Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

85

1. Monta+tapaa.+Helpoin+lienee+käyttää+"CAS-fulleditmode-huijausta",+jonka+avulla+olemassa+olevaa+taloutta+voi+halutessaan+muokata+samalla+tavalla+kuin+peliä+aloitettaessa+luodaan+uusi+perhe.Sillä+onko+vain+toinen+naisista+"sinun",+ei+ole+periaatteessa+merkitystä.+Em.+huijauksella+voit+sijoittaa+kaksosia+tai+kolmosia+jne.+mihin+hyvänsä+pelissä+olevaan+talouteen+siinä+kuin+"omiinkin".Vrt.+esim:+https://ultimatesimsguides.com/sims-4-cas-full-edit-mode/Ellei+sitten+halua+varsinaisesti+huijata,+on+edelleen+monia+vaihtoehtoja.+Ne+ovat+kuitenkin+jossakin+määrin+työläitä+kuvailla+yksityiskohtaisesti.+Siksi+en+niihin+puutu+tässä+sepustuksessa.+:)
  2. Ei.
  3. Tietää.
  4. Vain+modeilla.
  5. "Onko+muilla+sama+ongelma+että+hovimestati+on+aina+vanhus+kunnse+tulee+teille."Vaikea,+ellei+peräti+käytännössä+mahdoton+tietää+muista,+mutta+mulla+ei+ole+tuota+ilmennyt+missään+(Sims-)pelissä+tähän+mennessä."Haluaisin+aikuise+tai+nuoren+aikuisen+(tiedän+että+koodeilla+saa+muutettua)+mutta+en+niitä+halua+käyttää."Et+käytä+koodeja,+mutta+kukaties+voisit+käyttää+modeja.+Niillä+tekee+useimmiten+saman+tai+enemmänkin+kuin+koodeilla,+vaikka+niistä+onkin+enemmän+vaivaa+kuin+koodeista.Ellet+käytä+koodeja,+modeja+tai+mitään+CC:ä,+etkä+hakkeroi+peliä,+voit+silti+mahdollisesti+käyttää+"tallennushuijausta"+esimerkiksi+seuraavaan+tyyliin:Anna+kenkää+vanhalle,+niin+ilkeältä+kuin+se+mahdollisesti+tuntuukin,+tallenna+peli+ja+palkkaa+uusi+hovimestati.+Ellei+uusi+ole+haluamasi+kaltainen,+poistu+pelistä+tallentamatta+ja+käynnistä+uudelleen+edellisestä+tallennuksesta+jossa+hovimestatia+ei+vielä+ollut.+Hanki+sen+jälkeen+uusi+hovimestati+ja+toista+touhu+tarvittaessa+niin+monta+kertaa+että+saat+sellaisen+mitä+haluat+niissä+rajoissa+mitä+pelissä+on+mahdollista.+(Ellet+halua+huijatakaan,+erota+ja+palkkaa+vuorotellen+kunnes+sopiva+tyyppi+on+löytynyt.)+No+entäpä+ellet+halua+huijata+millään+tavoin,+etkä+itse+asiassa+halua+tehdä+mitään+muutakaan+nykyisessä+pelissäsi+vallitsevan+tilanteen+parantamiseksi?+Siinä+tapauksessa+kannattanee+vaihtaa+peliä+sellaiseen,+missä+on+vain+aikuisia+tai+nuoria+aikuisia+hovimestateja,+eikä+lainkaan+muita.+Edelleen+on+myös+mahdollista+postittaa+valitus+nykyisen+pelin+valmistajille+tai+sitä+markkinoiville+yrityksille,+kommentoida+foorumeilla+jne.+Voit+itse+päätellä+paljonko+minkäkinlaista+hyötyä+sellaisesta+olisi.
  6. "No+toivottavasti+korjaava+päivitys+tulee+pian!+-Ap"Aiheellinen+ja+käsittääkseni+täysin+realistinen+toive,+johon+voinen+liittää+pari+vähemmän+realistista+omaani.1)+Toivon,+että+EA:n+pelinkehitystiimi+onnistuisi+korjaamaan+myös+seuraavassa+liitteessä+esiintyvistä+bugeista+vaikkapa+aluksi+n.+150+pelaajia+eniten+haittaavaa:Ks.+https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/READ-FIRST-Compiled-list-of-reported-Issues/td-p/34452092)+Edelleen+toivon,+etteivät+aikaisemmasta+käytännöstään+poiketen+lisäosia+kehittäessään+järjestäisi+peliin+uusia+bugeja+ja+aktivoisi+uudelleen+myös+jo+kertaalleen+korjatuiksi+ilmoittamiaan+bugeja.Molemmat+minun+esittämäni+toiveet+ovat+haihattelua.+EA+on+valittu+toistuvasti+USA:n+pask(amais)immaksi+yritykseksi,+mutta+ainahan+voi+toivoa.+:)