Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kommenttien+asisällöstä+voi+tulkita,+että+Rakkaan+matkailut+tapahtuu+vain+ja+yksinomaan+Suomessa.
19.12.2020 03:35
Kyllä+tietää,+vaan+ei+täydennä+ja+sinun+tonnisi+on+ja+pysyy+siellä+junttilassa+vielä+jonkin+aikaa.
19.12.2020 03:29
Täytyypä+tähänkin+todeta+että+kun+Rakkaalle+tahalliset+geet+ja+beet+on+päänvaivaa+aihauttava,+niin+mennään+sillä+tasolla+että+...+no+antaas+olla+tällä+kertaa+...+tai+jos+kuitenkin+...+haluuks+Bandags?
19.12.2020 03:25
Moi+Kläppi.
En+viitsi+enemmälti+osallistua,+vaihda+sinä+sanaa+tuon+nuivatyypin+kanssa.
Mukavaa+loppuvuotta.
15.12.2020 21:08
Kävin+minäkin+hieman+lukaisemassa+aihettanne+ja+monen+moista+näkökantaa,+enkä+ole+ottanut+kantaa,+enkä+ota.
Voit+jättää+tuon+senssukohdan+pois+noista+irvailuistasi+ja+jos+sinulla+on+jotain+urputtamista+minulle,+niin+älä+sekoita+kahta+yhteen,+vaan+piruile+suoraan.
Mukavaa+vänkää+teille,+minä+en+aiheeseen+tämän+enempää+osallistu.
15.12.2020 16:09
Tulihan+se+sieltä,+no+nyt+voit+ihmetellä+unirytmiä,+hienoa.
Ei+kommenttini+ollut+vastaus+aloitukseen,+mutta+jos+niin+koet,+niin+sun+asiasi.
Kuksa+kirjoitetaan+isolla+K:lla,+muista.
Etkö+lainkaan+ole+huolissasi+että+Spessu+44+on+jäänyt+jumiin+läppärisi+näppäinten+alle,+vai+onko+hän+hukkunut+Neiti+Nolla+haaveuima-altaaseen?
No+jatkappa+tästä,+katsotaan+anti.
12.12.2020 12:26
Näemmä+Neiti+Neitimäisen+Nollan+sihteereineen+viikonlopun+puheenaiheeksi+on+kiteytynyt+arvostelut+että+vain+ja+ainostaan+Junttilan+ykköslentoyhtiö+ja+sen+reitit+on+ainoa+oikea,+tietysti+maustettuna+mitä+numeromies+on+ja+mitä+numeromies+ei+ole.
Tältä+palstalta+ei+ole+helpolla+löydettävissä+keskustelusarjaa+ilman+Kilhataneen+alituista+kateutta+ja+katkeruutta+Hua+Hinin+suuntaan+mitä+ihmeellisimmin+lääketieteellisin+ja+historiallisin+jauhannoin.
Jokainen+luonnollisesti+valitsee+omat+tapansa+ja+aikataulunsa+omiin+matkailuihin,+eikä+kaikille+ole+niin+pirun+tärkeää+istua+bisneksessä.
Aikakin+muutaman+tunnin+tarkkuudella+jopa+minuuteissa+on+juntille+tärkeä,+mutta+ei+enään+kun+istuu+taksissa+ruuhkassa+tai+jonkun+hiacebussin+takapenkillä.
Miljonääriryhmä+Neiti+Nolla+se+ajeli+autolla+haavekodistaan+haavematkalle+tänne+Chiang+Maihin+ja+takaisn+käyttäen+matkoihin+20+%+koko+tripistään.
Meidän+perhe+ei+ole+pitkään+aikaan+käyttänyt+finskin+palveluja+eikä+käytä+ja+voisipa+monen+mielipide+muuttua+ensimmäisen+Thaiyhtiön+lennon+koettuaan.
Mutta+mikä+tärkeintä+kilahtaneelle,+kirjoita+nyt+taasen+paljon+tuota+mitä+olet+tuhat+kertaa+jo+aiemminkin+oireillut,+niin+viikonloppusi+on+pelastettu.
Terveiset+44+Spessulle.
12.12.2020 12:06
Idiootti+tahtoo+vastauksia+että+saa+taas+junttilassa+herätessään+viettää+päivänsä+asenteensa+mukaisessa+katkeruudessa+ja+kateudessa+ymmärtämättä+olevansa+mielipuoli.
Lienee+tuo+anon+kateus+ja+katkeruus+johtuvan+hänen+omasta+paikkakuntasidonnaisuudestaan+meitä+täällä+Thaimaassa+asuvia+kohtaan.+
Luultavasti+oma+vaikutuksensa+on+myös+sillä,+että+hän+ei+ole+kovin+suosittu+naisten+keskuudessa.
Ai+niin+vielä,+Kläpille+ja+hänen+vaimolleen+Amalialle+toivotan+mukavaa+joulua.
10.12.2020 02:58
Jaahas+että+se+on+sitten+kilahtanut+taasen+avautunut+ja+kiireisenä+tänään+selvittää+ja+jopa+julkaisee+kookospuiston+osoitteen,+hyvä+että+hänellä+tuota+aikaa+työttömänä+kelaluuserina+selvitellä+erinäisiä+asioita.
Kylpylästä,+moottoripyöräharrastuksesta+ja+jopa+ravintoloiden+toiminnan+lopettamisesta+hän+on+kiinnostunut+kun+kyseessä+meillä+oli+leppoisa+illanvietto+synttäreiden+johdosta,+joten+pieni+palaute+paikallaan.
Ensinnäkin+kylpylämme+omistussuhteet+ei+kuulu+pätkän+vertaa+sinulle,+mutta+voinethan+sinä+noita+omistussuhteita+selvitellä+koska+koet+olevasi+henkilö+jonka+tulee+tietää.
Kylpylä+vallitsevan+matkailutilanteen+johdosta+suljettuna+tällä+hetkellä.
Moottoripyöräharrastuksen+olet+jo+selvittänyt,+mitä+muuta+tietoa+kaipaat?
Kommentoit+myös+ravintoitoimintaa+kertomalla+miten+sinä+olisit+toiminut,+hauskaa,+ettäkö+sinä+olisit++myynyt+varastoineen+päivineen,+voi+voi+harmi+että+emme+käyttäneet+sinun+konsultaatioapuasi.
Jään+odottelemaan+osoitekartoitusta+ja+sen+julkaisemista.
Huvittavaa+tuo+uhkailu+Numbaa+kohtaan,+kaikkea+se+kateus+ja+katkeruus+aiheuttaakin,+eikä+ole+edes+ensimmäinen+kerta.
30.11.2020 13:46
Hyvänen+aika+tuo+Neitohan+päivystää+tätä+palstaa+varsin+aktiivisesti.
Hauska+tuo+alituinen+kiukuttelu+kilahtaneella,+en+ihmettele+että+on+sinkku+ja+joutuu+maksamaan+....+no+antaas+olla.
30.11.2020 04:26
Hyvä+Numba+ja+onnea+varakkaalle+vaimollesi,+tulemme+katsastamaan+kookospuiston+kun+seudulle+saavumme.
Voisit+vielä+kuopsuttaa+plaanille+yhden+hotellin+uima-altaan+ja+vuokrata+sitä+allasbileisiin,+joita+pitkäsormiseksi+muuttunut+pullamössöräpylä+Neito+käsillään++seisova+Buudelipoju+tuolla+toisaalla+ehdotteli.
Älä+sekaannu+kanoihin,+kotkotuksen+hoitaa+pattayan+rakkaat.
Mukavaa+viikonalkua,+heips.
30.11.2020 04:11
Jos+kyseistä+patsasta+tarkoitat,+niin+niuvan+seutusi+on+varsin+kaukana.
Nappasin+kuvan+tabletilla+ja+saa+kelvata.
https://aijaa.com/6dazuM
Tosiaan,+itsenäisessä+suomessa+kaltaisesikin+voi+juhlia+suomessa,+vaan+et+täällä+thaimaassa.
27.11.2020 12:40
Kiitän+lämpimästi+rakkautesi+osoituksesta+minua+kohtaan,+mutta+mikäli+kaipaat+elämääsi+vastarakkautta,+niin+kehotan+etsimään+toisen+henkilön,+koska+minun+rakkauteni+kohde+on+oma+vaimoni+ja+omat+läheiseni.
25.11.2020 10:32
Jaahas+että+se+anonyymi+siellä+junttilassa+on+aloittanut+viikonloppunsa+varsin+aikaiseen+kellonaikaan.
Vastataanpa+että+ei+purkaus+aivan+harakoille+mene.
Neiti+Buudelista+olen+samaa+mieltä.
Cha+Amin+tontti+oli+vaimoni+saamaa+perintöä,+oletko+sellaisesta+joskus+kuullut?
Se+että+vaimoni+on+omasta+mielestäni+kaunis,+sekä+opiskellut+itsellensä+ammatin+voin+toki+sinulle+kasvotustenkin+kertoa.
Tosin+ongelmana+on+se,+että+olet+itse+sitä+mistä+muita+syytät,+eli+anonyymi.
Hyvää+viikonloppua.
21.11.2020 06:57
Edelleen+Neito+isohauis,+on+hyvä+että+sinulla+on+hurjan+paljon+kuvia.
Olen+selväksi+tehnyt+että+ei+kiinnosta+sun+ja+sihteeriesi+jutut+koska+yhdistät+minut+numerohenkilöösi+ja+rakennat+tarinoita+minusta.
Kaivappa+sieltä+kymmenen+tuhannen+failistasi+kuvat+kun+haavetinderisi+käväisi+junttilassa+juhannuksena+ja+jouluna,+illuusiotinderisi+passista+mainitut+matkaleimat,+haavealtaasi+kupeesta+perhepotretti,+niin+olet+tervetullut+laatupyöräilemään+tänne+Chiang+Maihin.
Muussa+tapauksessa+voit+jatkaa+tavallasi+......+"Laiffi+töissä".
20.11.2020 09:49
Pistetään+tässä+täältä+Chiang+Maista+hyvät+huomenet+sinne+Juntille+Junttilaan+ja+koska+ei+aihetta+muuhun+kommentointiin+kuin+todeta,+että+sanonko+...+en+viitsi+...+no+sanon+kuitenkin,+kyllä+sinua+varmaan+joku+ymmärtää,+minä+en.
15.11.2020 03:13
Voi+hyvänen+aika+sentään+ja+hyvää+huomenta+Juntille+Junttilaan+kun+herää.
Että+todella+viitsii+ja+yli+40+poistettua.
No+jos+tuosta+nauttii,+niin+mun+puolesta+ok.
13.11.2020 03:41
Hei+anonyymi.
Mikäli+kaipaat+asiallista+keskustelua+ja+kykenet+rehellisyyteen,+ole+ystävällinen+ja+tee+aloitus+siniselläsi,+esittele+itsesi+ja+asiasi+josta+tahdot+asianmukaisesti+keskustella,+niin+kokeillaan.
Varaudu+tuolloin+myös+minun+kysymyksiini+vastaamaan+asianmukaisesti.
12.11.2020 16:20
Moi.
En+viitsi+enään+ottaa+osaa+noihin+kommentointeihisi,+ne+on+niin+kuivia+ja+saman+toistoa.
Pidä+mielipiteesi+anonyyminä+kuka+kukin+on,+ei+haittaa,+onhon+sulla+joka+päivä+aiheestasi+kirjoiteltavaa+tälle+rakkaalle+palstallesi.
Poliittisesta+minun+näkökannastani+Junttilaa+koskien,+ei+kantaa,+samaa+paskaa.
Tämä+tässä+tällä+kertaa+täältä+Chiang+Maista.
12.11.2020 13:17
Hei.+Ei+minulla+ole+mitään+tarvetta+kumota+mitään+Neidolle+joka+on+esittänyt+vedonlyöntinsä+ja+sitten+ryhtynyt+selittelemään.+Saat+kyllä+aikanaan+kuvia+mutta+et+sinä+aikana+mun+muistat+minua+päivittäin+ilman+kuviakin+24/7.+Mene+ihmeessä+uiskentelemaan+Neidon+kodin+hotellin+uima-altaaseen+klovni.
10.11.2020 11:02
56 / 81