Urheilun kauneus

Anonyymi

35

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle on ihan sama, tanssivatko he uikkareissa vai yökkäreissä. Näen vain rivin naisia heilumassa. :)

      Ei siis vaikuta muhun kuten suhun... :D

    • Varmasti on kaunista katsottavaa. Itse katson kyllä mielelläni taitoa, ilmeni se millaisessa sussa tahansa. Mutta vaihteen vuoksi olisi mukava katsella komeita nuoria miehiä spiidoissa heilumassa samaan tapaan. Alkaisin heti käymään paikoissa, jossa sellaista voi nähdä.

      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Missä tuossa se koripallo oli?

        Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
        No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se vilahtanut oikeassa yläkulmassa jossain vaiheessa esitystä?
        No onhan tuo aika seksuaalisesti latautunutta koripalloa ja sillä saa yleisöä. Palstan kaikki "miksi en saa" miehet ovat kuolaamassa eturivissä ja miettivät saisiko kolmosen upotettua korisukkaan.

        AsianVierestä

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää se, että urheilussa tarvitaan tuon kaltaista viihdettä väliajoilla. Ja oletus ilmeisesti on, että pelejä eivät katso naiset.

        Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
        😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Pitäähän sitä jollain saada mies katsojia.
        😁

        Ja karkoittaa naiskatsojat....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.

        Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri niin, nuoria miehiä spiidoissa taivuttelemaan itseään erilaisiin asentoihin. Ja itse henk.kohtaisesti vaadin....Ei sheivausta!!

        No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt se taas nähtiin miten kriittisiä naiset ovat jos jotain pientä kivaa miehille on tarjolla:)

        AsianVierestä

        No hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tarvitaanko peleihin kännimiesten kuolattavaksi vähäpukeisia naisia, jotka pääosin on alaikäisiä tyttösiä. Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan. Naistapahtumia, joihin ei tosiaankaan oteta jotain jo parhaat vuotensa nähneitä urheilijoita vaan nuoria, salskeita miehiä, mitä äijillekin on.

        ". Mutta, jos noin mennään niin tasa-arvon mukaisesti futis ja jääkiekkokatsomoihin myös vähäpukeisia miehiä tanssimaan."

        Ei niitä huiskutyttöjään enää taida olla.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No hemmetti...miksi aina vain miehille jotain pientä kivaa, kyllä meille naisillekin jokin pieni kiva kelpaisi. Ärsyttävää, että aina vain miehille, mikä tekee miehistä sellaisia, että heille annetaan ja naisille ei...minä vaan kysyn....

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä

        Jospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa aloittaja tarkoitti niitä pikku-bikineissä esiintyviä venäläisiä jääkiekko-cheerleadereita.

        Juu, me miehet maksamme ne vai luuletko niiden hyppivän ja viihtyvän ihan ilmaiseksi?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kun me miehet olemme valmiita maksamaan siitä kivasta. Naisille pitäisi kivasta vielä maksaa:)

        AsianVierestä

        Tarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Tarkoitatko, että naiset eivät maksa lippua peliin?

        Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maksavat mutta Suomessa ja maailmalla on onneksi olemassa demokratia jossa se suurin yleisö päättää mitä haluaa katsoa. Naiset voisivat mennä naisten lätkämatseihin ja järjestää sinne jumalattoman ison molon omaavia vatsalihakset näkyvillä pomppivia miesapinoita ihan naisten iloksi...miksi eivät niin tee. Urheilu on miehistä mutta naiset voisivat muuttaa kulttuuria tekemällä naisten peleistä samanlaisia pläjäyksiä mitä miehet ovat tehneet itselleen...mutta naiset vain vittu valittavat. Samahan on kotona..saat hyvistä suorituksista pisteitä ja niitä voi olla satoja suorituksia joista saa plus pisteitä...plops plops plops mistä niitä sataa kovalla työllä ja sitten kun teet yhden virheen ne kaikki pisteet poistuvat...mitä vittua! Paska bonusjärjestelmä!!!

        AsianVierestä

        Sitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
        Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sitä ollaan pikkuisen seksistisiä?
        Apinoitako ne naisetkin ovat, joita mielelläsi katselet?

        Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...urheilussa on paljo samaa mitä eläintarhassa tai gladiaattoriareenoissa mutta jos et ymmärrä voisin antaa kotikäyntejä oppimisessa:)

        AsianVierestä

        Varmasti voisit. Tervetuloa.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Varmasti voisit. Tervetuloa.

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä

        Joo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
        Viina vai nainen..no viina tietysti)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa, saako ottaa rohkaisuryypyn..ja hei olen hullu, olen ajanut 180 kilometriä yhden tanssin vuoksi...

        AsianVierestä

        Aja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"

        Myös minä olen hullu....🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo...en ota jos ajan..joten ei voi mitään olen jo aikonut ottaa.
        Viina vai nainen..no viina tietysti)

        AsianVierestä

        Niinpä tietysti....


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Aja ensin tänne, ota sitten se rohkaisuryyppy. Minun on paljon vaivattomampaa onkia kaikki salaisuutesi, kun olet "rohkaistunut"

        Myös minä olen hullu....🤪

        Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...myöhäistä. Taidan ottaa dösän.

        AsianVierestä

        Pistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Pistä viesti kun olet alaovella, tulen avaamaan.

        Saako laulaa parvekkeelle?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako laulaa parvekkeelle?

        AsianVierestä

        Saat laulaa.Naapurit varmasti arvostavat sitä.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin jotain tällaista.

        https://www.youtube.com/watch?v=9X_ViIPA-Gc

        AsianVierestä

        Tuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
        On vielä edes jotain kuorittavaa...

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni että taidan olla ainoa mies joka pitää naisia seksikkäämpinä alusvaatteissaan mitä ilman niitä:)
        On vielä edes jotain kuorittavaa...

        AsianVierestä

        Pelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelataanko ensin räsypokkaa, lopputulos on tietysti ihan sama. Kysymys olisi vain kumpi ensin.

        AsianVierestä

        Menen kaivamaan pelikortit---->


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Menen kaivamaan pelikortit---->

        Hmm...(miettii ja kuvailee yön tulevia tapahtumia mielessään).

        AsianVierestä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe