Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sellaisia+aparaatit+ovat.
Minullakin+on+jotain+jumissa,+joka+aina+aukeaa,+kun+koneen+avaan.
Kaikki+kruksit+kulmissa+himmennetyt,+sanoo+vain+klink.
No+poika+tulee+parin+päivän+päästä.
Toinen+aparaatti,+tuo+auto,+kun+piti+asioille+aamulla+lähteä,+ei+inahtanutkaan.
Onneksi+minulla+oli+akkulaturi,+joten+siitä+hommasta+selvisin+ja+pääsin+käymään+asioilla.
17.05.2020 17:24
Tänne+viikolla+lupasivat,+että+lauantaina+ja+sunnuntaina+sataa+kartta+näytti,+että+miltei+koko+päivän.+Eipä+ole+näkynyt.
Aurinko+nytkin+kurkistaa.+Lämpöä+saisi+tulla+lisää,+tuntuu,+että+kovin+hitaasti+luonto+herää.
Neeasa,+se+on+järvi,+ei+kovin+suuri,+pitkämäinen,+levenee+toiseen+päähän,+jossa+pari+pientä+saarta.
Aikoinaan,+kun+vanhemmat+tämän+tilan+osti,+järven+rannoilla+oli+pari+kesämökkiä,+pari+maatilaa.+Nyt+niitä+mökkejä+lienee+jotain+30-40.
Sini-+Sirkku+kertoili+noista+luontojutuista.+Itse+katselin+sellaista,+missä+miehet+keräsivät+arvopuita+vesistöjen+pohjista.
Sukeltaja+kohtasi+sukelluksellaan+sellaisi+eläimiä,+kun+manaatteja.+Ehkä+noin+delfiinin+kokoisia.
En+ole+ikinä+moisia+nähnyt.
Olevat+siellä+niin+rauhoitettuja,+että+niitä+ei+saa+häiritä.
Manaatti+tuli+ihan+lähelle+sukeltajaa,+oli+utelias.
Miehet+naureskelivat,+että+ihmisten+on+kiellettyä+häiritä+manaatteja,+mutta+manaatit+saa+häiritä+ihmistä.
Kaipa+pitää+ulos+suoriutua+touhuihinsa,+kun+tuo+aurinkokin+paistaa.
Eilen+illalla+piti+ottaa+särkylääke,+joita+en+usein+tarvitse,+mutta+olkia+ja+käsivarsia+vähän+jomotteli.
17.05.2020 16:46
Taisit+katsoa+telkkaria.
Se+mies+on+ennenkin+jossain+noissa+ohjelmissaan+kertonut+näistä+karhukaisista.
Kun+tuollaisia+ihmeotuksia+on+täällä+maapallollakin,+miksei+jossain+muualla+voisi+olla+joitain,+jotka+käyttävät+elääkseen+ihan+muita+aineita,+kun+me+täällä.
16.05.2020 22:45
Hänhän+kertoi,+että+se+on+vanha+sananlasku+Dominikaanisesta+tasavallasta.
16.05.2020 22:40
Kuulin+telkkarista+jostain+luonto-ohjelmasta,+lattiaa+laastessani,+että+olemme+vain+4+asteen+päässä+jääkaudesta,
16.05.2020 20:31
Laitan+siihen+kastikkeeseen+ison+lorauksen+ketsuppia.
16.05.2020 20:07
Miten+voit+sanoa+hyi,+kun+et+ole+maistanutkaan.
Nuorena+löysin+sen+jostain+lehdestä.+Mies+tykkäsi+kovin,+siitä+se+sitten+jäi+tavaksi+tehdä+niin.
16.05.2020 19:50
Mulla+oli+kanssa+kottikärryn+renkaassa+haava.+Ostin+uuden+pyörän,+nyt+pelittää+paremmin,+kun+vanhan+pyörän+kanssa+koskaan.
Mä+olen+noita+pöllejä+kanniskellut+monena+päivänä+ja+nyt+on+hartiat+ja+hauikset+kipeet,+tiedä+pitääkö+yöksi+ottaa+särkylääke.
Itse+ostin+jo+monta+vuotta+sitten+halkaisukoneen,+ei+oikein+niskat+kestänyt+enää+kirveshommaa.
Tuolla+tv.ssä+tuo+THL:n+pomo+sanoi,+että+korona+alkaisi+olla+voitettu+tällä+erää.
Sitähän+ei+tiedä,+josko+levähtää+uudestaan,+kun+yhteiskunta+avautuu.
