Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OutoSim
profiilit
OutoSim
OutoSim
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kuka+tietä+miten+voi+ps+4+pro+mälliin+olisi+sopiva+koodi+raha+koodi+koska+ei+toimi+(En+osaa+kirjoittaa)+Sims4"
Mina+tietä+ps+4+Sims4.+Ei+tarvita+kirjoita+mitan.+Te+painata+L1,L2,R1+ja+R2+kaiki+yhta+aika+jakun+rutu+auketa+te+pasteta+sihen+mita+koodi+te+olla+kopioitanut.+Kaiki+huijuskoodi+loutu+netista,+te+vaan+luketa+ja+kopioita+-+ja+sit+moyhemmin+pasteta+(leiga+ja+liima,+juu+nou).
Jos+te+luketa+eenklanti,+te+loyta+jutsku+ja+pari+huijus+vaiks:+https://www.gamerevolution.com/guides/356131-sims-4-xbox-one-ps4-money-cheat-get-cash-console
Te+möys+ps+4+pro-mälli+kansa+päästä+katsoman+gallery.+Te+valita+heti+pian+RIKAS+simi+ja+pelata,+ei+mita+hoyty+pelata+koyha+simi+ellei+kova+paljo+haluta.
30.12.2019 11:41
"Miten+voi+tehdä+sims+4+pelissä+keksehä?+:]+en+oo+vaa+koskaan+perehtynyt+kekseihin+simsissä😅"
Keksejä+voi+"keittää"+ja+"leipoa"+(sekä+generoida+huijaamalla).+Leipominen+tuli+peliin+vasta+Duunipäivälisärissä,+mutta+jo+pelin+alusta+alkaen+on+voinut+tehdä+suklaakeksejä+(Chocolate+Chip+Cookies)+ja+siksi+ne+edelleen+löytyvät+keittovalikosta,+kunhan+simi+on+vähintään+tasolla+kolme+keittotaidossa.+Leivonnan+puolella+löytyvät+Sokerikeksit+(Sugar+Cookies)+jo+leveliltä+1+alkaen.
Kun+on+sopiva+simi+valittuna+pelissä,+niin+hellaan+tai+jääkaappiin+klikkaamalla+saa+sen+useimmiten+keittämään+tai+leipomaan.+Sitten+vaan+tarkkana+sen+kanssa+että+mitä+se+alkaa+touhuta+ettei+vahingossa+tule+tehneeksi+jotain+muuta+kuin+keksejä+ja+ettei+se+unohda+niitä+uuniin,+sytytä+vahingossa+taloa+tuleen+jne.+:)
Mitä+kaksosten+ja+kolmosten+saamiseen+simeille+tulee,+niin+siihen+taitaa+olla+keksejä+parempia+konsteja.+Jos+on+aikaa,+niin+moninkertaisten+raskauksien+todennäköisyyttä+voi+lisätä+mm.+hedelmällisyyshoidoilla+(3000+tyytyväisyyspistettä+per+laaki),+laittamalla+simin+katsomaan+lastenkanavaa+jne.+Kiireellisissä+tapauksissa+ja+jos+haluaa+olla+tuloksesta100+%+varma,+kannattanee+sitten+huijata.+Ilman+huijauksiakin+saa+"satavarmasti"+kaksoset,+mutta+huonolla+tuurilla+voi+siihen+kulua+jokunen+tovi.
30.12.2019 10:22
"Minulla+on+nyt+6+perhettä.+Kun+yritän+tallentaa+pelin+minulla+ei+näy+uusi+tallennus+nappia+ja+en+voi+luoda+enempää+perheitä!+Tämä+alkoi+heti+on+sain+sims+kissat+ja+koirat+.+Johtuuko+se+siitä?"
En+usko+että+johtuu+siitä.+(JOS+johtuisi,+netti+pullistelisi+valituksia+ja+virheilmoituksia+Sims+4:n+Kissat+Ja+Koirat-lisärin+tallennusongelmista.)
