Vapaa kuvaus

Aloituksia

392

Kommenttia

1748

1. Koulumaailmaan+kuuluva+ikävä+ilmiö+on+koulukiusaaminen.+Kiusaamista+on+monenlaista.+Se+voi+olla+henkistä+väkivaltaa,+jolloin+joku+suljetaan+tahallaan+porukan+ulkopuolelle,+haukkumista+tai+fyysistä+käsiksi+käymistä.+Nykypäivänä+kiusaaminen+tapahtuu+usein+puhelimien+tai+muiden+viestivälineiden+avulla+MYÖS+AIKUISTEN+TOIMESTA+PATTAYAN+MATKAILUPALSTALLA.hENKILÖN+kuvia+voidaan+levitellä+julkisuuteen+tai+lähetellä+haukkumaviestejä.+Erityisen+vahingollista+tämä+on+lapselle,+sillä+hänet+saatetaan+saattaa+nopeasti+naurunalaiseksi+tuhansien+ihmisten+edessä.+Siksi+vanhempien+ei+pidä+vähätellä+kiusaamista+SOSIAALISESSA+mediassa.Joskus+kiusaaminen+on+rikos+ja+siitä+pitää+tehdä+rikosilmoitus+poliisille.+Kiusaamiseen+liittyviä+rikosnimikkeitä+voivat+olla+pahoinpitely,+kunnianloukkaus,+yksityiselämää+loukkaava+tiedon+levittäminen+tai+laiton+uhkaus.Kiusaajiksi+yleensä+aikuisiässä+ryhtyvät+henkilöt+joita+isobroidi+on+ensin+kotikiusannut+ja+sitten+koulutoverit+jatkavat+koulukiussamista.Herkkähipiäisimmät+kiusaajat+varsinkin+kuumakalle+sellaiset+joilla+sanat+loppuessa+omassa+kiusaamisessaan,+turvautuvat+räpylöihinsä+joissa+asuu+nukkumatti.Pohtikaapa+mainittua+hyvät+....+no+antaas+olla.
  2. Heips.Huomaan+bablaa+minua+kohtaan,+joten+vaikka+ei+menekään+jakeluun,+niin+muutama+sananen.Minä+tiedän+tähtäimessä+olevan+miehen+vain+ja+ainoastaan+tämän+palstan+kirjoituksiin+perustuen,+en+muusta.Minulla+ei+ole+facebookia,+eikä+tule.Syntymäaikani+alla+ja+syntymäkaupunkini+Vaasa.Olen+koulutukseltani+ensin+amiksen+timpuri+jos+15+vuotias+nyt+ylipäätään+voi+olla+kirvesmies+muuta+kuin+teoriassa+ja+sen+jälkeen+rakennusteknikon+opiskelut+joita+kansankielellä+pidetään+rakennusmestareina.Armeijan+kävin+opiskelujen+jälkeen+Vaasassa.Sieltä+monen+paikkakunnan+jälkeen+tänne+Chiang+Maihin.Olen+ollut+yrittäjä+koko+elämäni+sisältäen+ohessa+kuitenkin+muutamia+palkkasuhteita+myös.Täällä+Chiang+Maissa+ja+Phuketissakin+on+se+mitä+olen+kertonut,+sekä+tuossa+kukkatarhasta+jälleen+naamailua.Täällä+on+kukkamarket-alue+jossa+elantonsa+hankkii+hyvin+runsas+joukko,+myös+vaimoni+suku.On+ihmetelty+tuhansin+sanoin+miksi+ei+Kuksa+asetu+esim.+jonkun+kulkuneuvon+päälle,+joten+ymmärtänette+että+en+minä+itseäni+aseta+tietoisesti+tapahtuneen+kaltaiseen.Ainoa+tapa+joka+myös+todellisuudessa+on+mahdollista+toteuttaa+on,+räps+räps+henkilöltä+jolla+on+internetissä+kyky+invahomotella,+niin+tapaaminen+järjestyy.Minulla+on+selkärankaa+ja+ryhtiä+ladata+tälle+palstalle+pläsikuvani+ja+oikean+nimeni,+mutta+sen+teen+ainoastaan+tapauksessa,+että+lataan+saman+aikaisesti+Neidin+vastaavat+mahdollisen+tapaamisemme+jälkeen.Olen+ohjeistanut+....+ajattele+ensin+....+toimi+vasta+sitten.Uudistan+ohjeeni,+vakavaa+harkintaa+nyt,+en+tiedä+Numban+toimia+mutta+jos+itse+olisin+kyseisessä+tilanteessa,+niin+eedenin+Neidon+ja+TT:n+henkilöllisyyden+selvittäisin+satavarmaan+ja+arvelen+kuten+aiemminkin,+että+nimimerkkiarmeija+ei+ole+yhtä+runsaslukuinen+kuin+niiden+takana+olevat+henkilöt+/+henkilö.Sen+verran+on+elämää+tullut+elettyä+ja+koettua+että+voin+ohjeistaa+ja+olen+oikeassa,+nyt+on+tapahtunut+erittäin+henkilökohtaisten+tietojen+julkaisu+asenteella+ja+asiasisällöillä,+joita+ei+voi+vähätellä.Yhdentekevää+mistä+tiedot+on+imuroitu,+ne+on+julkaistu+tällä+palstalla+vastoin+kohdehenkilön+lupaa,+on+kyse+erittäin+törkeästä+kunnianloukkauksesta+muun+ohella.Yhdentekevää+myös+on+nimimerkkien+naamailuilla+nimimerkeille,+se+on+eri+asia+kuin+nimimerkin+naamailu+tapahtuneen+tavoin+kohdehenkilön+nimellä.Mikäli+rekistereistä+edellä+mainitun+lisäksi+löytyy+vielä+kirjautumiset+jonkun+toimesta,+niin+juttu+muuttuu+todella+vakavaksi,+silloin+on+jo+kiistatta+kyse+suunnitelmallisesta+toiminnasta,+eikä+Neidon+vetoaminen+paniikkihäiriöönsä+ja+tekohetken+syyntakeettomuuteen,+vaikka+se+hänen+normaaliin+arkeensa+kuuluukin.Olen+lukuisia+kertoja+lausunut,+tällä+palstalla+oppii+aina+jotain+uutta,+joten+taasen+näin.Aika+näyttänee+....+karmaa+....+ainakin+selväksi+kävi+miten+Buddhakaisuutta+noudattaen+toimii.Siis+malttia+kirjoituksiin+vitunidiootit.S+251158+JO
  3. "Mitä+sinä+olet+sensei+antanut+tälle+palstalle?+Mieleeni+ei+tule+muuta+kuin+sekopäistä+herjaa".Minulla+tulee+mieleeni+tämän+työpäällikön+valokuvat+kun+hän+makaa+lattaialla+ottaen+valokuvaa+ostohuoransa+perseestä.Tulee+mieleeni+hänen+kirjoituksiensa+pääsisällön+koskevan+psto+seuralaisten+kanssa+elämistä+lomillaan+ja+kuinka+hyvä+lomaseuralainen+hän+on+huorilleen.Tulee+mysö+mieleen+hänen+olevan+valatakunnallisen+rakennusliikkeen+osaomistaja+sekä+työpäällikkö+siivoamatta+omaa+pääkaupunkiseudun+poikamiesboksiansa,+koska+hän+on+palkannut+thain.Mieleeni+on+jäänyt+myös+hänen+nyttemmiten+ryhtynyneen+ajattelamaan+roudata+viimeisin+lumppunsa+kelan+asiakkaaksi+hänen+muissa+kirjoituksissaan+ollen+erittäin+kelavastainen.Hän+kertoo+myös+että+on+isä+juhannuksena+huvilallaan+grillaillelle+lapsilleen,+mutta+ei+puhu+omista+lapsistaan+kauniisti,+vaan+ylistää+ystävänsä+napahullun+toimia+ylistää+omia+yliuvertaisia+lapsiaan+hänenkin+isukin+tavoin+huomioimatta,+että+isukki+2010+vaikenee+neljännestä+suomikakarastaan+ja+että+LVI+pentu+ei+ryhtynytkään+isukin+avustuksella+miljonääriksi.44+on+myös+purjehtija,+tosin+ilman+webbikameraa+tuut+tuut.Mutta+mikä+aivan+valtavan+Woow+ja+Wuf+kateuden+ja+katkeruuden+hän+aiheutti+kertomuksellaan,+että+on+Porin+jazzeilla+saanut+juoda+juomaa+samassa+teltassa+köyhien+kanssa+lasijuomalasista,+köyhien+juoden+muovisista.Eihän+tuollainen+suinkaan+ole+omanapanarsismia+kun+kyseessä+on+sama+henkilö+eri+nimimerkillään+kuin+2010.KYSYMYS+KOSKA+KYSYMYKSET+ON+PATTAYAN+MATKAILUN+A+JA+O.MIKSI+2010+EI+OLE+ENÄÄN+SININEN?Minun+puolestani+rattoisaa+haaveilluusioelämää+junteille+sinne+junttilaan,+ihokosketuksenne+toteutuu+viiveellä+joten+tumputtakaa+apinat,+minulla+on+täällä+kitaran+muotoinen.