Hammasraudat

Eli siis kävin tänään oikojalla ja mulle annettiin 2 vaihtoehtoa sellainen nyrkkeily hammas suojan näkönen juttu joka mulla oli joskus 2v sitten eikä se sitte oikassu tarpeeksi joten ei oo varmaa et se oikasee nytkään tai kiinteet raudat joka on lähes 100% apu joten kertokaa mielipiteenne kumpi olisi parempi.
Huom 100% syväpurenta

11

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse valitsin kiinteä raudat. Mulla on ylähampaissa edessä sellaset valkoiset eikä ne tavalliset metallisen väriset. Jos oisin ollu fiksu niin oisin pyytäny myös alas etuhampaisiin valkoiset. Nää ei näy juuri ollenkaan.

      Kiinteät raudat on ainakin mulla nopeemmat ja varmempi tapa. Ois tylsää pitää turhaan pari vuotta jotain häkkyrää suussa ja sit sen jälkeen kuulla et se oli melkein turhaa.

      • Kiitos tätä vaihtoa mäkin mietin se oli tosi turhauttavaa kuulla että pidin sitä ohan turhaan yli 2v mut pelottaa vaan että näytän tyhmältä.


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Kiitos tätä vaihtoa mäkin mietin se oli tosi turhauttavaa kuulla että pidin sitä ohan turhaan yli 2v mut pelottaa vaan että näytän tyhmältä.

        Mä pelkäsin kans mut ihan turhaan. Muutamat sanonu tyyliin ”ai sulla on raudat” mut ei sen enempää. Yks mun kaveri huomas vasta parin viikon jälkeen :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä pelkäsin kans mut ihan turhaan. Muutamat sanonu tyyliin ”ai sulla on raudat” mut ei sen enempää. Yks mun kaveri huomas vasta parin viikon jälkeen :D

        Minkä ikäne oot? ite oon 12 ja en syksynä ylä-asteelle (kun muuteki itsetunto huono) ni ei kauheesti houkuttele mennä tutustuu uusii ihmisii kun tuntuu että ei kellään muullakaan oo rautoja ni kauheen outoo et mulla on! Mut entä ne kivut sattuuko kuinka kauan ja paljon asteikolla 1-10 ja tiiän kaikilla eri kipukynnys mut kiinostas vaan tietää.


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Minkä ikäne oot? ite oon 12 ja en syksynä ylä-asteelle (kun muuteki itsetunto huono) ni ei kauheesti houkuttele mennä tutustuu uusii ihmisii kun tuntuu että ei kellään muullakaan oo rautoja ni kauheen outoo et mulla on! Mut entä ne kivut sattuuko kuinka kauan ja paljon asteikolla 1-10 ja tiiän kaikilla eri kipukynnys mut kiinostas vaan tietää.

        Mä oon 17. Rohkeesti vaan oikomishoitoon, on sit sen jälkeen kiva hymyillä kun on kauniit hampaat :) Ja ihan varmasti yläasteel muillakin on raudat.

        Rautojen laitto ei satu yhtään. Hampaat on kyl aika arat sen jälkeen pari päivää, mut ainakaan itellä ei oo ollu niin kipeet et ois tarvinu syödä särkylääkkeitä. Sama sit aina hammaslääkärillä käynnin jälkeen kun rautoja kiristetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon 17. Rohkeesti vaan oikomishoitoon, on sit sen jälkeen kiva hymyillä kun on kauniit hampaat :) Ja ihan varmasti yläasteel muillakin on raudat.

        Rautojen laitto ei satu yhtään. Hampaat on kyl aika arat sen jälkeen pari päivää, mut ainakaan itellä ei oo ollu niin kipeet et ois tarvinu syödä särkylääkkeitä. Sama sit aina hammaslääkärillä käynnin jälkeen kun rautoja kiristetään.

        Kiva et jaksat vastailla mun tyhmiin kysymyksiin, näistä vastauksista on ollu kyllä hyötyä!


      • Anonyymi
        Kristaaaaa kirjoitti:

        Kiva et jaksat vastailla mun tyhmiin kysymyksiin, näistä vastauksista on ollu kyllä hyötyä!

        Eipä mitään. Hyvä et on ollu apua


    • Anonyymi

      itse haluaisin/tarvisin raudat musta olisi kivat

      • Mä en ehkä ihan ymmärrä miks kukaan haluais rautoja eiks se oo vähä niinku bye hammashymy😂


      • Anonyymi

        Samoin. Raudat ei näytä pahalta.


    • Anonyymi

      Paremman lopputuloksen kannalta suosittelen ehdottomasti kiinteitä rautoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe