Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+kannattaisi.+Aina+sitä+ei+voi+välttää+ja+käry+käy+:)
20.07.2019 12:24
Kai+sitä+useimmat+harrastavatkin+seksiä+kauniina+pitämiesnä+ihmisten+kanssa.+Rakkautta+taas+voi+olla+monenlaista,+eikä+kaikkiin+niihin+liity+seksi.
20.07.2019 12:22
Kai+se+on+aika+yleinen+ajatus,+että+joku+toinen+tuo+sen+onnen+tullessaan.++Eipä+se+taida+kuitenkaan+olla+ratkaisu+asiaan.+Jos+ei+itse+osaa+olla+onnellinen+omassa+seurassaan,+kuinka+sitä+sitten+osaisi+olla+kaverin+kanssa?+Ja+jos+ei+kaveria+löydy,+mukavampi+on+olla+onnellinen+siitä+huolimatta+:)
20.07.2019 12:20
Kai+se+on+aika+yleinen+ajatus,+että+joku+toinen+tuo+sen+onnen+tullessaan.++Eipä+se+taida+kuitenkaan+olla+ratkaisu+asiaan.+Jos+ei+itse+osaa+olla+onnellinen+omassa+seurassaan,+kuinka+sitä+sitten+osaisi+olla+kaverin+kanssa?+Ja+jos+ei+kaveria+löydy,+mukavampi+on+olla+onnellinen+siitä+huolimatta+:)
20.07.2019 12:20
Kyllä+niitä+mielestäni+voisi+myös+koulu+opettaa+enemmän+kuin+nyt+opeteaan.+Kodissa+opetetaan+kodin+arvot+ja+ne+eivät+aina+tee+elämää+ainakaan+helpommaksi.
20.07.2019 12:14
Tarkoitatko,+että+pitäisi+olla+katu,+jossa+suurin+kyltein+kerrotaan,+että+täällä+näitä+naisia+on?+Miten+suurella+se+pitäisi+merkitä,+jos+ei+nyt+ole+silmään+sattunut+kaikenmaailman+ilmoittelu+siellä+ja+täällä?+Käsittääkseni+seksityöläisiä+on+kyllä+aika+kattavasti+varsinkin+siellä+pääkaupunkiseudulla.+
Eikös+juuri+joku+suomalainen+jäänyt+kiinni+melkoisesta+ihmiskaupasta?
20.07.2019 12:02
Kiva+nainen....millainen+mielestäsi+on+kiva+nainen?
Ei+kai+siihen+oikein+muuta+keinoa+ole+kuin+kulkea+siellä+missä+naisia+on+ja+tehdä+tuttavuutta.
20.07.2019 11:56
Kannattaa+kyllä.++Ehkä+koko+koulutuspolkuun+voisi+sisällyttää+enemmän+näitä+käytännön+taitoja+kuten+kodinhoito+ja+ihmissuhteet?
20.07.2019 11:44
Oletko+siis+viihtynyt+täällä+jo+kauan,+kun+olet+pitkän+kaavan+mukaan+tutustunut+tähän+guruun?
20.07.2019 11:36
Kai+se+on+niiden+tehtävä,+jotka+kodissa+asuvat,+elleivät+halua+ulkoistaa+sitä+siivousfirmalle.
20.07.2019 11:29
Aloittajalle+lohduksi,+jos+olisit+nainen,+kuuskymppinen,+sitten+vasta+riemu+repeäisi,+kummasti+muuttuu+näkymättömäksi+:)
Vaikka+totuuden+nimissä+on+sanottava,+että+kun+itse+auon+ovia+miehillekin+ja+hymyilen+ja+katselen+silmiin,+saan+kyllä+vastakaikua.+Ehkä+se+sanonta+"niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huudetaan"+pitää+jotenkin+paikkansa.+Ja+kaikkien+huomiotahan+ei+saa+vaikka+mitä+tekisi,+eikä+kai+sillä+väliäköön+ole.+Jokunen+hymy+silloin+tällöin+pitää+mielen+virkeänä.+
Ainahan+sitä+voi+itsekin+hymyillä+ja+vaikka+moikata+ohikulkijaa+ja+ottaa+ilolla+vastaan,+jos+joku+hymyilee+takaisin.
