Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+kun+nyt+on+maailman+laadukkain+haaveilluusioräpsytinkin,+mutta+kuten+sanottu,+räps+räps+ja+pa-v:n+donat+mukaan.
Eikös+tuo+Laiffinlerppakin+ole+tulossa+tänne+thaimaahan,+joten+voivat+tulla+vaikkapa+yhdessä,+niin+on+läsnä+turva-aikuinen.
24.05.2022 20:36
Pidä+pa-v...+kuittis+ja+korjaus,+ei+minun+kamerani+ole+tasokkaita+eikä+kuvatkaan,+kerroin+vain+"anonyymille"+joka+ei+kertonut+omista+kameroistaan,+missä+meillä+on+kameroita.
24.05.2022 20:15
On+noita+kameroita+useampiakin,+tabletissa+yksi+ja+autojen+kojetauluilla,+sekä+laatupyörissä.
Kumma+kun+iphonella+ei+otettu+kuvaa+kuitista+kuten+aina,+mutta+ymmärrän+että+eihän+kuitteja+synny+kuolaamalla+mainoksia+ja+opiskellen+teknisiä+tietoja.
On+myös+Phuketin+huvilalla+muuta+joiden+kuvaa+voin+katsoa+vaatimattomalla+Sonylläni,+niin+ja+miljoonasaaressa+mammuttimökin+nurkalla+myös.
Miten+sulla?
24.05.2022 16:52
Hieno+on+varmaankin+puhelin+kun+se+on+kamera+ja+maksaakin+1300+ja+on+myös+kotelo,+onnea+uudelle+hankinnallesi.
Mun+kännykkä+on+Sony+eikä+varmaan+aikoinaan+maksanut+paljoa,+mutta+hyvin+se+puhelimen+virkaa+on+hoitanut.
On+siinä+kamerakin+tosin+jos+tahtoo+räps+räps.
Sallinet+kuitenkin+väittää+että+niin+hyvä+ei+ole+iphonesi+linssi,+että+saisit+kuvaa+sillä+muuta+kuin+tollasia+naurettavia+otoksia+Eedenistäs.
24.05.2022 15:40
Siinä+ei+tonniset+auta.
Tinderit+kuten+TT:n+lumppu+on+ja+pysyy+täällä+thaimaassa.
22.05.2022 02:06
Korjaus+....+Tytön+passin+roskiin+laittamisella.
20.05.2022 17:29
Kiitos+kommentistasi+ja+omasta+mielipiteestäsi.
Minä+en+ole+lyönyt+mitään+vetoa.
Tyttö+on+tarjonnut+20.000+egee+ja+minä+olen+hyväksynyt+vedon+ehdolla,+että+osoittaa+uskottavuutensa+olevan+mitä+esittää.
Laittakaa+toki+satoja,+vaikka+tuhansia+kuvia,+mutta+ensin+oli+tinderin+ja+dillen+juhannuspiipahdus,+joka+muuttuikin+tytön+roskiin+laittamisella+ja+piipahdus+jatkui+syksyyn.
Sitten+tuli+Eeden,+koten+räps+vaan+ja+niin+edelleen,+niin+olet+sinäkin+hukkapala+tervetullut+esikuvasi+kanssa+tänne+Chiang+Maihin+ottamaan+vaikka+sata+valokuvaa.
Muuten+noihin+Vagi-juttuihin+sun+muihin+idiotismeihin+viitaten+funtsi+vähän+mitä+ryhmää+edustat+ja+ole+ylpeä.
20.05.2022 17:28
Moi.
Huomasin+tuolla+olevan+aloitus+jossa+joku+kysyy+ohjeita+tyttöystävän+saamisesta+sinne+suomeen,+miksi+et+asiallisesti+vastaa+koska+esität+asiallista?
Mitä+tulee+minun+kuviini,+niin+ihannoimasi+Kymppi+on+esittänyt+vedonlyönnin,+joten+edetään+asioissa+järjestyksessä+ja+tuolloin+jopa+hän+voi+valokuvata+julkaisuun+täältä+Chiang+Maista+mitä+tahtoo.
Tyttö+2010+ei+ole+isukki+kyseisille+internetimuroiduille+lapsille,+eikä+edes+samassa+maassa.
Sinun+rakennushankkeesi+aiheuttaa+vain+hymyilyä,+kuten+haaveilluusioperheesi+myös.
20.05.2022 16:34
Huomaatkos+että+kultin+"Kakkonen"+aktivoitui+kovasti+"Ykkösen"+saamasta+palautteesta.
Et+tule+Numba+näkemään+koskaan+Tyttö+2010:n+internetimuroituja+kakaroita+tämän+sylissä,+ainoastaan+noita+huuhaa+asian+vierestä+valokuvia.
Sen+sijaan+lukea+saadaan+Kuksa-asiaa+maailman+tappiin.
20.05.2022 15:58
Ei+päädy+tuo+lapsi+Tyttö+2010:n+syliin.
Matkustavat+Huaan+kun+poika+kasvaa,+vaan+fotosoppaa+itseään+tänne.
Olisi+tuolloin+saanut+pataansa,+jos+räps+räps+haaveilluusioeeden.
20.05.2022 15:15
Kerroppa+mun+faceosoite+niin+minäkin+kurkkaan+mitä+"Minä"+siellä+olen+julkaissut,+kerro+toki+myös+omasi+...+Apina.
20.05.2022 11:06
Onhan+näitä+mekkaan-päin+kumartajia+ja+kultteja.
Tässä+on+kyse+muutamasta+Eedeniin-päin+kumartajasta+kulttijohtajan+itsensä+ohessa.
Pienet+sielut+kaipaavat+esikuvia+ja+tässä+tapauksessa+päätyneet+ihannoimaan+tyttöä,+koska+hän+on+trollauksen+edelläkävijöitä,+vieden+toimintansa+täysin+omalle+tasolleen.
Kaikilla+yhdistävänä+tekijänä+erittäin+vahva+riidantahto,+käytös+ja+tietämys,+jopa+sanavalinnat.
Asioiden+vääristely,+sitten+niiden+paisuttelu,+jonka+jälkeen+niihin+viitaten+irvailu+on+vakio,+joka+osoittaa+että+ryhmään+ei+kuulu+montaa+henkilöä,+mahdollisesti+vain+yksi,+mutta+jos+useampi,+niin+ovat+löytäneet+toisensa,+se+on+vertaistukea+luonnollisesti+mainituille+toisiltaan.
20.05.2022 10:03
Hauskoja+nää+sun+kuvas+tyttö.+Maisemakuvia,+vaan+ei+koskaan+maisemissas+kaunista+perhettä+sinun+läsnä.+Että+viitsit,+olet+häiriintynyt.
18.05.2022 12:53
Todella+häiriintyneen+ihmisen+kirjoittelua.
18.05.2022 12:35
Kuules+Juntti.
Tuolla+toisessa+sanot+että+olet+raivoissasi+vaimosi+ja+lastesi+arvostelusta,+mutta+et+aivoton+ymmärrä+tekeväsi+nimenomaan+itse+sitä,+joten+kuules+tällä+palstalla+ei+tanssita+sun+pillis+mukaan+ja+jeskustella+siitä+mitä+sinä+päätät.
Sinä+saat+ihan+vapaasti+epäillä+mitä+epäilet.
15.05.2022 20:55
En+epäile+lainkaan+sitä,+että+mikäli+kakaras+lukisi+juttus+ja+vaimos,+niin+olisit+ulkoruokinnassa+ja+historiaa+maatalauslumpulles+sen+jälkeen.
Vielä+huvitavampaa+olisi+nähdä+Tytön+kakarat+lukemassa+puheenjohtajan+oireiluja.
15.05.2022 20:21
Ota+ruikuttaja+Tyttö+Neitinen+mukaasi+kun+hänellä+aijattuna+Eedeni+niin+pääset+toteuttamaan+toiveesi+....+apina.
Onko+puhallettava+kumikanootti+ollut+kovasti+käytössä+Juntti?
15.05.2022 20:17
Seuraavassa+yksi+tuore+esimerkki:
Lupasin+tuossa+poistuneessa+vietissä+ottaa+jorman+kuvan+otsaani+ja+lahjoittaa+numerosenseille+miljoona+bahtia+käteisenä,+mikäli+hän+todistaa+Pasasen+tuottaneen+Loirin+Eino+Leinon+levyjä.
Ei+muuta+kuin+ota+raha+pois!+Laitan+kuvan+sitten+siitä+uudesta+tarrastani+samalla+vaikkapa+altaan+ääressä+tai+missä+nyt+haluatkin.
T+2010
Minulla+ei+ole+osaa+ei+arpaa+mainittuun+asiaan,+eikä+kiinnosta,+mutta+esimerkki+sen+johdosta,+että+noita+Pattayan+rakaspopulan+ouheenjohtajan+vastaavia+on+lukuisia.
Tee+sinä+jotain+niin+sitten+minä+teen.
Sama+tarina+pa-vedonlyöjänä,+juttu+muuttunut+kuksakuvan+kinuamiseen+että+sitten+kun+sinä+niin+sitten+minä.
Juttu+on+vedonlyönti+ja+siihen+suostuttu+kun+uskottavuus+osoitettu,+mutta+juttu+muuttunut+että+kuksa+ensin,+niin+sitten+Eeden+avautuu+jonka+kaikki+rakkaat+on+havainnut+Facessa+ja+vieraillutkin.
Eli+huuhaa+ja+mulla+hauskaa+edelleenkin+haaveilluusioeeden,+internetimuroidut+lapset+joista+tarkat+kasvokuvat+vaan+ei+koskaan+isukin+sylissä+ja+haavemersu,+mutta+....+Niin+Kuksa+ensin.
15.05.2022 17:50
Hei.
Ken+lienetkin,+niin+kuten+rosvopaistimies+kiittää+Kymppiään+taas+ja+taas+niin+kertakaikkisen+asianmukaisista+kirjoituksista,+niin+minä+totean+nyt,+että+todella+mielenkiintoista+luettavaa+itsestäni.
Näyttää+siltä+kirjoituksien+paljoudesta,+että+sanasi+koskettaa+ja+aiheuttaa+voimakkaita+tunteita,+voisiko+jopa+sanoa,+että+aikuisiän+tunnehäiriötä+havaittavissa.
Minä+en+ole+osallistunut,+enkä+tämän+enempää+osallistu,+koska+seuraava+aiheuttaa+viikonlopun+bablabablaa....
https://ibb.co/kDHwxVQ
Heips.+Senssu.+Ei+duunissa.+Chiang+Mai.
13.05.2022 15:23
En+viitsi+osallistua+tämän+enempää+koska+minulle+on+käynyt+selväksi+elämäntarkoituksesi,+mutta+mikäli+tahdot+tavata,+niin+räps.
Mukavaa+jatkoa+sinulle+ja+jatkathan+sinä.
11.05.2022 21:26
33 / 81