Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kesäaikaan+ei+tule+juurikaan+luettua+nykyään,+kun+on+muuta+puuhaa.
Nyt,+kun+taas+olen+kotiutunut,+kävin+heti+kirjastossa.
Aloin+nyt+lukea+Minna+Lindgrenin,+Kuolema+ehtoolehdossa.
15.10.2020 17:12
Tarkennan+vielä+kommenttiani.
Siis+kysehän+on+tietysti+hengitysteistä+menevistä+viruksista.
Onhan+sitten+myös+veri-+ja+sukupuoliteitse+kulkeutuvia.
15.10.2020 13:59
Ei+tuo+kisu+ulkoile+täällä+kerrostaloalueella.+Alkuun+yritin+valjaita,+mutta,+kun+ei+ollut+tottunut,+oli+peloissaan+tilanteessa.+Isona,+kun+olen+ottanut+sen,+pentuna+ne+tarvitsisi+totuttaa.
Ihmeen+hyvin+sopeutuu+aina+kerrostaloonkin.+Parvekkeella+käy+katselemassa+lintuja+ja+oravia.
Hiihtoa+en+ole+harrastanut+vuosiin.+Joitakin+vanhoja+puusuksia+taitaa+olla+vanhalla+kotitilalla.
Sinne+kohta+menemme+noin+viikoksi.+Siellä+kisu+saa+ulkoilla.+Tila+on+metsän+keskellä,+ei+naapuria+näköetäisyydellä.
Tuota+Makriinan+venejuttua+kanssa+luin.+Paljon+on+hommaa+siinäkin.
Tuo+soutupaatti+on+paljon+helpompi+vehje.
Pyykkikone+se+vielä+laulaa.+Yksi+koneellinen+jäljellä+eli+14:sta.++Kesän+mittaan+kertyy+petivaatetta+ja+pyyhettä.+Ja+nuo+kotikoneet+ei+niin+paljon+kerralla+niele.
Pari+päiväpeittoa+vielä+tarvii+tuoda+pesuun.
15.10.2020 13:44
Minä+tas+ihmettelen,+mistä+tuollainen+käsitys+on+alkunsa+saanut.
Kyllä+täällä+kartalla+on+oltu,+siinä+missä+muuallakin.
14.10.2020 22:43
Nyt+se+kesä+sitten+loppui.
Pari+päivää+tässä+oltu+kerrostalon+huomassa+.Oli+kaunis+lämmin+syksy.+Sateetkin+tuli+etupäässä+yöllä.
Mukava+pikkuhiljaa+laittaa+mökkejä+talviteloille.
Hommansa+on+siinäkin,+kun+kaikki+elektroniikka+ja+työkoneet+pitää+raahata+pois.
Kotitilalta+on+varkaista+kokemusta.+Ei+ole+kiva+tunne.+
Täytyy+mökillä+pistäytyä,+kun+unohdin+hiiren+yöpöydän+laatikkoon.+Vähän+työläänpää+tämä+koneen+käyttö,+ilman+sitä.
Kirjastossa+kävin+tänään,+ei+ollut+koronavaaraa.+Yksi+ihminen+istui+lukusalissa.
Tuossa+juuri+katsoin+tuota+A-studiota.+Siellä+vänkäsivät,+kuka+sanoi+mitä+keväällä+maskeista.+Hiukan+semmoista+hiekkalaatikkotouhua.
14.10.2020 22:27
Virukset+kulkeutuvat+herkästi+käsien+kautta+ja+myös+pisaratartuntana.
Siitä+ei+ymmärtääkseni+ole+mitään+epäselvyyttä+ollutkaan.
Mutta+sen+tutkiminenhan+vei+pisemmän+aikaa+tarttuuko+aerosolina.
Tulos+oli,+että+tarttua+voi+myös+niin.
14.10.2020 22:10
Kärpäsestä+on+tehty+härkänen,+arkkitehtinä+kokoomus.
En+ole+ikinä+kuullut+puhuttavan,+että+sellaista+virusta+olisi+edes+koskaan+ollut,+mikä+ei+pisratartuntana+leviäisi,+aivan+niinkuin+pinnoiltakin.
14.10.2020 20:40
Neandertalin+ihmisen+perimästä+on+kotoisin+kromosomovirhe,+joka+altistaa+rajummille+koronaoireille.
Nuorilta+miehiltä+taas+on+löydetty+joku+geenivirhe.
14.10.2020 20:23
Nuoret+kertoivat+minulle.+että+voi+merkitä+sivut+joilla+sallii+mainokset.
Esim.+tv3+sivuja+ei+voi+katsella,+jos+ei+salli+mainoksia.
05.10.2020 21:27
Sitäpä+ei+tiedä,+kuka+sen+raadon+söi.
Mulla+on+punaherukkapensas+ja+valkoherukkapensas.
Valkoherukkaan+ei+paljon+marjoja+tullut,+mutta+punaherukkaan+tuli.
Niin+kävi,+että+ennen+kun+huomasin+harson+laittaa,+marjat+oli+pensaan+yläosasta+syöty.
Rastaat+asialla.
Mulla+oli+joskus+sellainen+noin+3+metrin+korkuinen+aroniapensas,+jonka+marjoista+keitin+mehua.+Piti+aina+harso+laittaa,+kyllä+muuten+linnut+söi.
05.10.2020 20:19
Siksi+ihminen+on+kade,+koska+hän+kuvittelee,+että+se+mitä+toisella+on,+on+pois+häneltä+itseltään.
Silloin,+kun+trullit+kulkivat+pääsiäisyönä+huonoa+onnea+tuottamaan+naapurin+elikoille,+oli+vallalla+käsitys,+että+onnen+määrä+on+vakio.
Jos+joku+epäonni+kohdattiin,+katse+kääntyi+naapuriin,+että+hän+oli+väärin+keinoin+vienyt+onnen+itselleen.+Noituussyytteetkin+kumpusivat+usein+tästä.
Kateus+ihmisen+mielestä+häviää+siinä+vaiheessa,+kun+hän+tajuaa,+että+jokaisen+on+elettävä+elämänsä+ihan+itse.
Samoin+on+huomion+kipeyden+kanssa,+mihin+sitä+sitten+enää+tarvitsee,+kun+oivaltaa,+että+tämä+on+minun+elämäni,+teen+siitä+parhaan+mahdollisen,+olosuhteiden+puitteissa.
Tiedätte+monen+monta+tarinaa,+kuinka+joku+on+noussut+köyhyydestä+rikkauksiin+(siis+aineellisiin).+Se+ei+varmasti+ole+tapahtunut+jäämällä+märehtimään+naapurin+parempaa+autoa.
05.10.2020 20:05
Minä+taas+en+ole+yhtään+tunari.+Minä+tiedän+mistä+ADBLOCK+löytyy.
Se+löytyy+nuorten+sukulaisten+sormien+päästä.
05.10.2020 18:27
Hyvä+lause+tuo+lainausmerkeissä+oleva.+
Tiedätkö+mistä+se+on,+en+ole+sattunut+kuulemaan.
05.10.2020 17:11
Linnut+ovat+älykkäitä,+varsinkin+nuo+varislintujen+heimoon+kuuluvat,+(varis,+harakka)+että+varmasti+huomasivat+vaaran.
05.10.2020 15:00
En+täällä+mökillä+haravoi+lehtiä+näin+syksyllä.++Keväällä+vasta,+jotta+osa+ehtii+mennä+matojen+ruuaksi.
Ison+männyn+oli+taannoinen+myrsky+saanut+nurin,+oli+siinä+kuntosalia+kerrakseen,+kun+sen+pätkin+ja+raahasin++auton+perään+asti.
Nyt+on+mukavaa+puuhaa,+kun+sitä+koneella+halon.
Eilen+marjametsässä+ollessani+näin+kurkiauran.
Aamuyöstä+ja+aamusella+musta-+ja+räkättirastaita+hyppii+pitkin+pihaa.
Tiedä+häntä+nouseeko+sitten+aamukasteella+jotain+matoja+pinnalle,+kovin+nokkivat.
Jotain+isompiakin+lintuja+lentoon+hulmahtelee+metsiköstä.+Ainakin+peltopyitä+olen+nähnyt.
Kaksi+ääntä+nopeampaa+lintua,+vähän+aikaa+sitten+meni+myös.
05.10.2020 13:51
Kukas+sen+Suomi-laivan+aikoinaan+nosti?
05.10.2020 13:39
Mikä+ihmeen+kova+pala?
Kyllä+sitä+nyt+asioihin+kantaa+otetaan+ja+mielipiteitä+ilmaistaan,+ilman,+että+siinä+mitään+kovaa+palaa+tarvitsee+olla.+
Onhan+tämä+maailma+nyt+kovin+globaali.
30.09.2020 21:23
Niinhän+täällä+monissa+keskusteluissa+ihmiset+mielipiteitään+sanoo,+eri+asioista.
Aiotko+kysellä+kaikilta,+jotka+kantaa+ottaa+USA;n+vaaleihin,+että+mitä+haittaa+heille+on,+jos+Trumppi+voittaa,+tai,+jos+Biden+voittaa.
Siinä+Sinulle+onkin+urakkaa.
30.09.2020 20:32
Hieno+juttu.+Jos+itse+nuo+keräsit,+ison+työn+olet+tehnyt.
30.09.2020 19:25
Mistä+Sinä+sait+päähäsi,+että+minulle+jotain+haitallista+vaikutusta+siitä+olisi.
30.09.2020 19:24
236 / 315