Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Roope804
profiilit
Roope804
Roope804
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaverit+meni+sen+takia+että+paljastui+että+ne+ovat+valehdelleet+mulle+kaikesta+käyttänyt+mua+vain+hyväksi+ongelmiensa+hoitamiseen.+opin+sen+että+ei+pidä+luvata+että+on+valmis+tekee+mitä+vaan+ystävyyden+eteen.+jatkossa+teen+ystävyyden+eteen+sen+mitä+se+normaalisti+vaatii.+ja+tämä+kolmas+kaveri+oli+vaan+yksin+kertaisesti+semmonen+joka+sai+mulla+usein+ärtymyksen+pintaan+juomalla+ja+sekoilemalla+muuten.+ite+olen+lopettanut+kaikki+ylimääräiset.+nyt+mä+pyörin+somessa+etsii+hyviä+keskusteluja.+kyllä+mä+tässä+pikku+hiljaa+pääsen+eroon+tästä+tilanteesta.+mitenkä+se+sanonta+meni+nokka+kohti+taivasta+ja+uusiin+pettymyksiin+:)+elämässä+on+vain+yksi+suunta+vaikka+tuntuu+paskalle+se+suunta+on+eteen+päin
27.11.2019 08:58
Kelpaa
24.11.2019 08:55
tiedän+että+perhetaustan+ei+pitäisi+saada+ystäviä+hylkäämään+tai+itse+luovuttamaan+elämässä.+mä+oon+välillä+aika+jyrkkä+siitä+mitä+pitää+tehdä+toista+mielyttäessä+en+muuta+sitä+mitä+olen+mutta+kompromissit+on+mahdollisia+jos+molemmat+suostuu+ystävyydessä+suhteessa+tai+perheessä+kompromissit+toimii+kun+kaikki+tekee+osansa.+ja+mä+en+häpee+että+oon+duunari+perheestä+nykyään+jos+joku+kysyy+mun+perheestä+vastaan+vaan+että+perus+duunari+niin+kuin+minäkin.+oli+puhe+koulutuksesta+niin+mä+olin+ekat+3+luokkaa+melko+hyvä+oppilas+mutta+yläasteella+rupes+kiinnostaa+aivan+muut+asiat+kuin+opiskelu+kävin+kyllä+amiskan+ja+valmistuin+kohtalaisesti.
23.11.2019 12:45
nyky+yhteiskunta+on+muuttunut+tyyli+muuttuu+nuoriso+sen+mukana+ja+tämä+ei+koske+pelkästään+enää+pukeutumista+kopioidaan+kaikki+leffoista+ja+ollaan+ns+gangstoja+tuhotaan+kaikki+ikkunat+ja+leikkipuistot+seinät+saa+olevinaan+kovia+tekstejä.+ei+tässäkään+ole+järkeä.+voisi+heittää+tässä+kysymyksen+tekeekö+se+nuoriso+teistä+kovia+ja+arvostettuja+tuhota+jotain+?+mun+mielipide+on+että+jokainen+voi+olla+mitä+on+mutta+eläkää+sen+mukaisesti+arvostus+tulee+ihmisestä+ei+tyylistä+olla+jotain.
23.11.2019 09:51
Me+oltiin+niin+erilaisia+mulla+oli+aivan+eri+jutut.+Sitten+siinä+oli+varmaan+se+että+ne+oli+paremmasta+perheestä.+Mä+oon+ihan+tavan+duunari+perheestä+en+häpee+alku+perääni.+Enkä+rupee+muuttamaan+itteeni+toisten+pillin+mukaan+se+on+mahdotonta+duunarista+ei+tule+porvaria+sitten+voi+olla+myös+se+että+mä+pidän+kauhusta+ja+metallista+ja+ne+ei+pitänyt.+Puhuminen+oli+välillä+haastavaa+koska+niin+eri+aiheet+ja+erilaiset+mielipiteet+ne+ei+hyväksynyt+mun+mielipiteitä+mikä+on+väärin
23.11.2019 07:48
mä+tulin+siihen+tulokseen+että+mä+en+kelvannut+omanaittenäni.+ja+aika+paljon++puhuttiin+paskaa+minusta+ja+en+saa+niitä+enää+korjattua+pitää+malttaa+odottaa+niitä+oikeita+ystäviä
22.11.2019 08:45
yleensä+tyylejä+ei+kopioida+vaan+niihin+ns+synnytään.++mä+ite+otin+läväreitä+ja+pidän+mustaa+koska+ne+tuntuu+mun+omalta+en+edes+yritä+kopioida+toisia+koska+jos+menee+massan+mukana+niin+jotkut+on+niin+urpoja+että+rupeevat+syyttää+matkimisesta+ja+siitä+lähtee+vittuilu+kierre.+sitten+on+tietenkin+emo+ja+gootti+musiikki+emo+musiikki+on+musta+hieman+angstaavaa.+ja+olen+samaa+mieltä+että+meidät+leimataan+vaikka+miksi+parhaimmat+väittää+että+palvon+saatanaa+:)
17.11.2019 18:01
1 / 1