Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. Jos ei ole passia se on melkeinpä välttämättömyys.
    Mikään tunnistumisasiakirja Suomessa ei ole pakollinen, mutta saattaa tulla eteen tilanteita, jossa sitä ilman ei saa asiaansa ajetuksi.

    Ajokortti ei kelpaa sen vuoksi, kun sitä myönnettäessä viranomainen ei tarkista henkilöllisyyttä.
    Se kertoo vain ajo.oikeudesta.

    Itselläni on henkilökortti.