"Onko+mitään+keinoa+että+voin+tallentaa+enemmän+kuin+6+perhettä?
Sims4+on+lempi+pelini.+Voitteko+auttaa+:(?"
Ei+hajuakaan+voinko+auttaa,+mutta+ainahan+sitä+voi+yrittää.
Jos+mulla+olisi+tuon+tapainen+ongelma+pelissä,+tarkistaisin+luullakseni+1)+onko+pelivalikossani+kovin+isoja+cache-tiedostoja+(localthumbcache.package)+ja/tai+lastException-tiedostoja.+Jos+olisi,+tutkisin+viimeisiä+lastException-tiedostoja+sen+verran,+että+tietäisin+saako+niistä+jotakin+apua+ongelmaan.+Ellei+saisi,+heittäisin+ne+tiedostot+roskiin+ja+kokeilisin+auttoiko+se+jotain.+(ne+vievät+tilaa+ja+jos+niitä+on+paljon,+niistä+voi+olla+muutakin+haittaa)
2)+tarkistaisin+onko+tietokoneellani+yleensäkään+riittävästi+tilaa+siellä,+minne+peli+yrittää+tallentaa.+Ellei,+tekisin+sinne+tilaa.+(joka+TS4-tallennus+käyttää+tilaa+keskimäärin+esim.+4000...+8000+kt+tapauksesta+riippuen)
3)+kokeilisin+korjata+pelin.+Ellei+siitä+olisi+mitään+apua
4)+vilkaisisin+netistä+onko+muilla+pelaajilla+ollut+vastaavaa+ongelmaa+-+ja+onko+siihen+löytynyt+apuja
5)+poistaisin+pelin+koneelta+ja+lataisin+sen+uudelleen.
Toivon,+että+muilla+pelaajilla+olisi+antaa+parempia+ehdotuksia.+Itse+en+ole+ikinä+kohdannut+juuri+tätä+ongelmaa+koneellani,+joten+kokemusta+puuttuu.
07.09.2019 21:07
Kyllä+sä+saat+laittaa+uudempiakin+nimiä.+Ei+se+väärin+ole!+
Ks.+esim:+https://almanakka.helsinki.fi/fi/julkaisut/ajankohtaista/nimipaivatiedotteet/495-vuoden-2020-kalenteriin-tulee-uusia-merkkipaivia-ja-uusia-nimia.html
:)
26.08.2019 17:09
Ei+ole+mulla+hajuakaan+siitä+mitä+pitäisi+tai+edes+kannattaisi+tehdä+-+ellei+sitten+lopeta+Sims+4-pelin+pelaamista,+mikä+periaatteessa+olisi+kai+järkevin+ratkaisu.+(Jos+TS4+olisi+hyvä+peli,+se+ei+bugaisi+ja+sitä+voisivat+kaikki+halutessaan+pelata+ilman+korjaamisia+ja+kaiken+maailman+säätämisiä.)
JOS+kuitenkin+jostakin+syystä+haluaa+edelleen+pelata+Sims+4:ää+(kuten+minäkin+toisinaan),+niin+kokeilisin+1)+korjata+pelin,+2)+poistaa+vanhentuneet+modit+(jos+niitä+on)+ja+3)+ladata+pelin+uudelleen,+ellei+muu+auta.
15.08.2019 10:46
Et+ole+ainoa.+Valtava+määrä+pelaajia+on+kanssasi+samaa+mieltä.
18.07.2019 14:05
Voisi+tietenkin+sepustaa+jotain+siitäkin,+miten+ne+modit+saa+toimimaan+TS4-pelissä.
Se+käy+(usein,+ei+aina)+silleen,+et+tipauttaa+"PACKAGE-tiedosto"-muotoisen+modin+TS4:n+pelikansiossa+olevaan+Mods-kansioon+ja+sen+tehtyään+käynnistää+pelin.