16.05.2020 19:29
Teen+munamaidon+sijaan+laatikkoon+ruskean+kastikkeen+ja+sitten+uuniin.
16.05.2020 19:18
Nuoruudessa+sitä+cruisailtiin+kaverien+autoissa+istuen,+Chevroleteillä.+Bassoja+ei+silloin+vielä+ollut.
Poikaakin+puri+amerikanautojen+kärpänen.+Sillä+niitä+on+ollut+kymmenien+autojen+kavalkaadi,+nytkin+on+2+ja+se+meidän+yhteinen+avolava.
16.05.2020 17:23
Jopa+oli+värikäs+kommenttisi.
Nyt+osuit+naurusuoneeni.+Sukkia+olen+kyllä+kutonut,+mutta+missään+ompeluseuran+sukankudontatiimissä+en+ole+ollut,+enkä+aio+mennäkään.
Eikä+tuo+Ambomaakaan+ole+tuttu+paikka,+kuullut+vaan+joskus+puhuttavan.
Huivia+täytyy+joskun+panna+tiukalle,+kun+tuo+tuuli+peijakas+käy+korviin.
Kissalle+minä+vaan+täällä+puhun.
Seikkaillaan+vaan+edelleen.
16.05.2020 16:07
Ei+välttämättä+Venäjältä.
Itsekkäät+ihmiset+eivät+välitä+mistään,+Lentelevät+minne+tahtovat.
Totuushan+on+se,+että+nykyään+kaikki+tartunnagt+leviävät+lentokoneen+välityksellä.
15.05.2020 23:30
Ehkä+se+sitten+on+niin,+että+kukin+näkee+asiat+oman+elämän+kokemuksen+ja+ajatuksen+pohjalta.
Jos+ajatukset+ovat+kovin+kaukana+toisistaan,+ei+se+silti+tarkoita+sitä,+että+jonpikumpi+olisi+väärässä,+ehkä++vaan+on+eri+elämän+piirit+kaukana+toisistaan+ja+siksi+ymmärrys+ei+kohtaa.
Mielestäni+se+ei+kuitenkaan+ole+syy,+toisen+haukkumiseen.
15.05.2020 22:17
Ei+ollut+tällaisia+tilanteita,+niin+että+tuskimpa+sitä+´´kirkossa+kuuluteettiin´´.
Näin+meille+opetettiin.
15.05.2020 21:26
Tiedät+varsin+hyvin+senkin,+että+kyse+on+saatavuudesta+ja+rahasta.
Kyselet+kaikenlaista,+jonka+hyvin+tiedät.+Ei+mene+läpi.
15.05.2020 21:20
´´Viimeistään+siitä+saakka+kun+korona+keksittiin´´+mutta+kun+se+oli+jo+sitä+ennen.
15.05.2020 21:13
Heidän+maskit+ovat+vähän+erilaiset.
Kyllä+Sinä+tiedät,+että+on+maskeja+ja+maskeja.
15.05.2020 21:10
Kyllä+se+on+ollut+tiedossa+jo+ennen+koronaa+ja+Greettaa.
Näin+minulle+aikanaan+opetettiin.
Ei+ollut+mitään+syytä+kyseenalaistaa+infektiolääkäriä.
15.05.2020 21:06
Kyllä+näin.
Olen+iloinen,+että+nyt+kun+toitottamani+asia,+ettei+maski+auta+kantajaansa,+alkaa+mennä+perille,+ettei+synny+väärää+turvallisuuden+tunnetta.+(+menee+perille,+kun+virallinen+tutkimus+tuli,+vaikka+se+ei+ole+uusi+asia,+mutta+tämä+kai+tarvittiin,+että+asia+menee+läpi.)
Hienoa,+että+vihdoinkin+aletaan+ymmärtää+tämä+maskijuttu.
Onhan+se+selviö,+että+jos+jokaikisellä+olisi+maski,+joka+vaihdetaan+tunnin+kuluttua,+silloin+tartunnat+laskisi.
Mutta+kun+käytännössä+se+ei+ole+mahdollista.
Silti+pitää+muistaa,+ettei+pisaratartunta+ole+ainoa+tarttumistie.
15.05.2020 20:45
Komenttisi+sai+minut+lukemaan+aloituksen+uudestaan,+en+kyllä+löytänyt+siitä+väittämääsi,+korkeakultturista+filosofista+pohdintaa.
Ihan+tavallista+asiaa,+verrattuna+ei+tuttuun+mietelauseeseen+vai+miksi+sitä+nyt+sanoisi.
15.05.2020 19:51
255 / 315