Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvässä+leffassa+voi+olla+noita+kaikkia.+
Kävin+vuosia+sitten+leffassa+,+kun+olin+tuolla+pääkaupunkiseudulla+ja+leffa+oli+Hiidenpata.+En+muista+siitä+muuta+kuin+sen,+että+koin+sen+jotenkin+voimakkaasti+ja+hyvällä+tavalla+:)
Se+ei+taida+olla+suomalainen,+enkä+tiedä+vieläkö+se+saisi+tunteita+liikkeelle++:)
03.09.2019 15:07
Ihana+kommentti++:)
03.09.2019 15:02
Jaa+ei+vai+ota+tosissaan....?
Oikeasti+jotkut+ottavat+toisen+sanat+niinkuin+se+toinen+ne+sanoo.
Oikeassa+elämässä+joidenkin+yksin+asuvien+elämä+on+kamalaa,+joidenkin+elämä+on+ihanaa+ja+joidenkin+jotain+siltä+väliltä.
03.09.2019 14:56
No+kirjoitinpa+aika+hassusti....tuosta+voi+saada+oudonkin+kuvan....++:)
03.09.2019 14:52
No+ei+kai+se+ihan+tavatonta+ole,+että+mies+maistelee+aikuisenakin+äidin+maitoa+:)++Saattoi+sitä+meilläkin+olla+aikuinen+maistelija+myös++:)
Rinnat+ovat+tärkeät+maailmankaikkeudessa....
03.09.2019 14:50
Sellainen+tarina+siis.
En+oikeastaan+tiedä+mitä+sanoisin....
03.09.2019 14:47
En+ole+seurannut+tai+edes+tiennyt+tämmöisestä+Terosta.+Terolla+taitaa+olla+aika+huono+harrastus.
03.09.2019 14:27
Miellytti+kyllä,+vaikka+aihe+on+tietenkin+raskas.+Sinulla+on+kuvaileva+tyyli+kirjoittaa+ja+sanat+hallussasi.+Kirjoitatko+jotain+muutakin+kuin+tänne+nettiin?
Tunnistan+kyllä+tuon,+että+joskus+lipsahtaa+ja+unoset+jäävät+vähiin.+Tunnistan+senkin,+miten+asioiden+kirjoittaminen+tai+puhuminen+itsestä+ulos+jostain+syystä+helpottaa.+Se+on+outo+juttu.+
Olen+joskus+kuullut+sanottavan+naisista+,+että+naisten+pitää+sanoa+ajatuksensa+ääneen+tietääkseen+mitä+he+ajattelevat+ja+minusta+se+päteen+myös+miehiin.+Pään+sisällä+on+pieni+tila+pyörittää+asioita,+ilmoille+lausuttuna+sanoilla+on+tilaa+järjestyä+ehkä+johonkin+toiseen+järjestykseen+ja+saattaa+löytää+jotain+uutta+näkökulmaa+ja+ainakin+pääkoppaan+tulee+lisää+tilaa+pyöritellä+asioita,+kun+niitä+välillä+päästää+ilmoille.
03.09.2019 14:19
Jäin+miettimään+tuota+kommenttiasi.+Jos+olet+Pertti,+kommentti+on+ok.
Jos+et+ole+Pertti,+jään+miettimään+millä+mielellä+kommenttisi+kirjoitit,+mitä+sillä+halusit+sanoa?
Kun+olen+itse+saatellut+siskoni+rajan+yli,+hän+kuoli+syöpään+joulun+alla,+kommenttisi+tuntuu+aika+kornilta.
Jos+haluasit+vääntää+vitsiä+asiasta,+vitsisi+ei+ole+kovin+onnistunut.
Jos+itse+sairastut+joskus+syöpään,+toivon,+että+vierelläsi+on+joku,+joka+ei+pilaile+asialla.+Kuoleminen+ei+ole+totista+hommaa,+siihen+sisältyy+myöskin+huumori+ja+elämän+koko+kirjo,+toivottavasti+kuitenkin+lämminhenkisesti.
