Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

  1. Eipä+kannattaisi.+Aina+sitä+ei+voi+välttää+ja+käry+käy+:)
  2. Aloittajalle+lohduksi,+jos+olisit+nainen,+kuuskymppinen,+sitten+vasta+riemu+repeäisi,+kummasti+muuttuu+näkymättömäksi+:)Vaikka+totuuden+nimissä+on+sanottava,+että+kun+itse+auon+ovia+miehillekin+ja+hymyilen+ja+katselen+silmiin,+saan+kyllä+vastakaikua.+Ehkä+se+sanonta+"niin+metsä+vastaa+kuin+sinne+huudetaan"+pitää+jotenkin+paikkansa.+Ja+kaikkien+huomiotahan+ei+saa+vaikka+mitä+tekisi,+eikä+kai+sillä+väliäköön+ole.+Jokunen+hymy+silloin+tällöin+pitää+mielen+virkeänä.+Ainahan+sitä+voi+itsekin+hymyillä+ja+vaikka+moikata+ohikulkijaa+ja+ottaa+ilolla+vastaan,+jos+joku+hymyilee+takaisin.Asiasta+kukkaruukkuun....paljonhan+sitä+saa+lukea,+että+ei+vastata+tai+huomioida...niin+miehiltä+kuin+naisilta.+Varmasti+se+niinkin+on.+Netti+mahdollistaa+niin+monenlaista+ja+netissä+on+helppo+jättää+huomiotta.+Jos+niin+tapahtuu+livenäkin,+sitten+voikin+jo+pohtia+miksi+niin+on.+Silloin+kun+minä+olin+nuori...melkein+sata+vuotta+sitten,+kyllä+sitä+silmäpeliä+oli+oikeastaan+aina,+kun+oli+kiinnostavia+ihmisiä+näköpiirissä...liekö+nykyisin+toisin?+Eikö+nuoret+enää+ole+samanlaisia+kuin+silloin+vanhoina+hyvinä+aikoina?Nyt+kun+olen+jo+vanha,+en+niin+hehkeä,+onnistun+kyllä+aina+välillä+saamaan+katsekontaktin+näihin+vanhempiin+herrasmiehiin+ja+saattaapi+siinä+joskus+jotain+kiinnostuksen+poikastakin+pilkahtaa.+Olen+kyllä+tullut+siihen+tulokseen,+että+se+johtuu+aika+paljon+siitä+omasta+"tunnelmasta"+joka+naamalla+on.++Kun+on+avoin,+kiinnostunut+ympäristöstään,+se+kyllä+useimmiten+saa+vastakaikua.No+sitä+kumppania+ei+kuitenkaan+ole+löytynyt,+ettei+nyt+ihan+ruusuilla+voi+tanssia+:)