Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tiennyt, kiitos tiedosta.
No paljonkos laivareissu sieltä junttilasta viroon vinaa hakemaan laivalla aiheuttaa jalanjälkiä?
Siis kun puhe sähköautoista, niin täytyy ryhtyä etsimään ääriesimerkkejä.
Huomasitko muuten aloituksen asiasisällön apina, onko vaiko eikö Neiti 2010 lopettanut palsta-asioinnin klooneineen vai ei?
Laita tutkimustietoa klooneiluista ja invaliidi homoiluistasi.
24.09.2022 13:57
Maalaisjärjen saavutuksia mm. alipaineistetut viemärit Pattayalla, ruiskubetonoidut pilarit, pa-vedonlyönti, rapujuhlat, 400 aivotärähdystä ja saman verran kaatoja, internetimuroidut lapset, hotellin uima-allas, osamaksuauto koska muillakin rikkailla, vaan miksi ei osamaksulla muut pirssit ja mopot, ...... huuhaa.
24.09.2022 13:50
Maalaisjärki ja muukin junttimaisuus on havaittu.
24.09.2022 13:44
Luonnonystävä komposiittineiti on siirtymässä nykyaikaan haaveilemalla sähköautosta, jotka on erittäin saastuttava vaihtoehto ja lienee pian maailmasta loppuvan materiaalitkin nykyakkujen valmistukseen.
24.09.2022 13:41
Joo totta toinen puoli, eihän ole oikeassa elämässä persaukisia vedonlyöjiä, niitä on vain internetissä.
Vietä Pippelinen rauhaisaa kuitteinesi ja korealaisten internetimuroitujen kakaroittesi ja lumppusi kanssa pulahdellen hotellin uima-altaaseen kun et ajele haaveilluusiomersulla buudeleittesi kanssa, tai rakentele puumajaa, olethan sinä rakennusmestari.
23.09.2022 10:36
Numba.
Kloonisirkus jatkuu nyt hieman eri käsikirjoituksin, joten nyt on 2010:llä vähän hakusessa miten jatkaa ... jatkaa ... ja jatkaa, tosin jututhan ei muutu.
23.09.2022 10:00
Sorry bimbo, ei kiinnosta sun juttus.
20.09.2022 08:26
Bing ..... Liity muiden klooniesi seuraan, niin yksinäisyys poistuu.
17.09.2022 16:03
Minua+ei+sinun+patukkasi+kiinnosta,+vaan+aloituksen+tarkoitus+on+kuten+siihen+kirjoitin.
Tyttö+Neitinen+etkä+sinäkään+ymmärrä+mitä+kaikkea+viirus+on+aiheuttanut+täällä+thaimaassa.
Me+olemme+turvanneet+lukuisten+ihmisten+elämänlaatua+ja+se+on+maksanut+yksityistä+varallisuuttamme+kuules+tehdastyöläinen+sen+verran,+että+jatka+sinä+patukoittesi+kanssa+joilla+ei+ole+puheena+olevass+asiassa+mitään+merkitystä.
Me+emme+ole+tänä+vaikeana+aikana+osteskellut+mersuja+ja+rakentaneet+parasta+mitä+rahalla+saa,+vaan+me+olemme+toimineet+....+no+turha+sitä+on+sulle+selitttää+joka+kerran+vuoteen+käy+täällä.
13.09.2022 17:39
Annettavaa+vedonlyönnillä+pyrittiin+saamaan.
Pursuta+sinä+valokuvillasi+ole+hyvä.
13.09.2022 17:22
Katsos+vaan+taasen+paljon+sanoja.
Miksi+olet+esittänyt+mielikuvitushenkilölle+vedonlyönnin,+koetko+olevasi+täyspäinen.
Osoita+uskottavuutesi+ja+tule+saamaan+elämäsi+selkäsauna.
Tosin+on+jo+selväksi+käynyt+että+kykenet+vain+sanoihin,+joten+jatka+toki+naismainen+urosnaaras+2010.
13.09.2022 16:09
Hauskaa+luettavaa.
"Kaikkihan+tietävät+....+ja+sitten+lopussa+kysymysmerkki"
Nyt+anoapina+kaipaa+jo+valokuvaa+minusta.
Neiti+Bellörffi+2010+ottaa+vain+mukaansa+20+tuhatta+donaansa+ja+tulee+valokuvaamaan,+mutta+sitä+ennen+....+no+antaas+olla+...+tai+oikeestaan+saa+samaan+hintaan+ottaa+valokuvan+Kuksasta+ennenkuin+tipahtaa+polvilleen+itkemään+armoa.
13.09.2022 15:47
Tuo+paljastumisen+pelko+on+niin+vahva+tyttösellä,+että+uskalsi+heittää+vedonlyöntinsä,+mutta+...+räps+räps,+siihen+se+sitten+jäikin.
Selväähän+se+on+että+tuo+naismainen+luuseri+ei+uskalla+aiheesta+enempää,+koska+henkilöllisyytensä+paljastuisi+jos+tulisi+tänne+Chiang+Maihin+saamaan+....+no+antaas+olla.
Säälittävää+että+on+hakannu+vaimojansa.
12.09.2022 16:14
Hyvä+että+arvostat+ehjässä+perheessä+varttumista,+kuten+minunkin+lapseni+on+varttunut.
Hyökkäät+Numbaa+kohtaan,+koska+saamme+lukea+mielipiteesi+rakkaasi+Tyttö+Neitisen+ehjistä+perheistä+ja+ylivertaisten+varttumisesta?
10.09.2022 17:43
Voi+hyvänen+aika,+sellainenhan+olisi+vastoin+kaikkea+tämän+palstan+periaatteita.
10.09.2022 17:35
Tuohan+on+lähes+sanatarkasti+se+mistä+aikanaan+oli+Tyttö+Neitisen+värikäs....minulla+on+sinulla+ei.
Olisi+mukava+jos+joku+nostaisi+keskustelun+jossa+se+oli,+....+olen+nopeampi,+olen+voimakkaampi,+minulla+on+auto,+minulla+on,+minä+olen.......+Huuhaa.
Kympin+narsismi+on+tarttuvaa+klooniinsa.
10.09.2022 15:54
Näin+kirjoittaa+TeeTeemme+jolla+haaveilluusioperhe+thaivaimolla+ja+kahdella+thaimaalaisella+lapsella,+heillä+ei+ole+lainkaan+mitään+sopeutumiseen+yhteiseloon+kuuluvia+erikoisuuksia.
Kaikki+puhuu+sujuvasti+suomea,+thaita+ja+rallienglantia.
Jopa+lapsetkin+taikatempun+omaisesti+on+omaksunut+junttikulttuurin+simsalabim.
"Siihen+voin+todeta+omalta+osaltani+että+minulla+enemmän+lapsia+kuin+sinulla,+minulla+on+ihan+mukavasti+omaisuutta,+minulla+on+parempi+auto+kuin+sinulla,+minulla+on+nuorempi+ja+kauniimpi+vaimo+kuin+sinulla,+olen+terveempi,+nopeampi+ja+voimakkaampi+kuin+sinä,+olen+ollut+ammattikiekkoilija+ja+opettaja,+luottotietoni+on+kunnossa,+omistan+omakotitalon+sekä+kerrostaloasunnon,+elän+rakkausavioliitossa,+minulla+on+kavereita+ja+harrastuksia,+olen+kiinnostunut+monista+asioista+ja+otan+aina+selvää+asioista+ennenkuin+alan+esittämään+pätevää."
TT+on+ottanut+selvää+kuten+olemme+saaneet+havaita+myös+Numban+luottotiedoista+ennenkuin+alkasi+esittämään+pätevää.
Hän+elää+rakkausavioliitossa+nyt+kun+webbirunkutti+aiemmin+2+vuotta.
10.09.2022 15:39
Mielenkiintoista+lukea+Neidon+piipityspärrä+kun+herää+junttilassa+junttilan+kellonaikaan.
08.09.2022 05:03
Huomenta+sinne+bongorummuttajien+iloiseen+maahan,+joka+on+vastakohta+junttilan+alati+negoille,+mutta+älä+hyvä+mies+kirjoita+neidille+Bossista.
Tyttösen+ja+klooniensa+mielestä+moottoripyöräily+on+voimalaji+ja+ajetaan+mutkaan+"sentin"+tarkkuudella+peppuohjauksella+ja+raitille+pompsahtavat+hirvetkin+väistetään+pienellä+painon+siirrolla.
Olen+antanut+Dillelle+nimityksen+neiti+jo+aikoja+sitten+ja+hän+jopa+tunnistaa+itsensä+nykyisellään+Neiti+Tyttönen+nimityksestään.
Erittäin+perustellusti+olen+pitänyt+ja+pidän+edelleenkin+hänen+naismaisuuttaan+selviönä.
Buudeleiden+lisäksi+hänelle+sopisi+olohuoneeseensa+hyrrään+juoksemaan+rotta+jota+saisi+kiusata+ja+muutama+mäyräkoira+buudelien+seuraksi.
08.09.2022 02:18
Kuksa+kirjoitetaan+isolla+Koolla,+muista+se+tänään,+huomenna+ja+loppuelämäsi.
07.09.2022 13:58
10 / 67