Olen+pahoillani,+että+nipotan,+asia+jäi+kuitenkin+mieleni+päälle+ja+halusin+ajatukseni+jakaa+silläkin+uhalla,+että+vaikutan+tosikolta+ja+nipottajalta.
03.09.2019 14:07
En+ole+lähettänyt+peniskuvia+naisille.
03.09.2019 13:54
Näinhän+se+tietenkin+on.+Se+on+niin+syvällä+tunnemuistissa+se+syli+ja+rinta.
Onkohan+sitä+muuten+koskaan+tutkittu,+että++millainen+yhteys+on+sillä,+että+on+imetetty+versus+pulloruokittu,+siihen+millaisia+mieltymyksiä+tisseihin+miehillä+on?
Kyllä+se+on+hyvä+tosiaan+tiedostaa,+että+sylillä+ja+rinnoilla+on+suuri+merkitys+mielihyvän+saamisessa.
03.09.2019 13:51
Sanoitit+kyllä+minunkin+ajatukseni.+Se+pieni+hetki,+jonka+jakaa+jonkun+kanssa,+se+on+yksi+niitä+kantavia+voimia+elämässä.+Sen+pienen+hetken+on+yhteys+ja+läheisyys+ja+se+riittää+kantamaan.+
Kun+itse+on+avoin+ja+vastaanottavainen,+tuollaisia+hetkiä+on+paljon.
Niinkuin+Disse+sanoikin,+siinä+liikkuu+energia+tai+miten+sen+haluaakin+nimittää.+Itse+kuvaan+sitä+sillan+rakentumisena.
03.09.2019 13:46
Hieman+arvoituksellinen+kommentti.
03.09.2019 08:05
Voi+luojan+tähden+miten+loistava+kirjoitus+ja+aivan+uusi+näkökulma+noihin+itseäni+ennen+ärsyttäneihin+asioihin.+Tästä+eteenpäin+muistan+aina+sanasi,+kun+tekisi+mieli+tuhahtaa+vihaisesti+penkkiä+nykivälle++tai+syliin+selkänojansa+laskevalle.
Aivan+loistavaa+kerrontaa,+kiitos+!
03.09.2019 08:03
Hitsi,+että+kirjoitit+hienosta.+Aivan+loistavaa+kerrontaa,+olet+taitava!
03.09.2019 07:57
Ahaa...sinuako+kiinnostaa+keskustelu+ja+pikkuinen+vääntö+sanallisessa+muodossa++:)Ihmisillä+on+hassuja+fantasioita++:).
Minusta+tuntuu+kyllä,+että+sinun+tunnelmasi+saattaa+latistua,+kun+alan+analysoimaan+yhtä+ja+toista++:D
03.09.2019 07:52
Näinhän+se+menee+minullakin.+Suurimman+osan+aikaa+menee+ihan+hienosti,+sitten+välillä+iskee+se+kumppanin+kaipuu+melkein+jo+kipuna.
03.09.2019 07:47
Metsuri+yrittää+sitten+olla+sahaamatta+jalkaansa.+Liiteri+kuulostaa+hyvältä,+vai+olikos+se+vaja?
Läheisyys+on+jännä+sana.+Sillä+taidetaan+useimmiten+tarkoittaa+juuri+sitä+kumppanin+antamaa+läheisyyttä.+Tosiasiassahan+läheisyyttää+on+paljon+muunkinlaista.+
Kumppanin+läheisyyttä+ei+tietenkään+korvaa+se+muu+läheisyys,+mutta+väitän,+että+se+muu+läheisyys+voi+silti+tuntua+hyvältä,+tuoda+iloa,+täyttää+vajeita,+antaa+toivoa.+Tehdä+elämästä+hyvän+elää.
03.09.2019 07:44
Tissimaitoa+erittyy+vain+silloin,+kun+on+juuri+synnyttänyt.+Mutta+voit+sinä+AsianVierestä+silti+yrittää+stimuloida+niitä+tissejä,+eihän+sitä+koskaan+tiedä...+++:D
03.09.2019 07:37
Juu+ja+äkkiä+kuvassa+on+kauniita+koivunrunkoja+ja+sininen+taivas+....siitä+se+elämä+ja+onni+alkaa...
03.09.2019 07:31
68 / 258