Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
45
Kommenttia
6109
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielestäni+olet+piirulleen+oikeassa.
Kaikkihan+lähtee+juuri+ajattelusta.+Siitä+siirtyen+sanoiksi+ja+edelleen+teoiksi.
Hyvä+on+tietenkin+se,+joka+tekee+hyvää,+mutta+sekään+ei+ole+koko+totuus.
On+lukemattomia+esimerkkejä+maanpäällä,+miten+äärimmäisestä+pahasta+on+versonnut+hyvää+niiden+toimesta,+jota+paha+on+koskettanut.
Kenen+ongelma+on+sitten+ylikansoitus.+Määritelmä+kai+kuuluu,+että+ylikansoitus+on+sitä,+mikä+ylittää+maapallon+kantokyvyn.
Kuka+sitten+on+liikaa,+sinä,+minä+vai+naapuri.
Jos+maailman+varallisuus+käytettäisiin+kutakuinkin+tasan+ihmisten+kesken,+auttausiko+se.
Ei+auttaisi,+koska+ihmiskunnan+kehitys+on+vielä+niin+aamunkoitossa,+että+aina+löytyy++´´mulle+kaikki´´+ihmisiä.
30.12.2019 15:38
Pieni+harmitus+nousi+mietteisiin,+kun+Skillanin+avausta+luin.
On+ollut+mukava+tutkailla,+mitä+ikätoverit+puuhailevat.
Tosin+vasta+vähän+aikaa+olen+täällä+pirtissä+kirjoitellut.
Hattua+nostan+kyllä+Skillanille,+kun+on+pitkään+tätä+pirttiä+vetänyt.
Näkyy+olevan+noita+jatkamisideoitakin,+hyvä+sinällään,+mutta+kuinka+mahtaisi++toimia.
Nytkin+jo+noita+riitasointuja+näkyy+olevan.+Skillan+on+hyvin+osannut+niihin+suhtautua.
29.12.2019 16:02
En+myöskään+ole+Tervon+ihailija,+mutta+katsoin+kuitenkin.+Kyllä+se+ihan+hyvä+oli.+Taitaa+olla+peräti+8+osaa,+ellen+nyt+ihan+väärin+muista.
Näyttää+olevan+Hymyssä+juttu+Marinista,+en+ole+vielä+sitä+lukenut.
Kun+viron+ministeri+halveerasi,+että+kassatytöstä+tuli+pääministeri,+niin+eikös+Koivisto+ollut+satamatyöntekijä+ja+tuli+presidentti.
28.12.2019 15:35
Onhan+noita+riitasointuja+tännekin+hieman+lainehtinut.
Nuo+luettelomaisi+syyt+varmaan+pitää+paikkansa+yhden+jos+toisenkin+asian+kohdalla.
Semmoinenkin+tuli+mieleeni,+että+myös+väärinymmärrykset+synnyttävät+ikäviä+tilanteita,+ellei+niitä+asiallisesti+oikaista.
Vielä+harmittavinpia+ovat+sellaiset+jutut,+kun+joku+koloontuu+jostain,+mitä+toinen+ei+ole+edes+tarkoittanut+ja+sitten+jää+vain+hautomaan+asiaa,+eikä+puhu,+eikä+pukahda.
10+astetta+oli+pakkasta,+lunta+valkeana+maa,+tein+pienen+ostoslenkin+Tokmannille.+Piti+hakea+lisää+kynttilöitä+ja+tulitikkuja.
Minäkin+sain+yhden+kirjan+lahjaksi.+Sellaisen+kissatieteellisen.
Kesällä+yritin+sitä+tilata+pojantyttären+miehen+avustuksella,+mutta+se+tyssäsi+siihen,+että+siihen+verkkokauppaan+ei+käynyt+mun+pankkini.
Hän+muisti+sen+ja+oli+sen+tilannut+minulle+lahjaksi,+lämmitti+erityisesti+tuo,+kun+nuori+mies+muisti.
28.12.2019 15:29
Siinä+se+joulu+meni,+rauhallisissa+merkeissä.
Luntakin+satoi+aaton+yöllä+monta+senttiä.+Oli+mukavat+ulkoiluilmat.
Lueskelin+noita+joulunajan+kommentteja,+huomasin,+että+Skillanilla+on+ollut+syntymäpäiväkin.+Joten+onnittelut+näin+takakäteen.
Kiinnitin+huomiota+myös+Miran+kertomaan+sukulaisistaan,+jotka+asuvat+siellä+Australiassa.
Katselin+nimittäin+yks+päivä+sitä+Australian+tulipalokarttaa.+Ihan+kauhistelin,+kun+näyttää,+että+koko+maanosa+on+kohta+tulessa.
Kyllä+meillä+täällä+vielä+on+hyvin+asiat,+kun+vertaa+noihin+maailman+melskeisiin.
27.12.2019 18:17
Minä+näin+uutisista,+että+pukki+lähti+poron+vetämällä+pulkalla+jo,+niin+ettei+mitään+hätää.
Onhan+sillä+pukilla+se+helikopterikin,+jotta+varmaan+pilottitonttu+tuo+sen+lumirajalle,+että+pukki+pääsee+sillä+Helsinki-Vantaalle.
Kyllä+ne+stadilaiset+sille+lentokentälle+limusiinin+tilaa,+jotta+etelän+lapsetkin+lahjat+saa.
22.12.2019 20:58
Lumet+sulaa.+Tihkusadetta+ajoittain.
Kertoivat+uutisissa,+että+viikon+päästä+on+jo+5+minuuttia+valoisenpaa.
Huomenissa+pieni+reissu+ja+sen+jälkeen+voi+alkaa+rauhoittumaan+joulun+viettoon.
Pienen+kuusen+nappaan+mökkimetsästä,+on+matkan+varrella.
Iloista+ja+lämminhenkistä+joulurauhaa+Pirttiläisille.
22.12.2019 20:54
28+vastauksesta+aloittaja+sai+5+asiaansa+koskevaa+vastausta.
Sitten+alkoi+taas+persut,+tikit,+Marinit+ym.
Koko+palsta+on+mennyt+sekasotkuksi.
Poliittisia+aloituksia+palstalla+on+ihan+riittävästi,+onko+ihan+pakko+sotkee+niitä+joka+aloitukseen.
22.12.2019 15:21
iltalehdessä+luki,+että+alle+kouluikäisiä.
21.12.2019 22:35
Kyllä+nykytekniikalla+kaikki+yksinkertaiset+asiat+saadaan+vaikeaksi.
Ohjeissa+on+usein+vajavaisuutta.
Nykyään,+kun+kortissa+on+se+lähimaksuominaisuus,+käytän+sitäkin.+Sillä+saa+ostokset+maksettua+50+euroon+asti.+Ei+tarvitse+kun+lukukoneen+kylkeen+vilauttaa.
Mun+ei+ole+tarvinnut+ainakaan+tähän+asti+tarvinnu+mitään+ylimääräsiä+tehdä,+kun+kortti+on+tullut+postissa.+Heti+käyttövalmis.+Oisko+nuo+kommenvenkit+jotain+turvajuttuja.
21.12.2019 19:11
Lisään+vielä.
Orpohan+ei+ole+vieläkään+päässyt+yli+siitä+pettymyksestä,+kun+putosi+hallituksesta.
21.12.2019 17:52
Taidat+vähän+liioitella.
Olen+myös+sitä+mieltä,+että+tuommoinen+saisi+loppua.+Ei+se+ole+keneltäkään+fiksua,+kun++toimeen+pitäisi+tulla+kuitenkin,+asiatasolla.
21.12.2019 17:41
Ei+todellakaan.
Tämä+kokoonpano+on+vasta+alussa,+toivotaan,+että+nämä+nuoret+naiset+kasvavat+tehtävänsä+mukana.
Tarkoitan,+että+lähtöasetelma+on+parenpi+mennä+eteenpäin,+kuin+Sipilällä+ja+Rinteellä.
Heillä+oli+liikaa+asenteellista+taakkaa+entisistä+hommista.
21.12.2019 16:25
Kyllähän+tuo+Sannakin+osasi+kiertämällä+olla+vastaamatta+suoriin+kysymyksiin.
Ei+sanonut+henkilökohtaista+mielipidettään,+vaikka+haastattelija+muutamassa+kohtaa+kysyi.
Rupesi+vaan+selostamaan+mitä+kukakin+asiassa+tekee.
Siis+tyypillinen+poliitikko.+Se+on+oikeastaan+hyväkin,+osaa+kenties+luovia+tässä+vieläkin+´´miesten+maailmassa.´´
Virolainen+ministeri+sen+näytti,+että+varmaankin+tulee+kiperiä+paikkoja+vastaan+tulevaisuudessakin.
Tämä+´´ettekö+edes+häpeä´´+oli+mielestäni+ylilyönti,+mutta+tuleehan+noita+muillekin.
Toivon+kyllä,+että+onnistuisi+hommassaan+ja+kaikki+muut+siellä+kanssa.
Kyllä+tämä+sooloilu+jo+riittää,+ei+tule+asioiden+hoidosta+mitään,+kun+vaan+sohlataan.
21.12.2019 15:57
Kävin+äsken+ulkolenkillä.+Liukkaitakin+paikkoja+oli,+vaikkakin+hiekoitettukin.
Nyt+on+jo+pimeä.+No+huomenna+se+alkaa+valo+lisääntyä.
Olen+samaa+mieltä+Skillanin+kanssa,+että+on+hienoa,+kun+on+nämä+vuodenajat.
Piti+ottaa+ja+pestä+keittiön+ikkuna.+Sinne+väliin+oli+kuollut+parikymmentä+erilaista+hyönteistä.+Tuplalasi,+mistä+ihmeestä+ne+sinne+oli+päässeet.+Ei+ennen+ole+ollut.
Eilen+taas+sain+miniältä+´vatsapilla´+kuvan+pienoisesta.
Viestitellään+miniän+kanssa+aika+usein.
21.12.2019 15:43
Koneeni+hukkasi+kolmeksi+tunniksi+kentän.+Sain++tän+nyt+taas+yhdistämään.
Niinhän+ne+aina+sanoo,+ettei+tollaisia+korjata+juurikaan,+kun+uuden+saa+jo+sillä+hinnalla.
Niin+ne+sano+mullekin+tuo+liikkeessä.
Lunta+on+maassa+jonkin+verran,+mutta+tihkusadetta+oli+ulkona.+Ihan+hilkulla+onko+valkoinen+joulu+vai+ei.
Paljon+monet+touhuilee,+kuin+täälläkin+jutuista+käy+ilmi.
Itse+olen+vähentänyt,+ei+ole+enää+niin+tarvetta.
Pienen+kinkun+ostin+eilen+pakkaseen+odottamaan+paistamista.
Paria+laatikkoa+olen+tehnyt.
Hiljaiseloa+enimmäkseen+näin+pimeän+aikaan.
20.12.2019 15:44
Demarit+vaaleissa+voittivat+niukalla+osuudella+ja+nyt+jo+on+kannatus+pohjamudissa.+(Marin)
Keskusta+oli+vaalien+häviäjä.+(Kulmuni)+Että+kyllä+ne+jollain+tavalla+ovat+valitut.
Opposito+ottaa+kaiken+irti,+välikysymykset+ovat+ihan+hyväksyttyä+oppositiopolitiikkaa.
Ei+ollut+fiksua+käytöstä+Marinilta+´´ettekö+häpeä´´-kommentti+kokoomukselle,+minun+mielestäni.
Haaviston+kohdalla+tilanne+on+niin+tällä+hetkellä,+että+10+kansanedustajaa+on+pyytänyt+perustuslakivalioikuntaa+tutkimaan,+Haaviston+toimet+al-Holin+tapauksessa+suomalaisiin+liittyen.
Useat+tutkintaa+pyytäneet+ovat+perustuslakivaliokunnan+jäseniä.
Valiokunnan+puh.joht.+mukaan,+heidän+ei+tarvitse+jäävätä+itseään,+asiasta+on+selvä+oikeusohje.++(Tiedot+Yle)
20.12.2019 13:39
Jaa+tuli+siktikin+kaks+kertaa,+vaiikka+yhteys+katkes+välillä+ja+näytti+ettei+lähtenyt.
19.12.2019 21:31
Punaiset+läikät+poskilla+ja+katse+siirtyy+usein+sivuun,+ei+näyttänyt+minun+silmiini+itsevarmalta.
En+myöskään+näe,+että+oli+kovin+korrektia+käytöstä+pääministeriltä+tämä+´´ettekö+häpeä.´´
Kun+nyt+ei+vaan+menisi+pääministeriys+ns.+päähän.
19.12.2019 21:21
Punaiset+läikät+poskilla+ja+katse+meni+useasti+sivuun,+ei+kuvastanut+minun+mielestäni+itsevarmuutta.
Kunnei+nyt+vaan+pääministeriys+nousisi+ns.+päähän.
19.12.2019 21:11
290 / 306