No+entä+jos+modi+ei+olekaan+PACKAGE-tiedosto,+vaan+jotakin+muuta?+No+se+muutetaan+PACKAGE-tiedostoksi+(ei+ehkä+suurikaan+yllätys)+tavalla+tai+toisella.+Jos+modi+on+zipattu,+se+usein+muttei+suinkaan+aina,+puretaan+jollakin+siihen+touhuun+sopivalla+ohjelmalla+joita+netistä+löytää+tarvittaessa+sekä+maksullisia+että+ihka+ilmaisia.+(Pikkujuttu,+vaan+niitä+koneelleen+ladatessa+kannattaa+olla+tarkkana+mistä+lataa+ja+mitä+koneelleen+saa.+Muilta+kuin+"virallisilta"+sivuilta+ilmaisia+purkuohjelmia+ladanneet+ovat+saaneet+kiusallisia+viruksia+koneilleen+ja+tottumattomalle+niistä+eroon+pääsy+voi+tuottaa+päänvaivaa.)
Modeihin+on+usein+-+vaan+ei+likikään+aina+-+liitetty+mukaan+jotain+mitä+ei+pidä+purkaa,+vaikka+houkutus+olisikin+suuri.+Modia+jo+alkuun+valitessaan+kannattanee+vilkaista+onko+modin+tekijä+antanut+joitakin+ohjeita+tai+neuvoja+mitä+sen+modin+asennuksessa+tulisi+huomata+ja+mitä+ei+lainkaan+kannata+tehdä.+Lyhyesti:+jos+ohjeita+löytyy,+niitä+kannattaa+enimmäkseen+(muttei+aina)+seurata.
No+entä+ellei+modi+toimi?
On+mennyt+jotakin+pieleen+jossakin+vaiheessa.+Syitä+voi+olla+monia:+asennusvirhe,+p***a+modi,+väärä+systeemi+jne.+Modit+mm.+vanhenevat+usein+(muttei+aina)+kun+Electronic+Arts+päivittää+-+ja+päivityttää+pelaajilla+-+TS4-peliä.+Vanhentuneet+modit+eivät+toimi+joko+lainkaan+tai+eivät+ainakaan+kunnolla+ja+saattavat+pahimmillaan+"kaataa"+pelin+ja+aiheuttaa+monenmoista+tylsää+häikkää.+Vanhentuneesta+modista+pääsee+eroon+poistamalla+sen+Mods-kansiosta.+Useimmiten+(muttei+ihan+joka+ainoa+kerta)+ei+muuta+tarvita,+mutta+pelistä+kuitenkin+pitää+useimmiten+poistua+toimenpiteen+ajaksi,+eli+ohjelma+starttaa+uudelleen.
Modien+toimintaa+voi+testata+paitsi+pelaamalla,+myös+-+yllätys+yllätys+-+tuohon+toiimintaan+laaditulla+modilla.
Itse+en+pelaisi+TS4:ää+ilman+modeja+lainkaan.
14.07.2019 10:07
Mä+haluaisin+auttaa.+(On+ihan+eri+asia+haluta+auttaa+kuin+oikeesti+olla+avuksi,+mutta+ainahan+voi+kokeilumielessä+yrittää)+
Useimmiten+-+muttei+aina+eikä+joka+kerta+-+tuo+lataaminen+menee+silleen,+et+siellä+sivustolla+missä+on+modeja,+menee+sinne+missä+lukee+esimerkiksi+"DOWNLOADS",+klikkaa+siellä+jotakin+niin+kauan+että+päätyy+kansioon,+jossa+on+modeja+jossakin+tiedostomuodossa.+Niitä+klikkaamalla+saa+(edelleen+useimmiten+muttei+aina)+käynnistettyä+lataamisen+joka+kestää+sen+aikaa+kun+kestää.+Tuossa+vaiheessa+useimmiten+tietokone+tarkistaa+mitä+ladatulla+tiedostolla+pitäis+tehdä.+Useimmiten+(muttei+suinkaan+aina)+kannattaa+antaa+tietskan+tallentaa+se+tiedosto+-+ja+kas,+näin+menetellen+olis+lataaminen+tehty.
Huomautus:+Edellä+oleva+sepustus+ei+suinkaan+toimi+kaikilla+(eikä+se+edes+varsinaisesti+toimi+SIMS4+PELISSÄ,+jos+tarkkoja+halutaan+olla).+Menetelmä+toimii+jotenkuten+lähinnä+niillä+joilla+on+tietokone+pelivälineenä+ja+heilläkin+voi+olla+ihan+erilaisia+systeemejä,+käyttöjärjestelmiä+yms.+jotka+vaativat+toisenlaisia+toimenpiteitä+kuin+edellä+ehdotetut.+Erilaisuus+on+hienoa+ja+suuri+voimavara!+:)
14.07.2019 08:52
Joo.+Ikäsuositus+12+taitaa+olla+esitetty+väärin.+(Se+on+ainakin+yleisesti+ymmärretty+että+pitäisi+olla+yli+12+vuotias+pelatakseen+nelosta,+kun+tosiasiallisesti+sitä+ei+ehkä+saisi+suositella+yli+12-vuotiaille.)
Informoinnissa+on+ollut+muutakin+vikaa,+mutten+mene+tällä+kertaa+yksityiskohtiin+niiden+paljouden+takia.+Sims+4:ää+on+kuitenkin+markkinoitu+simulaatiopelinä,+mikä+ostajalle+tuo+tietynlaisen+-+ja+tässä+tapauksessa+enimmäkseen+väärän+-+mielikuvan.+Minun+mielestäni+olisi+erityisesti+tätä+versiota+pitänyt+kuvata+parodiaksi+tai+karikatyyriksi+ennen+kuin+simulaatioksi.+
Kivat+graffat+kyllä.+Olen+niistä+tykännyt+-+ja+jokunen+animaatiokin+on+minun+mielestäni+onnistunut.+Pelattavaa+sisältöä+vain+ei+ole+-+eikä+tule+-+viereenkään+edellisten+versioiden+vertaa.
12.07.2019 12:24
"Hei+miten+sims+4:jässä+saa+suurennettua+tai+pienennettyä+esineitä?"
Klikkaamalla+rakennustilassa+esinettä+ja+painamalla+sitten+näppäimiä+"Å"+(suurennus)+tai+"+`"+(pienennys)+.
+//"`"+(Olisko+tuo+nyt+sitten+heittomerkki+l.+apostrofi?)+löytyy+viistosti+"Å":n+yläpuolelta+skandinaavinäppäimistöllä.+//
12.07.2019 11:27
"Joo+mulla+sama,+mä+en+saa+mistään+toimimaan+niitä+modeja+takas+mun+sims4+peliin........"
Kiitos+ettet+kertonut+mitä+kaikkea+jo+yritit+tehdä+modien+palauttamiseksi.
Jos+olisit+kertonut,+se+olisi+luullakseni+saanut+minut+ja+kenties+pari+muutakin+hieman+miettimään+mitä+muuta+olisi+voinut+vielä+kokeilla.
Nyt+jäi+sen+verran+monia+vaihtoehtoja,+ettei+niitä+moni+jaksa+ryhtyä+luettelemaan+-+ja+löytäähän+varmaan+jokainen+niitä+korjausehdotuksia++itsekin+netistä.
10.07.2019 23:49
//+Prologi:+Joku+poistatti+edellisen+vastaukseni.+Harmi+kyllä+se+säilyi+vielä+koneeni+muistissa,+joten+taidanpa+kopsata+sen+tähän+kertaalleen://+
K:+"Haluaisin+tietää+miten+sims+nelosessa+saa+valittua+tyttösiittiöt..."+(teksti+jatkuu)
V:+Ei+mitenkään.+Peliin+on+tosin+modattu+yhtä+ja+toista,+mm.+spermapankki+ja+sperman+luovutusmodi,+muttei+minun+tietääkseni+tyttösiittiöitä.+Kerro+toki+jos+olen+erehtynyt.
