Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hurskainen
profiilit
Hurskainen
Hurskainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää+Joulua+ja+Onnellista+Uutta+vuotta+vuodelle+2020+kaikille+palstalaisille+ja+lukijoille.
24.12.2019 20:05
Suomi24-kehitystiimi.
Jatkuuko+sama+hakkeri(en)+temmellys+suomalaisomistesenakin.+Olen+tänä+vuonna+maksanut+yksityiskoneeni+skannauspalveluista+jo+useamman+€-satasen.+Itse+en+osaa.
17.12.2019 19:41
No+voihan+rähmä!+Luulin+Demeteriä+mieheksi!+Anteeksi+kovasti.+Olen+vaan+ollut+huolimaton+lukiessani.+Ihan+helpotti.+Nytpä+tiedän.+Nainen+on+minusta+mieluisampi+kuin+taistelukaveri+mies.
Niin+kun+kurkkukin+oireilee+meikäll.+Kun+se+tavallisesti+meriteeraa+kausiflunssaoireita,+niin+sisäukkona+olen+ollut+++kipinävahtina;+pönttöuunin+lämmittää+rätkäytin+tänään.
Martha+ja+Waltteri+olivat+päiviä+poissa.+Sitten+näin+eilen+herra+W;n+istuvan+mielioksallaan+koivun+larvassa.+Vein+ruokaöljyllä+hölvättyjä+potun+hitui+niille.
Marthakin+jostakin+lensi+osilleen.
Waltteri+suuttui+silmittömästi+kun+mukana+ei+ollut+silavan+fläskinnahkoja,+kalaa+tai+koiran+rehupapanoita.
Lentäessään+huolellisesti+sättien+pari+poistui+etelän+suuntaan.+Anteeksipyytöjä+heitin+syvästi+loukkaantuneille+kaukaisille+sukulaisihmisille.
Tänään+vein+niille+sauhulohen+nahkoja,+rehupapanoita+paljon+mukaan.+Naakat+ja+harakat+ne+ajavat+äkäisesti+häätäen+pois.+Meidän+provianttimme+eikä+teidän,+ne+ärhentelevät.+Hyvii+luontohavaintoja+teillekin!
...hurskainen
Otin+moitteet
08.12.2019 20:51
Raisiossa+kai+tuo+palstan+"ruotsalainen"+edelleen+asuu.+Kasvaahan+ne+kameliakukat+sisällä+siinä+missä+kiinanruusutkin.
Tänään+ihan+siivo+päivä+eiliseen+rättisateseen+verrattuna.
28.10.2019 20:23
Lyhyet+terveiseni.+Kyylä+poisti+viestini.+Olin+juuri+tarkistanut+ennen+lähetystä,+että+kirjautuminen+näkyi.+Näin+kyylän+muutamia+tunteja+ennen+omalla+pihallaan.+Itellä+kulkee+sii+ja+sii,+sano.+hurskainen
18.10.2019 20:27
Sinä+olet+yksi+näistä+onnettomista+tyypeistä,+jotka+kylvävät+pahaa+oloa+ympäriinsä.+Kerrot+olevasi+vielä+uskovainen,+vanha+mies.++No+mana+kerran+sinut+vie+-+helpotus+hyvin+monille+ihmisille.
17.10.2019 19:20
Viesti+11.9.2019+23:18.+Miksi+vaahtoat+jatkuvasti+luontaisten+syövänparannushoidoista+jos+mässäät+kolme+ateriaa+päivässä+½-olemattomilla+töilläsi?
-+rysäkeppi
17.10.2019 18:43
Hyvä+neuvo;+syö+hyvin+kevyesti,+ellei+sinulla+ole+raskas+työ.+Kalaa,+siipikarjaa,+paljon+kasviksia.+Eikä+syöpää+tule.
17.10.2019 18:38
Ahtaajalla+pitäisi+olla+kymmeniä+tunteja+ylitöitä+että+yltäisi+5.000+€uron+kuukausipalkkaan.+Kauppakeskus+Red+potee+asiakaspulaa,+miten+Tripla+pärjännee?
Eikös+se+ole+päivittäinkaupan+johtava+konserni;+oli+aikanaan+paljon+Keskoa+kesympi.+S-konsernilla+oli+ja+on+edelleenkin+liiketaloutta+ymmärtävä+johto.
.+asiakas+y
17.10.2019 18:34
SkillaN+mainitsi+näistä+kirjoitusharmeista.+Onko+syy+hitaassa+kirjoitustavasta+-+mielestäni+kyllä+tahallisesta+häirinnästä.+Tuhruinen+oli+päivän+ilme+tänään.
Minulla+kävi+nettinörtti+pyynnöstäni+vierailulla,+mutta+ei+hän+ollut+kiinnostunut+palstakirjoittajan+harmeista.
