Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

85

1. "Kuka+tietä+miten+voi+ps+4+pro+mälliin+olisi+sopiva+koodi+raha+koodi+koska+ei+toimi+(En+osaa+kirjoittaa)+Sims4"Mina+tietä+ps+4+Sims4.+Ei+tarvita+kirjoita+mitan.+Te+painata+L1,L2,R1+ja+R2+kaiki+yhta+aika+jakun+rutu+auketa+te+pasteta+sihen+mita+koodi+te+olla+kopioitanut.+Kaiki+huijuskoodi+loutu+netista,+te+vaan+luketa+ja+kopioita+-+ja+sit+moyhemmin+pasteta+(leiga+ja+liima,+juu+nou).Jos+te+luketa+eenklanti,+te+loyta+jutsku+ja+pari+huijus+vaiks:+https://www.gamerevolution.com/guides/356131-sims-4-xbox-one-ps4-money-cheat-get-cash-consoleTe+möys+ps+4+pro-mälli+kansa+päästä+katsoman+gallery.+Te+valita+heti+pian+RIKAS+simi+ja+pelata,+ei+mita+hoyty+pelata+koyha+simi+ellei+kova+paljo+haluta.
  2. "Minulla+on+nyt+6+perhettä.+Kun+yritän+tallentaa+pelin+minulla+ei+näy+uusi+tallennus+nappia+ja+en+voi+luoda+enempää+perheitä!+Tämä+alkoi+heti+on+sain+sims+kissat+ja+koirat+.+Johtuuko+se+siitä?"En+usko+että+johtuu+siitä.+(JOS+johtuisi,+netti+pullistelisi+valituksia+ja+virheilmoituksia+Sims+4:n+Kissat+Ja+Koirat-lisärin+tallennusongelmista.)"Onko+mitään+keinoa+että+voin+tallentaa+enemmän+kuin+6+perhettä?Sims4+on+lempi+pelini.+Voitteko+auttaa+:(?"Ei+hajuakaan+voinko+auttaa,+mutta+ainahan+sitä+voi+yrittää.Jos+mulla+olisi+tuon+tapainen+ongelma+pelissä,+tarkistaisin+luullakseni+1)+onko+pelivalikossani+kovin+isoja+cache-tiedostoja+(localthumbcache.package)+ja/tai+lastException-tiedostoja.+Jos+olisi,+tutkisin+viimeisiä+lastException-tiedostoja+sen+verran,+että+tietäisin+saako+niistä+jotakin+apua+ongelmaan.+Ellei+saisi,+heittäisin+ne+tiedostot+roskiin+ja+kokeilisin+auttoiko+se+jotain.+(ne+vievät+tilaa+ja+jos+niitä+on+paljon,+niistä+voi+olla+muutakin+haittaa)2)+tarkistaisin+onko+tietokoneellani+yleensäkään+riittävästi+tilaa+siellä,+minne+peli+yrittää+tallentaa.+Ellei,+tekisin+sinne+tilaa.+(joka+TS4-tallennus+käyttää+tilaa+keskimäärin+esim.+4000...+8000+kt+tapauksesta+riippuen)3)+kokeilisin+korjata+pelin.+Ellei+siitä+olisi+mitään+apua4)+vilkaisisin+netistä+onko+muilla+pelaajilla+ollut+vastaavaa+ongelmaa+-+ja+onko+siihen+löytynyt+apuja5)+poistaisin+pelin+koneelta+ja+lataisin+sen+uudelleen.Toivon,+että+muilla+pelaajilla+olisi+antaa+parempia+ehdotuksia.+Itse+en+ole+ikinä+kohdannut+juuri+tätä+ongelmaa+koneellani,+joten+kokemusta+puuttuu.
  3. Voisi+tietenkin+sepustaa+jotain+siitäkin,+miten+ne+modit+saa+toimimaan+TS4-pelissä.Se+käy+(usein,+ei+aina)+silleen,+et+tipauttaa+"PACKAGE-tiedosto"-muotoisen+modin+TS4:n+pelikansiossa+olevaan+Mods-kansioon+ja+sen+tehtyään+käynnistää+pelin.No+entä+jos+modi+ei+olekaan+PACKAGE-tiedosto,+vaan+jotakin+muuta?+No+se+muutetaan+PACKAGE-tiedostoksi+(ei+ehkä+suurikaan+yllätys)+tavalla+tai+toisella.+Jos+modi+on+zipattu,+se+usein+muttei+suinkaan+aina,+puretaan+jollakin+siihen+touhuun+sopivalla+ohjelmalla+joita+netistä+löytää+tarvittaessa+sekä+maksullisia+että+ihka+ilmaisia.+(Pikkujuttu,+vaan+niitä+koneelleen+ladatessa+kannattaa+olla+tarkkana+mistä+lataa+ja+mitä+koneelleen+saa.+Muilta+kuin+"virallisilta"+sivuilta+ilmaisia+purkuohjelmia+ladanneet+ovat+saaneet+kiusallisia+viruksia+koneilleen+ja+tottumattomalle+niistä+eroon+pääsy+voi+tuottaa+päänvaivaa.)Modeihin+on+usein+-+vaan+ei+likikään+aina+-+liitetty+mukaan+jotain+mitä+ei+pidä+purkaa,+vaikka+houkutus+olisikin+suuri.+Modia+jo+alkuun+valitessaan+kannattanee+vilkaista+onko+modin+tekijä+antanut+joitakin+ohjeita+tai+neuvoja+mitä+sen+modin+asennuksessa+tulisi+huomata+ja+mitä+ei+lainkaan+kannata+tehdä.+Lyhyesti:+jos+ohjeita+löytyy,+niitä+kannattaa+enimmäkseen+(muttei+aina)+seurata.No+entä+ellei+modi+toimi?On+mennyt+jotakin+pieleen+jossakin+vaiheessa.+Syitä+voi+olla+monia:+asennusvirhe,+p***a+modi,+väärä+systeemi+jne.+Modit+mm.+vanhenevat+usein+(muttei+aina)+kun+Electronic+Arts+päivittää+-+ja+päivityttää+pelaajilla+-+TS4-peliä.+Vanhentuneet+modit+eivät+toimi+joko+lainkaan+tai+eivät+ainakaan+kunnolla+ja+saattavat+pahimmillaan+"kaataa"+pelin+ja+aiheuttaa+monenmoista+tylsää+häikkää.+Vanhentuneesta+modista+pääsee+eroon+poistamalla+sen+Mods-kansiosta.+Useimmiten+(muttei+ihan+joka+ainoa+kerta)+ei+muuta+tarvita,+mutta+pelistä+kuitenkin+pitää+useimmiten+poistua+toimenpiteen+ajaksi,+eli+ohjelma+starttaa+uudelleen.Modien+toimintaa+voi+testata+paitsi+pelaamalla,+myös+-+yllätys+yllätys+-+tuohon+toiimintaan+laaditulla+modilla.Itse+en+pelaisi+TS4:ää+ilman+modeja+lainkaan.
  4. //+Prologi:+Joku+poistatti+edellisen+vastaukseni.+Harmi+kyllä+se+säilyi+vielä+koneeni+muistissa,+joten+taidanpa+kopsata+sen+tähän+kertaalleen://+K:+"Haluaisin+tietää+miten+sims+nelosessa+saa+valittua+tyttösiittiöt..."+(teksti+jatkuu)V:+Ei+mitenkään.+Peliin+on+tosin+modattu+yhtä+ja+toista,+mm.+spermapankki+ja+sperman+luovutusmodi,+muttei+minun+tietääkseni+tyttösiittiöitä.+Kerro+toki+jos+olen+erehtynyt.K:+"...+kun+haluaisin+tyttölapsen.+Onko+siihen+olemassa+joku+koodi+vai+voiko+sen+tehdä+jotenkin+muuten+..."+(teksti+jatkuu)V:+Tyttölapsen+tekoon+on+koodi+ja+sen+voi+tehdä+useammalla+tavalla+muutenkin.+*)K+(tms.):+"+minulla+on+ps4+enkä+tiedä+toimiiko+siinä+kaikki+koodit+mutta+olisin+hyvin+kiitollinen+jos+joku+osaisi+kertoa+minulle.+Kiitos!"Aha.+Muistaakseni+"koodiluukun"+saa+avattua+painamalla+samanaikaisesti+L1,L2,R1+ja+R2.+Sen+jälkeen+samat+koodit+käyvät+kuin+PC:lläkin.+Voin+tietenkin+olla+täysin+väärässä,+kun+en+pelaa+pleikkarilla+TS4:ää,+enkä+siksi+tiedä+tasan+mitään+siitä+miten+PS4:llä+huijataan+TS4:ssä.+Luetun+perusteella+onnistuvat+useimmat+samat+huijaukset+kuin+tietskallakin.*)+Ostelee+"tyytyväisyyspisteillä"+simeille+hedelmällisyyshoidot,+hedelmällisyyshieronnat,+syöttää+kolmet+melonit,+kuunteluttaa+popit,+katsotuttaa+lastenohjelmat,+antaa+noiden+jälkeen+simien+tehdä+woohoot,+tallentaa+juuri+ennen+kun+simi+synnyttää+ja+tallentamatta+uudelleen+käynnistää+just+tosta+tallennuksesta+uudelleen+ellei+tule+tyttöä+-+ja+jatkaa+niin+kauan+että+tulee.+En+tiedä+varmasti+toimivatko+pleikkarilla,+mut+arvelen+et+toimivat.Ja+sitten+se+"100-varma"+ja+tosi+simppeli+toiminta+jos+haluaa+tyttölapsen+touhuamatta+kaikkea+mahdollista+ja+mahdotonta+turhanpäivästä+hömppää:+Antaa+simin+adoptoida+tyttölapsen+(!).+Ellei+piirteet+ja+ulkonäkö+miellytä,+niin+muokkaa+sen+CAS:ssa.