Asiasta+kukkaruukkuun....paljonhan+sitä+saa+lukea,+että+ei+vastata+tai+huomioida...niin+miehiltä+kuin+naisilta.+Varmasti+se+niinkin+on.+Netti+mahdollistaa+niin+monenlaista+ja+netissä+on+helppo+jättää+huomiotta.+
Jos+niin+tapahtuu+livenäkin,+sitten+voikin+jo+pohtia+miksi+niin+on.+Silloin+kun+minä+olin+nuori...melkein+sata+vuotta+sitten,+kyllä+sitä+silmäpeliä+oli+oikeastaan+aina,+kun+oli+kiinnostavia+ihmisiä+näköpiirissä...liekö+nykyisin+toisin?+Eikö+nuoret+enää+ole+samanlaisia+kuin+silloin+vanhoina+hyvinä+aikoina?
Nyt+kun+olen+jo+vanha,+en+niin+hehkeä,+onnistun+kyllä+aina+välillä+saamaan+katsekontaktin+näihin+vanhempiin+herrasmiehiin+ja+saattaapi+siinä+joskus+jotain+kiinnostuksen+poikastakin+pilkahtaa.+Olen+kyllä+tullut+siihen+tulokseen,+että+se+johtuu+aika+paljon+siitä+omasta+"tunnelmasta"+joka+naamalla+on.++Kun+on+avoin,+kiinnostunut+ympäristöstään,+se+kyllä+useimmiten+saa+vastakaikua.
No+sitä+kumppania+ei+kuitenkaan+ole+löytynyt,+ettei+nyt+ihan+ruusuilla+voi+tanssia+:)
20.07.2019 11:24
Eipä+kai+mikään+estä.+Keskustelupalstat+ovat+keskustelupalstoja+ja+sellaisina+niiden+sisältöjä+on+hyvä+tarkastella,+ottaa+se+mikä+hyvää+on+ja+hylätä+muu,+eikö?
20.07.2019 01:58
Kylläpä+onkin+erikoinen+rinnastus.+Toki+saat+rinnastaa+miten+haluat+ja+mitä+haluat+:)
20.07.2019 01:03
Tarkoitatko,+että+minä+olen+tuo+pönttis?+Mistä+niin+päättelet+siinä+tapauksessa?
19.07.2019 22:50
Tottahan+se+on,+ettei+tuollaista+kroppaa+pidetä+yllä+ihan+vaan+sohvalla+istumalla.+Vaikka+on+hänellä+tietysti+edulliset+geenit,+mutta+eivät+nekään+kaikkea+ratkaise.+
Kun+seuraa+näitä+fitness-touhuja,+ihan+väkisin+tulee+mieleen,+että+se+on+kyllä+ihan+täyspäiväistä+työtä,+treeni+ja+ruokavalio+ja+koko+elämä+.+Saapi+sitä+kokeilla+miten+helppoa+se+on+:)
19.07.2019 22:48
Siihen+kai+se+bisnes+perustuukin.+On+jokin+tarve+ja+joku+joka+tarjoaa+jotain+siihen+tarpeeseen.+Kysynnän+ja+tarjonnan+laki+:)
19.07.2019 22:40
Ok.
Onko+se+jotenkin+väärin,+että+myy+jotain,+joka+kiinnostaa+ostajaa,+eli+tässä+tapauksessa+käsittääkseni+valokuvia?+Valokuvaaja+on+ihan+oikea+ammatti+ja+valokuvaaja+pyrkii+saamaan+elantonsa+valokuvillaan+,+eikö?+:)
19.07.2019 22:38
En+ole+hellari,+mutta+voisin+kuvitella,+että+uskova+uskoo+Herran+olevan+mukana+kaikessa+elämässä,+siis+myös+kutsuvan+työmiehiä+elopelloilleen,+kuten+asia+Raamatussa+ilmaistaan.
19.07.2019 22:35
Ihmetteletkö+sinä+sitä,+että+joku+ei+pidä+siitä,+että+kyseenalaistat+heidän+arvonsa?
PS+sinulla+on+"hyvä+"+näkökyky,+voisiko+se+selittää+asiaa?
19.07.2019 22:31
Tarkoitatko,+että+sieltä+löytyy+se+ainoa+oikea+suunta+:)
19.07.2019 22:27
255 / 258