Hyvää+illanjatkoa!
16.10.2019 20:41
Pirtissä+jälleen,+maitokaakaota+hörppimässä.+Tiistaina+viestini+oli+jo+loppusanoissa+kun+kone+ei+enää+hiirtä+totellut.+Yhteys+tuli,+mutta+hakkeri+oli+koodannut+haittaohjelman+koneeseen.+Poisti+rekisteröidyn+nikkini.+Kun+en+muistanut+salasanaa+olin+paitsiossa+eilisen+päivän.+Raakalaji+tämä+kirjoittelu+joillekuille!+Gurupalvelu+lie+150+€+tunnilta.
Hyvin+täytyy+jo+lämmittää.+Säästää+sähkölaskussa+muka+kun+pystuunit+ja+muurattu+takka+antavat+leppoisaa+lämmintä.+En+usko+monta+päivää+hakkerin+odottavan+kun+iskee+taas+uudelleen.+Huomenna+alkaa+viikonloppu+useimmille+ihmisille.+Kaikkea+hyvää+meille!
03.10.2019 20:26
Hyvinkin+mahdollinen+Yellowstonen+purkaus+olisi+tuhoisa,+mutta+ei+merkitsisi+lähellekään+vielä+ihmiskunnan+tuhoa.+Pienen+ydintalven+voisi+tehdä.
03.10.2019 19:59
Oletko+Mira+kuvauttanut+kipeän+olkapääsi?+Minulla+tapahtui+vuosia+siten+revähdys+vuosia+sitten+kun+jäin+roikkumaan+kevätliukkaalla+katolla+vasemman+käteni+varaan.
Sen+tunsi+heti+ankarasta+kivusta+että+nyt+sattui+pahasti.+Ultrakuvaus+osoitti+että+molemmat+jänteet+olivat+katkenneet.+Nyt+sitten+elokuun+alussa+ilman+mitään+osumaa+alkoi+oikea+käsi+alkoi+menemään+jumiin.+Olka+rtg-kuvattiin.+Nyt+syynä+nivelrikko.+
On+se+hiukan+voimistunut,+mutta+vain+vasemmalla+kädellä+onnistuu+syöminen.+Fysioterapeutti+neuvoi+käyttämään+tätäkin+kättä+joka+päivä+kipurajaan+asti.+Kipulääkkeet+lääkkeet+aiheuttavat+ylimääräistä+suun+kuivumista.
Sinulla+Mira+kuitenkin+paljon+rankempi+kipuhistoria+kuin+itsellä+on.+Vain+pakon+edessä+muutan+ok-talosta+vuokra-asuntoon.+Tietenkin+sitä+sopeutuu,+jos+terveys+ei+kestä+pienehköjä+ok-talon+huoltotöitä.
Näihin+parhaisiinkaan+palomuureihin+ei+kannata+luottaa.+Joko+paikalle+sellainen+joka+hallitsee+pöpöjen+eli+viruksien+poistamisen.+Olen+melko+varma,+että+Ynnämuun+konetta+hallitsee+ulkopuolinen+hakkeri+haittaohjelmien+avulla.+Operaattorien+gurupalvelu+puhdisti+oman+koneeni.+On+vain+ajankysymys,+koska+"pöpö"+joku+asennetaan+taas+koneelle.
Koko+päivän+tihkutti+vettä.+Kävin+pikapäin+sadeasussa+fillarilla+elintarvikkeita+marketista+ostamassa.+Kunhan+lokakuu+ehtii+kellojen+siirtelyyn+kesään+päin,+sitten+vasta+tosi+syksy+alkaa.+Humpsahdetaan+äkisti+iltapimeyteen.+Jaksakaamm!
30.09.2019 20:47
Luontotoimittajat+sanoivat+että+kastemadot+nousevat+maanpinnalle+siksi+kun+sade+täyttää+niiden+kaivamat+onkalot.+Minusta+näyttää+että+lierot+nauttivat+sopivasta+sateesta;+että+se+olisi+niille+hierontaa.
30.09.2019 19:49
Pitihän+se+tulla+Pirtin+tuoksuja+tulla+aistimaan+tänäänkin.+Tuhruinen+oli+päivän+sää.+Sitä+tihkusadetta+riitti+alkuiltapäivälle+saakka.
Kansanradion+kuuntelun+aikana+takerruin+haasteellisen+kuvaristikon+ratkomiseen.+Kovin+vaikeat+jätän+pätevimmille,+myös+ihan+helppoihin++ei+ole+kiinnostusta.
Yöllä+heräsin+pohtimaan,+pystynkö+risoilla+olkapäillä+kantamaan+klapeja+uunien+lämmittämiseen.+Päivällä+sitten+huomasin+käytännössä,+ettei+kuivista+puista+kasattu+puukorin+kantaminen+mitenkään+vaikeuksii+tuota.
Pienestä+se+on+helpotus+kii+ja+oikullista+verkkopankkiasiointi.+Naapurimaan+toimittaman+tiedelehden+maksuksi+ei+kelvannut+se+konsernin+nimi+vaan+se+pienellä+kotimaisen+toimituksen+nimellä+HETI-maksu+onnistui.+Pärrytin+noitua+ongelman+parissa+jo+riittävästi;+taivaaseen+minun+on+turha+pyrkiä!
Lähetään+puolelta+yöltä+niittaamaan+syyskuu+-19+historia+sivuille!
29.09.2019 20:27
Eurooppalaisista+valtiomiehistä+vain+aniharva+vastustaa+Gretan+kannustamaa+ilmastotalkooaatetta.+Nuorten+kuuluukin+pitää+siitä+mekkalaa.
29.09.2019 20:04
Myös+tehokas+venyttely+tasaisella+lämpimällä+alustalla+edistää+nivelten+liikkumatilaa.+Kokeiltu+on.+Toimii.
29.09.2019 19:30
Hei+SkillaNin+pirtti+ja+väki++taas!+Pilvisenä+mutta+ei+susikylmänä+tämä+syyskuun+viimeinen+päivä+avautui.+Pilvet+ohenivat+ja+iltapäivällä+aurinko+alkoi+vielä+lämmittämään.+Saattoi+jopa+paikkamaalata+päärakennuksen+pellikattoa.
Oikeastaan+laskujen+maksun+helpottamiseksi+hankin+1gt+läppärin.+Jouduin+pyytämään+alussa+paljon+apua+koneen+käytössä.+Auttajani+halusivat+mun+hankkivan+pöytäkoneen.+Se+ensimmäinen+käytetty+oli+aivan+surkea.+Huollot+tulivat+maksamaan+paljon.+
Tilasin+netistä+kunnollisen+Acer-merkkisen+8+gt,+nykyaikaisen+koneen.+Alan+liike+laittoi+sen+pelityskuntoon.+Kone+on+toiminut+hyvin.
Varsin+ikävää+on+narista+omista+yöajan+kolotuksistaan,+mutta+ei+ole+mukava+herätä+rikkoutuneiden+olkapäiden+kolotuksiin.+Burana+kipugeelivoitelu+ja+unen+päästä+vielä+saa+usein+kiinni.+Leposäryt+ja+kolotukset+ovat+monien+ikäihmisten+seuralaisia.
Kun+liikkeelle+lähtee+niin+kolotukset+häippäsevät.+Hyvää+illanjatkoa+kaikille.
28.09.2019 20:40
Itse+en+olisi+selvinnyt+kirjautumisesta.+Sitä+yritettiin+kaverien+taidoilla,+mutta+ei+onnistuttu.+Operaattorin+tarjoama+gurupalvelu+puhdisti+myös+koneeni+haittaohjelmista.
Niitä+löytyi+25+kpl.+Kaikki+palomuurit+ovat+olleet+päivitettyinä,+mutta+tosi+taitavat+henkilöt+pystyvät+ne+kiertämään.
Ynnämuu+taitaa+itse+pystyä+poistamaan+itse+haittaohjelmat.+Melko+yksinkertaiselta+näyttää+kun+asiantuntija+ne+poistaa,+mutta+liian+vaikeita+minulle.
Nuohooja+kävi+tänään.+Hänen+työturvallisuuden+tarvitsemat+telineet+purin+katolta+pois.+Kovasti+se+otti+voimilleni.+Onpa+tässä+aikaa+levätä.+Katsellaan!
27.09.2019 20:19
Iltapimeästä+Pirttiin+pöllähdin,+ihan+silmiä+häikäsöö+valot.+Moneen+päivään+en+ole+päässyt+täällä+käymään+sen+viimeisen+S24+uudistuksen+jälkeen.+Mukavaa+taas+röhnöttää+stoolilla+pöydän+ääressä,+maitokaakaota+muki+nenän+alla.
Kovimmat+työt+olen+jättänyt+ns.+häneksi.+On+jouduttu+pientaloissakin+aloittamaan+lämmityskausi.+Kosteaksi+ja+koleaksi+muuten+menisi.+Vanha+keino+hormien+vetämiseen+on+pitää+viikkoja+ennen+lämmitystä+pitää+pellit+selällään,+eikä+pellit+kii+kuten+entisellä+miehellä.
Kulttuuria+täällä+on+harrastettu,+kirjoja+luettu+ja+taiteita+harrastettu.+Minullekin+tuli+postista+Bilteman+kamaluettelo.+On+siinä+tutkimista!
Niin+että+jälleen+joukon+jatkona+tässä+itsekukin,+sano.+Lutuisen+mukavaa+syyskuun+loppua!
26.09.2019 20:24
2 / 3