Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

48

1. Mönkijöitten verot

Moi onko mönkijöissä isommat verot ja isommat polttoaine kulut kun autossa ja vertailisin mieluiten vain toyota yariksen
    2
    223
  2. SAMSUNG ÄLYKELLO

Moi minulla on samsung gear s3 frontier älykello tietääkö kukaan voiko sitä mitenkään häckätä silleen että kun se on ran
    Elektroniikka
    3
    213
  3. Helppo juoma

Onko mitään juomaa mikä on helppo ja halpaa tehdä ja sellainen missä ei mielellään paljoa sokeria mut suolaa voi olla jo
    Ruoka ja juoma
    0
    210
  4. ARMEIJAAN MENO

Moi tietääkö kukaan että mita rokotuksia saa armeijaan mennessä ja onko kaikki rokotteet pakollisia kun netistä ei löydy
    Armeija
    8
    204
  5. TIETOKONE OHJELMA

Moi minä olen joskus katsonut youtubesta jonkun videon missä se näytti jonkun tietokone ohjelman mikä nostaa tietokoneen
    Tietokoneohjelmat
    3
    194
  6. Kirjan kirjoittaminen

Moi kun aloittaa kirjoittamaan kirjaa niin saako sen ensimmäisen kirjan kirjoittaa ilmaiseksi ja sitten ne seuraavat mak
    Kirjailijat
    6
    189
  7. POLKUPYÖRÄN VALO

Moi tietääkö kukaan että löytyykö mistään ihan uutena vielä dynamo valoa polkupyörään se tulisi jopoon
    Pyöräily
    9
    180
  8. Hyvä auto.

Siinä olis pientä projektia vaille auto aika halvalla https://www.copart.fi/lot/50231962
    Autot
    1
    175
  9. Zippo pensa

Moi toimiiko zippo sytkärissä sytytys nesteenä auton tuulilasin pesuneste kun se on palavaa
    Ajanviete
    0
    175
  10. Spiritismi

Moi uskotteko te spiritismin toimivan ja onko siinä oikeesti jotain haittaakin voiko siihen joku läheinen tai itse kuoll
    Pelit
    6
    169
  11. LIIKENNEVAKUUTUS

Moi mitä te suositte minulle mitä liikennevakuutus kannattaisi ottaa (honda monkey 125)
    Kevytmoottoripyörät
    3
    168
  12. ILMAINEN TIETOKONE

Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
    Tietotekniikka
    15
    164
  13. AJOKORTTI armeijasta

Moi mitä kaikkia ajokortteja voi saada armeijasta eli minä kysyn sellasen kysymyksen eli missä ajokortissa on kaikista i
    Armeija
    0
    158
  14. Tik tok live

Moi kuinka moni teistä on ostanut oikealla rahalla kolikoita tiktokkiin?
    Sosiaalinen media
    1
    148
  15. Työ asioita miettimässä

Moi mietin vaan että olen opiskelemassa merkonomiksi mietin vaan sitä että saisinko minä ajaa vaikka Falckin autoa tai s
    Työsuhdeautot
    0
    145
  16. Mopokortti

Moi mä olen tilannut antin autokoulusta kurssin ja nyt mä haluisin sen perua osaisitteko sanoa miten se onnistuu?
    Autokoulu
    3
    143
  17. Pituuden kasvatus

Moi minä olen yrittänyt saada itselleni lisää pituutta kuinka saisin olisiko kellään mitään ideaa
    Keho
    5
    122
  18. Polttoaine jalostami

Eli tälläinen koko takaheijastin tarvittaisiin täysin ehjä ja toimiva hollola-lahden alueelta
    Polttoaine
    1
    117
  19. VAKUUTUS KEVYTMOOTTORIPYÖRÄÄN

Moi mitä vakuutusta te suosittelisitte minulle kevytmoottoripyörään lähitäpiolan vai ifin kiitos vastauksista
    Mopot
    1
    106
  20. AKTIIVISUUSRANNEKE

Moi kumpi on teidän mielestä parempi samsung galaxy fit vai samsung galaxy fit-e minun mielestä samsung galaxy fit on pa
    Urheilijat
    0
    101