Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+mikä+siinä+mietityttää?
Koulutus...mikä+ihana+sana++😁👌.+Lainasin+noita+sinun+hyymiöitäsi++:D
03.09.2019 07:29
Täysin+mahdoton+on+itseään+toteuttava+ennustus.
Tunnistan+minäkin+tietysti+tuon+ajatuksen.+Masentunut+ja+toivoton+käyttää+helposti+ilmauksia,+en+koskaan+saa....muutos+on+täysin+mahdoton....koskaan+mikään+ei+muutu+paremmaksi...
Kun+ei+ole+saavuttanut+sitä+minkä+olisi+halunnut,+helpointa+taitaa+olla+menettää+toivonsa+ja+lakata+yrittämästä+,kun+mikään+ei+kuitenkaan+koskaan+onnistu.+
Voi+olla,+ettei+kumppania+löydy,+voi+olla,+ettei+seksiä+saa+koskaan+ja+jos+nuo+ovat+niitä+kantavia+asioita+ja+elämän+tarkoitus,+silloinhan+ei+jää+mitään,+kun+ne+tavoitteet+eivät+näytä+toteutuvan.
Jos+elämäänsä+haluaa+kuitenkin+jonkin+mielekkyyden,+toivon,+pyrkimyksen+kohteen,+kannattaa+ne+tavoitteet+määritellä+uudellen.+Kannattaa+miettiä+voinko+olla+onnellinen+huolimatta+siitä,+että+elämässäni+ei+ole+sitä+kumppania,+eikä+edes+seksiä.+Haluanko+edes+että+elämäni+olisi+täysipainoista+ja+hyvää.+Sekin+on+hyvä+kysymys+kysyä+itseltään,+koska+äkkiä+voisi+luulla+,+että+vastaus+on+aina,+että+tietysti+haluan.+Ja+niinhän+se+ei+aina+ole.
Jos+sinun+haaveesi+eivät+täyty,+nuo+seksiin+ja+oletan,+että+parisuhteeseen+liittyvät,+onko+se+niin+suuri+aukko+elämässäsi,+ettei+elämä+voi+olla+hyvää+ja+elämisen+arvoista?
03.09.2019 07:26
No+olipa+ihana,+kun+suomensit+tuon+sanan+tendenssi.++Minulle+tulee+aina+niin+tyhmä+olo,+kun+pitää+kuukkelista+katsoa+mitä+toinen+sanoo+😁
Se+satu+on+opettavainen+ja+kuvaava.+Lämmöllä+saa+aikaan+monenlaista.+Vieläköhän+muuten+muksujen+lukukirjoissa+on+tuollaisia+tarinoita?+
Saduissa+joita+itse+paljon+lueskelin,+paha+sai+aina+lopulta+palkkansa+ja+hyvyys+voitti+.+Vaikka+hyvyys+jäikin+aluksi+alakynteen,+sitä+yritettiin+karsia+ja+poistaa,+aina+kuitenkin+se+hyvyys+voitti.+
Taisin+jäädä+vähän+koukkuun+siihen+ajatukseen+😁
Mitä+tulee+palstaan(+palstamittari+on+muuten+hyvä+sana)+,+tunnelma+on+todellakin+useimmiten+apea+ja+paikallaan+polkeva.+
Ryhmähän+toimii+niin,+että+tyhjä+tila+täyttyy.+Täällä+se+on+täyttynyt+täällä+en+saa+naista,+koska....naiset+ovat...ja+sitten+tietysti+piikittelyä+väliin.+Se+palvelee+noista+aiheista+kiinnostuneiden+tarpeita,+muita+se+tylsistyttää+ja+joku+jaksaa+ehkä+miettiä+voiko+asian+tilaa+muuttaa+ja+jos+voi,+millä+keinoin.
Riippuu+tietysti+siitä+millaista+muutosta+haluaa,+sen+mukaan+kaivaa+työkalupakistaan+työkalut.+Ja+riippuu+taidoista,+mitä+niillä+työkaluilla+saa+aikaan.
Tämä+Poliisin+_Poika(+miten+hän+nikkinsä+kirjoittikaan)+on+ottanut+itsellen+tehtävän+auttaa+meitä+ja+kohottaa+palstan+laatua,+tasoa.+On+mielenkiintoista+seurata,+millaiset+työkalut+hän+valitsee+ja+mitä+hän+niillä+saa+aikaiseksi.