K:+"...+kun+haluaisin+tyttölapsen.+Onko+siihen+olemassa+joku+koodi+vai+voiko+sen+tehdä+jotenkin+muuten+..."+(teksti+jatkuu)
V:+Tyttölapsen+tekoon+on+koodi+ja+sen+voi+tehdä+useammalla+tavalla+muutenkin.+*)
K+(tms.):+"+minulla+on+ps4+enkä+tiedä+toimiiko+siinä+kaikki+koodit+mutta+olisin+hyvin+kiitollinen+jos+joku+osaisi+kertoa+minulle.+Kiitos!"
Aha.+Muistaakseni+"koodiluukun"+saa+avattua+painamalla+samanaikaisesti+L1,L2,R1+ja+R2.+Sen+jälkeen+samat+koodit+käyvät+kuin+PC:lläkin.+Voin+tietenkin+olla+täysin+väärässä,+kun+en+pelaa+pleikkarilla+TS4:ää,+enkä+siksi+tiedä+tasan+mitään+siitä+miten+PS4:llä+huijataan+TS4:ssä.+Luetun+perusteella+onnistuvat+useimmat+samat+huijaukset+kuin+tietskallakin.
*)+Ostelee+"tyytyväisyyspisteillä"+simeille+hedelmällisyyshoidot,+hedelmällisyyshieronnat,+syöttää+kolmet+melonit,+kuunteluttaa+popit,+katsotuttaa+lastenohjelmat,+antaa+noiden+jälkeen+simien+tehdä+woohoot,+tallentaa+juuri+ennen+kun+simi+synnyttää+ja+tallentamatta+uudelleen+käynnistää+just+tosta+tallennuksesta+uudelleen+ellei+tule+tyttöä+-+ja+jatkaa+niin+kauan+että+tulee.+En+tiedä+varmasti+toimivatko+pleikkarilla,+mut+arvelen+et+toimivat.
Ja+sitten+se+"100-varma"+ja+tosi+simppeli+toiminta+jos+haluaa+tyttölapsen+touhuamatta+kaikkea+mahdollista+ja+mahdotonta+turhanpäivästä+hömppää:+Antaa+simin+adoptoida+tyttölapsen+(!).+Ellei+piirteet+ja+ulkonäkö+miellytä,+niin+muokkaa+sen+CAS:ssa.
05.07.2019 17:20
"Jäljellä+on+raskaus-ongelma;+Simit+eivät+pysty+synnyttämään+ollenkaan+raskaudesta+huolimatta.+Voitko+auttaa?+Kiitos!"
Ei+aavistustakaan+voinko+auttaa,+mutta+kerron+mitä+äkkiseltään+muistan+aiheesta.
Kaikki+tähän+asti+minun+peliversiossani+kokeilemani+raskaanaolevat+simit+ovat+alkaneet+synnyttää+käytettyäni+koodia+sims.add_buff+pregnancy_inlabor
(jonka+useimmat+onnistuvat+syöttämään+painettuaan+sitä+ennen+Ctrl,+Shift+ja+c+samanaikaisesti,+sekä+kirjoitettuaan+tarpeen+vaatiessa+testingcheats+true)
//sims.add_buff+buff_pregnancy_inlabor+on+ollut+tarpeen+Duunipäivä-lisärillä+pelattaessa+ja+saattaa+olla+vieläkin,+eli+voi+kokeilla+kirjoittaa+toisenkin+kerran+"buff"+ellei+kerta+riitä.//
PS.+Simi+voi+olla+raskaana+vaikkei+odottaisikaan+vauvaa.+Koodilla+käynnistetty+raskaus+esimerkiksi+johtaa+simin+"valeraskauteen".+Simi+synnyttää+kyllä,+mutta+vauvaa+ei+ilmesty.
