Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin++nuori,+siitä+lienee+ainakin+40+vuotta.
Laivalla+menimme,+Bore+1.+Kauhistutti,+kun+tullimies+vahtasi+niin+tarkkaan,+hyvä+ettei+suuhun+tullut.
Toinen+reissu+oli+paljon+myöhemmin.+Työporukan+kanssa.+Ikimuistoisia,+eremitaasi.+Pietarhovin+puisto.+Joku+museo,+jossa+oli+eläinfossiileja.
Viipiurissa+käytiin+syömässä+pyöreässä+tornissa.+Oli+se+hyvä.että+se+aikanaan+säästettiin.
25.05.2020 22:31
Haaveilin,+että+voisin+saada+oppia+soittamaan+pianoa,+mutten+sitä+koskaan+julki+tuonut,+kun+ymmärsin,+ettei+se+ole+mahdollista+kahdesta+syystä.
Ensimmäinen+syy+oli+se,+että+vanhemmat+eivät+olisi+ymmärtäneet+sitä+ja+toinen+se,+että+rahaa+tarvittiin+tärkeämpäänkin.
Sisareni+jostain+syystä+osasi+soittaa+kitaraa,+josta+tunsin+kateutta.+(Aineellisesta+en+kateutta+osaa+tuntea).
Sen+kitaran+varas+vei.+Se+suretti+minua.
25.05.2020 22:19
Näin+tuosta+kuvaa+teeveessä.+Käsittämätöntä.
Varsinkin+Helsingissä+on+näitä+vihreitä+nuoria,+eikö+sen+ilmastonmuutoksenkin+torjunta+lähde+siitä,+ettei+roskata+tuolla+tavalla+ympäristöä,+vaan+hoidetaan+jätteet+niin,+ettei+ne+tuota+tuhoa+jälkeenpäin.
Vai+onko+se+niin,+että+vain+toisten+maiden+määräily+ja+ohjeistus+on+sitä+´´oikeaa´´+ilmastonsuojelua.
25.05.2020 21:56
En+mitään+käskyä+ole+annettu,+vaan+sana+mitä+käytettiin+oli+´´velvoitetaan.´´
19.05.2020 22:57
Nimenomaan+sen,+että+ne+ovat+ohjeita,+ei+mikään+laki,+eikä+asetus.
Ohjeet+eivät+kumoa+perustuslakia.
Asiantuntijatkin+yhdessä+tv:n+haastattelussa+myönsivät,+että+sanat+´´velvoittaa+karanteeniin´´+oli+väärä+valinta.
19.05.2020 17:10
No+voi+pyssyt+ja+kuulat,+minkä+menit+tekemään,+kun+tuon+sanan+sanoit.
Mutta+huomasitko,+oliko+persuja+missään?
19.05.2020 15:23
Minäkin+luulin,+että+se+on+perustuslain+vastainen,+kunnes+sitten+kuulin,+ettei+mitään+muuta+ole+ollutkaan+kuin+suositus.
Sama+oli+tuo+matkustuskielto.
Ihan+oikeusministerin+suulla+sanottuna+(Alfa+tv)+kuulin,+että+Suomen+kansalaisella+on+aina+oikeus+poistua+maasta+ja+palata+maahan.+Että+sen+takaa+perustuslaki.
19.05.2020 15:20
Kiusaamisen+ei+pitäisi+kuulua+kenellekään.
Paljon+on+työpaikkakiusaamistakin+ja+siellähän+toimii+ns.+aktiiviväestö.
19.05.2020 15:16
Kiitos+kaunis,+Mihaelina,+tuollaista+arkista+elämänmenoa.+Arki+on+parasta+mielestäni.
Raesade+yllätti,+kun+olin+aikeissa+mennä+ulkohommiin.
19.05.2020 14:26
Perjantaina+ostin+kotimaisia+luomutomaatteja.+Eilen+söin+viimeisen,+oli+jo+alkanut+hieman+pehmetä+ja+kantakolon+väri+muuttua.
Vuosia+sitten,+muutamana+vuonna+oli+itsellä+jokunen+tomaatin+taimi,+kyllä+niistä+saadut+tomaatit+oli+hyvänmakuisia.
19.05.2020 14:22
Kukaan+ei+suoraan+synny+kiusaajaksi.
Oman+elämä+kokemukset+pienestä+pitäen+voivat+siihen+johtaa.
On+puutunut+kannustusta+ja+hyvää+sanaa.
Ne+syntymässä+saadut+luonteen+eväät+ratkaisevat,+toisesta+voi+tulla+kiusaaja+ja+toisesta+kiusattu+samoilla+kokemuksilla.
Kiusaaminen+on+vallankäyttöä.+Kiusaaja+tunnistaa+kyllä+oikean+ja+väärän.+Usein+on+niin,+että+kiusaajalla+on+´´koko+orkesteri+takanaan´´+varsinkin+noissa+koulukiusausjutuissa+näkee+kerrottavan+siitä.
Ihminen,+jonka+empatiakyky+toimii,+ei+ole+koskaan+kiusaaja.
19.05.2020 14:13
Samantapaista+juttua+joskus+lukenut.
Muovien+alla+ja+lannasta+tekevät+kasteluliuosta.
Eräs+työntekijä+kertonut,+että,+kun+torjunta-aineita+levitetään,+naamaria+myöten+suojavarusteet.+Joten+,miksi+moinen+varustus,+jos+aineet+ei+ole+myrkyllisiä.
Maaperä+haihduttaa+siellä+vettä+enemmän,+kun+saa,+joten+maaperä+suolaantuu+ja+sitten,+kun+se+on+käyttökelvotonta+siirrytään+toiseen+paikkaan.
Sitäpaitsi,+kun+kotimainen+tomaatti+poimitaan+se+onkypsynyttä,+koska+saadaan+seuraavana+päivänä+kauppaan.
Sieltä+tulevat+pitää+noukkia+raakana,+verotta+makua,+koska+kestää+kauemmin,+ennen+kun+ovat+kaupan+tiskillä.
19.05.2020 13:21
Olen+vajaan+kilometrin+Pirkanmaan+rajalta.+Asuntoni+on+kyllä+Pirkanmaalla+ja+siellä+asioin.
Kaupassa+olen+käynyt+itse+koko+korona-ajan.
Juuri+äsken+sanottiin,+että+Pirkanmaalla+on+1000:sta+testatusta+löytynyt+1+positiivinen+ja+3+sairaalahoidossa.
Ison+työn+olette+tehneet+puuntaimien+kanssa.
Olen+kyllä+metsää+istuttanut+itsekin,+mutta+spotilla+valmiista+taimista.
Sellainen+vanha+istutuskuokkakin+näyttä+olevan+tuolla+varastossa.+Isän+peruja.
Katiska+piti+laittamani+aiemmin,+mutta+jotenkin+se+jäi.+Tänään+se+täytyy+tehdä,+koska+poika+on+tulossa+huomenna+tänne+mökille+ja+kysyy+heti,+onko+katiska+järvessä.
Täälläkin+on+kymmeniä+vuosia,+taitaa+olla+lähemmäs+100+vuotta+vanha+savusauna.+Se+ei+ole+ollut+käytössä,+kuin+joskus+isän+aikaan+kauan+sitten.
Kukaan+meistä+ei+sen+lämmitystekniikkaan+ole+perehtynyt.
Muistan+saunoneeni+siellä+kymmeniä+vuosia+sitten+kerran.
Orvokkeja+vasta+olen+istutellut,+kun+jatkuvasti+menee+pakkaselle+yöt.
Aurinko+nyt+paistelee,+mutta+kuuroja+ovat+luvanneet.+Ulkona,+kun+touhuilee+pitää+aina+kuuron+tullen+suojata+työkoneet.
19.05.2020 12:07
Yhdenkään+kirjautuneen+en+nähnyt+tässä+ketjussa+´´vetävän+kommentteja+toisistanne´´enkä+´´etsivän+pokka+pitää+hahmoja+toisistanne´´.
Sen+sijaan+näin+monen+monta+anonyymikommenttia+hyökkäävän+2+kirjautuneen+niskaan.
Minulle+henkilöjohtaisesti+kommentit+ovat+samanarvoisia,+ovatko+ne+kirjautuneen+vai+ei,+sisältö+ratkaisee.
18.05.2020 19:08
Sitähän+menee+14+000+vuosituloista+alkaen+2,5%,+katto+on+163+euroo.
18.05.2020 17:24
Aloituksessa+ei+ollut+kysymys+korppiksesta.++
Minä+en+näe+aloituksessa+muuta,+kun+keskustelunavauksen+TV:sarjasta+Hyacint.
18.05.2020 15:55
Minun+mielestäni+Yle+1+ja+Teema+lähettää+ihan+hienoja+uusiakin+sarjoja.+Nytkin+on+menossa+useampi.
Katson+Sydämen+asialla+vaikka+10+kertaa+mieluummin,+kun+esim,+kolmosen+hömppäputouksia.
18.05.2020 15:47
Saatan+katsoa+satunnaisesti,+riippuu+muusta+tekemisestä.
Englantilainen+huumori+puree+minuun.
Heh,+jollain+taitaa+olla+korppissyndrooma,+kun+joka+toinen+ketju+pitää+liittää+häneen.
Olisitko+niin+ystävällinen+ja+lopettaisit+nämä+ketjujen+pilaamiset.
18.05.2020 15:43
Ulos+kun+laitan+klapuja+kuivaan+(ei+halkoja)+laitan+kuormalavojen+kulmiin+klapuneliöt+ja+välit+täytän+sitten+lopuksi.
Tehtiin+kuormalavoista+pieni+liiteri+metsän+reunaan.+(Maalattiin+punaiseksi)+Se+on+tarpeeksi+harva,+sinne+voi+pinota+suoraan.
Suunnitteilla+tuonne+alas+sellainen+valmispuusuoja,+joka+pitää+osista+koota.+Saas+nähdä+koska+toteutuu.
18.05.2020 14:11
Tehdäänhän+siinä+työ+Suomessa.
Itse+ostan+kotimaisia+luomutomaatteja.
Pojalla+oli+kerran+jotain+ulkomaisia+pikkutomaatteja,+joista+muutaman+maistoin,+oli+ihme+sivumaku.
18.05.2020 13:58
254 / 315