Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähän+yksitotiseltahan+tuo+vaikuttaa..
04.09.2019 17:20
Onhan+isälläkin+jokin+vastuu+lapsistaan,+vai+onko?
04.09.2019 17:17
No+niin...se+tapahtui+taas.
Huomaan,+ettei+tämä+asia+etene.+Kirjoitat+paljon+siitä+tunnevastuusta,+egosta,+sen+kaltaisista+asioista,+mitä+ne+tarkoittavat+käytännössä?
Teit+kummallisia+tulkintoja,+aloit+nimittelemään,+kehoitit+menemään+muualle+tai+kestämään...
Minä+kestän+kyllä+ja+kuten+sanottu,+ole+sellainen+kuin+olet.+En+lähde+näihin+keskusteluihin,+jos+oikeasti+et+kestä+palautetta.+En+viitsi+lähteä+sellaisen,+joka+päättyy+sitten+tähän+kukkahattutäti+-nimittelyyn.
Tarjosin+sinulle+mahdollisuutta+perata+omaa+itseäsi,+et+ottanut+sitä+vastaan,+vaan+aloit+nimittelemään.+Se+on+sinun+valintasi.
04.09.2019 17:15
Puhut+äidistä,+missä+on+isä?
Lasta+ei+voi+viedä+vanhemmilta+kovin+helposti+ainakaan+tällä+hetkellä.+En+ota+kantaa+tuohon+kertomaasi,+koska+en+tiedä+tarinaa.
04.09.2019 17:05
Ok.
Kun+kaadoit+sen+tunnekuohusi+minulle,+teit+väärin.+
Helposti+niin+tietenkin+tekee,+mutta+väärin+se+on+silti.+Minä+saan+maksaa+siitä,+mitä+sinun+aiemmassa+elämässäsi+on+tapahtunut.+Ymmärrätkö+mitä+sanon?
04.09.2019 17:03
Useimmat+ottavat+opikseen+virheistä,+kunhan+ensin+huomaavat+virheen.+Joskus+saman+virheen+tekee+toistamiseen...ja+jälleen+löytää+itsensä+samasta+kohdasta+kompastumassa.
04.09.2019 16:54
Varmasti+vaikuttaisi,+edellyttäen,+että+kaikki+allekirjoittaisivat+teesisi.
04.09.2019 16:50
Hyvä+on.
04.09.2019 16:49
Juuri+niin+Disse.+Me+puhumme+eri+asiasta.+Minä+puhun+tästä+mitä+tapahtui+meidän+välillämme,+sinä+taidat+puhua+niistä+naissuhteistasi.
Et+puhu+itsestäsi+osana+kumpaakaan+tarinaa.
04.09.2019 16:46
Miten+sinä+ratkaisisit+lasten+asiat,+jos+sinulla+olisi+kaikki+valta?
04.09.2019 16:39
Monia+asioita+voi+miettiä+ja+kannattaakin+miettiä.+Tärkeää+on+kuitenkin+ymmärtää+mille+asioille+voi+jotain+ja+mille+ei+voi.+Koko+maailman+murheita+ei+voi+kantaa,+eikä+kaikkea+pahaa+saa+tekemättömäksi+vaikka+kuinka+haluaa.
Lasten+kohtelu+on+asia,+joka+on+tärkeä,+koska+on+kyse+ihmisen+aluista,+joilla+on+vielä+pitkä+taival+edessään.+
Vanhemmat+tekevät+virheitä,+ovat+taidottomia,+veikkaan+,+että+myös+sinä+olet+samassa+veneessä+kuin+me+muutkin+vanhemmat.
04.09.2019 16:38
En+ala+repostelemaan+toisia+kirjoittajia.+Jokaisella+on+oikeus+olla+sellainen+kuin+on.+Voin+repostella+itseäni+tai+sinua+,+jos+annat+luvan,+kolmansia+osapuolia+en+ruodi,+elleivät+he+anna+siihen+lupaa+ja+ole+itse+mukana.
Valinta+on+siis+sinun,+jos+haluat+jatkaa+keskustelua+minun+kanssani.