Huom.+En+ole+kokeillut+simien+synnyttämään+saattamista+moneen+aikaan,+enkä+varsinkaan+viimeisen+päivityksen+jälkeen.+Jokin+on+voinut+hyvinkin+muuttua+pelissä+sen+jälkeen+kun+minun+simini+ovat+pelissä+synnyttäneet.
(Viihdyttävää+oheislukemista:+https://www.ign.com/wikis/the-sims-4/PC_Cheats#The_Sims_4_Cheats_for_PC
https://www.carls-sims-4-guide.com/how-to/pregnancy-cheats.php+)
01.07.2019 23:10
Silloin+kun+siitä+on+apua+se+melkoisen+varmaan+toimii.+++:)
01.07.2019 20:42
Tuossa+seuraavassa+on+muutamia+juttuja+joita+voisi+kenties+kokeilla+noin+ensi+alkuun:+https://www.games4theworld.club/t21728-the-sims-4-crashes-freezes-lags-causes-shutdowns-possible-fixes#
30.06.2019 19:37
"Hei.+Mikähän+kannettava+olis+paras+the+sims+4+ja+3+pelaamiseen?
Hox!+Ei+tonneja+maksavaa."
Oikein!+Miksi+pelata+halvoilla+muutamien+tonnien+räkkylöillä,+kun+hieman+kalliimmilla+-+vaikkapa+joidenkin+satojen+tuhansien+tai+muutaman+miljoonankin+hintaisilla+-+voi+tehdä+aivan+saman?
Kalleimmat+netistä+löytämäni+tosin+jäivät+hinnaltaan+vain+3.5+miljoonan+paikkeille,+mutta+voihan+niitä+ostaa+useammankin+ja+itsekin+tuunata+hiukan+arvokkaammiksi+päivittämällä+jalokivet+ja+lisäämällä+näppärästi+valkokultakirjailuja+ja+sen+semmoista+designia.
Tuossa+joitakin+mainintoja+pikkasen+paremmista+läppäreistä:+https://www.blognox.com/expensive-laptop/#Specification
17.06.2019 21:10
"Tiedän+mistä+eläinklinikka+ostetaan+kissat+ja+koirat+lisäosassa,+mutta+rakensin+perheeni+kotiin+eläinklinikan.+Ilmoitustaulua+painattaessa+ei+tapahdu+mitään?+Missä+vika?"
En+vaan+tiedä,+mutta+arvelen+että+kotiklinikalta+puuttuisi+kenties+vielä+jotain+toiminnan+kannalta+tarpeellista.
[Jos+kerrot+yksityiskohtaisesti+mitä+siellä+on+(tai+laitat+tarkat+kuvat),+voi+joku+asiaa+tunteva+sen+perusteella+päätellä+esimerkiksi+mitä+puuttuu+JOS+puuttuu.+Maininta+ettei+ilmoitustaulua+painettaessa+tapahdu+mitään+on+melko+epämääräistä+sille+joka+ei+ole+systeemiäsi+nähnyt,+eikä+siksi+tiedä+mitä+sieltä+jo+löytyy+ja+mitä+ei.]
Itse+kävisin+vilkaisemassa+vaikkapa+tuolta+https://www.carls-sims-4-guide.com/expansionpacks/pets/veterinarian-clinic/+mitä+tarvitaan+toimivalla+klinikalla,+mutta+voi+jostakin+muualta+löytyä+parempaakin+ohjeistusta.
16.06.2019 10:21
"Onko+kellään+tietoa+että+sims+4+olisi+jotain+vaikka+game+pack+jossa+saisi+kaksoset?"
Hämmästelisin+hieman+jos+juuri+tuollaista+tietoa+olisi,+kun+TS4:ssä+simit+saavat+kaksosia+myös+pelipakeista+täysin+riippumatta.
14.06.2019 19:56
"Sims+5+traileri+on+kai+tullu"
Valokuva+tai+ei+uskota.
09.06.2019 20:01
"Löytyykö+mitään+Sims+4+oikeesti+tietääks+joku+oikeen+jutun"
Löytyy+ja+tietää.
04.06.2019 12:35
4 / 5