Yksin asuva mies / Yksin asuva nainen

Anonyymi

Täällä kirjoitetuissa höpötyksissä tuntuu olevat omituiset ajatukset, että "yksin asuvan miehen elämä on aivan hirmuisen kamalaa", ja että "yksin asuvan naisen elämä on aivan valtavan ihanaa". Oikeasti kukaan ei ota tosissaan niitä höpötyksiä. Jokainen tietää, että yksin asuvan naisen/miehen elämä on enimmäkseen hyvin normaalia.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa ei vai ota tosissaan....?

      Oikeasti jotkut ottavat toisen sanat niinkuin se toinen ne sanoo.

      Oikeassa elämässä joidenkin yksin asuvien elämä on kamalaa, joidenkin elämä on ihanaa ja joidenkin jotain siltä väliltä.

      • Anonyymi

        kyllä moni sinkkunainen on onnellinen kun tinderi ja miehet vaihtuvat eikä kaipaa seurustelua ja mies on onnellinen hyvässä parisuhteessa eli on yhden naisen mies niin mies ei ole onnellinen jos naiset vaihtuisi koko ajan


    • Se onkin vaan tätä palstan ätmien säälipisteiden hakemista, kun yrittävät täällä väittää sitä, että se yksin asuvien miesten elämä olisi muka niin kurjaa ja huonompaa kun yksin asuvilla naisilla.

    • Anonyymi

      Palstan rikkaus on todella suuri monipuolisuus ja monet erilaiset ajatukset, olisihan se tyhmää jos robotti olisi jo sanoisi vain aina vastaukseksi 0 tai 1.

    • Anonyymi

      Yksin asumisessakin on hyvät puolensa; parisänky vain omassa käytössä, oma vessa, ei toisen sotkuja siivottavana, ei toisen aikatauluja ja luvan kysymistä omille menoja, ei tarvitse antaa sohvatilaa toiselle, ei räkänokkia ympärillä huomiota kärkkymässä. Kyllä sinkkuelämä on tuolta osin mukavampaa.

      • Anonyymi

        Totta, yksin asumisessa on paljon hyviä puolia. Entä huonoja puolia, no... tuota... tuota... ei kyllä tule mieleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, yksin asumisessa on paljon hyviä puolia. Entä huonoja puolia, no... tuota... tuota... ei kyllä tule mieleen.

        Onhan joskus vähän yksinäistä tuijottaa telkkua tai ajella hienolla autolla. Siitä menee hohto jos lähte reissuun yksinään ja UFO liftaa kyytiin eikä jukoliste kukaan usko!


      • On se aika uljasta kaatua sinne omaan petiin ja levittäytyä nurkasta nurkkaan ilman että toinen voihkii, ettei mahdu. :)
        Yksin elämisessä on paljon hyviä puolia ja muutama huono puoli.


    • Anonyymi

      Ruma miehen elämä on masentavaa ja tuhoisaa miehen itsetunnolle koska mies teitää että jotuu elämään yksin koko elämänsä. Nainen voi elää normaalisti koska saa miehen koska tahansa.

      • Anonyymi

        Miten niin koko elämänsä yksin? Asia ei tod ole niin.


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä "nainen saa miehen koska tahansa" ?? Haha hah. Ei ole aivan helppo juttu naisille. - Ja miten mies voi "tietää, että elää yksin koko elämänsä" ??
        Onko vaikeaa ymmärtää, että tämä hetki ei ole ainoa hetki elämässä. Kuukausien ja vuosien kuluessa tulee ERILAISIA HETKIÄ, ERILAISIA TILANTEITA.


      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että nainen saa miehen koska tahansa? OLETKO KYSYNYT NAISILTA? Et voi kirjoitella omia oletuksia, jos et ole kysynyt naisilta.


    • Anonyymi

      Oikeasti olisi helpoin tulkita jonkun toisen ihmisen elämän tilanne: heitä nopalla!, mitä tulee, tai ota korttipakasta kortti mikä analyysisi sanoo :;D

      • Anonyymi

        Tuli mieleen kun itsellä on oikein kortit, "made in belgium" kun plaraan; ruutu-ässä tuli plaksen jälkeen kåteen. Korkea kortti :D


    • Anonyymi

      Minä asun yksin ja mun elämäni on aivan mahtavan ihanaa, eikä vähiten sen vuoksi että saan asua yksin!

      Sit voidaan arpoa, olenko mies vain nainen, jos sillä on asian kanssa jotain tekemistä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Voinhan minä tämän nikin takana toki asua vaikka kolmen miehen kanssa yhteistä kartanoa. Mitäs niitä nyt olisi, Momoa, Hivju ja vaikka Parkkonen... 🤪😋

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan minä tämän nikin takana toki asua vaikka kolmen miehen kanssa yhteistä kartanoa. Mitäs niitä nyt olisi, Momoa, Hivju ja vaikka Parkkonen... 🤪😋

        xL

        Oih, ja tietysti Vesku Loiri ja Elina Gustafsson! 😊

        xL


    • Anonyymi

      Ei sitä yksin asumisen ihanuutta voi tietää, ennenku huonon parisuhteen jälkeen. Ei ikinä enää toista samaan huusholliin. Ei ikinä. Jos vielä joskus suhdetta mietin niin ehdoton vaatimus on, että kummankin on asuttava omissa asunnoissaan.

      • Anonyymi

        Niin, minäkin havaitsin asian vasta huonon parisuhteen jälkeen. Muistan, kun olin opiskeluaikana vielä poikamies, ja yksi lyhyt mies aina jankutti, että "on hyvä kun on oma kulta"… -Hohhoijaa vaan. Ajan mittaan löysin naisystävän, ja avioiduin. Vaan avioliitossa oli ainainen tohotus, koska olin naimisissa levottoman tohottajanaisen kanssa. Olen eronnut vuosia sitten. On minulla ystäviä, mutta haluan asua yksin. Paljon helpompaa.
        _J_


    • No asun 1/2 ajasta yksin, toisen puolet täyttää lapset ja tänään oli toka päivä taas ns. Yksin.

      Mä olin ensiapukurssilla päivän ja että oli hauskaa. Työkaverin kanssa juteltiin menomatka n. Tunti liikennekäyttäytymistä. Sit teoriaa ja huippukouluttaja. N. 50 v nainen joka kertoi realiteetteja. (Muuten moottoripyörämimmi 😬👌)

      Sit testittiin annenukkeja ja tehtiin muitakin juttuja, mietittiin ja naurettiin) ihan helkutin huisaa. Kyllä jokaisen pitäis käydä toi ensiapukurssi 3 vuoden välein. Mä oon käynyt tään saman työkaverin kanssa aina ja me osataan eläytyä. Se kouluttaja oli ihan töpinöissään kun hoidettiinrastit niin hyvin. Sanoi, että jos pumppu prakaa, niin ai kun ois nää kaks veljeä paikalla. Vetäistiin defibilaattori vaihissa mukaan ja painelut/puhaltelit ei keskeytyneet missään vaiheessa. Defi kun otti lukua potilaasta, vaihdettiin rooleja. 20 min pumpattiin, puhallettiin ja annettiin sätkyjä ahkerasti. 😂

      Niin mikäs tää aihe olikaan? Niin yksin asuminen... no ei oo ikävää. 😂

      • Anonyymi

        Jos oot komia ja mukava niin voisin kyl tekeytyy elvytettäväks🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot komia ja mukava niin voisin kyl tekeytyy elvytettäväks🙂

        No tänään oli puhetta siitäkin, että jotkut oikeasti tekeytyvät elotomiksi.... en suosittele. Siinä saattaa rusahdella kylkiluut herkkään ja muutenkin tulla traumaattisia kokemuksia. 😆

        Komiahan oon jos katsoja osaa vaan katsoa oikein. Ja muutahan on mukaville olekaan kuin mukava. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot komia ja mukava niin voisin kyl tekeytyy elvytettäväks🙂

        Ainiin.... tuli muuten mieleen, että elvytettävän rintalasta on palastettava. Mähän piruvie repisin paidat ja rintsikat helkuttiin! Että siinä sais finnlayssonit ja sloggitkin famagee! Mieti nyt mihin lähtisit? 😂


    • Anonyymi

      Asun yksin omakotitalossa. Välillä kaipaisin sitä käsiparia, mutta kaikki naisethan tämän tietävät: kun voimat loppuu, otetaan käyttöön keinot. Emännänjatkeilla yltää sinne ylähyllylle. Muutamat fiksaukset on käynyt ammattimies hoitamassa. Lumityöt ja polttopuut jaksan kyllä itsekin.
      Parisängyssä nukun, vaan en yksin, koska kissatalous.

      • Anonyymi

        Varmaan raskasta elää yksin omakotitalossa, miten jaksat😱?!! Kaupunkikaksiossakin hirveä homma pitää kaikki puhtaana ja nättinä.

        Kadehdin kuitenkin.....laittaisin varmaan kaksi makuuhuonetta......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan raskasta elää yksin omakotitalossa, miten jaksat😱?!! Kaupunkikaksiossakin hirveä homma pitää kaikki puhtaana ja nättinä.

        Kadehdin kuitenkin.....laittaisin varmaan kaksi makuuhuonetta......

        Täällä ei vieraita käy, joten ei, en ole laitellut yhtään mitään, enkä liikaa siivoile. Ulkoilen paljon, metsä on vieressä. Vanhan talon lämpimänä pitäminen käy kyllä työstä, muutama alkeellisempi ratkaisu pitäisi fiksata ja pihaa perata, mutta siellä on muutama sellainen juttu, joihin tarvitsen kyllä miehen tai traktorin tai molemmat.


