Tarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?

        Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!

        AsianVierestä

        Sitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
        Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
        Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?

        Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)

        AsianVierestä

        Varmasti voisit. Tervetuloa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Varmasti voisit. Tervetuloa.

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä

        Joo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
        Viina vai nainen..no viina tietysti)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä

        Aja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"

        Myös minä olen hullu....🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
        Viina vai nainen..no viina tietysti)

        AsianVierestä

        Niinpä tietysti....


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"

        Myös minä olen hullu....🤪

        Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.

        AsianVierestä

        Pistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.

        Saako laulaa parvekkeelle?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako laulaa parvekkeelle?

        AsianVierestä

        Saat laulaa.Naapurit varmasti arvostavat sitä.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jotain tällaista.

        https://www.youtube.com/watch?v=9X_ViIPA-Gc

        AsianVierestä

        Tuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
        On vielä edes jotain kuorittavaa...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
        On vielä edes jotain kuorittavaa...

        AsianVierestä

        Pelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.

        AsianVierestä

        Menen kaivamaan pelikortit---->


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Menen kaivamaan pelikortit---->

        Hmm...(miettii ja kuvailee yön tulevia tapahtumia mielessään).

        AsianVierestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe