- AGW on samalla korkealla tieteellisellä tasolla kuin New Age ja astrologia ja kreationismi. Tuota tuskin kukaan kiistää.
- Tuota sinun kannattaa kysyä itseltäsi.
- Onhan se huolestuttavaa kun tiedelehtenä pidetyssä julkaisussa julkaistaan ehkä-kenties-mahdollisesti-mallinnus-arvailua tieteellisenä tutkimuksena.
- Tässähän se ilmastouskovaisen uskontunnustuspalsta on.
Tietysti parempi olisi jos tämä olisi tiedepalsta. - Ei tainnut osua Tsar Bomba ihan hurrikaaniin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba
Nyt pommin possauttajien toilailuista kärsi koko ihmiskunta maailmanloppuun saakka vaikka maailmanloppua ei Petterin mukaan tulekaan. Ellei sitten jollain konstilla pystytä imuroimaan pommin synnyttämää hiilidioksidia ilmakehästä. - Tarvitseeko Postin pääjohtaja ilmastoteologin pätevyyden? Parempi on kun koluttautuu golfpallonlyöjäksi ja jättää hörhöilyt muille. Ei sitten tarvitse vedota palkkaneuvotteluissa ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen.
- Joku Dareios tai Xerxes joskus 2500 vuotta sitten käski ruoskia merta kun Hellespontoksen ponttoonisillan myrsky hävitti. Olisi tietysti käskenyt ruoskia myrskyn synnyttäneitä denuja, jos olisi niitä kiinni saanut.
- Niinpä. Kyllä globaali ilmasto on kylmempään suuntaan ollut muuttumassa jo vuosia.
- Ainakin maanjäristykset ja tulivuorenpurkaukset ovat ihmisen aiheuttamia. Ja tsunamit ja vuorovedet. Niitä on ollut ihan viime vuosina sen jälkeen kun ilmastonlämpenemismuutos julistettiin ehkä kenties mahdolliseksi vuonna 1988.
- Jönssi ilmoittaa kaikki sellaiset viestit asiattomiksi, jotka eivät miellytä.
Kirjaa nimimerkki jos haluat palstalle jotain kirjoitella. - Akuankkalinkitystä jälleen havaittavissa.
Nopeaa lämpenemistä on havaittavissa ainoastaan ilmastonlämpenemisuskovaisen korvien välin täyttävässä keltaisessa nesteessä. - Olisihan noloa, jos ei olisi mitään kuvia esitettäväksi todisteena ilmastonlämpenemisestä. Valokuvilla jostain Saharan hiekasta tuskin vakuuttaisivat edes Tasavallan Varatuomaria.
- Tuskinpa sentään. Paikallinen säätila ei ole todiste globaalista ilmastonlämpenemismuutoksesta vaikka ilmastonlämpenemisuskovaiset niin luulevatkin.
- Jos Trumpilla on yhtä hyvä asiantuntemus kuin itse itsensä nimittäneillä ilmastoteologeilla, niin on parastakin että ilmastoteologit saavat kenkää. Trump on sentään vaaleilla valittu eikä itse itsensä nimittänyt presidentti.
- Mannin lätkämailassa kuuluu olla suora varsi. Kippuravartisella mailalla on hankala pelata.
- Olet jälleen oikeassa. Minulla ei ole annettavaa ilmastoteologialle eikä ilmastoteologeille. Ei kannettu vesi pohjattomassa kaivossa pysy.
- Olet oikeassa. On aivan turhaa keskustella ilmastoteologisesta hörhöilystä.
- Asiaton vastaus havaittu.
Ilmastoteologia on todellakin hörhöilyä. - En ole ollenkaan kateellinen vaikka minulla ei olekaan mitään hohhelin linkkilistaa varastossa.
Akuankkalinkit ovat ovat linkkejä, jotka johtavat hörhösivuille. - Millä hetkellä tarkalleen pizza muuttuu taikinasta pizzaksi?