04.09.2019 16:35
Näetkö+Disse+mitä+tässä+tapahtui?+Tunnistatko+mitään+mitä+olen+kirjoittanut?
Älä+vastaa,+kun+halusit+jättää+tämän+aiheen,+mutta+jos+haluat+voit+miettiä+kysymyksiäni.
+Mitään+sinun+ei+tarvitse+tehdä,+sinä+voit,+jos+siltä+tuntuu.
04.09.2019 16:32
Jos+haluat+tehdä+asiat+tavallasi,+jatka+ihmeessä.+Taisin+sanoakin+tuolla+,+että+ota+jos+otettavaa+on+ja+hylkää+muu.
Jos+me+olisimme+parisuhteessa,+asian+perkaaminen+jatkuisi.+
Tietysti+vastuun+voi+siirtää+toiselle+silläkin+tavalla,+että+olen+tällainen+ja+täältä+pesee,+kestä+tai+ole+kestämättä.
Kyse+on+Disse+juuri+siitä,+kenen+ehdoilla+toimitaan.+
Vastuun+voi+vierittää+toiselle+ja+silloin+asia+ei+etene.+Parisuhde+on+parin+ihmisen+suhde.
On+aika+huono+lähtökohta+parisuhteelle+tuo+
"Niin,+että+pitäisi+kunnella,+mitä+se+toinen+sanoo....+niin?+Että+tuntuu+hyökäykselle....+Niin?+Mitä+sitten?+Mitä+mun+siitä+niinkuin+pitäisi+ymmärtää?+Että+tuntuu+hyökkäykselle...okei+niin+voi+tuntua...antaa+tuntua.+Minkä+mä+sille+voin?+En+mitään...Ihmiset+tuntee+asioita...sellaista+se+on...+ei+mulla+siitä+nouse+karvat+kyllä+pystyyn....+"
Sinä+voit+,+jos+sinä+haluat.+Sinä+voit,+jos+pidät+sitä+tärkeänä.+Sinä+voit,+jos+haluat++sen+yhteyden.+Sinä+olet+sinun+parisuhteessasi+avain+siihen+miten+sinä+toimit.
04.09.2019 16:30
On+aika+yleistä,+ettei+nähdä+ongelmia.
Ikävä+lukea+tuosta+pojasta.
Ihmiset+tekevät+parhaansa,+aina+se+ei+riitä+estämään+pahaa+tapahtumasta.
Tuo+äidin+ja+pojan+problematiikka+näyttää+olevan+sinulla+"herkkä"+kohta.
04.09.2019 16:19
Kammottavia+!!
Minusta+nimittely+,+kun+se+ei+ole+hellittelystä+nousevaa,+on+rumaa.
04.09.2019 16:11
Jos+viittaat+siihen,+että+olisin+Sergei,+olet+väärässä.
04.09.2019 16:09
Jos+mietimme+aloituksessa+esiin+nostettu+näkemisen+vaikeutta,+totuuden+kestämisen+vaikeutta,+se+koskee+meitä+kaikkia+,jos+olemme+rehellisiä.
04.09.2019 16:07
Juuri+niin,+eikö+ole+valtavan+hieno+asia,+ettei+sinun+tarvitse+mitään+mitä+et+halua+:)
04.09.2019 16:04
Kiitos+sinulle+sanoistasi.
Tuo+esille+ottamasi+asian+on+tärkeä+ja+siihen+kyllä+törmää+paljon,+että+ei+haluta/osata/kyetä+näkemään+,+saati+hyväksymään+sitä,+että+totuuksia+on+useita+.
Jos+ihminen+ei+halua+nähdä,+häntä+voi+yrittää+herätellä+heittelemällä+täkyjä,+kuitenkin+on+niin,+että+ellei+ihminen+ole+valmis,+ellei+hänen+panssarissaan+ole+säröä+tai+hän+hautaa+särönsä+syvälle+kaiken+muun+alle,+hän+ei+herää.
Kaikella+on+määräaikansa+tässä+elämässä+:)
Nostit+esiin+tärkeän+asian,+harmillista+on+se,+että+se+yksilöidään+koskemaan+joitakin+kirjoittajia.
04.09.2019 16:03
63 / 258