Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
6109
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+kommentti+Sinulta+maissii.
Niinhän+se+yleensä+menee,+että+niillä,+jotka+ko.+asiasta+vähiten+tietää,+on+varmimmat+mielipiteet.
18.01.2020 15:41
Millä+maustat+haukea.
Itse+suolaan+merisuolalla.+Sitten+laitan+sitruunapippuria+voita+ja+tilliä.
18.01.2020 14:23
Kiinnitin+kanssa+tuohon+asiaan+huomioni.
Espoossa+mustarastas+on+jo+tehnyt+pesän+ja+muninut.
Pöllöt+kuulemma+soidinhuutelun+aloittaneet.
Kevätkukat+työntää+alkuja.
On+se+harmillista,+kun+kaikki+menee+sekaisin,+siitä+ei+hyvä+heilu.
Lunta+ei+ole+täälläkään,+kuin+vähän+joissain+aurausvalleissa.+Jyväskylä-Tampere+puoliväliä+tämä+seutu.
18.01.2020 13:30
Sen+äänen+kyllä+tunnustaa+jo+ainakin+kilometrin+takaa.+Taisivat+kaikki+olla+vihreitä.
Meillä+ainakin+oli.
Nyt+on+maalla+sellainen+sininen+vanha+Ford+3000.+5+vuoteen+sitä+ei+ollut+käytetty.
Viime+syksynä+miehet+sen+päättivät+käynnistää.
Luulin+ettei+siitä+mitään+tule,+mutta+avolavaa+apuna+käyttäen+ne+sai+sen+liikeelle.
18.01.2020 13:25
Ei+se+taito+mihinkään+häviä.
Itsekin+olen+virkannut+neliöistä+pari+päiväpeittoo.
Hiukan+minäkin+tuota+ompelua+nuorenpana+yritin+tehdä+ja+jotain+sain+aikaiseksikin,+mutta+tuo+kutominen+ja+virkkaaminen+luontui+paremmin+minun+käteeni.
Jotain+yksinkertaista+koneella+saatan+joskus+tehdä.
18.01.2020 13:21
Puhut+asiaa+maissii.
18.01.2020 13:13
Ei+pidä+unohtaa+pienyrittäjiä.
Monet+lähtevät+tyhjästä,+työllistäen+itsensä+ja+ajan+myötä+myös+laajentuvat+suuremmiksi+ja+työllistävät+muita.
Eikös+Ideaparkkien+luoja+ja+Ponssen,+lähteneet+ihan+kansakoulupohjalta,+jos+oikein+muistan.
18.01.2020 13:10
Hauskasti+kirjoitettu+juttu.+Ihan+pisti+naurattamaan+tuo+´´rullasin+ja+paistoin,+henkeni+kaupalla.´´
Tuli+ihan+kesä+mieleen.
Kesäisin+käyn+kalassa.+Vieläkin+on+pakkasessa+viime+kesän+haukea.
Isoin+minkä+sain+oli+4kg.+Ennätykseni+on+9kg+kala.
Silloin+tällöin+tulee+silakotakin+ostettua.+Kyllä+kala+on+hyvää+ruokaa,+aika+paljon+sitä+syönkin.
Pakasteesta+olen+ostanut+kotimaista+järvikalapuikkoo.
18.01.2020 12:59
Mitäs+aattelit+syödä,+jos+maanviljelijät+pannaan+kilometritehtaille.
Sitäpaitsi+niitä+maataloustukia+saa+monet+muutkin,+kun+maanviljelijät.
Puhumattakaan+kaikenmaailman+muista+tuista.
Minä+taas+en+viitsisi+maksaa+noita+´´huvilaivailu´´+tukia.
17.01.2020 22:20
Tuo+lehämän+lypsy+minulta+kanssa+jäi.
Kerran+innoissani+pikkulikkana+sitä+lähdin+tekemään.
Tuo+mokoma+eläin+ei+antanut+mulle+maitoaan,+huiski+vaan+sillä+pitkällä+hännällään.
Luovutin,+enkä+sen+koommim+edes+yrittnyt.
17.01.2020 21:53
Sinulle+ja+anonyymille+15.55.+Tämä+ei+ole+Korppiksen+ivailuketju.
17.01.2020 21:47
Eikös+sitä+ole+täällä+vähän+niinkuin+sekaisinkin,+tuota+keskustelua+ja+blogaamista.
Mitäpä+sen+sitten+niin+nokonnuukaa+on.
Sellaisiin+keskusteluihin+otan+osaa,+silloin+kun+otan,+mistä+jotain+tietää,+eli+on+mielipide.
Myös+aiheen+täytyy+kiinnostaa.
Joskus+käy+niinkin,+että+otsikko+olisi+mielenkiintoinen,+mutta,+kun+avaa+ketjun,+kommentit+on+ihan+jotain+muuta,+kun+mitä+aloittaja+on+tarkoittanut.+Silloin+tökkää.
17.01.2020 18:58
Silloin,+kun+tätä+maata+laitettiin+hyvinvointivaltiokuntoon,+meitä+kyllä+tarvittiin.
Vain+pieni+prosentti+tarvitsee+pitkäaikaista+hoitoa.
Suurin+osa+pärjää+omillaan,+keskimäärin+hoidon+tarve+on+isommalla+osalla+n.+1-2+vuotta+ennen+kuolemaa.
Entä+se+suuri+ilmaistyön+määrä,+mitä+me+vanhemmat+polvet+teemme.+Siitä+ei+paljon+puhuta.
Enemmän+kannattaisi+olla+huolissaan+siitä+nuorten+ja+nuorten+aikuisten+lisääntyvästä+eläkeläisjoukosta.
17.01.2020 18:45
Zetori+on+tuttu+vehje.+Aikoinaan+ollut+meilläkin+yksi+ja+mökkinaapurin+kanssa+toinen+siis+yhteinen,+joka+annettiin+vaihtona+naapurin+miehelle,+kun+korjasi+meidän+yhteisen+pihatiemme.
Laittoivat+sen+kuntoon+ja+ah+miten+nostalginen+olo+tulee,+kun+kuulen+sen+äänen+maantieltä.
17.01.2020 16:20
Ostin+puolenkilon+pussin+luomuporkkanoita.+Maksoi+1.05€.
17.01.2020 16:00
Tuon+olen+kuullut,+mutta+aikanaan+ihmettelin,+kun+nuoret+käytti+sellaista+ilmaisua,+kun+´´vika+kerta´´+,+´´vika+ilta´´+Tarkoittaa,+viimeinen.
17.01.2020 15:45
Kesän+lämpimällä,+kun+vain+kevyet+vaatteet+päällä+mökillä.+Ei+taskuja+vaatteissa.
Kännykkä+ja+avaimet+kulkee+mukavasti+mukana.+Kädet+vapaana+muuhun,+kun+pussin+kantoon.
17.01.2020 15:38
Tuo+sama++juttu+oli+Iltalehdessä+aikoinaan,+onko+sitten+Iltalehti+kompuksessa+persujen+trollien+kanssa?
17.01.2020 15:33
Tavanomaiset+työläisperheen+kortit+ne+oli+niin+kuin+monilla+muullakin.
Eikös+se+liene+tärkeänpää,+mitä+niillä+korteilla+teki.
Hävittikö+nekin+vai+vetikö+uusia+korttia+matkansa+varrella.
17.01.2020 13:53
Joopa-joo.+Jos+meidän+ja+meidän+vanhempien+työtä+ei+olisi+tehtynä+tämän+maan+eteen,+eivät+ehtisi+nuokaan+tilastonikkarit+päätään+aukomaan,+kun+pitäisi+tehdä+kunnon+töitä.
17.01.2020 13:49
283 / 306