Haluasin harrastaa seksiä

Anonyymi

Kauniin nuoren naisen kanssa ennenkuin olen liian vanha sellaiseen. Mutta kun ei kelpaa nuorille kauniille naisille niin mitä hemmettiä tässä voi tehdä?

KilttiMies89

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään, jos se nuori kaunis nainen on ainoa vaihtoehto ja sellaista ei saa.
      Rahalla tietnkin saattaa saada nuoren ja kauniin seksiä varten.. Haluatko sinä naisesta jotain muuta kuin seksiä?

• Anonyymi

Olen kai mä muutakin halunnut mut oon jo lakannut haaveilemasta sellaisesta kun huomannut että se on täysin mahdotonta.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Olen kai mä muutakin halunnut mut oon jo lakannut haaveilemasta sellaisesta kun huomannut että se on täysin mahdotonta.

KilttiMies89

Täysin mahdoton on itseään toteuttava ennustus.

Tunnistan minäkin tietysti tuon ajatuksen. Masentunut ja toivoton käyttää helposti ilmauksia, en koskaan saa....muutos on täysin mahdoton....koskaan mikään ei muutu paremmaksi...

Kun ei ole saavuttanut sitä minkä olisi halunnut, helpointa taitaa olla menettää toivonsa ja lakata yrittämästä ,kun mikään ei kuitenkaan koskaan onnistu.
        Voi olla, ettei kumppania löydy, voi olla, ettei seksiä saa koskaan ja jos nuo ovat niitä kantavia asioita ja elämän tarkoitus, silloinhan ei jää mitään, kun ne tavoitteet eivät näytä toteutuvan.

Jos elämäänsä haluaa kuitenkin jonkin mielekkyyden, toivon, pyrkimyksen kohteen, kannattaa ne tavoitteet määritellä uudellen. Kannattaa miettiä voinko olla onnellinen huolimatta siitä, että elämässäni ei ole sitä kumppania, eikä edes seksiä. Haluanko edes että elämäni olisi täysipainoista ja hyvää. Sekin on hyvä kysymys kysyä itseltään, koska äkkiä voisi luulla , että vastaus on aina, että tietysti haluan. Ja niinhän se ei aina ole.

Jos sinun haaveesi eivät täyty, nuo seksiin ja oletan, että parisuhteeseen liittyvät, onko se niin suuri aukko elämässäsi, ettei elämä voi olla hyvää ja elämisen arvoista?

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Täysin mahdoton on itseään toteuttava ennustus.

Tunnistan minäkin tietysti tuon ajatuksen. Masentunut ja toivoton käyttää helposti ilmauksia, en koskaan saa....muutos on täysin mahdoton....koskaan mikään ei muutu paremmaksi...

Kun ei ole saavuttanut sitä minkä olisi halunnut, helpointa taitaa olla menettää toivonsa ja lakata yrittämästä ,kun mikään ei kuitenkaan koskaan onnistu.
        Voi olla, ettei kumppania löydy, voi olla, ettei seksiä saa koskaan ja jos nuo ovat niitä kantavia asioita ja elämän tarkoitus, silloinhan ei jää mitään, kun ne tavoitteet eivät näytä toteutuvan.

Jos elämäänsä haluaa kuitenkin jonkin mielekkyyden, toivon, pyrkimyksen kohteen, kannattaa ne tavoitteet määritellä uudellen. Kannattaa miettiä voinko olla onnellinen huolimatta siitä, että elämässäni ei ole sitä kumppania, eikä edes seksiä. Haluanko edes että elämäni olisi täysipainoista ja hyvää. Sekin on hyvä kysymys kysyä itseltään, koska äkkiä voisi luulla , että vastaus on aina, että tietysti haluan. Ja niinhän se ei aina ole.

Jos sinun haaveesi eivät täyty, nuo seksiin ja oletan, että parisuhteeseen liittyvät, onko se niin suuri aukko elämässäsi, ettei elämä voi olla hyvää ja elämisen arvoista?

"Jos sinun haaveesi eivät täyty, nuo seksiin ja oletan, että parisuhteeseen liittyvät, onko se niin suuri aukko elämässäsi, ettei elämä voi olla hyvää ja elämisen arvoista?"

On se niin suuri aukko ettei sitä oikein voi muulla korviketoiminnalla loputtomiin täyttää ja melkein niitä päihteitäkin tarvii että kestää sen tosiasian ettei koskaan saa seksiä ja rakkautta.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos sinun haaveesi eivät täyty, nuo seksiin ja oletan, että parisuhteeseen liittyvät, onko se niin suuri aukko elämässäsi, ettei elämä voi olla hyvää ja elämisen arvoista?"

On se niin suuri aukko ettei sitä oikein voi muulla korviketoiminnalla loputtomiin täyttää ja melkein niitä päihteitäkin tarvii että kestää sen tosiasian ettei koskaan saa seksiä ja rakkautta.

KilttiMies89

Ei sitä voi täyttää millään. Sen sijaan voi etsiä muita asioita elämäänsä. Varsinkin, kun päättää, ettei koskaan saa seksiä ja rakkautta. Silloin sen asian haikailu on ajan tuhlaamista. Vähän sama kuin hakkaisi päätään teräsmuuriin, ei saata päästä läpi, vaikka kuinka hakkaa.

Mutta voi elämänsä elää niinkin, että haikailee jotain, minkä kohdalla on jo päättänyt, ettei sitä koskaan saa. Mikään lakihan ei sellaista kiellä. Voi elää koko elämänsä valittamalla sitä, ettei koskaan tule saamaan seksiä ja rakkautta. (järjestys on mielenkiintoinen)

Kuinka vanha sinä olet? Kuinka monta vuotta vielä, jos ajatellaan, että elät kahdeksankymppiseksi, sinulla on jäljellä niitä vuosia jolloin et ikinä saa seksiä ja rakkautta?

• Anonyymi

Jenkeistä voi tilata haluamansa silikooni naisen sopuhintaan.
      Omistajat vaikuttivat onnellisilta.

• Anonyymi

Maksullinen nainen sitten vaan. Ei se nainen kuitenkaan halua seurustella kanssasi jos baarista löytäisit naisen niin sama se on maksullista naista panna. Itse olen pannut useita ja hyvää tekee mielelle.

• Anonyymi

Toinen vaihtoehto on harrastaa seksiä vanhan ryppysen hampaatoman tentulta haisevan ukon kanssa, ei sekään varmaan kovin usein toistu, jos ei ole perverssi itsensä kiduttaja!

• Anonyymi

Ootat viel parikyt vuotta kyl niitä sit alkaa tulemaan ikkunoista ja ovista. Komenet vanhetessa.

• Anonyymi

Niin ja sitten kun oon sijoittanut vielä jonkun 100 000 euroa tuottaviin osakkeisiin ja ainakin kymmenkertaistanut varallisuuteni. Olen silloin iän hioma timantti, charmikas herrasmies jolla on puvuntakki päällä, kravatti kaulassa, kallista konjakkia lasissa, silinterihattu päässä ja kuubalainen sikari huulessa. Kauniit nuoret naiset jonottaa silloin mun oven taa.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja sitten kun oon sijoittanut vielä jonkun 100 000 euroa tuottaviin osakkeisiin ja ainakin kymmenkertaistanut varallisuuteni. Olen silloin iän hioma timantti, charmikas herrasmies jolla on puvuntakki päällä, kravatti kaulassa, kallista konjakkia lasissa, silinterihattu päässä ja kuubalainen sikari huulessa. Kauniit nuoret naiset jonottaa silloin mun oven taa.

KilttiMies89

Ehkä joku saattaa silloin olla jopa hieman kateellinenkin vaikka se ei ole mun tarkoitusperä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Vai että oikein kymmenkertaistanut osakkeilla, mitäpä jos alkaisit nyt ostelemaan vaikka bitcoineja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että oikein kymmenkertaistanut osakkeilla, mitäpä jos alkaisit nyt ostelemaan vaikka bitcoineja.

" Vai että oikein kymmenkertaistanut osakkeilla, mitäpä jos alkaisit nyt ostelemaan vaikka bitcoineja."

Sehän se vasta venäläistä rulettia oliskin joka menettää kaiken tai saa rahat 100-kertaistettua?

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Vai että oikein kymmenkertaistanut osakkeilla, mitäpä jos alkaisit nyt ostelemaan vaikka bitcoineja."

Sehän se vasta venäläistä rulettia oliskin joka menettää kaiken tai saa rahat 100-kertaistettua?

KilttiMies89

Tosin eihän kait siihen kovinkaan kummoisia summia tarvitse sijoittaa rikastuakseen? En kuitenkaan ole perehtynyt riittävästi asiaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin eihän kait siihen kovinkaan kummoisia summia tarvitse sijoittaa rikastuakseen? En kuitenkaan ole perehtynyt riittävästi asiaan.

KilttiMies89

Luulis vaan että jos olis noin helppoa niin ei kenenkään enää tarvisi käydä töissä mut miten yhteiskunta pyörisi jos kaikki lakkais käymästä töissä?

KilttiMies89

• Anonyymi

Odota, että olet 50v,silloin olet komeutesi huipulla ja nuoria naisia tulee ovista ja ikkunoista.. Lycka till:))

• Anonyymi

Ei sitä kyl oikein voi laskea sen varaan että ehkä saan sitten joskus 10 tai 20 vuoden päästä kun sitä ei tiedä vaikka olisin huomenna kuollut.

KilttiMies89

• Anonyymi

Dark eiole vielä saanut vaikka on jos 40 vuotias. Mutta ne parhaat vuodet onkin vasta edessä siinä 55 vuotiaana joten silloin dark saa vasta.

• Anonyymi

Aika mautonta etten sanoisi.

KilttiMies89

• Anonyymi

En oikein pysy näiden herrasmiesten vauhdissa mutta miten ikä liittyy siihen voiko saada pimppaa 20 vuotiaalta? Minulle tuo on aivan tuntematon käsite. Yliarvostettua ajatella naista mutta niin luonnollista. Luoja ollut viisas, mies jopa tappaa naisen tähden joten aika hullua hormonipolitiikkaa luoja on joskus vetänyt...oisko ollut pilvessä tai jotain? Piru heittäny ruohoa pilven reunalle?

AsianVierestä

• Anonyymi

Tarpeet ne on rotalla tai hiirelläkin.

KilttiMies89

• Anonyymi

Niin todellakin tuli vain mieleen: aloittajan kannattaisi mennä nuorten palstalle, sitten, kun on varmasti nuori itsekin.

• Anonyymi

Oonko liian vanha 18-20-vuotiaille tyttösille kun oon 30-vuotias setämies? Vasta 10-20 vuoden päästä oon sopivan ikäinen setämies tuon ikäsille naikkosille?

KilttiMies89

• Anonyymi

Ainoa mahdollisuus sinulla on käyttää maksullista, yhtään minkäänlaista muuta mahdollisuutta sinulla ei ole ja jos edes vähänkään kuvittelet sellaista niin parempi lopettaa.

• Anonyymi

Analyyttisesti.

Jos aloittaja on nuori ja haluaisi jotain nuorena mitä vanhana ei voi saada niin tulisiko miettiä miksi hän ei saa nuorena sitä mitä nyt pelkää jäävänsä ilman vanhana ? En tiedä mihin kouluun sinun pitäisi mennä mutta tuskin kannattaa mennä lukemaan matematiikkaa!
      Itse en pelkää vieläkään sitä ettenkö saisi poimittua tai ostettua tuoreita mansikoita, jokainen kesä niitä tulee uusia. Saaminen ei ole ongelma, ongelma on varmaan jossain muualla?

AsianVierestä

• Anonyymi

"En tiedä mihin kouluun sinun pitäisi mennä mutta tuskin kannattaa mennä lukemaan matematiikkaa!"

Kyllä mä sen voin myöntää että matematiikka ei todellakaan ole koskaan ollut niitä mun vahvimpia osa-alueita sen sijaan lukupäätä mulla kyllä olis ollut vaikka kuinka että musta olis ehkä voinut tulla vaikka joku professori. Pelot ja ahdistus kuitenkin esti jatko-opiskelun täysin. No ei se sinänsä ole jäänyt mieltä kaivelemaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En tiedä mihin kouluun sinun pitäisi mennä mutta tuskin kannattaa mennä lukemaan matematiikkaa!"

Kyllä mä sen voin myöntää että matematiikka ei todellakaan ole koskaan ollut niitä mun vahvimpia osa-alueita sen sijaan lukupäätä mulla kyllä olis ollut vaikka kuinka että musta olis ehkä voinut tulla vaikka joku professori. Pelot ja ahdistus kuitenkin esti jatko-opiskelun täysin. No ei se sinänsä ole jäänyt mieltä kaivelemaan.

KilttiMies89

Se ei kai kuitenkaan tarkoita etteikö voisi olla älykäs vaikka on vaikeuksia matematiikan ymmärtämisen kanssa?

KilttiMies89

• Anonyymi

Nussiminen on yliarvostettua

• Anonyymi

Ensin pitää nussia ennenkuin voi sanoa onko se omasta mielestä yliarvostettua vai ei.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin pitää nussia ennenkuin voi sanoa onko se omasta mielestä yliarvostettua vai ei.

KilttiMies89

Kuten täällä jatkuvasti sulle kerrotaan että aina mahdollisuutesi on mennä maksullisiin niin mikset sitten mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten täällä jatkuvasti sulle kerrotaan että aina mahdollisuutesi on mennä maksullisiin niin mikset sitten mene.

Itse saan ihan ilmaiseksi ja hyvällä mielellä molemmin puolin. Aloittajan ajatuksissa kahden ihmisen kohtaamisesta saadaan jotain ennakkotuskan ja tuskanhien kaltaista kärsimystä. Hitto, se on luonnollisin olotila kun nainen istuu vieressä. Täydellistä jos siinä keskellä on se pieni yhteinen muksu. Miksi ei, ja miksi tulisi olla? Pitää kaikkien miettiä ihan tykönään!

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole saanut vielä kerättyä riittävästi rohkeutta.

KilttiMies89

• Anonyymi

"Hitto, se on luonnollisin olotila kun nainen istuu vieressä. Täydellistä jos siinä keskellä on se pieni yhteinen muksu. Miksi ei, ja miksi tulisi olla? Pitää kaikkien miettiä ihan tykönään!"

Kelle on ja kelle ei. Jos on tottunut melkein koko ikänsä elämään ilman naisen kosketusta niin voi se yhtäkkiä tuntua aika stressaavalta ja tulee suorituspaineita.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe