Funeau & alkoholi

Olemme pitkän kaavan kautta tutustuneet palstaguruun nimeltä Funeau.

Otetaan pieni pätkä hänen eilistä elämää.

Asetetaan hänet vaikka palautusautomaattijonoon muiden alan miesten kanssa, ja saamme heti hienon kuvaelman suomalaisen miehen sisimmästä todellisuudesta, jota ollaan iltalehtien toimesta väritetty ties kuinka kauan yksioikoiseksi ja valjuksi, jopa tyhjäksi.

Jono on suhteellisen lyhyt, koska kaupungin asukkaista vain noin 54% on alan miehiä. Loput ovat joko kuolleet, tai sitten turisteja.

Toisiksi viimeinen mies kääntyi viimeisenä seisoskelevan Funeuan puoleen ja sanoi.

- Olen kolomekymmentä vuotta yrittäny lopettaa tupakin polton.

- Mulla ei valitettavasti ole. Se on satanut koko päivän.

- Kyllä minä näillä kahella vielä iltaan mänen.

- Onkohan tuo automaatti rikki?

- Se ole toiminut miesmuistiin. Aina kun osun reiän kohalle, se lakkaa toimimasta ja ilimottaa, että tunnistamaton esine.

Funeau nauraa.

(Naurua)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos reikä ei toimi, kokeile liukkaria.

      Hehhee... Saatan itseni ulos.

      • Ah!

        Täällä on jo toinenkin kommentti.

        Tässähän hukkuu kommentteihin.

        (Hirn)


    • Anonyymi

      Ei uskalla selvinpäin olla ihmisten ilmoilla eikä palstallakaan, känni tuo Funeaulle rohkeutta, kun muuten heikko ihminen ei uskalla.

      • Mjaa

        Ensin opetellaan kirjoittamaan, sitten vittuilemaan ja sitten olemaan hiljaa.

        Tämä on järjestys.

        (Naurua)


      • Anonyymi

        Kiitos. Toteutat sentään itse ohjeitasi :)

        .... vtun deeku ....


    • Anonyymi

      Muutama vinkki.
      1. Aseta palautuspullo viivakoodi ylöspäin, pohja itsestä koneeseen päin
      2. Palauta yksi kerrallaan rauhalliseen tahtiin
      3. Palautuspulloa ei saateta koneen sisään koko käden pituutta hyväksi käyttäen, riittää kun vie huulille, asettaa sen rauhallisesti alustalle
      4. Palautusautomaatti ei hyväksy Virosta tuotuja aletuotteiden pantteja, tarkasta ettei kysymyksessä ole väärä Saku

      AsianVierestä

      • Voin kuvitella Funeaun tunkevan pulloja automaattiin kunnon ADHD tahtia.


      • Kiits

        Printtasin ton ja laitoin varmaan talteen, sillä tulen teippaamaan ohjeet automaatin suuaukon yläpuolelle.

        Lapset saavat latoa kuinka haluavat.

        (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Kiits

        Printtasin ton ja laitoin varmaan talteen, sillä tulen teippaamaan ohjeet automaatin suuaukon yläpuolelle.

        Lapset saavat latoa kuinka haluavat.

        (Hirn)

        Se on hyvin älytty, nopeutuu tahti automaatilla.


    • Reima Noronen

      Reima Noronen oli kaupungin alivuokralainen, sekä kaupungin ainoan puistonpenkin talonvaltaaja. Reiman päivittäinen kuvio oli koostui tölkinhausta, tupakan pummaamisesta ja palautusautomaattijonossa seisoskelusta. Lisäksi Reima oli filosofi.

      S-Marketin jonossa seisoskellessaan Reima tutkiskeli savukeaskiaan, kun tutun tuoksun kutsun vei pois toisenlainen mielleyhtymä. Reima vilkaisi olkansa ylitse.

      - Ookko Mekan Voks, Reima kysäisi tummalta naiselta takanaan. Tämän silmät olivat jäätävän kylmät. Nainen kuin yöpakkanen helmikuussa, Reima tuumasi itsekseen.


      (Hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Gifted & GIF's



        https://media1.tenor.com/images/daf23301f3684e5b669846833ae192d6/tenor.gif?itemid=5439936


        - En ole, Mekan Voks sanoi.


        (Naurua)

        Mjoo

        Tässä kohtaa mua aina henkilökohtaisesti kiinnostaa toisen asemaan asettuminen. Reima ei nimittäin ole ihan tyhmä jätkä, sillä hän ei niin pillun perässä juokse, koska tölkit vievät kaiken ajan.

        Mekan Voks -näky hänen edessään edusti toista maailmaa, jolla kuitenkin oli linkki kädessä Reiman omaan.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Tässä kohtaa mua aina henkilökohtaisesti kiinnostaa toisen asemaan asettuminen. Reima ei nimittäin ole ihan tyhmä jätkä, sillä hän ei niin pillun perässä juokse, koska tölkit vievät kaiken ajan.

        Mekan Voks -näky hänen edessään edusti toista maailmaa, jolla kuitenkin oli linkki kädessä Reiman omaan.

        (Naurua)

        Niin kuluu asettuminen henkilön asemaan mistä tulee hyvä kirja ja ihan oma maailma.
        Lapsen kasvattaminen vaati samaa luovuutta että pitää asettua toisen asemaan että osata häntä ohjata ja ulkopuolelta pystyt taas nähdä mitä virheitä tekee
        On hyvää harjoitusta lapset . Rakennatko kirjaa täältä meistä? Onko sinulla lapsia/haaveiletko niistä?


    • Oletko siis viihtynyt täällä jo kauan, kun olet pitkän kaavan mukaan tutustunut tähän guruun?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe