Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Niitä+päiväkirjoja+on+kassillinen.+Tuollaisia+mitä+suom+kirjakaupasta+saa++7+e+muistikirja+valkoiset+sivut,+pilviä+yhden+kannessa,+sinitaivaspilvinen,+eri+värisiä+kansia++Joskus+ruutuvihkon+kirjoitinTokmannilta+sai+3+lla+eurolla+muistikirjan,+niitä+on+ehkä+20+siinä+kassissa+ylähyllyllä.V+17-+20++Kirjoitin+aina,+tänäänkin,+eilenkin,+Tänään+lukee;;9.40-10.29++lepäisin50+min++ilm+pätkässä+oli+pysynyt+ilma+ihmeellisesti,+se+oli+hyvin+täynnäJa+hyvä+levätäEn+muista+näinkö+klon+olevan+2?+23+otin+unilääkkeitä+Ja+murusia+lisää(1,5+tarvinnut+nukahtaakseen)Puhuin+Krist+uskosta,+lehdestä,Hyvä+sanoma+(++B:lle+eilen+illalla(+jo+unilääk+otettuani..+)+9.40-10.29+lepäsin+(+aattelin+nuk+kun+kello+herätti+klo+6+ja+vain+4+h+oli+nukkunut.+)+10.29+nousin+koska+alkoi+raiskauksen+virtaOlinäky+(+uni,olisin+voinut+nukkua+..Uni+mis+joku+vaalea+pitkä(+joku+sanoi+Eevan+veli)mielsin+on+joku+kiltti(+ehk+tahtoo+totuuden+(+siitä+pöljästä+siskosta)"Ystävä+"+sanoi,++++Sitten+tuli+miel+miehet+heille+ystävä+sana+voi+tarkoit..+Ja+alkoi++virtaEi+ollut+seks+ajatusta+mutta+vähäisinkin+joka+viittasi+saattoi+viitata+alueellealoitti+virran.Tahdoin+Jumalan+lakkauttavan+sen+sielunjoka+kajosi,+teki+sen+virran(+mikä+niin+ikävää+että+ei+onnellisena+rauhassa+saanut+elää/++epäinhimillistä.(+Olen+tuhannet+kerrat+tuntenut+oikeat+absoluuttiset+tunteet+)+Lähdin++ei+voinut+nukkua.Tuo+oli+tänään+tussilla+mustalla+kirjoitettu.Lähdin+kahvilaan+kahville..Ja+ruuanjakoon+siellä+sen+päävuokralaisen+naisystävän+tapasin+hän+kertoi+sai+häädön+ja+oveen+vaihdettu+lukot.Luulin+häntä+ensin+toiseksi+ihmiseksi,+maskin+takaa+kun+puhui.+Luulin+naiseksi+jolla+on+kolme+taloa+joista+vuokraa+huoneita.+Sitten+mietin+tietysti+tuota+Että+voisinko+auttaa+sitä+päävuokralaistaJa+että+hänen+pitää+saada+parempi+asunto+,Omakotitalo+tmsMutta+vaikuttaa+Et+hän+saa+aikaan+taas+sen+virran+kun+kirjoitan.Väittää+se+asia+et+hänen+oltava+todel+alhaallaHäipyi+tuottamasta+virtaa+sukup+elimeen+kun+sai+häädönNäin+sen+näkynä+Että+hän+meni+ihan+alas++ja+sain+nukkua9+h+yössäJos+hän+on+joku+hän+koettaa+tunkeutua+kaikkien+päähän+koska+on+ollut+ylhäisessä+asemassa+ainaOn+ollut+piispanakinSellainen+vai+raiskaa+sukupuolinenTajusinEttä+hän+Vihasi+tuomitsi+puolialasti+kuvaa+naisen+1920+luvulla+koska+hänestä+oli+puolialastikuvia+gurunaYukteswar+giriHän+pelkäsiettä+häntä+pidetään+siveettömänä?Jos+naiset+teki+puolialastonkuvia+missä+jot+erotiik+suuntaistaKùn+hän+oli+aina+kuvissa+alasti+(+kun+oli+guru+Intiassa,+tuntiessa+Giri+)+eikä+tahtonut+että+se+olisi+seksOivalsin+tänäänMutta+Hän+antoi+Linda+lampeniuksenKata+KärkkäisenUuno+Turhapuron+bikininaiste+ym+keiden+vaan+täällä+tässä+ajassa+olla+miten+alasti+ja+seks+tahansa(+hän+oli+rakennusmies+ja+avusti+Turhapuro+elokuvissa+lavasteiden+teossa+)
  2. 1400+++sadassa++vuodessa+++Salomosta++Yeshuaksi++joina+ne++jalkavaimot+++200++kpl++ja+kuningattaret+700+kpl+++kiduttivat+häntä,+oppi+kuolemaan.+++(+Jeesus.++)Niin++Sieravuorelle+menin,+++ja+kun+bussi+saapui+++menin+sanom+kuskille(koine+ttä+olen+ylhäisempi+autokuskia++kyllä.Marko+ilmestyi+ärjymään+että+jos+ei+ole+muuta+asiaa++voisitko+häipyä.++(+edel+++lukee+++muu+asiasta+)++Minua+tuskin+on+loukattu+niin+pahoin.+++menee+helvettiin+se+++hirviö,+paholainen.++että+oli+paha+++viattomalle,++kiltille++++hyvää+tahtovalle.++(+olinniin+yliherkkä++++en+tosiaan+sanonut+mitään+hänelle+++enää++++vaan+poistuin.+Rahaa+oli+vähän,+++sain+sattumalta+++50++llä+eurolla+mökin+joka+oli+++määrätty+purettavaksi+++aiottiin+purkaa++++(+ett+sitä+ei+enää+s+eur+kesänäollut+vuokralle++jos+oikein+käsitin+)muut+mökit+oli+varmaan+100+e++yö.+++Olin+siellä+mökissä++,+sitten++konsertin+alkaessa++oliko+se+k++19+++tms+++,+siellä++ulkolavako+se+oli+menin+sinne+lipunmyyntiin,+jonoon,+niin++sanoi+lipunmuyyjä+että+minulle+oli+kielletty+myymästä+lippua.++Ilman+mitäänsyytä.++++Ymmärsin+tiet+et+siin+ei+voi+tehdä+mitäänja+menin+mökkiin+vaan.+++ja++(+olin+vielä+ylevämielinen+ihminenen+tahtonut+kirota+ketään+jne.++olin+vaan+ylevämielinen+sille+kusipäälle.++(+Siellä+++tärisi+vesi+pullosssa+tai+lasissa++++n+50-100+m+++päässä+lavasta..täriseekö+veri+ihmisessä+samalla+tavalla+?+kun+ne+kovaääniset++++huudattaa+musiikkia??(++näköjään+keho+kestää+sen+)++(+todella+ilman+syytä+++oli+kieltänyt+myymästä+lipun.+++En+ollut+koskaan++edes+jutellut+kanssaanenkä+sanonut+mitään+hänelle.++++)menin+vielä+++Savonlinnaan++kun+he+esiintyi+siellä,++(+en+muista+missä+järjestyksessä+nä,mä.++)Siellä+näin+ensi+kerran!+++kaukaa,++pihan+toiselta+puolelta+enkä+mennyt+juttelemaan.++Sitten+heidän+keik+bussi+++kaarsi+pois,+jättivät+yksin+yöhön++mitä+pidin+uskomattomana++tökeryytenä++(+kun+kerran+on+mystiikka+niin+paljon+++heidän+täytyi+tietää+että++olin+joku+Mooseksen+tytäryms.++jeesuksen+++++en+ollut+vielä+tavannut+Jeesusta…+++se+oli+v+12.++En+tiennyt+että+olin+Mooseksen+tytär.+Tai+äitikin+ollut.++Tiesin+vaan+ett+olen+arvokas.+++Niin+tunteet+ei+voineet+elää+kun+siten+kohdeltiin++Kävelin+keski+yöllä+vieraassa+savonlinnassa+++auringonlasku+oli+kaunis..++selviydyin+++Jumalan+kanssa,+++kävellen++5+km?+leirintäalueelle+ja++ei+ollut+rahaa+nukkua+sisällä+++en+ymmärtänyt+mit++++leirintalueel++teltassa+mak+pusssiss+a+yöpymisestä(+ens+kerranhan+laitoin++mak+pussin++maahan+vaan+(+Turussa..++)+ja+ohi+kävelevä++lintu++jokuriikinkukko+sanoi+minulle+että+”tähti++!”+++että+tuo+on+tähti++(+tajusin+e+t+maa+on+liian+kylmä…++vaikk+on+kesä(nukuin+penkillä+sitten,+++se+löytyi.+++(+ja+niin+taisi+olla+Savonlinnassakin.+++)Niin+toisen+kerran+kun+lähdin+savonlinnaan+,++seuraavana+vuonna?+++ja+kun+menin+kohti+sitä++huvilaase+marko+käveli+vastaan++ja++kaivoi++rintataskusta+kännykän+ja+alkoi+kuvata+minua++videolle+ilmeisesti+ja+huusi++kaikenaikaa+samalla+että+sä+et+saa+tulla+tänneet+saa+tulla+katsomaan+konserttia,++että+jos+yrität+soitan+poliisin.++Mielisairas+siis.+++Täysin+mielisairas+täysin+vieraalle+ihmiselle.++Niin+tuli+vaan+niistä+aasialaisista++mieleen.++(+en+sitten+mennyt+sinne+++alueellekaan,+++olen+tosiaan+yliherkk’ä++.++)++epäilin+ett++jos+hän+piti+minua+niin+kuin+aasilalaisena++jonain+++kun+olin+niin+pieni++,+pienikasvoinen+kun+en+ollut+vielä+ylipainoinen++10-12+kg++,mutat+hänlaittoi+musiikkivideolle++jonkun+aasialaisen+kasvon,+ja+ajoi+minut+pois,++suomalaisen++.kohta+ne+pääsi+tänne++siitä+ihan+muutama+vuosi++kun+alkovat+yht+äkkiä+täyttää+junat,++On+vain+n++3??+v+ollut+että+puolet++junanvaunuista+on+ulkomaalaisia.+Sitä+ennen+ei+ollut++kuin+murto+osa+++ulkomaalaisia.he+ei+päässeet+tänne++he+poli+niin+paljon+kehittymättömämpiä+kansoja.++Mutat++yritin+turhaan+markon++tai+Toni+W+n+tai+Ismo+Alangon+++suojiin,+että’+he+olis+pitäneet+kunniassatämän+ylhäisenniitä+ulkmaalaisia+ylhäisemmän.esim+kännykkä+on+minun+ansiota,+kerrottiin+minulle.+++(+ensinhänoli+joku++5+kg+painava+matkapuhelin.+++ihan+hetki+sitten.++(minull+oli+niin+suuri+ikävä++tarve++saada+yhteys++Liittyi+siihen+++se+että++kännykkä+yhteys++kehkeytyi.++(++se+kansa++ei++suostunut+olemaan+minua++vähempi++noista+rotanpäistä+kuuluu+aina+++että+he++luulee+että+he++voi+tietää+mitä+ajattelen++vaik+he+ei+ole++olleetläheisiä+koskaanne+tavikset
  3. Voisitteko+olla+luulematta+että+susi+ahdistelisi+ihmisiä+++Nuuksiossakin+lampaat+olivat+joka+kesä+ja+lehmät+laitumella+susi+niitäkään+uhkaa.+Susi+ei+ihmistä+pidä+syötävänä+kuten+ei+toista+suttakaan
  4. Lähetin+äsken++Apulannna+osoitteeseen+++äskeiset+kirjoittamani.+++Että+++kun+en+sa+anukkua++heikennän+++Jannikan+ja+Jenni+vartiaisen+++näen+heidän+sumeat+silmätniin+näin+Toni+W+stä+näyn+että+hän+osoitti++omaa+päätään,++(+mietin+just+ett+miten++tahtovat+heikentää+pääniminä+en+tahdo+kenenkään+päätä+heikentää++he+tahtoo+kutista+a+päätä!+++(+++nukuin+5+h+sohvalla,+++heräsin+join+maitoa++kupillisen,+sain+nukahdettua+uudestaan,++ehkä+1,+5+h+++Tuntui+herättyä++että+päätä+kutistettu.++(+viime+yönä+++valvoin+yön+kun+pelkäsin+rapsahteluja+pensaasta.+++Aamull+tajusin+lintu++lähti+pensaasta,+se+rapisteli+siellä.vielä+klo+6+aikaan+/(+HYVin+väsyneenä++ajattelin+siel+on+ehkä+joku+sairas+koira+eläin+kuolemassa++pensaassasaivat+kuvittelemaansellaista..+ett+se+ei+ole+saanut+ruokaa,+ja+++nyt+ihanlaihana+kuolee+sinne+pensaaseen.++++Heti++auring+noustua++tajusin+siellä+ei+ole+mit++koira+eläintä,++lakkasin+pelkäämästä.+++Se+oli+lähtenyt+heti++kun+sanon+hust!+sille(+puolenyön+aikaan++,+++se+tuli+katsomaan+muovipussia+jonka+heitin++teltasta+,(+ja+näin+sen+tiellä++(+++hopean+vaalea++korkean+näköinen+kevyen+näköinen+ehkä-(++Tiesin+koko+viime+talven+kun+olinteltassa+koko+talven++elo+syysk+lok+amarras+joulu+tammi+helmi+maalis+++++että+sielläon+susi,+näin+sen+monta+kertaa.++Kävellessä+teltalle.+++Olivat+kilttejä+kaikki+just+koska+minun+piti+nukkuamut+en+osannut++silti+nukku+a+arpeeksi+niissä+oloissa.++Näin+näkynä+että+Toni+W+osoitti+oma+apäätään++että+HÄNELLÄ+on++päämietintietysti+että+mene+ekitumana++kidutettavaksi++sellainen++itsekäs+hirviö+joka+luulee+että+se+autta+että+hänellä+on+pääkunidun+asunnottomana.++enkä+voi+nukkua+++en+ole+3+v+een+nuk+tarpeeksiToni+on+lancaster..++Jenni+ja+Jannikakin+on+varmasti+York.