Hänellä+on+kunnianhimoinen+tavoite,+toivotan+menestystä+vaikeassa+tehtävässä+😁
Oli+mukava+lukea+kommenttiasi+,+mukavaa+tätä+alkavaa+päivää+sinulle+🌞
03.09.2019 06:46
Lahjakkaan+lapsen+tylsistymistä,+kun+ei+ole+haasteitako?++:)
03.09.2019 06:24
Se+on+hyvä+tapa+suhtautua+elämään.+:)
03.09.2019 06:22
No,+onkos+jokin+aloitus+poistettu?
03.09.2019 00:27
Koska+minua+kiinnostaa+enemmän+miehet.+Yhden+sopivan+miehen+kanssa+olisi+ihan+mukavaa+siemailla+viiniä+kynttilöiden+loisteessa+ja+takkatulen+rätistessä+...voe,+voe...se+se+olisi+elämää...++:)++ja+jos+vielä+olisi+hiillosmakkaraa++:D
03.09.2019 00:25
Ahaa...sen+alueen+muretta.
Suhtaudutko+elämään+puolireuhosti+:)
03.09.2019 00:19
No+voi+kurjuus....etäisyys+on+hankala+juttu.+Onko+se+ylittämätön+este?+Voisitko+saada+vapaan+viikonlopun?++Haluaisitko+jatkaa+tutustumista+siihen+kaukana+olevaan?
03.09.2019 00:04
En+tiedä+mitä+fletku+tarkoittaa.
Olin+järjettömän+ujo+ja+pelokas+ja+katselin+muiden+touhuja.+Oli+minulla+kyllä+kavereita.+Pelko+taisi+tehdä+sen,+ettei+minusta+hikipinkoa+tullut,+saattaa+tietty+johtua+siitäkin,+että+olin+kovin+keskitasoa+ja+ihan+lopussa+jonniin+verran+alle+keskitason++:)
Entäs+sinä+itse...nikkisi+antaa+jotain+osviittaa,+vai+antaako?
03.09.2019 00:00
Tämä+palsta+on+tietenkin+kirjoittajiensa+näköinen.+Hän+on+hyvä+ja+tuo+sitä+vähemmän+tosikkomaisuutta+tänne+ihan+itse,+niin+me+muutkin+ymmärrämme+mitä+hän+täältä+hakee+ja+kentien+me+vastaamme+hänen+toiveisiinsa.++Pallo+on+ikään+kuin+hänellä...
02.09.2019 23:54
Ei+mitään,+jos+se+nuori+kaunis+nainen+on+ainoa+vaihtoehto+ja+sellaista+ei+saa.
Rahalla+tietnkin+saattaa+saada+nuoren+ja+kauniin+seksiä+varten..+Haluatko+sinä+naisesta+jotain+muuta+kuin+seksiä?
02.09.2019 23:51
Toivotaan,+että+hän+elää+pitkään.
02.09.2019 23:25
Minulla+on+siis+toiveita,+että+olen+elossa,+kun+näytät+hellän+puolesi.++:)
Hyvää+yötä
02.09.2019 22:29
No+voi+kurjuus....
Hyvää+yötä+ja+toivottavasti+saat+levättyä+,+anteeksi+että+hiillostin+sinua.
02.09.2019 22:27
En+ole,+mutta+eläkeiässä+kuitenkin++:D
02.09.2019 22:21
Siinä+olet+oikeassa.+Näyttämällä+sen+huonon+esimerkin,+saat+haluamaan+parempaa++:)
02.09.2019 22:18
Jään+odottamaan....
Toivottavasti+muistat,+etten+ole+ihan+nuori..en+voi+odotella+loputtomiin++;)
02.09.2019 22:14
Et+voi+avata+silmiämme,+et+voi+saada+meitä+näkemään+selkeämmin,+koska+sitä+ei+voi+tehdä+ilman+samalla+tasolla+tapahtuvaa+vuorovaikutusta.+
Voit+saada+meidät+näkemään+selkeämmin+sinut.
02.09.2019 22:12
Voitko+ihan+hyvin?
02.09.2019 22:09
69 / 258