    • Kun vihdoin hyväksyy ajatuksen, ettei oma laiva tule ikinä purjehtimaan avioliiton myrskyisään satamaan, voi vihdoin alkaa nauttia seesteisen ulapan yksinäisestä rauhasta ja omaehtoisesta elämisestä.

    • Eiköhän yksinelävillä elo solju aika arkisissa merkeissä ja arkisissa merkeissä se taitaa edetä myös niillä jotka ovat parisuhteessa tai löytyy isompi määrä eri kokoisia kenkiä eteisessä. Mitä nyt elämä väliillä pistää siniaallon kaltaista vaihtelua ylä-ja alamäkineen.

      Ihan kuitenkin mutulla sanoisin että on noissa aloituksen höpötyksissä pieni totuuden jyväkin löydettävissä. Mitä kaveripiirissä olen havainnut niin näillä yksinasuvien elämänlaadun määrittää vahvasti kodin ulkopuolinen elämä. Kaverit, ystävät työ, harrastukset jne; näissä verkostoitumisissa ja sosiaalisissa suhteissa naiset taitavat olla edelläkävijöitä suhteessa miehiin.
      Varsinkin jos tuohon tulee kriisi kuten erosta ei ole vielä toipunut, työttömyys tai sairaus niin se tukiverkosto joka palauttaa miehen taas "parempaan arkeen" on aika paljon kapoisempi mitä naisilla keskimäärin.

      • Anonyymi

        luuserihan sellainen on jolla vaimo on elätettävänä *:D'


      • Anonyymi

        Näin se on nykyään; naisen on elätettävä miehensä omalla työlläään ;D'¨


    • Anonyymi

      Naisen tehtävähän elämässä on yleensäkin hankkia ruokaa perheelle jotta aikuiset miehet voivat pelata jotain taistelupelejåkin huviksi joillain taistelu-ralli-tai muolla taistelunappaistoilla, se on naisten tehtävä ja vastuu huolehtia lapsista...

      • Anonyymi

        Näinhän se juuri on.


      • Anonyymi

        Juu näin see on mielläkin ollut ei Dimitrikäään oo koskaan työstä puhunnu mie oon kaupastaa ain löytäny jottain syötävää .


    • Anonyymi

      Elämän parhaat asiat koetaan yksin, siinä ei juttukaveria tarvita.

      • Anonyymi

        Totta, aika moni hieno asia koetaan yksin. Esimerkiksi Sveitsin mahtavien alppimaisemien katseluun en ole ketään tukihenkilöä tarvinnut.


    • Anonyymi

      Kasvoin nuorena elämänfilosofiaan, vapaus on suurinta, mitä minä omistan ja sen hinta on kallis. Minulla oli mukanani hyviä opettajia ,eronneita naisia ja miehiä . Valistuneita ihmisiä, jotka ohjasivat näkemään elämää paratiisin varjosta. Naisen puutetta minulla ei juuri ollut ,eronneet naiset osasivat auttaa ja antoiva henkisen vapauden.

    • Anonyymi

      Ruma mies kyllä tietää ettei saa naista koskaan ja tietää että elää yksin koko elämänsä. Itsekkin tiedän sen, en ole koskaan edes halannut naista joten miten voisin saada naisen koskaan kun yksikään ei ole koskaan halunnut tutustua.

    • Anonyymi

      Yksinäisyyden ja kosketuksen puutteeseen auttaa raha, avoimmuus ja vaivannäkö. Käyn säännöllisesti esimerkiksi hierojalla, jolloin saan 45 tai 60 minuuttia kosketusta.

      Avoimmuudella tarkoitan sitä, että voi ottaa tavaksi halata kavereita, vanhempiaan jne, jolloin saa edes sen halauksen verran läheisyyttä.

      Vaivannäöllä tarkoitan puolestaan sitä, että kotona neljän seinän sisällä on turha odotella, että joku tulee viihdyttämään ja taluttamaan alttarille. Olen mukana esimerkiksi vapaaehtoistoiminnassa, jolloin näkee ihmisiä ja pääsee juttelemaan, vaikka he eivät olisikaan ollenkaan oman ikäisiä tai ns. pantavia.

      On ihan pötypuhetta, että kaikki naiset saa miehen tosta noin vain. Ruma ja ikääntynyt nainen ei todellakaan saa miestä helpolla. Ehkä pelkkää seksiä saattaisi saada, jos viitsisi baareissa päivystää valomerkkiä, niin joku umpijurrissa oleva saattaisi tulla matkaan, mutta kun ongelmana onkin se, että en halua pelkkää seksiä, vaan haluan parisuhteen. Kyllä parisuhteessa sitten annan seksiä mielelläni paljonkin, mutta vaikeutena on tällä naamalla löytää ketään.

      Koska parisuhdetta ei tahdo millään löytyä ja pari vuotta olen jo ollut sinkkuna, niin siksi nuo alussa mainitut keinot on niitä, millä saa läheisyyttä edes jonkun verran. Ei välttämättä siis tarpeeksi, mutta sen verran, että selviää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe