Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tiedekritiikki
profiilit
tiedekritiikki
tiedekritiikki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
53
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+elämä+opettaa,+jos+haluaa+oppia,+ja+minä+olen+halannut+oppia+asioita+hyvin+monipuolisesti.+Siitä+päätellen,+mitä+saan+täällä+vastaani,+se+elämä+on+opettanut+aivan+liian+paljon.+Minulle+sellsinen+ajatus,+että+tarvitaan+joku+tietty+oppimäärä,+ei+ole+koskaan+kelvannut.+
Kaikki+ne+oppimäärät+on+vajaita,+ja+sellaisen+päntänneet+on+tulleet+vain+ylpeäksi+osaamisestaan.+Uskovat+olevansa+kaikkitietäviä+varsin+vajavaisella+tietomäärällä+ja+ymmärryksellä.+Ei+millään+mahdu+kalloon,+että+osa+siitä+tiedosta+onkin+väärää.
Minulla+sitä+elämän+opintietä+on+takana+68+vuotta.+Kyllä+se+vastaa+aika+monta+korkeakoulututkintoa,+kun+olen+ollut+kiinnostunut+aina+hyvin+monista+asioista.+Jos+jo+lukeminen+on+vastenmieleistä,+niinkuin+suurella+osalla+nykynuorista+on,+niin+miten+sitä+sitten+voisi+oppia.
07.04.2021 17:44
Kyllä+minä+ymmärrän+tuon+Navier-Stokesin.+mutta+ymmärtääkö+minun+vastaväittäjät.+Kaasuhan+on+painepullossa+fluidia.+Sen+asian+selitti+minulle+jo+yksi+kommentoija+aiemmin.+
Täällähän+on+vastavättäjät+jankuttaneet,+niinkuin+joka+ikinen+menneisyydessä+keksitty+teoria+olisi+totta.+Niin+ei+vaan+ole,+vaikka+ilmeisesti+sinäkin+niin+uskot.+Olen+saanut+monista+niistä+teorioista+vanhan+tiedon+kumoavan+tiedon+tekniikan+tohtorilta.+
Minkäs+sille+sitten+mahtaa,+jos+menneisyyteen+juuttuneet+hourupäät+ei+edes+usko,+että+sellainen+tohtori+on+olemassa.+Onhan+tuolla+yksi+sellainenkin,+joka+kuvittelee,+että+minun++työurani+on+kuvitteellinen.+
Kyllä+minä+todellakin+ole+työskennellyt+hoitoalalla+ja+metalliteollisuudessa.+Niiltä,+jotka+kuvittelee+sen+kuvitteelliseksi,+puuttuu+ilmeisesti+se+työura+kokonaan.+Ne+jotka+uskoo+ehdottomasti+siihen+ilmastonmuutosuhkaan,+joka+perustuu+vanhoihin+teorioihin,+näyttää+menevän+yhä+pahemmin+sekaisin.
Ei+tietenkään+ne+fysiikan+alkeelliset+teoriat,+joita+nimitetään+alkeiksi+ole+muuttuneet,+koska+niitä+ei+suostuta+muuttamaan.+Se+kuitenkin+johtuu+vain+siitä,+että+ne+jotka+niihin+uskoo,+ei+ole+pystyneet+keksimään+parempiakaan+teorioita.
Tiede+on+siinä+suhteessa+hyvin+paljon+samanlainen+kuin+uskonto.+Niinkauan+kuin+on+riitävästi+niitä,+jotka+uskoo+vanhoihin+opinkappaleisiin,+mikään+ei+muutu.+Ilmiö+on+hyvin+tuttu+lääketieteessäkin.+Nyt+siellä+on+kuitenkin+käynnissä+melkoinen+mullistus.
Vaimon+kanssa+vitsailtiin+1990+luvulla,+että+kohta+sitä+paskaakin+käytetään+lääkkeenä,+Nyt+sitä+käytetään,+ja+tutkijat+on+asiasta+innoissaan.
07.04.2021 17:13
Miksi+kuvittelet+minusta+noin.+Ei+tietenkään+kaikki+ole+ihmisaistein+havaittavissa.+Kyllä+käytännön+kokemus+voi+tarkoittaa+paljon+muutakin+kuin+aistihavaintoja.+Eihän+me+edes+nähdä+bakteereita+ja+viiruksia.+mutta+siltikin+ne+on+olemassa.+
Tutkijat+voi+ne+kuitenkin+nähdä+laitteillaan.+Sitä+näkymätöntäkin+siis+voidaan+tutkia.+Se+tutkimus+on+sitä+käytännön+kokemusta.+Ilmankin+vaikutusta+voi+tutkia+monella+tavalla,+ja+saada+siitä+käytännön+kokemusta.
07.04.2021 16:32
En+todellakaan+sekoittanut+alkeita+ja+alkeellisuutta.+Minä+kerroin,+että+ne+alkeet+on+alkeellisia.+Ei+niillä+sinun+jumaloimilla+alkeilla+juurikaan+ole+tekemistä+nykytodellisuudenn+kanssa.+Nykytodellisuus+perustuu+paljon+uudemmalle+tiedolle.
07.04.2021 16:21
Kova+on+tuo+sinun+pakkomielteesi,+joka+saa+kirjoitteleen+pehmoisia.+Ei+sinulla+voi+olla+mitään+kokemusta+metalliteollisuudesta.+Minulla+taas+on+sitä+koulutukset+mukaan+luettuna+24+vuotta.+Kyllä+minä+tiedän,+mitä+teollisuudessa+tiedetään,+ja+mitä+todeksi+uskotaan.
Tiedän+myöskin,+mitä+ilmastotiede+uskoo+typestä.+Sain+tiedon+sieltä+sähköpostilla.+Ei+siellä+metalliteollisuudessa+todellakaan+toimita+ilmastotieteen+oppien+mukaan.+Tottakait+ne+asiat+on+tutkijat+tutkineet+jo+kauan+sitten,+koska+kaasuteollisuus+on+toimittanut+nestemäisiä+kaasuja+1930+luvulta+lähtien.
Tuskin+olet+koskaan+käyttänyt+edes+paineilmaa.+kun+aina+vaan+on+tuo+pakkomielle+kaasumolekyylien+liikkestä,+joka+muka+aiheutta+paineen.+Kyllä+siellä+käytännön+työssä+tuollaiset+pöljät+teoriat+karsiutuu+mahdottomina.+
Minä+olen+sitä+paineilmaa+käyttänyt+todella+paljon,+joten+en+usko+mihinkään+menneisyyden+houreisiin+alkuunkaan.+Kyllä+tuo+kommenttisi+todistaa,+että+olet+täysin+tietämätön+teollisuudesta.+On+vain+hirveä+ylpeys,+kun+jotakin+vähän+kuvittelee+tietävänsä.+Kyllä+se+24+vuotta+on+antanut+minulle+tietämystä+hurjan+paljon+enemmän.
07.04.2021 16:12
Ymmärsitkö+sinä+itsekään+mitä+selitit.+Sinä+siis+väität,+että+happi+ja+typpi+absorboi+ainoastaan+keräimestä+tulevaa+infrapunasäteilyä.+Toinen+väittämähän+täällä+on+ollut,+että+juuri+siihen+happi+ja+typpi+ei+pysty.+Minä+väitän,+että+happi+ja+typpi+pystyy+absorboimaan+molempia.
Siinä+ranskalaisessa+aurinkovoimalassa+mikä+tahansa+aine+absorboi+sitä+auringosta+peilien+kautta+tulevaa+auringon+säteilyä.+Puu+syttyy+palamaan+ja+rauta+sulaa.+Siinä+testattiin+sellainen+suojakupu,+joka+on+satelliitissa,+joka+tutkii+nyt+aurinkoa.
Kyllä+minulla+on+kuule+näistä+asioista+paljon+enemmän+tietoa,+koska+olen+seurannut+niitä+1970+luvulta+lähtien.+Sinä+aivan+ilmeisesti+et+ymmärrä,+miksi+sitä+lämpöä+on+maanpinnalla+paljon+enemmän+kuin+yläilmakehässä.
Sen+yläilmakehän+läpi+tulee+kyllä+paljon+säteilyä,+mutta+siellä+on+vähän+ilmaa,+johon+se+voisi+absorboitua.+Sensijaan+sieltä+lämpö+pääsee+säteilemään+tehokkaasti+avaruuteen.+Täältä+maan+pinnalta+se+ei+pääse,+ja+täällä+on+ilma+tiheää,+joten+se+absorboi+paljon.+
Täytyy+tehdä+myös+oikeat+johtopäätökset,+mutta+siihen+tarvitaan+hirveän+paljon+enemmän+tietoa,+kuin+mitä+AGW+porukalta+löytyy.+Kyllä+se+aurinko+lämmittää+sitä+yläilmakehääkin.+-70+astetta+on+yli+200+astetta+korkeampi+lämpötila+kuin+avaruudessa+ympärillä.
07.04.2021 15:46
Ei+vaan+mene+millään+sinunkaltaisille+perille,+miten+tulisi+ymmärtää+ne+alkeet.+Ne+on+todella+alkeellisia+väittämiä,+joilla+isolla+osalla+ei+ole+mitään+todellista+arvoa+nykyajassa.+Sen+jälkeen,+kun+ne+alkeet+keksittiin,+maailma+on+kehittynyt+kauaksi+niistä+alkeista.
Jos+uskoo+niihin+alkeisiin,+on+niinkuin+yrittäisi+korottaa+sepäntaidot+ja+tietämyksen+nykyäikaisen+CNC+koneistuksen+yläpuolelle.+Sepän+taidoillakin+on+ollut+paikkansa+ihmiskunnan+historiassa,+mutta+ei+niillä+voi+korvata+nykyaikaista+teollisuutta.
Sepän+taidotkin+oli+todellisuutta.+Monista+vanhoista+teorioista+sensijaan+ei+voi+sanoa+samaa.+Se+kaikkeen+vanhaan+tarrautuminen+muistuttaa+aivan+yksi+yhteen+kiihkouskonnollisuutta.+Nehän+pitää+arvokkaimpana+vanhinta+tietoa,
Vain+alkeellinen+ihminen,+jolta+puuttuu+käytännön+kokemus+fysiikasta,+voi+pitää+niitä+alkeita+arvokkaina,+Ne+alkeelliset+väittämät+kaasuista+kumoutui+jo+silloin,+kun+ihminen+oppi+nesteyttämään+kaasuja.+Niillä+alkeilla+ei+pysty+millään+selittämään+sitä,+mitä+tapahtuu,+kun+kaasu+nesteytetään.+ja+kun+se+muuttuu+taas+takaisin+kaasuksi.
07.04.2021 15:17
Kyllä+minä+vaadin+paljon+pätevämpiä+todisteita+kuin+nuo+sinun+väittämät,+koska+minulla+on+asiasta+vankka+käytännön+kokemus.+Sitä+nyt+vaan+yritettiin+täällä+aikanaan+kauheasti+poisselittää+kaikenlaisilla+teoreettisilla+väittämillä.+
Ne+vättämät+on+vaan+niin+totaalisen+järjettömiä,+että+enhän+minä+niihin+usko.+Ennemmin+minä+uskon+omiin+havaintoihini.+Kyllä+siinä+minun+rakentamassani+aurinkokeräimessä+taatusti+tuotti+lämpöä+happeen+ja+typpeenkin+auringosta+tuleva+säteily,+joka+on+kylläkin+sähkömagneettista.
Se+on+kummallinen+tuo+käsitys+lämpösäteilystä.+Lämpösäteilyhän+on+vain+yksi+energian+siirtymistavoista.+Yhtälailla+se+vaikuttaa+kaikkiin+aineisiin,+joihin+se+kohdistuu.+Minun+ammateissani+on+ollut+pakko+luottaa+juuri+omiin+havaintoihin.+Parhaat+havainnot+lämpösäteilyn+vaikutuksesta+tuli+Tampellan+valimossa+jo+1970+kuvulla.
Kun+auringon+säteily+kohdistuu+suljettuun+tilaan,+sen+vaikutuksesta+voi+tehdä+havaintoja+ja+päätelmiä.+Avoimessa+tilassa+se+ei+onnistu.+Aurinkokeräimethän+peitetään+lasilla+tai+muovilla.+Muuten+niiden+teho+olisi+huono.+Ilmakin+lämpenee+siellä+lasin+takana+100+asteeseen.
Ei+tällaisista+asioista+ole+ollut+yhtään+mitään+tietoa+ja+kokemusta+silloin+kun+ne+vanhat+teoriat+on+värkätty.+Taisi+olla+1970+luvulla,+kun+Ranskalaisen+rakensi+ensimmäisen+aurinkovoimalan.+Siellä+sulaa+rautakin.+Minä+olen+noita+aurinkovoima+asioita+seurannut+siitä+asti.
Entisellä+työtoverillani+oli+jo+1980+luvulla+aurinkokeräimet+katolla.+Hän+oli+varmaan+yksi+edelläkävijöitä+Suomessa.+Olikohan+1970+luvuilla+kenelläkään+Suomessa.+Sitä+voi+väittää,+että+on+tuhansia+kertoja+laboratoriossa+mitattu,+mutta+onko+siitä+luotettavaa+tietoa+missään.
Kun+siellä+aurinkokeräimessä+happi+ja+typpikin+lämpenee+100+asteesee,+niin+ei+ne+todellakaan+absorboi+heikosti.+Sen+kokeen+voi+kuka+tahansa+tehdä+kotipihallaan.
07.04.2021 14:47
Jos+jonskin+seuraisi+kynnollista+käyrää,+niin+tietäisi+jotakin+ilmaston+kehityksestä.+Kyllä+siellä+lapa+nyt+taas+vaihteeksi+osoittaa+alaspäin.+Ei+tuo+La+Nina+ilmiö+vaikuta+koko+maapallon+keskilämpötilaan.
07.04.2021 13:50
Tuo+poistatus+vaan+todistaa,+että+ollet+pelkkä+nettikiusaaja,+joka+ei+tiedä+yhtään+mitään+tieteestä.+Eihän+sinulta+koskaan+tule+mitään+tieteellistä.+Se+todistaa+vaan,+että+et+edes+ymmärrä,+jos+joku+muu+kirjoittaa+jotain+tieteellistä.+Lääketieteestähän+sinä+et+tietenkään+tiedä+yhtään+mitään.+Kyllä+tuolla+sun+tilallesi+diagnoosi+löytyy.
02.10.2019 16:22
Ei+minun+tietämykseni+siitä+vähene+yhtään,+jos+sinä+et+usko+siihen,+mitä+sairaalamaailmassa+on+tapahtunut+jo+90+vuotta.+Vuonna+1929+keksittiin+Amerikassa+alipaineella+toimiva+kammiorespiraattori+nimeltä+rautakeuhko.+Siitä+on+kuvaus+Wikipediassa.
Suomessakin+niitä+käytettiin+polioepidemioan+aikana+potiloaiden+pelastamiseen+kun+tuli+hengiotyshalvaus.+Viimeinen+sellainen+poistettiin+jossakin+maailmalla+käytöstä+vasta+vuonna+2003+kun+potilas+vihdoin+kuoli.
Sinulla+on+joku+kummallinen+pakkomielle,+kun+kuvittelet,+ettei+hoitoalalla+ja+metallipuolella+ymmärretä+paineen+merkitystä.+Molemmissa+kun+käytetään+sekä+paineistettujka+kaasuja+että+paineilmaa.+
Mistä+ihmeestä+sinä+päättelet,+ettei+noilla+aloilla+ymmärretä.+Et+ole+sitä+missään+vaiheessa+kertonut,+joten+oletan,+että+uskot+sen+kineettisen+kaasuteorian+olevan+totta.+Se+teoriahan+on+aivan+tolkutonta+1800+luvun+näennäistisdettä+eli+pseudotiedettä.
Todellisuudessa+paineessa+on+kysymys+siitä,+että+painepulloon+pannaan+kaasua+paljon+enemmän+kuin+on+sen+tilavuus.++Litramäärää+en+tiedä,+mutta+sieltä+tulee+sitä+kaasua+todella+kauan.+Ilmeisesti+olet+koulupoika+joka+ei+vielä+tiedä+mistään+mitään.
Vain+todella+tolkuton+voi+kuvitella,+että+tietää+paineesta+enemmän+kuin+hitsari.+Se+todistaa+jo+todella+pahasta+ylivertaisuusvinoumasata+ja+aivan+hirveästä+ylpeydestä.
01.10.2019 13:14
Laitetaan+lisää.+Ei+noiden+laatikoiden+tarvitse+isoja+olla.+Kokeen+voi+tehdä+vaikka+sellaisilla+styroxlaatikoilla,+joissa+kuljetetaan+kalaa.+Rakennusmuovia+vaan+kanneksi,+ja+auringon+paisteeseen.+
Kaverillani+oli+vähän+kalalaatikkoa+suurempi+aurinkokeitin,+joka+oli+tehty+styroxista.+Siinä+lämpötila+nousi+100+asteeseen.+Sellaisessa+voi+kypsentää+ruokaa.+Sellaisia+on+tehty+kehitysmaihin.+
Niissä+on+sisäkkäin+kaksi+pahvilaatikkoa+joiden+välissä+on+rullalle+käärittyä+sanomalehteä.+Sillä+kaverilla+oli+aurinkokeräimet+katolla+jo+1980+luvulla.+Hänellä+onj+siis+pitkä+kokemus+auringon+hyödyntämisestä.
29.09.2019 09:48
Vastasinko+muka+aloittajan+esittämiin+kysymyksiin.+Onko+luetun+ymmärtämiksessä+ongelmia,+vai+luitko+edes+aloitusta.
29.09.2019 08:47
Katso+CO2+testaus.+Tähän+en+viitsi+vastata.
29.09.2019 08:34
Tuon+asian+voisi+todellakin+testata+kahdella+kammiolla+ja+lämpölampuilla,+joissa+molempien+kammioiden+osalta+on+sama+teho.+Suosittelen+kuitenkin,+että+toiseen+kammioon+tulee+nykyinen+pitoisuus,+ja+toiseen+kammioonj+10+000+ppm.+
Muovikalvon+läpi+sitten+lamput+porottaisi+vaikkapa+ensin+puoli+tuntia.+Näin+tulee+asia+täysin+selväksi.+Saman+testin+voi+tietysti+tehdä+myös+kesällä+auringossa.+Minä+kyllä+tiedä+jo+lopputuloksen.+Molemmissa+kammioissa+lämpötila+auringossa+100+astetta.
28.09.2019 17:38
Kaikki+raportit+ja+ilmastotutkimukset+on+virheellisiä+koska+ne+perustuu+virhellisille+perusoletuksille.+Täytyy+muistaa+minkälaisena+villinä+aikana+ne+perusoletuskset+syntyivät.++Se+oli+pseudotieteen+ja+tarinoiden+kulta-aikaa.
Minäkin+olen+aikanaan+mielenkiinnolla+lukenut+matkaa+maan+keskipisteesees+ja+Mars+seikkailuja.+Minä+kuitenkin+ymmärsin,+että+ne+on+tarinaa.+Vernen+jutuista+osa+on+tavalla+tai+toisella+toteutunut.
Myös+tarinan+kasvihuoneilmikön+keksimisestä+luin.+Minulle+se+oli+tarina.+Maailman+ilmastotiede+taas+on+ottanut+sen+täytenä+totuutena.+Minulle+se+on+edelleen+tarina.+Sellaista+se+1800+luvun+loppu+ja+1900+luvun+alku+oli.+
Keksittiin+tarinoita,+jotka+ehkä+voisi+olla+totta.+Nyt+jotku+uskoo,+että+jo+silloin+tiedettiin+totuus.+Eipä+sinne+maan+keskipisteeseen+pääse,+eikä+ole+Marsissakaan+seikkailleet+kuin+robotit.+Tieteistarinat+alkoivat+tuolloin+1800+luvun+lopulla.
Tarina+kasvihuoneilmiöstä+on+siis+1800+luvun+tieteistarina.+Sellaisena+minä+olen+sitä+aina+pitänyt.+Olen+siis+ollut+vapaa+etsimään+todisteita+puolesta+tai+vastaan.+Kun+on+paljon+tarinoita+lukenut,+ei+mitään+oikein+ota+kauhean+tosissaan.+Haluaa+aina+faktaa+pöytään.+Ilmastotieteellä+ei+sitä+ole.+On+vain+vanhoja+tarinoita.
Fakta+löytyy+aivan+muualta+kuin+ilmastotieteestä.+Kyllä+kaikki+ilmakehässä+vaikuttavat+asiat+on+tiedossa,+mutta+ne+on+muilla+aloilla,+eikä+kokonaisuutta+ole+ymmärretty.+koska+se+on+varsin+monimutkainen.+Ilmastotiede+on+kompastunut+niihin+vanhoihin+tarinoihin.
