mä oon ollut jo kaksi vuotta yksin. monella sivustolla oon pyörinyt mutta ei vaan tartu ketään. missä vika . no en ole mikään rikas rantaleijona tai edes kovin fiksu kaikki noi mainitut niin keski tasoa. en edes käytä alkoholia. mulla ei ole naisesta vaatimuksia muuta kuin että on omaitsensä ja hyväksyy mut sellaisena kuin olen. en kai mä sitten vaadi liikaa?
en haluu olla enää yksin
16
89
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä on pakko vaan olla ja elää yksin koska ei ole komea eikä pitkä. Naiset haluaa vain komeita miehii eikä ne näe mitään hyvää rumas miehes. Lopulta sitä vaan tottuu yksin oloon eikä enää edes odota että sais mitään naista kun on jo 15 vuotta yrittänyt. Jos ei olis ruma niin sais naisen helposti mutta ei saa koska on ruma.
- Anonyymi
Ei se nyt rumuudesta johdu. Helvetti mitä touhua.
- Anonyymi
Sulla on huonoa tuuria ja niin mullaki kun ei naiset kiinnostu.
- Anonyymi
Olen komea pitkä 195 cm mies. Todella erikoinen yksinäinen ruikuttaja en saa naista. Ja käyn töis ei se auta. Tuomittu elämä olee yksin.
- Anonyymi
Hei! Tekstiäsi lukiessa tuli mieleeni, että rakastatko itseäsi? Tuletko itsesi kanssa toimeen? Miksi vertaat itseäsi muihin? Se ei kannata. Asenne on monesti se mikä ratkaisee. Siis se miten suhtautuu itseensä ja muihin. Positiivista on tuo, että olet ollut vain kaksi vuotta yksin eli sinulla on ollut ihmissuhde jossain vaiheessa.
Aloita itsesi hyväksymisestä sellaisena kuin olet :-). Kyllä sinä onnistut :-) - Anonyymi
Mä taas kuten aloittaja mut käytän alkoholia ja naisia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Duunaria lykästää rajojen ulkopuolella. Hymyn saa sillä omille kasvoilleen kun vaan avaa Tinder yhteydet Suomen rajojen ulkopuolelle. Siellä ollaan heti ottamassa kylään :D
Ollaan siinä mielessä kivassa kohdassa josta käsin pääsee käväisemään molemmissa naapurimaissa poistumatta kotoa. Vierailun ajaksi pitää tietenkin lähteä muualle. - Anonyymi
Duunaria lykästää rajojen ulkopuolella. Hymyn saa sillä omille kasvoilleen kun vaan avaa Tinder yhteydet Suomen rajojen ulkopuolelle. Siellä ollaan heti ottamassa kylään :D
Ollaan siinä mielessä kivassa kohdassa josta käsin pääsee käväisemään molemmissa naapurimaissa poistumatta kotoa. Vierailun ajaksi pitää tietenkin lähteä muualle. - Anonyymi
kelpaiskos sulle 37v YH-sinkkunainen, jolla 2-lasta?
Turvaudu joka miehen kaveriin Kyllikkiin.
- Anonyymi
Vaikeaa se on nykyään. Itse olen Tinderissä ja Suomi24 treffeissä eikä kumpaakaan kautta saa oikein mitään aikaiseksi. Ei pääse edes tapaamaan ketään. Luulisi että mukava ja fiksu mies saisi edes joskus seuraa mutta ei se niin tunnu enää menevän...
- Anonyymi
Sama juttu en saa osumia ja treffit jo poistin ku ei naisia kiiinnosta ja tinder on. Mut en kai hienoille naisille kelpaa. En oo insinööri ja rahaa ei ole.
- Anonyymi
Jollet saa naista niin olet ruma. Sitä on vaikea itselleen myöntää mutta tajuat sen sitten 10 vuoden päästä kun olet yhtä sinkku.
- Anonyymi
Ei se ole huonoo tuuria jos et saa naiset ei vaan pidä sun ulkonäöstä. Kyllä sitä jokainen rumna mies seurustelisi jos luonteesta olis kiinni mutta naiset haluaa komean miehen joten et saa naista
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia. Kun juo viinaa ja käy yökerhossa, voi herättää bailaustaidoillaan naisten huomion ja niin parisuhde saa alkunsa.
Raitis jää yksin koska hän ei ole yökerhossa bailaamassa eivätkä naiset hänestä kiinostu.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872