Vapaa kuvaus

Aloituksia

45

Kommenttia

6059

1. W10 tuki loppuu lokakuussa 2025 tällä tietoo, eli ilmaisia päivityksiä, tietoturvan korjaamista ei saa.
  2. 3 päivää, kun olin muualla, niin sillä välin talvi tuli tänne takaisin.
    Hilla, kiitos aiemmin laittamastasi myöteisestä maininnasta.

Eilen katselin pojanpojan videota siltä heidän reissultaan. Olivat Ho Chi Minh´ issä.
    Kyllä siellä oli väkeä. Paljon moottoripyöriä.
    Sanovat, että kyllä siihen kaaokselta vaikuttavaan menoon pian tottui.
    He menivät retkellään halki Vietnamin.

Hybririautonsa hajonnut pojan vävyltä. Päätyivät sähköautoon, kun kesäaikaan saavat virtaa hyvin paneleista, tulee halvemmaksi kulkeminen.
    Pojantytär kauhisteli, että pitää vissiin käydä joku kurssi, etupaneelikin täynnä kamalasti kaikenlaisia toimintoja ja ei hän ehtinyt kun istuun, niin se lähti jo käymään itsellään.

Mulla taas tämän koneen kanssa. kun hävisi mainoksen esto, sain sen laitettua takaisin. Mutta silti lykkäsi mainoksen alkuun.
    Microsoft uhkaa että ei tueta syksystä alkaen enää tätä 10, tyrkyttää taas uutta versioo.
    Pojanpoika sano, että yrittävät laittaa, että pääsevät mainoksenestoista ohi.
    Vaihtoi mulle semmoisen alustan tähän, jossa mainoksen esto on automaattisesti.
    Sanoi itsellään olleen jo monta vuotta se versio.

Ostin sellaista kotimaista kalasäilykettä, kun kaurakala. Muikkua ja kauraa.
    Oli hyvää, minun mielestäni päihittää tonnikalan.

Kiva kuulla, että Korppiksella on terveysasiat menossa parenpaan päin.
    Liekolla vielä näyttää harmia olevan.
    Tuo siinä on hankaluutena, kun joutuu toiseen raajaan tukeutumaan enemmän, sekin rasittuu.
    Itselle kävi vähän vastaavalla lailla, silloin, kun oikea polveni rupesi vihoittelemaan ja vasenta jalkaa rupesin treenaamaan, että saisin enemmän tukea siitä.
    Viime syksynä piti siihenkin polviside laittaa, kun turposi sekin mokoma ja vähän kipuili.
    No tsemppiä vaan molemmille.