Ilmastofyysikot+on+tutkineet+mitä+kaikkea+ilmakehässä+tapahtuu+ja+miksi.+Avaruustutkimuksellakin+on+osansa.+Merentutkijat+on+tutkineet+merivirrat,+ja+niiden+lainalaisuudet.+Kaikki+tuo+on+tutkittu+ns.+puhtaalta+pöydältä.+Siihen+ei+ole+sotkettu+kasvihuoneilmiötä+eikä+ilmastonmuutosta.
Minulle+kaikki+tuo+tieto+on+tullut+hyvin+monelta+taholta.+TV+dokumentit+on+ollut+yksi+tärkeä+tietolähde.+Jotain+on+tullut+tiedelehdistä.+Kaikista+tärkein+on+kuitenkin+ollut+käytännön+kokemus+lämpöopista.+Kokonaisuuden+on+joutunut+kokoamaan+itse.
28.09.2019 07:03
Pöljäily+jatkuu.+Voisiki+kompressoria+muka+käyttää+vesijärjestelmässä.+Ei+tietenkään+voi.+Kompressorista+tuo+ei+todista+yhtään+mitään.+Jatkuvasti+tietämättömät+tötmää+minun+tietämykseen,+eikä+edes+opi+mitään.
27.09.2019 17:05
Juuri+noinhan+se+homma+meni.+Näille+ylpeille+pojanpässeille+ei+mene+millään+jakeluun,+että+he+voikin+olla+täysin+väärässä.+Olen+täällä+esittänyt+lukuisia+käytännön+esimerkkejä,+mutta+sama+räkytys+on+jatkunut.+Jos+nuori+suhtautuu+noin+totaalisen+epäkunnioittavasti+ammattilaisiin.+niin+ei+hänestä+itsestä+tule+yhtään+mitään+muuta+kuin+luuseri.
Ei+tuo+räkyttäjä+edes+tietä,+mikä+merkitys+on+vesipatsaan+painolla.+Tuo+asia+on+testattavissa,+kun+jossain+on+yli+50+metriä+korkea+rakennus.+Vahvistettu+letku+ja+kpmpressori+katolle,+ja+sitten+käytetään+kompressorin+imupuolta.+Tuskin+tuo+kossi+edes+tietää,+että+kompressoriss+on+myös+imupuoli.
27.09.2019 15:22
Minä+katsoin+jo+aiemmin+tuon+videon.+Ne+Suomen+merenpinnan+mittaustiedot+oli+mielenkiintolisia.+Kaikki+ne+myytinkertojan+videot+on+mielenkiintoisia.+Ei+sillä+tiedolla+vaan+näytä+olevan+mitään+vaikutusta+Helsingin+valtamediaan.+
Se+höyryää+entiseen+malliin,+vaikka+koko+kansa+sairastuisi+ilmastoahdistukseen.+Sitä+ilmastoahdistelua+oli+taas+niin+npaljon+aamulla,+että+vaihdoin+kanavaa.+Pojankloppi+uskoi+löytäneensä+jonku+toivonkipinän.+
Sitä+toivonkipinää+ei+kyllä+ole+olemassa,+mutta+poljät+ja+tietämättömäthän+uskoo+mihin+vaan.+Se+totuus,+jonka+minä+löysin,+on+niille+aivan+liian+monimutkainen+ymmärrettäväksi.
27.09.2019 10:48
Erinomainen+ja+ajankohtainen+tuo+video.+On+paljon+hyvää+tilastotietoa.+Olen+jo+kolmatta+vuotta+ihmetellyt,+miten+Helsingin+valtamedia+kehtaa+niin+hirvittävän+törkeäasti+valehdella.+Minulta+ainakin+on+mennyt+luottamus+aivan+täysin.+Pelkkiä+valeuutisia+tulee+jatkuvasti.+Sekin,+että+Taalas+alkoi+jarruttelemaan,+oli+kuin+olisi+bensaa+tuleen+heittänyt.
Valitettavasti+on+suuri+joukko+ihmisiä,+joiden+tietotaso+on+niin+huono,+että+kaikki+valeuutiset+uppoaa.+Lapset,+nuoret+ja+naiset+uskoo+mitä+vaan+ja+ahdistuu.+Joukossa+on+toki+miehiäkin.+Pirullisinta+asiassa+on+se,+että+yleinen+henkinen+ilmapiiri+on+jo+niin+saastunut,+että+on+jopa+vaikea+uskoa+toisin.
27.09.2019 08:00
1 / 3