Menkää naisiin

Anonyymi

Niin huomatte että naiset pihtaa. Ei ole niin helppoa iskeä naista vaikka on hyvännäköinen, pityää lirkutella monta kertaa ja ei aina se asiallinen käytös riitä vaan pitääkin olla kusipää että nainen kiinnostuu.

11

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etpähän joudu syytetyksi raiskaamisesta, kun eivät anna.

    • Anonyymi

      puheliaat sosiaaliset ohittavat tilan puhumalla hiljaiset hissukat ryhtyy sanoista tekoihin ,

      • Anonyymi

        Ei se ole niin helppoa mennä naisiin koska naiset on aika tylyjä ja sitten pahoittaa mielen kun nainen sanoo että mies eiole hyvännäköinen.


    • Se on kyllä kurjaa, että naisen suostumus tarvitaan siihen seksiin, ettei voi vain kaataa naista kuin naista ja alkaa hommiin. Miten tämä maailma tällaiseen malliin on päästetty? Ennen oli kaikki helpommin, mätkäisi vain naista astalolla päähän ja raahasi tukasta luolaan ja homma oli sillä selvä.

      • Muuten luin takavuosina Untienen-Auelin kirjoja, esim.Luolakarhun Klaani, siinä mies teki vain tietyn eleen ja naisen oli välittömästi tarjottava sulonsa miehen käyttöön. Taitaisi helpottaa miehen elämää kovin, jos maailma olisi sellainen. Ei tarvitsisi kuin opetella yksinkertainen ele ja homma hoituisi. Niitä aikoja odotellessa...


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Muuten luin takavuosina Untienen-Auelin kirjoja, esim.Luolakarhun Klaani, siinä mies teki vain tietyn eleen ja naisen oli välittömästi tarjottava sulonsa miehen käyttöön. Taitaisi helpottaa miehen elämää kovin, jos maailma olisi sellainen. Ei tarvitsisi kuin opetella yksinkertainen ele ja homma hoituisi. Niitä aikoja odotellessa...

        Haaahhaaaaa!!!!!

        Luin ne kanssa😂 Ekassa kirjassa ei taidettu puhua ollenkaan, vai oliko lopussa peräti joku korahdus?

        Mahtavia kirjoja, pitäiskin lukea uudelleen, sais paremman käsityksen taas elekielestä, näinä selittelyn luvattuina päivinä..

        Oli muuten aika kiimaista tekstiä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaahhaaaaa!!!!!

        Luin ne kanssa😂 Ekassa kirjassa ei taidettu puhua ollenkaan, vai oliko lopussa peräti joku korahdus?

        Mahtavia kirjoja, pitäiskin lukea uudelleen, sais paremman käsityksen taas elekielestä, näinä selittelyn luvattuina päivinä..

        Oli muuten aika kiimaista tekstiä...

        Varsinkin se eka osa oli aika kiimasta. Olen katsellut niitä kirjastossa sillä silmällä, että pitäskö lukea uudelleen. :)


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Muuten luin takavuosina Untienen-Auelin kirjoja, esim.Luolakarhun Klaani, siinä mies teki vain tietyn eleen ja naisen oli välittömästi tarjottava sulonsa miehen käyttöön. Taitaisi helpottaa miehen elämää kovin, jos maailma olisi sellainen. Ei tarvitsisi kuin opetella yksinkertainen ele ja homma hoituisi. Niitä aikoja odotellessa...

        Pitää kutinsa, raiskaaminen on luonnollisin seksin muoto sekä myös alfointa mitä mies voi tehdä. Naista ei ole tarkoitettu päättämään kuka häntä panee, se on täysin luonnotonta. Mies on fyysisesti ylivoimainen sekä miehen sukuelin mahdollistaa väkisin panemisen juuri edellä mainitusta syystä. Eli naisten ei parane alkaa hyppiä silmille.


    • Kyllä on seksin saamienn mennyt vaikeaksi. 20 vuotta sitten seksiä sai pyytämällä ja hiukan naista kehumalla baari illan jälkeen.

      • Sehän siinä harmillista on, jos seksiä haluaa toiselta ihmiseltä, ei voi vain sanoa, että anna seksiä ja aina saa. Hankalaksi on mennyt...


    • Anonyymi

      Kuules, kun pitää olla älykäs. Tuota Hesarin juttua ei saa auki kuin tilaajat ja pahoittelut ettei mulla ole nyt aikaa referoida, mutta sama koskee naisiakin, älykkyydellä irtoaa pimppiä. Jos ei flaksi käy, olet liian tyhmä. 😇

      https://www.hs.fi/tiede/art-2000006244535.html

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe