Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taitaa+juttujen+puheenaiheet+taasen+muuttu+riippukeinu-byggalta-Off+road+kun+korealainen+päikkäreillä+ja+ravintolapäällikkö+myymässä+makeita+hodareita.
Kuksa+lienee+hyvä+puheenaihe.
07.09.2022 13:56
Epäile+......+voipi+sitä+epäillä+mutta+kun+kirjoittelee+vievänsä+avaimia+Jyväskylään+ja+kirjoittelee+tuubaa+luottotiedoista+ilman+pienintäkään+tietoa+niin+olisi+järkevintä+epäillä+itseänsä+varsinkin+kun+on+valinnut+itsellensä+profiiliksi+totuustarkkailijan.
07.09.2022 13:18
Ähhhhhh+....+olisit+antanut+Rakkaan+päteä+vähän+kauemmin.
07.09.2022 13:14
Vaimoni+omistus+ei+ole+minun+omistus,+eikä+ole+ulosottovelkoja+ja+vaikka+olisikin+junttilassa+niin+ei+merkitystä+täällä+Chiang+Maissa.
Suomen+hylkäämiselle+on+monta+syytä,+opiskele+rakkaasi+2010+tarinat.
Hauska+pärrä+....+hylkää+suomen+!
07.09.2022 12:42
Miksei+tulisi+onhan+totuustörppö+aijannut+pohjapiirrustuksenkin,+simppeli+juttu+valkata+oikea+kohde.
Tosin+rakenuslupia+ei+myönnetä+haaveilluusiorakennuksille+sen+enempää+kuin+oleskelulupia+haaveilluusiothaimaalaisille.
07.09.2022 12:38
Tulipa+tuossa+aiemmin+mainittua+että+kokemukseen+perustuen+on+täysin+selvää,+että+junttilassa+on+paniikkipäivä+ja+että+se+tulee+näkymään+palstakirjoituksissa.
Hyvä+alku+jatka+tästä+mutta+älä+unohda+kirjoittaa+hävyttömyyksiä+poistettavaksi+ja+sitten+laskea+ilmoittaen+montako+poistettu.
07.09.2022 12:31
Tottakai+totuustarkkailija+aijaa+luottotietorekisterin+.....+tai+sitten+kirsikan+tai+internetistä+imuroidun+kuvan+puumajasta.
07.09.2022 12:17
Onko+Numballa+saari?
Minun+vaimollani+on+"Kohtuumiljoonasaari"+Paraisten+saaristossa.
Sinne+on+valmistunut+mammuttihirsihuvila.
Onko+sulla+muuta+asiaa+SUORAAN+minulle?
07.09.2022 12:11
Ok.+Anna+palaa,+selvitä.
Selvitätkö+mistä+?+Äidiltäsi+?+Lääkäriltäsi+?+Tai+jopa+totuustarkkailijalta+?
07.09.2022 11:56
Aasi+teki+ilmoituksen+kun+nokka+meni+roikolle+kun+oli+juttua+hänen+naisensa+syöden+puuroa.
Missä+mahtaa+viipyä+juttu+ja+tuolloin+Aasi+ilmoitti+tehneensä+valituksen+myös+ylläpidolle.
Mitä+seuraavaksi,+joko+tänään+rakentelet+puumajaa?
07.09.2022 11:34
Kun+rekisteröi+nimimerkin+kuten+minä+ja+Pippelinen+20-10+niin+ylläpidolla+on+tiedossaan+ainakin+minun+virallinen+sähköposti+ja+puhelinnumero,+joten+aipä+muuta+kuin+2700+työntekijän+tilitoimisto+selvittämään+kuka+olen.
Tosin+helpompi+tapa+on+Dillen+osoittaa+muutakin+kuin+bablaansa,+niin+on+tervetullut+ulisten+pakenemaan+tänne+Chiang+Maihin+kun+kävelen+kohti.
Hauskaa.
07.09.2022 11:29
Menee+yli,+oli+tiedot+mitkä+tahansa+ja+hauska+tuo+aloituspuuhastelukopiointi,+että+lupa+on+saatu+suomi24-kommenteilla+anonyymiltä+anonyymille.
Ainoa+tosiasiallinen+asia+mitä+voidaan+pitää+todisteellisena+on+se,+että+2010+ja+klooninsa+on+V-mikä-IDI.
Rakas+on+niin+loppuun+taputeltu+ja+kokemukseen+perustuen+tiedän+että+nyt+on+todellinen+paniikkipäivä,+kirjoitusten+taso+tulee+olemaan+todella+alipaineistettuja.
Kun+"Lukuisa"+määrä+Pattayan+rakkaita+jauhaa+että+minä+ja+Numba+ollaan+sama+ja+sitä+tapahtunut+useita+vuosia,+niin+........+Rahtilaiva+peitti+auringon+ja+tuut+tuut+....+uskon+peittäneen+hieman+muutakin.
07.09.2022 11:21
Hauskaa,+menee+sarjaan+mersumme+omistajan+selvitys+ja+"kukaan+ei+tunne+sua".
Korjaus+bablaan,+olen+tehnyt+ratkaisuni+koskien+meidän+perheen+omaisuutta,+välttyen+neuvottelut+verohallinnon+kanssa.
Jos+koet+sen+tiedoksi+että+vouti+on+yrittänyt+viedä+kaiken+jopa+ennen+mahdollisia+neuvotteluja+verottajan+kanssa+niin+jatka+toki+juttuas.
Kovin+tulee+samaa+sanaa+Pippelisen+ja+TT:n+nimimerkillä.
Numban+luottotietorekisterissä+ei+ole+käyty+eikä+tulla+käymään,+huuhaa+bablaa.
07.09.2022 11:08
Hyvä+kirjoitus+Neiti.
Joko+alat+pärräämättä+ymmärtämään+perusteeni,+miksi+asun+täällä+Chiang+Maissa+enkä+"Hesassa"?
03.09.2022 10:46
Mielenkiintoinen+tarve+sulla.
Saas+nähdä+koska+suomen+aikaan+2010+laskee+minuutteja+ja+sekunteja+kaunko+oireilunsa+kestää,+siis+SUOMEN+AIKAAN+KUTEN+AINA.
Niin+ja+hyvää+huomenta+sinne+junttilaan+täältä+Chiang+Maista.
31.08.2022 03:48
Anoidiootti+aamunsa+ensimmäisenä+ajatuksena+kysyy+mistä+on+kyse+ja+puolihomo+urosnaaras+Neiti+tyttönen+Pippelinen+bellörffi+jatkaa,+joten+kohteliaisuudesta+vastaan.
Kyse+on+siitä,+että+Pattayan+rakas+ajattelee+minua+tänään,+huomenna+ja+loppuelämänsä,+eikä+ole+tarve+ruokkia,+aivopesu+on+tehnyt+tehtävänsä.
Dille+on+edelleenkin+tervetullut,+mutta+koska+on+vain+paljon+sanoja,+niin+antaapa+olla.
24.08.2022 10:03
Kyllä+kyllä+joo+kaikki+tieteeliset+tutkimukset+ja+maikkarin+uutisointi+on+tärkeää+ja+eritoten+niitä+noudattaa,+muute+LAPSEN+KASVU+KÄRSII.
No+joo+nyt+tiedän+nuokin+alkeet+lapsen+kasvatuksesta.
Voistko+etsiä+netistä+myös+tutkimukset+että+lattialle+tipahtanut+tutti+täytyy+aina+laittaa+minuutiksi+mikroon?
Jumal-auta+olempa+tehnyt+suuria+väärintekoja+lasteni+nukkuessa+veneessä+moottorin+käyden,+reessä+moottorikelkan+perässä,+jopa+nukahtaen+prätkän+kyydissä+ja+olemme+reissanneet+ilman+että+meillä+on+ollut+pimennystelttaa+mukana,+edes+kotona+ei+ole+koskaan+ollut+eikä+tule+pimennysverhoja.
Eläkää+rakkaat+tarkkaan+kaikkien+tieteellisten+tutkimusten+mukaan,+ne+on+ainoita+oikeita+elämänohjeita+ja+saattakaa+kaiken+kansan+tietoisuuteen+nämä+tietonne.
VITTUMIKÄIDIOOTTI+PATTAYN+RAKAS+VOI+OLLA.
21.08.2022 17:55
Kyllä+vauvat+nukkuu+missä+tahansa+ja+niin+nukkuu+vanhemmatkin+lapset+missä+tahansa+ilman+pimeitä+huoneita,+ellei+vanhemmat+rakenna+rutiineja+ja+tapoja+joista+ei+voi+poikkeusta+tehdä.
Minulla+on+aikuiset+lapset+ja+alaikäinen+poika,+joten+kokemusta+on+sen+verran,+että+selityksesi+pimeestä+huoneesta+hymyilyttää+mutta+jos+sinua+todellakin+on+nukutettu+pienenä+pimeassä+huoneessa,+niin+ymmärrän+hyvin+asiointisi+tason+tällä+palstalla.
21.08.2022 16:16
Kasvu+kärsii+mikäli+lasta+ei+nukuteta+pimeässä+huoneessa+....+Ok+.....+nyt+ymmärrän.
Väkisin+vanhempien+välissä+...+Joo+tämäkin+selvä.
Mainitsen+kuitenkin+että+en+ole+väittänyt,+että+täällä+thaimaassa+tulisi+käyttää+kuomullisia+rattaita+ja+ulkona+kuumassa.
Mainitsin+että+on+ongelmallista+se,+että+lapselle+rakennetaan+päiväunirutiinit+nukkua+vain+ja+ainoastaan+omassa+sängyssä+tuon+rutiinin+vaikuttaen+koko+perheen+toimintaan.
Aatteles+kuule+mitä+lapsikidutusta+harjoitimme+kun+junttilasta+matkustimme+tänne+thaimaahan+kun++poika+oli+6+viikon+ikäinen+ja+joutui+jopa+silloin+nukkumaan+täällä+kun+nukutti+ilman+että+katsoi+kellosta+että+on+päikkäriaika.
Miten+ihmeessä+Dillen+suomikakarat+on+voinut+veneillä+tuut+tuut+ja+vaikka+mitä+kun+on+ollut+päikkäriaika?
21.08.2022 15:10
Voivoi+sentään+ettäkö+aivan+herjaamismielessä,+ohhoh+tällä+palstalla+siis+ei+herjata,+olenko+ymmärtänyt+lukemani+minua+kohtaan+väärin+noin+pahasti+"MIELIKUVITUSTOVERINA"?
21.08.2022 14:18
11 / 67